Kent, bedoel je niet kan?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:51 schreef kiwiko het volgende:
wie kent er hier Spaans, want dan heb ik ook nog een hele leuke
Dat mag je mij eens uitleggen.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:58 schreef Sosha het volgende:
[..]
Nee... dat is juist fout. Kiwiko deed 't goed.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mên, dat verzin je toch nietquote:Op maandag 18 juni 2012 18:55 schreef Zelva het volgende:
Metro vandaag:
[ afbeelding ]
Goed, kan gebeuren hè. Een redacteur die cijfers gaat geven aan de spelers, maar kennelijk de tweede wedstrijd niet heeft gezien. In deze tijd van bezuinigingen op de journalistiek... het zij ze vergeven.
Maar later, een paar pagina's, kwam ik er toch achter dat het anders zit.
[ afbeelding ]
Van Persie heeft helemaal niet gescoord, het is 2-0 geworden voor de Duitsers en dat doelpunt van Nederland had ik me maar verbeeld.
U bent geen voetbalfan merk ikquote:
Oh grappig, we hebben die discussie al vaak gehad hier en ik meen me te herinneren dat 'Engels kunnen' gewoon echt heel erg fout wasquote:Op maandag 18 juni 2012 12:22 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Het mag allebei, maar 'kent' is beter.
Dit moet een grap zijn?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:03 schreef GimmeGore het volgende:
Vandaag in de mail.
[ afbeelding ]
En dan bedoel ik nog niet eens dat ze een HBO/WO student zoeken om de plee te schrobben
Zijn de HBO'ers al zó wanhopig?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:03 schreef GimmeGore het volgende:
Vandaag in de mail.
[ afbeelding ]
En dan bedoel ik nog niet eens dat ze een HBO/WO student zoeken om de plee te schrobben
Ik dus ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zucht.. ik klikte op de play-knop
vraag me wel af hoeveel mensen dat nog meer gedaan hebben
Dat gratis bezorgen doet het 'm. Daar gaan een heleboel mensen voor door de knieën.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:01 schreef eRKa het volgende:
MRL Bikes
BIJ MRL BIKES VIND U MOUNTAINBIKES EN RACEFIETSEN VAN TOPMERKEN VOOR DE LAAGSTE PRIJZEN .
EN ALLE FIETSEN WORDEN GEHEEL GRATIS DOOR HEEL NEDERLAND OP AFSPRAAK BIJ U BEZORGD !
levertijd bedraagd 2 tot 3 weken
Te zien op www.mrlbikes.nl
Verkopen uitsluitende dure en hele dure fietsen. Uitsluitend fietsen, geen enkel accessoire van welke aard dan ook.
Ook die spatie vooraan de eerste zin staat er zo......
Hoe spel je oplichter ook al weer?
als ik chinees heb gegeten, drop ik ook vaak harde schijvenquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
als ik chinees heb gegeten, drop ik ook vaak harde schijven
Wel apart dat ze onderscheid maken tussen hardeschijven en harde schijven.quote:
HBO/WO werk- en denkniveau. Nou weet ik dat WO-ers niet bijzonder vaardig met hun handjes zijn, dus hard werken zal wel niet verwacht worden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:03 schreef GimmeGore het volgende:
Vandaag in de mail.
[ afbeelding ]
Het is gewoon dom... Van degene die twee keer hetzelfde bord maakt en er de ene keer een spatie in zet en de andere keer niet (waarom verander je een bord tussentijd..?) en van degene die ze daar neergezet heeft... Gewoon dom. Ik vind het ook grappig. Maar smaken verschillenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Sorry, maar wat is er zo ontzettend grappig aan dat ze die spatie in dat eerste bordje van 'hardeschijven' vergeten zijn?
't Is niet juist en ook niet zo netjes, maar ik zie de hilariteit ervan absoluut niet.
Nee, the menu.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:03 schreef marcel.nl het volgende:
Ja het moest natuurlijk zijn: "Do you want to see the map?" LOL
Hilarisch niet, wél tenenkrommend.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Sorry, maar wat is er zo ontzettend grappig aan dat ze die spatie in dat eerste bordje van 'hardeschijven' vergeten zijn?
't Is niet juist en ook niet zo netjes, maar ik zie de hilariteit ervan absoluut niet.
Óúdquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:06 schreef diederikdukkie het volgende:
[ afbeelding ]
En het leukste is nog dat er 'Versier Nijntje' bijstaat
We've delicious flesh.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:06 schreef Felixa het volgende:
Tijdje geleden in een Amsterdams restaurant vroeg de serveerster aan twee buitenlandse gasten: "Do you want to see the card?".
Ene Kees22 lag helemaal dubbel. Ik denk dat Joppiedinges daarop doelt.quote:
Inderdaad, en het leek alsof AbXorb ook niet meer bijkwam, maar die heeft er later een quote bij gezet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:29 schreef Dromer het volgende:
Ene Kees22 lag helemaal dubbel. Ik denk dat Joppiedinges daarop doelt.
Mee eens.quote:Met onjuist spatiegebruik word je overigens doodgegooid, dus hoewel het wel eens tenen wil krommen, vind ik het niet bijzonder.
haar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:36 schreef marcel.nl het volgende:
Dus om Nijntje te versieren, moet je hem kussen.
Zo word ik ook altijd versierd
Dat zou toch neerkomen op 360.000 km/u?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:43 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Straffe bries. Denk niet dat het zuiden van Nederland er morgen nog is...
Niet meer serieus te nemen dat bedrijf.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dit staat op germanwings.nl
[ afbeelding ]
Wel lekker goedkoop vliegen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dit staat op germanwings.nl
[ afbeelding ]
Hopen dat het een lekker viswijf is...quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:11 schreef kiwiko het volgende:
[ afbeelding ]
hmmzzz....... lekker bekken......... Viskramen met achterkamertjes..... Het KAN!
Hier zou volgens mij de Engelse ziekte juist wel passen? Ik zou het iig los schrijven.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:10 schreef Zelva het volgende:
Browsergame zonder spatie! Hulde voor dat, dat wel.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:11 schreef kiwiko het volgende:
[ afbeelding ]
hmmzzz....... lekker bekken......... Viskramen met achterkamertjes..... Het KAN!
Ik niet. Bordspel, browsergame, zelfde categoriequote:Op donderdag 21 juni 2012 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier zou volgens mij de Engelse ziekte juist wel passen? Ik zou het iig los schrijven.
Ik ben het er niet mee eens. Ook als ik Engelse termen in Nederlandse teksten gebruik, hanteer ik 's lands wijs.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:30 schreef Bart het volgende:
Ik niet. Bordspel, browsergame, zelfde categorie. Tenzij de hele tekst Engels is natuurlijk.
Hoorde via een vriendin van me die met veel natuurkundigen omgaat dat dat snel genoeg is om steen te laten smelten..quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:37 schreef hugsy33 het volgende:
In het ad spraken ze vandaag van windvlagen tot 100 km/S.
* hugsy33 kruipt vast onder tafel
voor dat? Daarvoor, bedoel je.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:10 schreef Zelva het volgende:
Browsergame zonder spatie! Hulde voor dat, dat wel.
Puntje 6 is helemaal leuk:quote:2. Hoe werkt het?
- Je maakt een bestelling bij Nextgadgets.eu.
- We zullen naar voren dat om de fabriek in Azië.
- De fabriek zal schip de bestelling direct aan jou.
- Wij rekenen een kleine vergoeding voor deze dienst. Zie hieronder hoeveel.
- Uw bestelling wordt verzonden vanuit Azië. Denk aan de levertijd iets langer dan normaal.
quote:6. Kan ik een product?
Ja je kan. Maar je moet betalen voor de verzendkosten.
Overduidelijk woord voor woord vertaald uit het Engels.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 03:43 schreef SiGNe het volgende:
Ik kom nu toch een zooi vertaalfouten tegen..:
http://www.nextgadgets.eu(...)%20does%20it%20work?
[..]
Puntje 6 is helemaal leuk:
[..]
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hoorde via een vriendin van me die met veel natuurkundigen omgaat dat dat snel genoeg is om steen te laten smelten..
Die 3 kilo is wat je portemonnee lichter is.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:55 schreef Rosesss het volgende:
Val 12 kilo af in 3 weken
Verlies 15kg in 3 weken door te gehoorzamen dit een eenvoudig dieet trucs.
advertentie op Facebook...is het nu 12 of 15 kilo?
Het is 1 artikel hea, dat bovenste is de kopquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:44 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
ik denk dat het ene artikel een jaar later is gepubliceerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Barbecue. Ik kan het nog wel!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:27 schreef Tchock het volgende:
Sinds BBQ als afkorting bekend is kan niemand dat meer goed schrijven volgens mij
omg lolquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is 1 artikel hea, dat bovenste is de kop
Ik denk dat het artikel in twee dagen is geschreven, en dat Pepijn die tweede dag net dertig werd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is 1 artikel hea, dat bovenste is de kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |