SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ehm... toch juist wél bal op tv dan...?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:00 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb een hekel aan voetbal maar kijk toch maar. Want geen bal op tv en mn hoofd kan wel wat afleiding gebruiken
Nou ja, zoiets idd.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ehm... toch juist wél bal op tv dan...?
scherpquote:Op zondag 17 juni 2012 21:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ehm... toch juist wél bal op tv dan...?
Watskebeurt?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:00 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb een hekel aan voetbal maar kijk toch maar. Want geen bal op tv en mn hoofd kan wel wat afleiding gebruiken
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Teveel zitten piekeren vandaag en daardoor voel ik mij een beetje blegh
Zit je in een café en staat de rest buiten te roken?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:05 schreef douche-eendje het volgende:
En ik heb net ook nog lekker lopen janken omdat dat piekeren vooral veroorzaakt word doordat ik mij gewoon heel erg alleen voel momenteel.
Helaas weet ik maar al te goed hoe dat voelt. Heb je iemand waar je er over kan praten?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:05 schreef douche-eendje het volgende:
En ik heb net ook nog lekker lopen janken omdat dat piekeren vooral veroorzaakt word doordat ik mij gewoon heel erg alleen voel momenteel.
Nou ja, dat ga gewoon wat leuks doen doe ik ook wel. Maarja, ben net verhuisd en voor sommige dingen is nu ook gewoon even geen geld. En ik baal er ergens van dat er in de loop der jaren toch wat mensen zijn geweest waar je uiteindelijk niks meer van hoort... En dat thuiskomen en alleen zijn, ook in het weekend. Vind het eigenlijk maar niksquote:Op zondag 17 juni 2012 21:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zit je in een café en staat de rest buiten te roken?
(grapje hoor, ga gewoon wat leuks doen...)
Ja hoor, zat hier een paar weken geleden nog met een vriendin... allebei 2 emodozen aan het huilenquote:Op zondag 17 juni 2012 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas weet ik maar al te goed hoe dat voelt. Heb je iemand waar je er over kan praten?
Fijn dat je zo'n iemand hebt. Ik heb dat helaas niet echt. Ligt ook vooral aan mijzelf.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, dat ga gewoon wat leuks doen doe ik ook wel. Maarja, ben net verhuisd en voor sommige dingen is nu ook gewoon even geen geld. En ik baal er ergens van dat er in de loop der jaren toch wat mensen zijn geweest waar je uiteindelijk niks meer van hoort... En dat thuiskomen en alleen zijn, ook in het weekend. Vind het eigenlijk maar niks
[..]
Ja hoor, zat hier een paar weken geleden nog met een vriendin... allebei 2 emodozen aan het huilen
Enigszins herkenbaar wat je zegt. Dat alleen thuis komen went wel een beetje (je hebt toch katten?) hoor maar op sommige momenten is het kut.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, dat ga gewoon wat leuks doen doe ik ook wel. Maarja, ben net verhuisd en voor sommige dingen is nu ook gewoon even geen geld. En ik baal er ergens van dat er in de loop der jaren toch wat mensen zijn geweest waar je uiteindelijk niks meer van hoort... En dat thuiskomen en alleen zijn, ook in het weekend. Vind het eigenlijk maar niks
[..]
Ja hoor, zat hier een paar weken geleden nog met een vriendin... allebei 2 emodozen aan het huilen
Ik heb 2 konijnen, maar die hebben vooral elkaar. Die komen niet even gezellig bij je op schoot zitten enzo, helaas.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Enigszins herkenbaar wat je zegt. Dat alleen thuis komen went wel een beetje (je hebt toch katten?) hoor maar op sommige momenten is het kut.
Heb je nog geen kennissen opgebouwd waar je nu woont?
Dat is ook hier best herkenbaar hoor. En heb zelf vrij lang alleen gewoond, dus begrijp wel een beetje wat je bedoelt. Ook met de mensen waar je het contact mee verliest.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik merk nu gewoon vooral dat het gebrek aan sociaal contact in mn vrije tijd, over andere dingen dan werk/konijnen mij een beetje begint op te breken. En ik weet ook wel dat ik de komende 2 weekenden leuke dingen heb en als ik wil kan ik het weekend erna mn verjaardag nog vieren maar ik weet mijn god niet wie ik uit moet nodigenquote:Op zondag 17 juni 2012 21:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is ook hier best herkenbaar hoor. En heb zelf vrij lang alleen gewoond, dus begrijp wel een beetje wat je bedoelt. Ook met de mensen waar je het contact mee verliest.
Maar zie het positief; dat is bij mij eigenlijk het laatste half jaar ontzettend omgedraaid in de zin van bekenden van weleer die weer contact zochten en nieuwe mensen die ik heb leren kennen. Kan bij jou dus ook.
dit topic natuurlijkquote:Op zondag 17 juni 2012 21:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik merk nu gewoon vooral dat het gebrek aan sociaal contact in mn vrije tijd, over andere dingen dan werk/konijnen mij een beetje begint op te breken. En ik weet ook wel dat ik de komende 2 weekenden leuke dingen heb en als ik wil kan ik het weekend erna mn verjaardag nog vieren maar ik weet mijn god niet wie ik uit moet nodigen
Ons? Nee grapje.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik merk nu gewoon vooral dat het gebrek aan sociaal contact in mn vrije tijd, over andere dingen dan werk/konijnen mij een beetje begint op te breken. En ik weet ook wel dat ik de komende 2 weekenden leuke dingen heb en als ik wil kan ik het weekend erna mn verjaardag nog vieren maar ik weet mijn god niet wie ik uit moet nodigen
Oh, herkenbaar. Ik ben altijd maar op reis als ik jarig ben, dan ben ik tenminste nog ergens mee bezigquote:Op zondag 17 juni 2012 21:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik moet/wil mijn verjaardag dit jaar wel vieren ik word 30.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, herkenbaar. Ik ben altijd maar op reis als ik jarig ben, dan ben ik tenminste nog ergens mee bezig
Dus er kan nog van alles gebeuren. Duitsland en Nederland naar huis bvquote:Op zondag 17 juni 2012 21:33 schreef El_Thijs het volgende:
En elk land in de poule heeft een doelpunt![]()
Hahaha. Nou ja, misschien moet ik de mensen die hebben geholpen bij mn verhuizing morgen maar een uitnodiging sturen ofzoquote:
Gewoon even via Friesland de afsluitdijk over en voor je het weet...quote:Op zondag 17 juni 2012 21:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik had graag langs willen komen als je in Groningen woonde
Das met een bootje veel leuker!quote:Op zondag 17 juni 2012 21:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gewoon even via Friesland de afsluitdijk over en voor je het weet...
130 rijden WTFquote:Op zondag 17 juni 2012 21:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
...ben je bij douche-eendquote:Op zondag 17 juni 2012 21:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Row row row your boat...quote:
Even denken waar ik toen zatquote:Op zondag 17 juni 2012 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet/wil mijn verjaardag dit jaar wel vieren ik word 30.
Als ik mn hele familie hier krijg kan ik beter een zaal huren... en ben ik gelijk blutquote:Op zondag 17 juni 2012 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
130 rijden WTF
Vrienden, familie, collega's dan heb je toch een aardig clubje?
Heb je geen housewarming gedaan dan?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahaha. Nou ja, misschien moet ik de mensen die hebben geholpen bij mn verhuizing morgen maar een uitnodiging sturen ofzo
Whatever floats your boatquote:
Ik heb ook nog geen housewarming gedaan.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, geen zin in gehad tot nu toe. Woon hier net 2 maanden
Niet hele familie, vader, moeder, broer(s) zus(sen)quote:Op zondag 17 juni 2012 21:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als ik mn hele familie hier krijg kan ik beter een zaal huren... en ben ik gelijk blut
Combineren met verjaardag wel zo makkelijkquote:
Inderdaad, ergens is het wel fijn om te weten dat je niet de enige bent die deze "problemen" heeftquote:Op zondag 17 juni 2012 21:45 schreef douche-eendje het volgende:
Maar wel verbazingwekkend hoeveel hier dat gevoel (her)kennen...Gelukkig zitten we in de juiste sc.
Nou nee dankje. Mn ouders waren hier een week of 2 geleden en mn moeder kan dat echt niet hebben nu, teveel mensen. Sowieso is het niet verstandig om ze bij een feestje met mn vrienden te hebben.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet hele familie, vader, moeder, broer(s) zus(sen)
Je hoeft het ook niet in een keer te doen. Vorig jaar heb ik 3 keer mijn verjaardag gevierdquote:Op zondag 17 juni 2012 21:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou nee dankje. Mn ouders waren hier een week of 2 geleden en mn moeder kan dat echt niet hebben nu, teveel mensen. Sowieso is het niet verstandig om ze bij een feestje met mn vrienden te hebben.
Mijn vrienden weten wel wat er gaande is met mij/ouders, maar toch wil ik als ik een feestje heb wel een leuk feestje.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Familie en vrienden gescheiden houden kan geen kwaad.M'n vrienden hoeven niet te weten ervaren hoe conservatief m'n ouders zijn.
Same here. Alhoewel een vriend van mij die kent mijn ouders wel ik ken ook dan ook al 20 jaar.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Familie en vrienden gescheiden houden kan geen kwaad.M'n vrienden hoeven niet te weten ervaren hoe conservatief m'n ouders zijn.
De laatst keer dat ik een feestje had zijn er mensen weggegaan omdat mn vader dronken& erg vervelend was. Dat nooit meer... Ondanks dat hij nu "amper" drinkt, in vergelijking tot een half jaar geleden.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Combineren met verjaardag kan idd wel na 2aanden als er een half jaar tussen zit is dat niet echt handig.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet hele familie, vader, moeder, broer(s) zus(sen)
[..]
Combineren met verjaardag wel zo makkelijk
[..]
Inderdaad, ergens is het wel fijn om te weten dat je niet de enige bent die deze "problemen" heeft
Ik vier het ook gescheiden. Niet alleen om zulke redenen maar ook omdat het anders wel een hele grote groep wordtquote:Op zondag 17 juni 2012 21:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Er staan uhm. 5 fokkers op mn lijstjequote:Op zondag 17 juni 2012 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
Vorig jaar een paar fokkers op mijn verjaardag dat was leukga ik dit jaar weer doen
Met vrienden heb je vaak ook andere gespreksonderwerpen dan met familie. Mijn familie hoeft van mij echt geen verhalen over leuke avontuurtjes te horen hoor.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik vier het ook gescheiden. Niet alleen om zulke redenen maar ook omdat het anders wel een hele grote groep wordt
Naast een paar fokkers heb ik eigenlijk niet zo veel sociale contactenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Er staan uhm. 5 fokkers op mn lijstje![]()
Leuke dagquote:Op zondag 17 juni 2012 22:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Mijn verjaardag was 1 maand en 13 dagen geleden (op dodenherdenkingsdag). Het duurt nog wel even.
Gelukkig viert heel Nederland mijn verjaardag.
Nou ja, van die fokkers is het wel een beetje valsspelen. 1 kende ik al voordat hij op fok zatquote:Op zondag 17 juni 2012 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naast een paar fokkers heb ik eigenlijk niet zo veel sociale contacten
Dat is ook een hele belangrijke reden Jahquote:Op zondag 17 juni 2012 22:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met vrienden heb je vaak ook andere gespreksonderwerpen dan met familie. Mijn familie hoeft van mij echt geen verhalen over leuke avontuurtjes te horen hoor.
quote:
Maar je hebt dus wel sociale contacten. Het boeit niet dat het allemaal Fokkers zijnquote:Op zondag 17 juni 2012 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Handigquote:Op zondag 17 juni 2012 22:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat m'n gasten geen vrij hoeven te nemen (tenzij ze roosterdienst hebben).
Dat is een beetje overdreven veel meer dan hier posten zijn die contacten eigenlijk nietquote:Op zondag 17 juni 2012 22:08 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar je hebt dus wel sociale contacten. Het boeit niet dat het allemaal Fokkers zijn
Sorry dat ik het zeg, maar ik kan deze zin moeilijk interpreteren.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is een beetje overdreven veel meer dan hier posten zijn die contacten eigenlijk niet
Je kunt daar ook zelf proberen verandering in te brengen in plaats van klagen hè.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Handig
[..]
Dat is een beetje overdreven veel meer dan hier posten zijn die contacten eigenlijk niet
Dat scheelt een hoop ja. Ik ben zoals altijd in/rond de zomervakantie jarig, niet heel handigquote:Op zondag 17 juni 2012 22:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat m'n gasten geen vrij hoeven te nemen (tenzij ze roosterdienst hebben).
Hij zegt dan anders dan dat hij hier berichten uitwisselt met zijn 5 fok vrienden hij eigenlijk niet zo heel veel meer met ze doetquote:Op zondag 17 juni 2012 22:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar ik kan deze zin moeilijk interpreteren.
Bij mij zijn er ook altijd veel op vakantie (augustus) maar ik blijf er zelf ook niet voor thuis.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat scheelt een hoop ja. Ik ben zoals altijd in/rond de zomervakantie jarig, niet heel handig
Ah ok. Ja dat is lastig, maar niet geheel onoverkomelijkquote:Op zondag 17 juni 2012 22:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Hij zegt dan anders dan dat hij hier berichten uitwisselt met zijn 5 fok vrienden hij eigenlijk niet zo heel veel meer met ze doet
Ik ga in september op vakantie. Groepsreis. Nieuwe contacten opdoenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Bij mij zijn er ook altijd veel op vakantie (augustus) maar ik blijf er zelf ook niet voor thuis.
Het is inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan. Niet iedereen durft het initiatief te nemen voor contacten.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ah ok. Ja dat is lastig, maar niet geheel onoverkomelijk
Het klinkt heel cliché en het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar als het niet gaat zoals het gaat, dan moet je er meer moeite in stoppen.
Ik heb weinige echten vrienden alleen oppervlakkige contacten. Met oa fokkersquote:Op zondag 17 juni 2012 22:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar ik kan deze zin moeilijk interpreteren.
Dat is wat makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb namelijk grote moeite met sociale interactie. Dus dat is geen klagen wat ik doe.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Je kunt daar ook zelf proberen verandering in te brengen in plaats van klagen hè.
Is er geen hulp mogelijk waardoor je wat minder moeite krijgt met sociale interactie?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb weinige echten vrienden alleen oppervlakkige contacten. Met oa fokkers
[..]
Dat is wat makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb namelijk grote moeite met sociale interactie. Dus dat is geen klagen wat ik doe.
Dat is ook zeker zo, voor de een is het al een drempel om hoi tegen iemand te zeggenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan. Niet iedereen durft het initiatief te nemen voor contacten.
Je bent niet de enigequote:Op zondag 17 juni 2012 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Dat is wat makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb namelijk grote moeite met sociale interactie. Dus dat is geen klagen wat ik doe.
Goedzoquote:Op zondag 17 juni 2012 22:20 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
In mijn geval ben ik van plan om er iets aan te gaan doen. Ik maak morgen een afspraak met de huisarts.
Overrated.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Precies wat ik dus tegen hem zeiquote:Op zondag 17 juni 2012 22:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ah ok. Ja dat is lastig, maar niet geheel onoverkomelijk
Het klinkt heel cliché en het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar als het niet gaat zoals het gaat, dan moet je er meer moeite in stoppen.
Ja maar wachtlijsten enzo.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Is er geen hulp mogelijk waardoor je wat minder moeite krijgt met sociale interactie?
En dat traject zit ik al een tijdjequote:Op zondag 17 juni 2012 22:20 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
In mijn geval ben ik van plan om er iets aan te gaan doen. Ik maak morgen een afspraak met de huisarts.
Vroeger had ik er best moeite mee om onbekenden aan te spreken.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:19 schreef douche-eendje het volgende:
Dat is ook zeker zo, voor de een is het al een drempel om hoi tegen iemand te zeggen
Kun je dat niet zien bij shoestring? Ik ga volgende week ook eens kijken daarquote:Op zondag 17 juni 2012 22:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ga in september op vakantie. Groepsreis. Nieuwe contacten opdoenHopelijk zit er deze keer wel iemand uit de regio Noord-Holland tussen
Vooraf niet lijkt mijquote:Op zondag 17 juni 2012 22:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Kun je dat niet zien bij shoestring? Ik ga volgende week ook eens kijken daar
Nee, leeftijd, geslacht en nationaliteit. Als je geboekt hebt krijg je wel bij je boeking een kopje "maak contact met je medereizigers" waar je iig voorafgaand aan de reis al wat dingen kunt bespreken, zoals evt samenreizen, afspreken op schiphol of vantevoren eens ontmoeten. En gewoon een beetje hyper posten hoeveel zin je erin hebt.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Kun je dat niet zien bij shoestring? Ik ga volgende week ook eens kijken daar
Maar je bent gek op pinguins toch?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:26 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen moeite met praten, maar ik ben blijkbaar een heel onaangenaam persoon
Sorry dat ik het zo zeg hoor tijn....maar waar een wil is is een weg. Ja natuurlijk is het moeilijker als je autisme hebt om sociale contacten op te doen maar niet onmogelijk. Je zult er alleen meer moeite voor moeten doen. En dat moe je willen. En dat laatste ontbreekt er naar mijn inziens aan. En tot die tijd blijft het klagenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Onder anderequote:Op zondag 17 juni 2012 22:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar je bent gek op pinguins toch?
Klopt, het is gewoon moeilijkquote:Op zondag 17 juni 2012 22:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zo zeg hoor tijn....maar waar een wil is is een weg. Ja natuurlijk is het moeilijker als je autisme hebt om sociale contacten op te doen maar niet onmogelijk. Je zult er alleen meer moeite voor moeten doen. En dat moe je willen. En dat laatste ontbreekt er naar mijn inziens aan. En tot die tijd blijft het klagen
quote:Met sneijder aan de bal verliezen we van portugal, we spelen niemand van de kaart, met van persie en klaas jan hakken ze ons in de pan, we spelen zoals een f'je kan! Met ibi langs de lijn loopt dan aanval als een ontspoorde trein! Ja ben jij ook voor NL?
Nou ja, die zijn tof dus kun jij geen onaangenaam persoon zijn. Iemand die gek is op die leuk lopende beestjesquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:29 schreef sylvesterrr het volgende:
Drie doelpunten in 1,5 minuut excl. blessuretijd. Lukt dat?
Ik heb er geen problemen mee, verbazing misschien, maar je raakt het na jaren wel gewendquote:Op zondag 17 juni 2012 22:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, die zijn tof dus kun jij geen onaangenaam persoon zijn. Iemand die gek is op die leuk lopende beestjes
Neequote:Op zondag 17 juni 2012 22:29 schreef sylvesterrr het volgende:
Drie doelpunten in 1,5 minuut excl. blessuretijd. Lukt dat?
Ik vond er niets meer aan. Hebben ze een voorsprong, verliezen ze nog.quote:
Ik kijk nooit voetbal, al staan we in de finale van een WK. Het boeit me geen aars.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:38 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik vind het sowieso niks aan, ook al waren ze nu poulewinnaar geworden
Het geld staat al op de bankrekening, dus waarom zouden ze?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:38 schreef douche-eendje het volgende:
Toch ook wel een prestatie hoor, 3 wedstrijden verliezen door na 20 minuten te vergeten dat je nog 70 minuten moet spelen.
Ach, morgen kunnen we oranjetaart kopen om het verlies te vieren.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het geld staat al op de bankrekening, dus waarom zouden ze?
Voor een spotprijs!quote:Op zondag 17 juni 2012 22:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach, morgen kunnen we oranjetaart kopen om het verlies te vieren.
Ik heb wel zin in taartquote:Op zondag 17 juni 2012 22:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach, morgen kunnen we oranjetaart kopen om het verlies te vieren.
Toch nooit verwacht dat ik ooit nog 's met een hoer in bed zou belandenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eens zien. Toch nog twee punten omdat ik winst heb voorspeld voor Portugal (1-0) en vier voor Duitsland-Denemarken vanwege 2-1.
*rekent zich rijk want is per slot van rekening ook maar een hoer*
Precies. Dus ik krijg nog wat van je. Qua geld.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:47 schreef Pien85 het volgende:
Toch nooit verwacht dat ik ooit nog 's met een hoer in bed zou belanden
Kut... wat kost dat, per uur?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Precies. Dus ik krijg nog wat van je. Qua geld.
*start excel*
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Precies. Dus ik krijg nog wat van je. Qua geld.
*start excel*
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kut... wat kost dat, per uur?
* Pien85 gaat lening afsluiten
Ik vraag me af of ik in natura kan betalen...quote:Op zondag 17 juni 2012 22:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Voortaan dus eerst sparen, dan pas neuken.
Volgens accepteert een bank geen betalingen in natura...quote:Op zondag 17 juni 2012 22:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik in natura kan betalen...
De bank niet... HJ wellicht welquote:Op zondag 17 juni 2012 22:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens accepteert een bank geen betalingen in natura...
Euj, das nog heul nie zeker! Misschien mag ik in natura betalen... Het wachten is op HJ...quote:Op zondag 17 juni 2012 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, Pien moet H_J geld betalen voor de avontuurtjes.
Waarom zou H_J akkoord gaan met betaling in natura als hij juist daarvoor geld vraagt?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Euj, das nog heul nie zeker! Misschien mag ik in natura betalen... Het wachten is op HJ...
HJ's wegen zijn ondoorgrondelijk...quote:Op zondag 17 juni 2012 23:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom zou H_J akkoord gaan met betaling in natura als hij juist daarvoor geld vraagt?
Het is trouwens bedtijd voor mij. Welterusten dames en heren!
Ah, uurtje factuurtje?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, Pien moet H_J geld betalen voor de avontuurtjes.
Yep..quote:
Dagje Hellendoorn en heb net v.. televisie gekekenquote:
IDE?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:17 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb de IDE weer opgestart, maar ik weet niet meer waar ik mee bezig was
Het voelt een beetje als verdwaald zijn in je eigen code, maar dan anders
Nee, no cure no payquote:
Yup, wel zo makkelijkquote:
ah dat is dan wel weer leukquote:Op zondag 17 juni 2012 22:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, leeftijd, geslacht en nationaliteit. Als je geboekt hebt krijg je wel bij je boeking een kopje "maak contact met je medereizigers" waar je iig voorafgaand aan de reis al wat dingen kunt bespreken, zoals evt samenreizen, afspreken op schiphol of vantevoren eens ontmoeten. En gewoon een beetje hyper posten hoeveel zin je erin hebt.
Ah tof, beetje knap weer gehad ook?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ah dat is dan wel weer leuk
@jk1982: de motorrit was leuk, komen nog een paar kleine wijzigingen en dan kunnen we hem rijden. We hebben ook nog een surprise meet gehad met pien en HJ die toevallig bij dezelfde mac waren toen we terug kwamen
Volgende week ga ik even kijken wat ik verder nog aan opties heb voor uitlaten. wil nog een paar andere dingen veranderen aan de fiets
Hiiii!quote:
ja het weer was goed. niet te warm niet te koud en gelukkig geen regen. wel een verdrietige wolk maar hij hoefde niet te huilen gelukkig.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ah tof, beetje knap weer gehad ook?
[..]
Ja hoor!! Ze gingen allemaal terug mee naar huis, ging ook vanzelf!quote:
ja dat begrijp ik nog welquote:Op zondag 17 juni 2012 23:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hoor!! Ze gingen allemaal terug mee naar huis, ging ook vanzelf!
Ik had mijn drinken nog niet op; Zeg R.! Gaan we???quote:
Ook betrekkelijk weinig last van de wind uiteindelijk, vond je ook niet?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:38 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja het weer was goed. niet te warm niet te koud en gelukkig geen regen. wel een verdrietige wolk maar hij hoefde niet te huilen gelukkig.
ja dat viel ook wel mee idd ondanks dat we aan het water reden. het zal wel aan mijn snelheid op de snelweg heen gelegen hebben dat ik er zo'n last van hadquote:Op zondag 17 juni 2012 23:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook betrekkelijk weinig last van de wind uiteindelijk, vond je ook niet?
hahahaquote:Op zondag 17 juni 2012 23:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had mijn drinken nog niet op; Zeg R.! Gaan we???
bij ons stroomde het ook aardig leeg na het fluitsignaal....het bier werd niet eens opgedronken en dat is een unicum.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had mijn drinken nog niet op; Zeg R.! Gaan we???
Lekker, lekker! Ben benieuwd wanneer we dan het uiteindelijke ritje gaan doen..quote:Op zondag 17 juni 2012 23:47 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja dat viel ook wel mee idd ondanks dat we aan het water reden. het zal wel aan mijn snelheid op de snelweg heen gelegen hebben dat ik er zo'n last van had
trut!quote:Op zondag 17 juni 2012 23:51 schreef automatic_ het volgende:
Haha,
Dan was dat niet alleen bij ons dus...
Ik heb extra langzaam gedronken
volgende week kun je in het andere topic een poll verwachten voor mogelijke datumsquote:Op zondag 17 juni 2012 23:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lekker, lekker! Ben benieuwd wanneer we dan het uiteindelijke ritje gaan doen..
Ja, het zit goed met zequote:
quote:
Voorsteltopic?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:53 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
volgende week kun je in het andere topic een poll verwachten voor mogelijke datums
juh waar anders?quote:
wanneer gaat die gast nou eens een keer uit de kast komen... wat een gayboy....quote:Op zondag 17 juni 2012 23:56 schreef automatic_ het volgende:
“@voetbalpings: Cristiano Ronaldo in de rust. https://t.co/4xSyIznh #voetbalpings”
Oh... Dan blijf ik maar thuisquote:Op zondag 17 juni 2012 23:54 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]alleen (bij)rijders... mits je in je eentje 3 uur lang bij een macdonalds wilt zitten... dan ben je welkom
Goed zoquote:Op zondag 17 juni 2012 23:59 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb m'n problemen opgelost
Ik heb sinds een lange tijd weer wat nuttigs gedaan
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:59 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb m'n problemen opgelost
Ik heb sinds een lange tijd weer wat nuttigs gedaan
Ik dacht al zoiets tussen de regels door te lezenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
doe maarWe willen je er stiekem gewoon niet bij hebben
Pas maar op dadelijk ga je net als HJ dingen lezen die er niet zijnquote:Op maandag 18 juni 2012 00:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets tussen de regels door te lezen
Hmm... Ja, wie weet!quote:Op maandag 18 juni 2012 00:02 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Pas maar op dadelijk ga je net als HJ dingen lezen die er niet zijn
dat is zo'n typisch vrouwen antwoord he.... en ik heb er helemaal niets aanquote:
Welke soort wil je pakken?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat is zo'n typisch vrouwen antwoord he.... en ik heb er helemaal niets aan
Zal snel gebeuren, de zomer komt en dan zal het nog beter weer zijn!quote:Op zondag 17 juni 2012 23:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lekker, lekker! Ben benieuwd wanneer we dan het uiteindelijke ritje gaan doen..
Alleen als je deelt, dan mag je pakkenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:11 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
rose (zoete) iets anders ligt er niet koud...
ik ga mijn katten niet dronken voerenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Alleen als je deelt, dan mag je pakken
Zozo, heb je dorst?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Alleen als je deelt, dan mag je pakken
In dat geval lust ik er ook wel 1tjequote:Op maandag 18 juni 2012 00:11 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
rose (zoete) iets anders ligt er niet koud...
Nee, mag niet van Narraquote:
klopt... ze durft niet achterop en ze wil alleen toekijken en drie uur op zichzelf zitten bij een mac...quote:
haha. het is wel een lekker wijntje... ach fuck it ik heb vandaag toch al gezondigd door bij de mac te etenquote:
Echt waar? Tsss, we zullen je je angst laten overwinnenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
klopt... ze durft niet achterop en ze wil alleen toekijken en drie uur op zichzelf zitten bij een mac...
Misschien durf ik dat welquote:Op maandag 18 juni 2012 00:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
klopt... ze durft niet achterop en ze wil alleen toekijken en drie uur op zichzelf zitten bij een mac...
laat ik het zo zeggen... ze durft niet bij mij achterop (en terecht)quote:Op maandag 18 juni 2012 00:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Echt waar? Tsss, we zullen je je angst laten overwinnen
*Getuige meldt*quote:Op maandag 18 juni 2012 00:14 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
haha. het is wel een lekker wijntje... ach fuck it ik heb vandaag toch al gezondigd door bij de mac te eten
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen... ze durft niet bij mij achterop (en terecht)
Ik heb nog wel een plaatsje vrijquote:Op maandag 18 juni 2012 00:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Als jij netjes doet welquote:Op maandag 18 juni 2012 00:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Geen ruzie maken he!quote:
Ik maak nooooit ruzie met NaRrAquote:
Ik niet! Want anders val ik.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik zal mijn handjes thuis houden (ik moet nog kunnen sturen)
Je schrijft zijn nick al foutquote:
Was het te merken vanmiddag? ik heb ook even zonder handen geredenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je schrijft zijn nick al fout
@NaRRa: met één hand kan je ook lekker sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:22 schreef NaRRaToR het volgende:
Smakelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Gelukkig heb ik een handvat aan de achterkant. daar kun je je aan vasthoudenquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:22 schreef NaRRaToR het volgende:
ProostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is nothing permanent except change.
Oooo dan hoef ik je dus niet aan te raken...?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een handvat aan de achterkant. daar kun je je aan vasthouden
lekker boeiend haha. die nick stamt uit de tijd dat het nog hip was zo te schrijvenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je schrijft zijn nick al fout
@NaRRa: met één hand kan je ook lekker sturen
neeee.... ieeuw bah!quote:Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooo dan hoef ik je dus niet aan te raken...?
Ik even met één hand. Is wel fijn op zijn tijd als je lang rijdquote:Op maandag 18 juni 2012 00:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Was het te merken vanmiddag? ik heb ook even zonder handen gereden
True datquote:Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
lekker boeiend haha. die nick stamt uit de tijd dat het nog hip was zo te schrijven
Is toch in de buurt inderdaad! Goed planquote:Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef NaRRaToR het volgende:
trouwens ik zeg een after-motormeet-party bij HJ thuis
kom je geen glaasje doen?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:31 schreef LaPeach het volgende:
Ik ga ook maar eens richting bed denk ik![]()
Trusten
Waar ergens dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:31 schreef automatic_ het volgende:
Mutsieflutsie (ofzo) woont daar toch ook in de buurt...?
die komt toch uit braboland?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:31 schreef automatic_ het volgende:
Mutsieflutsie (ofzo) woont daar toch ook in de buurt...?
Slaap lekker!quote:Op maandag 18 juni 2012 00:31 schreef LaPeach het volgende:
Ik ga ook maar eens richting bed denk ik![]()
Trusten
Gorinchem is een beetje de grens tussen Brabant en Zuid-Holland.quote:
Kom je nu mee nu ik wil gaan slapenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
kom je geen glaasje doen?de fles is toch al open....
Dank je! jij ook voor straksquote:
Zijn we langsgekomen, zou goed kunnenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gorinchem is een beetje de grens tussen Brabant en Zuid-Holland.
Ik weet het ook niet zeker hoor
ja dan kun je straks extra goed slapenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:35 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Kom je nu mee nu ik wil gaan slapen
[..]
Dank je! jij ook voor straks
Dat heb ik wel nodig jaquote:Op maandag 18 juni 2012 00:35 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja dan kun je straks extra goed slapen
zo erg?quote:
Trusten en succes/sterkte!quote:Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ga ook naar bed toe, ben benieuwd hoe het morgen zal gaan op het werk
ja succes!quote:Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ga ook naar bed toe, ben benieuwd hoe het morgen zal gaan op het werk
ja echt heel erg.. slaap thee'tjes werken ook al niet meerquote:
Ik zeur nietquote:Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
niet zeuren danen gewoon een glaasje komen drinken
nou... zo te zien aan je humeur kun je wel een wijntje gebruikenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:41 schreef LaPeach het volgende:
[..]
ja echt heel erg.. slaap thee'tjes werken ook al niet meer
[..]
Ik zeur niet![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nou... zo te zien aan je humeur kun je wel een wijntje gebruiken
vergeet je niet iemand??quote:Op maandag 18 juni 2012 00:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]* NaRRaToR Schenkt een wijntje in voor LaPeach
Je hebt helemaal gelijk...quote:Op maandag 18 juni 2012 00:47 schreef LaPeach het volgende:
[..]
vergeet je niet iemand??![]()
maar dank je, zal hem zeer zorgvuldig nuttigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!
Hij pest mij telkensquote:Op maandag 18 juni 2012 00:47 schreef LaPeach het volgende:
[..]
vergeet je niet iemand??![]()
maar dank je, zal hem zeer zorgvuldig nuttigen
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:50 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk...
* NaRRaToR Schenkt een wijntje in voor zichzelfMeisjes plagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders delen we mijn glas wel hoorquote:
There is nothing permanent except change.
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:54 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Meisjes plagen
[..]
Anders delen we mijn glas wel hoor
Nee, je bent bijna 30!!!quote:
Nou gedraag je dan eensquote:
Zelfs al worden de mannen ouder, kinderen blijven het altijdquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:59 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Zelfs al worden de mannen ouder, kinderen blijven het altijd
quote:Op maandag 18 juni 2012 01:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Het frustreert mij dat ik niet de echte versie kan vinden.....![]()
Ja? ga je het toch doen?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:05 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga morgen twee kaartjes voor Milk Inc kopen
oooooweeee als je het waagt he!quote:
Ik doe nietsquote:
je weet dondersgoed wat ik bedoelquote:Op maandag 18 juni 2012 01:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik doe niets
Ik post gewoon een filmpje...
Dat is waarquote:Op maandag 18 juni 2012 01:07 schreef automatic_ het volgende:
Ja, ik zie tegen die tijd wel wie er mee gaat
Slaap lekker meis!!quote:Op maandag 18 juni 2012 01:13 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Ik ga nu echt slapen, trusten
trustequote:Op maandag 18 juni 2012 01:13 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Ik ga nu echt slapen, trusten
Hahaha.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee... ik durf te wedden dat Tijn aan het meelurken is....
Ey vanelle....ik heb vandaag proefgereden met El_thijs. best een leuke route we gaan we nog wat aan sleutelen en ondertussen ga ik zorgen voor een datum etc...quote:
Moet je opschieten want weet niet hoe lang ik hier nog woon.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ey vanelle....ik heb vandaag proefgereden met El_thijs. best een leuke route we gaan we nog wat aan sleutelen en ondertussen ga ik zorgen voor een datum etc...
Bloos..... maar ik was niet de enige!quote:Op maandag 18 juni 2012 01:20 schreef automatic_ het volgende:
Vannelle, top wat je hebt gedaan in FHF!!!
quote:Op maandag 18 juni 2012 01:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet je opschieten want weet niet hoe lang ik hier nog woon.
heeft dit met elkaar te maken?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:20 schreef automatic_ het volgende:
Vannelle, top wat je hebt gedaan in FHF!!!
I know, maar jij bent de enige die ik "ken" hahaquote:Op maandag 18 juni 2012 01:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Bloos..... maar ik was niet de enige!
Huh?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet je opschieten want weet niet hoe lang ik hier nog woon.
Nee, alleen dat ik zonet tegen mijn vrouw heb gezegd dat ik wil scheiden.quote:
Snapput, dank je wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
I know, maar jij bent de enige die ik "ken" haha
ja die vrouwen ook altijd... kunnen nooit een keer rationeel zijn hequote:Op maandag 18 juni 2012 01:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, alleen dat ik zonet tegen mijn vrouw heb gezegd dat ik wil scheiden.
Zij weer boos natuurlijk.....pfff
Ai...!! Dat kan ik mij wel een beetje voorstellen! Zag ze het aankomen...?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, alleen dat ik zonet tegen mijn vrouw heb gezegd dat ik wil scheiden.
Zij weer boos natuurlijk.....pfff
Soms rationeel, boos heel vaak.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja die vrouwen ook altijd... kunnen nooit een keer rationeel zijn he
Dat had ik wel begrepen, maar ik haakte even in op je sarcasmequote:Op maandag 18 juni 2012 01:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Soms rationeel, boos heel vaak.
Ik maak trouwens geen geintje.
Had ze kunnen zien aankomen, maar na jaren proberen is het gewoon een keer klaar.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ai...!! Dat kan ik mij wel een beetje voorstellen! Zag ze het aankomen...?
Snapput, thanks daar voor.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:26 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat had ik wel begrepen, maar ik haakte even in op je sarcasme
heb je een linkje naar het topic waarin het staat zodat ik ook inhoudelijk iets kan zeggen?quote:
Hmm.. Naja, even de tijd gunnen om te laten bezinken...?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Had ze kunnen zien aankomen, maar na jaren proberen is het gewoon een keer klaar.
Nee, is geen topic voor. Vertel het alleen mijn beste vrienden.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
heb je een linkje naar het topic waarin het staat zodat ik ook inhoudelijk iets kan zeggen?
begrijpelijkquote:Op maandag 18 juni 2012 01:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, is geen topic voor. Vertel het alleen mijn beste vrienden.
Maar serieus, ik typte het in een opwelling. In dit subforum durf ik dat wel.
Bezinken? Ja, logisch. Het overviel haar nogal blijkbaar.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm.. Naja, even de tijd gunnen om te laten bezinken...?
Jullie hebben ook kinderen, toch?
Heb er wel aan gedacht want heb er best last van.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
begrijpelijkmjah sommige mensen willen graag hun ei kwijt door het op een forum te zetten...dat had gekund toch
Dst is idd al een leeftijdquote:Op maandag 18 juni 2012 01:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
Bezinken? Ja, logisch. Het overviel haar nogal blijkbaar.
1 dochter van 17 die het wel snapt denk ik, maar ze weet het nog niet want ze is morgen pas weer thuis.
je kunt altijd een nieuw account aanmaken (degene die je kennen weten dan wel dat jij het bent). en anders kun je nog met je beste vrienden samen zitten als het je dwars zit. vooral niet opkroppen iig. maar je moet doen wat voor jezelf het beste is ondanks dat het wellicht vervelend is voor anderen.. als het niet gaat dan gaat het nietquote:Op maandag 18 juni 2012 01:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb er wel aan gedacht want heb er best last van.
Vind het vooral erg voor vrouw en dochter die altijd hun best gedaan hebben.
Lijk wel een ondankbaar kindje
Dapper?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dst is idd al een leeftijd
Dapper dat je, voor jezelf, de knoop hebt doorgehakt
Ohquote:Op maandag 18 juni 2012 01:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dapper?
Kreeg vandaag te horen dat ik stom was de knoop niet eerder doorgehakt te hebben.
En ze had nog gelijk ook....
....ik ookquote:Op maandag 18 juni 2012 01:41 schreef automatic_ het volgende:
Ik kijk al voor de 3e keer de herhaling van het nieuws
Opkroppen zit niet in mijn aard en in dit geval maakt het me ook niet uit wie het leest.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je kunt altijd een nieuw account aanmaken (degene die je kennen weten dan wel dat jij het bent). en anders kun je nog met je beste vrienden samen zitten als het je dwars zit. vooral niet opkroppen iig. maar je moet doen wat voor jezelf het beste is ondanks dat het wellicht vervelend is voor anderen.. als het niet gaat dan gaat het niet
dit veranderd ook wel weer.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Opkroppen zit niet in mijn aard en in dit geval maakt het me ook niet uit wie het leest.
Reacties zijn dan weer wel belangrijk.
Ik heb niks te verbergen, ik vertel gewoon zoals het is en hoe ik er over denk.
Nou, op dit moment is dat iets minder positief.
Omdat ik aangaf dat ik er al zo lang over dacht.quote:
ik heb ook niet zo'n groene vingersquote:Op maandag 18 juni 2012 01:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hahaha, zonder.
Ben niet echt een tuinman.
Nee, was niets leuks opquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 01:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb ook niet zo'n groene vingersgeniet er van
ff lekker ontstressen
Mij een beetje uitlachen? Ha, binnenkort ben ik vrijgezel en dan mag jij wel oppassen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |