SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ehm... toch juist wél bal op tv dan...?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:00 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb een hekel aan voetbal maar kijk toch maar. Want geen bal op tv en mn hoofd kan wel wat afleiding gebruiken
Nou ja, zoiets idd.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ehm... toch juist wél bal op tv dan...?
scherpquote:Op zondag 17 juni 2012 21:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ehm... toch juist wél bal op tv dan...?
Watskebeurt?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:00 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb een hekel aan voetbal maar kijk toch maar. Want geen bal op tv en mn hoofd kan wel wat afleiding gebruiken
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Teveel zitten piekeren vandaag en daardoor voel ik mij een beetje blegh
Zit je in een café en staat de rest buiten te roken?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:05 schreef douche-eendje het volgende:
En ik heb net ook nog lekker lopen janken omdat dat piekeren vooral veroorzaakt word doordat ik mij gewoon heel erg alleen voel momenteel.
Helaas weet ik maar al te goed hoe dat voelt. Heb je iemand waar je er over kan praten?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:05 schreef douche-eendje het volgende:
En ik heb net ook nog lekker lopen janken omdat dat piekeren vooral veroorzaakt word doordat ik mij gewoon heel erg alleen voel momenteel.
Nou ja, dat ga gewoon wat leuks doen doe ik ook wel. Maarja, ben net verhuisd en voor sommige dingen is nu ook gewoon even geen geld. En ik baal er ergens van dat er in de loop der jaren toch wat mensen zijn geweest waar je uiteindelijk niks meer van hoort... En dat thuiskomen en alleen zijn, ook in het weekend. Vind het eigenlijk maar niksquote:Op zondag 17 juni 2012 21:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zit je in een café en staat de rest buiten te roken?
(grapje hoor, ga gewoon wat leuks doen...)
Ja hoor, zat hier een paar weken geleden nog met een vriendin... allebei 2 emodozen aan het huilenquote:Op zondag 17 juni 2012 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas weet ik maar al te goed hoe dat voelt. Heb je iemand waar je er over kan praten?
Fijn dat je zo'n iemand hebt. Ik heb dat helaas niet echt. Ligt ook vooral aan mijzelf.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, dat ga gewoon wat leuks doen doe ik ook wel. Maarja, ben net verhuisd en voor sommige dingen is nu ook gewoon even geen geld. En ik baal er ergens van dat er in de loop der jaren toch wat mensen zijn geweest waar je uiteindelijk niks meer van hoort... En dat thuiskomen en alleen zijn, ook in het weekend. Vind het eigenlijk maar niks
[..]
Ja hoor, zat hier een paar weken geleden nog met een vriendin... allebei 2 emodozen aan het huilen
Enigszins herkenbaar wat je zegt. Dat alleen thuis komen went wel een beetje (je hebt toch katten?) hoor maar op sommige momenten is het kut.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, dat ga gewoon wat leuks doen doe ik ook wel. Maarja, ben net verhuisd en voor sommige dingen is nu ook gewoon even geen geld. En ik baal er ergens van dat er in de loop der jaren toch wat mensen zijn geweest waar je uiteindelijk niks meer van hoort... En dat thuiskomen en alleen zijn, ook in het weekend. Vind het eigenlijk maar niks
[..]
Ja hoor, zat hier een paar weken geleden nog met een vriendin... allebei 2 emodozen aan het huilen
Ik heb 2 konijnen, maar die hebben vooral elkaar. Die komen niet even gezellig bij je op schoot zitten enzo, helaas.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Enigszins herkenbaar wat je zegt. Dat alleen thuis komen went wel een beetje (je hebt toch katten?) hoor maar op sommige momenten is het kut.
Heb je nog geen kennissen opgebouwd waar je nu woont?
Dat is ook hier best herkenbaar hoor. En heb zelf vrij lang alleen gewoond, dus begrijp wel een beetje wat je bedoelt. Ook met de mensen waar je het contact mee verliest.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik merk nu gewoon vooral dat het gebrek aan sociaal contact in mn vrije tijd, over andere dingen dan werk/konijnen mij een beetje begint op te breken. En ik weet ook wel dat ik de komende 2 weekenden leuke dingen heb en als ik wil kan ik het weekend erna mn verjaardag nog vieren maar ik weet mijn god niet wie ik uit moet nodigenquote:Op zondag 17 juni 2012 21:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is ook hier best herkenbaar hoor. En heb zelf vrij lang alleen gewoond, dus begrijp wel een beetje wat je bedoelt. Ook met de mensen waar je het contact mee verliest.
Maar zie het positief; dat is bij mij eigenlijk het laatste half jaar ontzettend omgedraaid in de zin van bekenden van weleer die weer contact zochten en nieuwe mensen die ik heb leren kennen. Kan bij jou dus ook.
dit topic natuurlijkquote:Op zondag 17 juni 2012 21:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik merk nu gewoon vooral dat het gebrek aan sociaal contact in mn vrije tijd, over andere dingen dan werk/konijnen mij een beetje begint op te breken. En ik weet ook wel dat ik de komende 2 weekenden leuke dingen heb en als ik wil kan ik het weekend erna mn verjaardag nog vieren maar ik weet mijn god niet wie ik uit moet nodigen
Ons? Nee grapje.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik merk nu gewoon vooral dat het gebrek aan sociaal contact in mn vrije tijd, over andere dingen dan werk/konijnen mij een beetje begint op te breken. En ik weet ook wel dat ik de komende 2 weekenden leuke dingen heb en als ik wil kan ik het weekend erna mn verjaardag nog vieren maar ik weet mijn god niet wie ik uit moet nodigen
Oh, herkenbaar. Ik ben altijd maar op reis als ik jarig ben, dan ben ik tenminste nog ergens mee bezigquote:Op zondag 17 juni 2012 21:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik moet/wil mijn verjaardag dit jaar wel vieren ik word 30.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, herkenbaar. Ik ben altijd maar op reis als ik jarig ben, dan ben ik tenminste nog ergens mee bezig
Dus er kan nog van alles gebeuren. Duitsland en Nederland naar huis bvquote:Op zondag 17 juni 2012 21:33 schreef El_Thijs het volgende:
En elk land in de poule heeft een doelpunt![]()
Hahaha. Nou ja, misschien moet ik de mensen die hebben geholpen bij mn verhuizing morgen maar een uitnodiging sturen ofzoquote:
Gewoon even via Friesland de afsluitdijk over en voor je het weet...quote:Op zondag 17 juni 2012 21:36 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik had graag langs willen komen als je in Groningen woonde
Das met een bootje veel leuker!quote:Op zondag 17 juni 2012 21:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gewoon even via Friesland de afsluitdijk over en voor je het weet...
130 rijden WTFquote:Op zondag 17 juni 2012 21:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
...ben je bij douche-eendquote:Op zondag 17 juni 2012 21:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Row row row your boat...quote:
Even denken waar ik toen zatquote:Op zondag 17 juni 2012 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet/wil mijn verjaardag dit jaar wel vieren ik word 30.
Als ik mn hele familie hier krijg kan ik beter een zaal huren... en ben ik gelijk blutquote:Op zondag 17 juni 2012 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
130 rijden WTF
Vrienden, familie, collega's dan heb je toch een aardig clubje?
Heb je geen housewarming gedaan dan?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahaha. Nou ja, misschien moet ik de mensen die hebben geholpen bij mn verhuizing morgen maar een uitnodiging sturen ofzo
Whatever floats your boatquote:
Ik heb ook nog geen housewarming gedaan.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, geen zin in gehad tot nu toe. Woon hier net 2 maanden
Niet hele familie, vader, moeder, broer(s) zus(sen)quote:Op zondag 17 juni 2012 21:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als ik mn hele familie hier krijg kan ik beter een zaal huren... en ben ik gelijk blut
Combineren met verjaardag wel zo makkelijkquote:
Inderdaad, ergens is het wel fijn om te weten dat je niet de enige bent die deze "problemen" heeftquote:Op zondag 17 juni 2012 21:45 schreef douche-eendje het volgende:
Maar wel verbazingwekkend hoeveel hier dat gevoel (her)kennen...Gelukkig zitten we in de juiste sc.
Nou nee dankje. Mn ouders waren hier een week of 2 geleden en mn moeder kan dat echt niet hebben nu, teveel mensen. Sowieso is het niet verstandig om ze bij een feestje met mn vrienden te hebben.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet hele familie, vader, moeder, broer(s) zus(sen)
Je hoeft het ook niet in een keer te doen. Vorig jaar heb ik 3 keer mijn verjaardag gevierdquote:Op zondag 17 juni 2012 21:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou nee dankje. Mn ouders waren hier een week of 2 geleden en mn moeder kan dat echt niet hebben nu, teveel mensen. Sowieso is het niet verstandig om ze bij een feestje met mn vrienden te hebben.
Mijn vrienden weten wel wat er gaande is met mij/ouders, maar toch wil ik als ik een feestje heb wel een leuk feestje.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Familie en vrienden gescheiden houden kan geen kwaad.M'n vrienden hoeven niet te weten ervaren hoe conservatief m'n ouders zijn.
Same here. Alhoewel een vriend van mij die kent mijn ouders wel ik ken ook dan ook al 20 jaar.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Familie en vrienden gescheiden houden kan geen kwaad.M'n vrienden hoeven niet te weten ervaren hoe conservatief m'n ouders zijn.
De laatst keer dat ik een feestje had zijn er mensen weggegaan omdat mn vader dronken& erg vervelend was. Dat nooit meer... Ondanks dat hij nu "amper" drinkt, in vergelijking tot een half jaar geleden.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Combineren met verjaardag kan idd wel na 2aanden als er een half jaar tussen zit is dat niet echt handig.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet hele familie, vader, moeder, broer(s) zus(sen)
[..]
Combineren met verjaardag wel zo makkelijk
[..]
Inderdaad, ergens is het wel fijn om te weten dat je niet de enige bent die deze "problemen" heeft
Ik vier het ook gescheiden. Niet alleen om zulke redenen maar ook omdat het anders wel een hele grote groep wordtquote:Op zondag 17 juni 2012 21:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Er staan uhm. 5 fokkers op mn lijstjequote:Op zondag 17 juni 2012 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
Vorig jaar een paar fokkers op mijn verjaardag dat was leukga ik dit jaar weer doen
Met vrienden heb je vaak ook andere gespreksonderwerpen dan met familie. Mijn familie hoeft van mij echt geen verhalen over leuke avontuurtjes te horen hoor.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik vier het ook gescheiden. Niet alleen om zulke redenen maar ook omdat het anders wel een hele grote groep wordt
Naast een paar fokkers heb ik eigenlijk niet zo veel sociale contactenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Er staan uhm. 5 fokkers op mn lijstje![]()
Leuke dagquote:Op zondag 17 juni 2012 22:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Mijn verjaardag was 1 maand en 13 dagen geleden (op dodenherdenkingsdag). Het duurt nog wel even.
Gelukkig viert heel Nederland mijn verjaardag.
Nou ja, van die fokkers is het wel een beetje valsspelen. 1 kende ik al voordat hij op fok zatquote:Op zondag 17 juni 2012 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naast een paar fokkers heb ik eigenlijk niet zo veel sociale contacten
Dat is ook een hele belangrijke reden Jahquote:Op zondag 17 juni 2012 22:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met vrienden heb je vaak ook andere gespreksonderwerpen dan met familie. Mijn familie hoeft van mij echt geen verhalen over leuke avontuurtjes te horen hoor.
quote:
Maar je hebt dus wel sociale contacten. Het boeit niet dat het allemaal Fokkers zijnquote:Op zondag 17 juni 2012 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Handigquote:Op zondag 17 juni 2012 22:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat m'n gasten geen vrij hoeven te nemen (tenzij ze roosterdienst hebben).
Dat is een beetje overdreven veel meer dan hier posten zijn die contacten eigenlijk nietquote:Op zondag 17 juni 2012 22:08 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar je hebt dus wel sociale contacten. Het boeit niet dat het allemaal Fokkers zijn
Sorry dat ik het zeg, maar ik kan deze zin moeilijk interpreteren.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is een beetje overdreven veel meer dan hier posten zijn die contacten eigenlijk niet
Je kunt daar ook zelf proberen verandering in te brengen in plaats van klagen hè.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Handig
[..]
Dat is een beetje overdreven veel meer dan hier posten zijn die contacten eigenlijk niet
Dat scheelt een hoop ja. Ik ben zoals altijd in/rond de zomervakantie jarig, niet heel handigquote:Op zondag 17 juni 2012 22:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat m'n gasten geen vrij hoeven te nemen (tenzij ze roosterdienst hebben).
Hij zegt dan anders dan dat hij hier berichten uitwisselt met zijn 5 fok vrienden hij eigenlijk niet zo heel veel meer met ze doetquote:Op zondag 17 juni 2012 22:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar ik kan deze zin moeilijk interpreteren.
Bij mij zijn er ook altijd veel op vakantie (augustus) maar ik blijf er zelf ook niet voor thuis.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat scheelt een hoop ja. Ik ben zoals altijd in/rond de zomervakantie jarig, niet heel handig
Ah ok. Ja dat is lastig, maar niet geheel onoverkomelijkquote:Op zondag 17 juni 2012 22:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Hij zegt dan anders dan dat hij hier berichten uitwisselt met zijn 5 fok vrienden hij eigenlijk niet zo heel veel meer met ze doet
Ik ga in september op vakantie. Groepsreis. Nieuwe contacten opdoenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Bij mij zijn er ook altijd veel op vakantie (augustus) maar ik blijf er zelf ook niet voor thuis.
Het is inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan. Niet iedereen durft het initiatief te nemen voor contacten.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ah ok. Ja dat is lastig, maar niet geheel onoverkomelijk
Het klinkt heel cliché en het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar als het niet gaat zoals het gaat, dan moet je er meer moeite in stoppen.
Ik heb weinige echten vrienden alleen oppervlakkige contacten. Met oa fokkersquote:Op zondag 17 juni 2012 22:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar ik kan deze zin moeilijk interpreteren.
Dat is wat makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb namelijk grote moeite met sociale interactie. Dus dat is geen klagen wat ik doe.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Je kunt daar ook zelf proberen verandering in te brengen in plaats van klagen hè.
Is er geen hulp mogelijk waardoor je wat minder moeite krijgt met sociale interactie?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb weinige echten vrienden alleen oppervlakkige contacten. Met oa fokkers
[..]
Dat is wat makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb namelijk grote moeite met sociale interactie. Dus dat is geen klagen wat ik doe.
Dat is ook zeker zo, voor de een is het al een drempel om hoi tegen iemand te zeggenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan. Niet iedereen durft het initiatief te nemen voor contacten.
Je bent niet de enigequote:Op zondag 17 juni 2012 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Dat is wat makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb namelijk grote moeite met sociale interactie. Dus dat is geen klagen wat ik doe.
Goedzoquote:Op zondag 17 juni 2012 22:20 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
In mijn geval ben ik van plan om er iets aan te gaan doen. Ik maak morgen een afspraak met de huisarts.
Overrated.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Precies wat ik dus tegen hem zeiquote:Op zondag 17 juni 2012 22:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ah ok. Ja dat is lastig, maar niet geheel onoverkomelijk
Het klinkt heel cliché en het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar als het niet gaat zoals het gaat, dan moet je er meer moeite in stoppen.
Ja maar wachtlijsten enzo.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Is er geen hulp mogelijk waardoor je wat minder moeite krijgt met sociale interactie?
En dat traject zit ik al een tijdjequote:Op zondag 17 juni 2012 22:20 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
In mijn geval ben ik van plan om er iets aan te gaan doen. Ik maak morgen een afspraak met de huisarts.
Vroeger had ik er best moeite mee om onbekenden aan te spreken.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:19 schreef douche-eendje het volgende:
Dat is ook zeker zo, voor de een is het al een drempel om hoi tegen iemand te zeggen
Kun je dat niet zien bij shoestring? Ik ga volgende week ook eens kijken daarquote:Op zondag 17 juni 2012 22:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ga in september op vakantie. Groepsreis. Nieuwe contacten opdoenHopelijk zit er deze keer wel iemand uit de regio Noord-Holland tussen
Vooraf niet lijkt mijquote:Op zondag 17 juni 2012 22:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Kun je dat niet zien bij shoestring? Ik ga volgende week ook eens kijken daar
Nee, leeftijd, geslacht en nationaliteit. Als je geboekt hebt krijg je wel bij je boeking een kopje "maak contact met je medereizigers" waar je iig voorafgaand aan de reis al wat dingen kunt bespreken, zoals evt samenreizen, afspreken op schiphol of vantevoren eens ontmoeten. En gewoon een beetje hyper posten hoeveel zin je erin hebt.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Kun je dat niet zien bij shoestring? Ik ga volgende week ook eens kijken daar
Maar je bent gek op pinguins toch?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:26 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen moeite met praten, maar ik ben blijkbaar een heel onaangenaam persoon
Sorry dat ik het zo zeg hoor tijn....maar waar een wil is is een weg. Ja natuurlijk is het moeilijker als je autisme hebt om sociale contacten op te doen maar niet onmogelijk. Je zult er alleen meer moeite voor moeten doen. En dat moe je willen. En dat laatste ontbreekt er naar mijn inziens aan. En tot die tijd blijft het klagenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Onder anderequote:Op zondag 17 juni 2012 22:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar je bent gek op pinguins toch?
Klopt, het is gewoon moeilijkquote:Op zondag 17 juni 2012 22:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zo zeg hoor tijn....maar waar een wil is is een weg. Ja natuurlijk is het moeilijker als je autisme hebt om sociale contacten op te doen maar niet onmogelijk. Je zult er alleen meer moeite voor moeten doen. En dat moe je willen. En dat laatste ontbreekt er naar mijn inziens aan. En tot die tijd blijft het klagen
quote:Met sneijder aan de bal verliezen we van portugal, we spelen niemand van de kaart, met van persie en klaas jan hakken ze ons in de pan, we spelen zoals een f'je kan! Met ibi langs de lijn loopt dan aanval als een ontspoorde trein! Ja ben jij ook voor NL?
Nou ja, die zijn tof dus kun jij geen onaangenaam persoon zijn. Iemand die gek is op die leuk lopende beestjesquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:29 schreef sylvesterrr het volgende:
Drie doelpunten in 1,5 minuut excl. blessuretijd. Lukt dat?
Ik heb er geen problemen mee, verbazing misschien, maar je raakt het na jaren wel gewendquote:Op zondag 17 juni 2012 22:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, die zijn tof dus kun jij geen onaangenaam persoon zijn. Iemand die gek is op die leuk lopende beestjes
Neequote:Op zondag 17 juni 2012 22:29 schreef sylvesterrr het volgende:
Drie doelpunten in 1,5 minuut excl. blessuretijd. Lukt dat?
Ik vond er niets meer aan. Hebben ze een voorsprong, verliezen ze nog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |