Welke teleurstelling? Duitsland gaat vet winnen joh!quote:Op zondag 17 juni 2012 19:21 schreef kingtoppie het volgende:
Ikke, ben weg.....
Veel plezier met de teleurstelling vanavond
Inderdaadquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:23 schreef Barbusse het volgende:
Screw, jij hebt mijn laatste fantastische hersenspinsel naar een gesloten topic verplaatst
Haha bobje!quote:
Haal je hand is uit je broek.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
PfffffBegint nu wel te kriebelen bij mij
De eerste keer wist ik niet goed wat ik met je aan moest hoorquote:
Toevallig.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bobje, Heb jij DG's FB toevallig?
Jij zou toch weggaan? Wat doe je hier nog!quote:Op zondag 17 juni 2012 19:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou maar even naar de dokter gaan en je pielemuis laten zien denk...
Alsof jij een stuk nageboorte met een pH van 1 nodig hebt om een succesvolle gentleman te zijn...quote:Op zondag 17 juni 2012 19:23 schreef Barbusse het volgende:
Screw, jij hebt mijn laatste fantastische hersenspinsel naar een gesloten topic verplaatst
En werkt dat?quote:Op zondag 17 juni 2012 19:24 schreef debeterebob het volgende:
Trouwens he. Als je echt je hosselpercentage wil verhogen moet je bij Keep_Walking zijn. Die vent biedt gratis cursussen aan en gaat een op een met je aan het werk
Zelf al uitgeprobeerd?quote:Op zondag 17 juni 2012 19:24 schreef debeterebob het volgende:
Trouwens he. Als je echt je hosselpercentage wil verhogen moet je bij Keep_Walking zijn. Die vent biedt gratis cursussen aan en gaat een op een met je aan het werk
Gewoon veel suiker er over heen gooien. Ik bedoel cola is ook zoet, met een vrij lage pHquote:Op zondag 17 juni 2012 19:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alsof jij een stuk nageboorte met een pH van 1 nodig hebt om een succesvolle gentleman te zijn...
Perspectief jonguh. Eerst loopt hij op een paar dames af, en ze komen daarna daarom direct bij mij, met groepjes tegelijk.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alsof jij een stuk nageboorte met een pH van 1 nodig hebt om een succesvolle gentleman te zijn...
Ga me eerst maar eens omkopenquote:Op zondag 17 juni 2012 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Paas effe die link! Ik wil weten hoe hij er uit ziet!
Neen, dank uquote:Op zondag 17 juni 2012 19:24 schreef debeterebob het volgende:
Die staan al te dringen om jou heen en DG staat ernaast wat maagzuur op te braken man.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Perspectief jonguh. Eerst loopt hij op een paar dames af, en ze komen daarna daarom direct bij mij, met groepjes tegelijk.
Heb jij niet nodigquote:Op zondag 17 juni 2012 19:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Perspectief jonguh. Eerst loopt hij op een paar dames af, en ze komen daarna daarom direct bij mij, met groepjes tegelijk.
Persoonlijke aandacht is voor vrijwel iedereen goedquote:Op zondag 17 juni 2012 19:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe weet je dan zeker of het echt werkt?
Hebben we direct een gesprekonderwerp voor de 10 minuten dat we nog in de bar zijn.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die staan al te dringen om jou heen en DG staat ernaast wat maagzuur op te braken man.
Ach ZO! Ik heb wel eens aan meegedaan en kreeg toen 2 kerststollenquote:Op zondag 17 juni 2012 19:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tombola
En er is een FOK!ker die Tombola-fan heet
quote:
Twee ook meteenquote:Op zondag 17 juni 2012 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach ZO! Ik heb wel eens aan meegedaan en kreeg toen 2 kerststollen
Diep in haar ogen kijken is er niet meer bij?quote:Op zondag 17 juni 2012 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hebben we direct een gesprekonderwerp voor de 10 minuten dat we nog in de bar zijn.
Tuurlijk wel. Maar ik ben wel zo´n bitch dat ik dat kan èn garpjes kan maken over het azijn van DG.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Diep in haar ogen kijken is er niet meer bij?
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die staan al te dringen om jou heen en DG staat ernaast wat maagzuur op te braken man.
Mijn hosselpercentage is prima, dank u.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij heeft al veel mannen geholpen. Met vrouwen helpen had hij wat minder succes.
Goed lezen is lastig he!quote:Op zondag 17 juni 2012 19:33 schreef DigitalGirl het volgende:
dat jullie zitten te geilen op mijn foto's, helaas ik wil een leuk refo meisje
Refo meisje ja dat is wel iets voor jouquote:Op zondag 17 juni 2012 19:33 schreef DigitalGirl het volgende:
Refomeisjes trouwen tenminste wel gelijk met de eerste de beste man waar ze een relatie mee beginnen.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:33 schreef DigitalGirl het volgende:
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Refomeisjes trouwen tenminste wel gelijk met de eerste de beste man waar ze een relatie mee beginnen.
Refomeisjes
Post is een foto?quote:Op zondag 17 juni 2012 19:33 schreef DigitalGirl het volgende:
*shudder*quote:Op zondag 17 juni 2012 19:33 schreef DigitalGirl het volgende:
Het is zondag die zit nu in de kerk.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:38 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Lach maar, ze reageert niet eens![]()
.
sokken aan het stoppen nu.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is zondag die zit nu in de kerk.
Wel zwarte toch?quote:
Voor een redelijk bedrag vertel ik je de waarheid.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:40 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar CA je hebt men foto toch niet verspreidt heh???
Nee zo ben ik nietquote:Op zondag 17 juni 2012 19:40 schreef DigitalGirl het volgende:
Jouw haarquote:Op zondag 17 juni 2012 19:40 schreef DigitalGirl het volgende:
OK, maar begrijp jij nu waarom die vrouwen niet reageren op facebook wanneer ik een charmant bericht stuur???quote:
Misschien is het de tekst?quote:Op zondag 17 juni 2012 19:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
OK, maar begrijp jij nu waarom die vrouwen niet reageren op facebook wanneer ik een charmant bericht stuur???
Omdat ze alleen maar mensen op facebook hebben die ze echte kennen en daar alleen op reageren.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
OK, maar begrijp jij nu waarom die vrouwen niet reageren op facebook wanneer ik een charmant bericht stuur???
Ja nu je het zegtquote:Op zondag 17 juni 2012 19:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Screwloose stiekem
Nah, dat lijkt me niet het geval. Bedoel jij reageerde toch ook...quote:
Lafjes...quote:Op zondag 17 juni 2012 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar Bob, wat dacht je van m'n bod?
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nah, dat lijkt me niet het geval. Bedoel jij reageerde toch ook...
Ik denk dat jou interpretatie van "een charmant bericht" nogal verschilt van die van hen. Daarnaast zijn er weinig mensen die gediend zijn van berichten van een wildvreemde.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Niet eens, ik ben nuchter.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
met de alcohol gaat het alvast goed zo te zien....
Je kent het?quote:
ja maar dat was geen versiertekst toch?quote:Op zondag 17 juni 2012 19:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nah, dat lijkt me niet het geval. Bedoel jij reageerde toch ook...
Iemand die vanaf het begin wou trollen blijkbaar.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:52 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie er schuil gaat achter de naam 'Digital Girl'![]()
Het kan gewoon niet ok zijn
Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Qua uiterlijk kan je er niet veel van zeggen. Qua posten is het wel vaak een zuigertje ja.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:52 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie er schuil gaat achter de naam 'Digital Girl'![]()
Het kan gewoon niet ok zijn
Ja maar waaromquote:Op zondag 17 juni 2012 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iemand die vanaf het begin wou trollen blijkbaar.
negatieve aandacht is ook aandachtquote:
Hij is wel het grootste mysterie van dit topic zo te zien.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Qua uiterlijk kan je er niet veel van zeggen. Qua posten is het wel vaak een zuigertje ja.
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het zit in z'n bloed
(hij kan niet anders)
Dat is waarquote:
Stuur gewoon iets in die trend hoor...quote:Op zondag 17 juni 2012 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dat was geen versiertekst toch?
Uiteindelijk werkt dat alleen maar tegen jequote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Stuur gewoon iets in die trend hoor...
Nou......quote:
Ook datquote:Op zondag 17 juni 2012 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uiteindelijk werkt dat alleen maar tegen je
Helaas weet ik uit ervaringquote:
Dus het ligt aan het feit dat die andere geen aardige personen zijn??quote:Op zondag 17 juni 2012 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ja maar ik ben gewoon een aardig persoon en reageer op iedereen
Ik denk 3-0, maar ik hoop 0-3quote:Op zondag 17 juni 2012 20:01 schreef kutkloon7 het volgende:
Hoeveel gaat het worden vanavond denken jullie?
Ik denk 1-0 winnen
Of Nederland wint met 2 doelpunten verschil en verliest Duitsland of speelt gelijkquote:
Blijkbaar...quote:Op zondag 17 juni 2012 20:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dus het ligt aan het feit dat die andere geen aardige personen zijn??
Op random personen reageren doe ik ook niet zo snel hoor.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zwelling al wat minder geworden?quote:
Dude....quote:Op zondag 17 juni 2012 20:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Spannendquote:Op zondag 17 juni 2012 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beter
Ik heb nog steeds geen berichtje terug van mijn shop
Van de week maar even langs
Voor de wedstrijd?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
Pffff ben nu toch wel beetje zenuwachtig
Gelukkig, weet je al of je er iets anders in gaat doen dan wat er nu in zit?quote:
Je gaat mij toch niet zeggen dat er meer zijnquote:
Laat eens zienquote:Op zondag 17 juni 2012 20:14 schreef kutkloon7 het volgende:
Hihi, leuk als je dronken bent en later foto's bekijkt waar je niks meer van weet
Dat duurt nog. Genezing duurt ongeveer zes maanden tot een jaar. Dus dat is nog lang niet aan de orde.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig, weet je al of je er iets anders in gaat doen dan wat er nu in zit?
Zo langquote:Op zondag 17 juni 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat duurt nog. Genezing duurt ongeveer zes maanden tot een jaar. Dus dat is nog lang niet aan de orde.
Maar ik wil er een bloemetje op.
Ik moest het even Googelen maar een feestcafé, ja dat zegt een hoopquote:Op zondag 17 juni 2012 20:15 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Meh, ik sta er als een randdebiel op, was bij de biercantus
klikquote:Op zondag 17 juni 2012 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moest het even Googelen maar een feestcafé, ja dat zegt een hoop
Je weet het nooitquote:Op zondag 17 juni 2012 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet zeggen dat er meer zijn
Mijn schoonzusje is echt dom, die had na een week al een andere piercing ingedaan.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat duurt nog. Genezing duurt ongeveer zes maanden tot een jaar. Dus dat is nog lang niet aan de orde.
Maar ik wil er een bloemetje op.
Logisch ergens.quote:
Van sommige mensen/users is een genoegquote:
Wat een mafkeesquote:Op zondag 17 juni 2012 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je weet het nooit
[..]
Mijn schoonzusje is echt dom, die had na een week al een andere piercing ingedaan.
Dikke ontsteking natuurlijk
Oor eraf?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig wel goed gekomen, maar toch
Kluivert is 10 jaar top geweest.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zo snel zo slecht geworden he
Net als Kluivert
Mijn zusje had haar oor vol met ringetjes en toen ging haar kraakbeen ontstekenquote:Op zondag 17 juni 2012 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig wel goed gekomen, maar toch
Ow dat is flink kutquote:Op zondag 17 juni 2012 20:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn zusje had haar oor vol met ringetjes en toen ging haar kraakbeen ontstekenmoest allemaal verwijderd worden.
Van der Meyde heeft gelukkig nog niemand dood gereden.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:22 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Kluivert is 10 jaar top geweest.
Van Der Meyde 3 jaar.
En groepsverkracht. Ja Kluivert was een nette jongen. Beetje de Joran van de voetbalquote:Op zondag 17 juni 2012 20:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Van der Meyde heeft gelukkig nog niemand dood gereden.
/voetbalgodwin
Als je het goed verzorgt kan het haast niet mis gaan.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat is flink kut
Soms ben ik daar ook bang voor hoor. Nu wil ik die Daith, maar ook weer kraakbeen
Ach mijn zusje had haar hele oor volhangen en kreeg uiteindelijk een allergische reactie. Volgens mij gaat het over het algemeen wel goedquote:Op zondag 17 juni 2012 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat is flink kut
Soms ben ik daar ook bang voor hoor. Nu wil ik die Daith, maar ook weer kraakbeen
Ja dat is waar. Maar toch ik schrok naar het zien van dit filmpje:quote:Op zondag 17 juni 2012 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je het goed verzorgt kan het haast niet mis gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar toch ik schrok naar het zien van dit filmpje:Wees blij dat het niet ergens down under wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar toch ik schrok naar het zien van dit filmpje:Daar kijk ik nooit naar. Wil je jezelf voor alles behoeden, dan kan je het beste gewoon niet leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ai ai aiquote:Op zondag 17 juni 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet ergens down under was
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kijk ik nooit naar. Dan kan je het beste gewoon niet leven.
das zonde, schoonzusje van ca heeft best een leuk koppiequote:
Ach ja. Shit happens and when it does, get away from the cow.quote:
Zag een keer op tv hoe ze een prins albert zetten ik hoefde gelijk niet meerquote:
Ik zou de dokter bellenquote:Op zondag 17 juni 2012 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb het koud
Vloerverwarming kapot
Morgen even bellen
Dus ga maar onder een dekentje zitten
Puntige knieënquote:
Toen ik mijn piercing liet zetten, zat er in diezelfde ruimte (afgescheiden natuurlijk) ook iemand die een PA kreeg. Volgens mij had hij spijtquote:Op zondag 17 juni 2012 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zag een keer op tv hoe ze een prins albert zetten ik hoefde gelijk niet meer
Ik heb ook keelpijn, dus best kans dat ik een beetje ziekies benquote:Op zondag 17 juni 2012 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou de dokter bellenhet is 20 graden buiten met je koud
Dat geloof ik best ja. Het ziet er best geil uit zo'n piercing maar ik zal er nooit een nemen.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Toen ik mijn piercing liet zetten, zat er in diezelfde ruimte (afgescheiden natuurlijk) ook iemand die een PA kreeg. Volgens mij had hij spijt
Beterschapquote:Op zondag 17 juni 2012 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ook keelpijn, dus best kans dat ik een beetje ziekies ben
Voetbal?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:38 schreef kree het volgende:
Nou eens kijken hoelang het gaat duren voordat ik het moment krijg, van dit wordt helemaal niks meer
Wie weet wordt het toch nog watquote:Op zondag 17 juni 2012 20:39 schreef kree het volgende:
[..]
Uiteraard nederland kijk ik altijd nog wel
Ik ookquote:Op zondag 17 juni 2012 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit helemaal alleen op de bank
Zo anders dan afgelopen woensdag
(de mannen komen zo terug uit Le Mans)
Hier is vast rustigerquote:Op zondag 17 juni 2012 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok ok ik post wel in beiden topics
Jammer dat de winkels nu niet open zijnquote:
Hier nog 13 minutenquote:Op zondag 17 juni 2012 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer dat de winkels nu niet open zijn
En plezier van gehad?quote:
Ga snel winkelen danquote:
Tien jaar gehad en idd de nodische beschadigingen aan tanden en kiezenquote:Op zondag 17 juni 2012 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En plezier van gehad?
Wel slecht voor je tanden
Dat is minder. Tijd voor een kunstgebit?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tien jaar gehad en idd de nodische beschadigingen aan tanden en kiezen
Nee johquote:Op zondag 17 juni 2012 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is minder. Tijd voor een kunstgebit?
Haha gelukkig maarquote:
Wat voor een? Dat zou ik dus niet willen.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha gelukkig maar![]()
Ik zou sowieso geen piercing willen. Wel een tattoo.
Ik heb plastic balletjes, en het raakt mijn tanden ook niet. Is ook best ver naar achter gezetquote:Op zondag 17 juni 2012 20:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tien jaar gehad en idd de nodische beschadigingen aan tanden en kiezen
Die van mij zat redelijk naar voren en stalen balletjesquote:Op zondag 17 juni 2012 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb plastic balletjes, en het raakt mijn tanden ook niet. Is ook best ver naar achter gezet![]()
en ik speel er niet mee
maar goed ik heb hem nog maar een paar maandjes
Tattoo's zijn mij te permanent, daar houd ik niet zo van.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha gelukkig maar![]()
Ik zou sowieso geen piercing willen. Wel een tattoo.
Ik ook niet. Ik zou niet weten wat ik de rest van mijn leven bij me zou willen dragen.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tattoo's zijn mij te permanent, daar houd ik niet zo van.
Iets wat mij herinnert aan moeilijke tijden. Wie ik ben, wie ik was en wie ik wil zijn.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat voor een? Dat zou ik dus niet willen.
Dat is waar daarom moet je zoiets ook niet overhaastenquote:Op zondag 17 juni 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tattoo's zijn mij te permanent, daar houd ik niet zo van.
Ik ook niet. Ik ben zelf zo wispelturig als de pest. Het is al heel wat dat ik de vch al bijna vier jaar draag.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zou niet weten wat ik de rest van mijn leven bij me zou willen dragen.
Duitsland moet ook scoren anders gaat het feest sowieso niet door en Nederland nog minimaal 1 keerquote:
Ja, dat herken ik wel. Ik raak snel uitgekeken, al hd ik mijn tongpiercing wel langquote:Op zondag 17 juni 2012 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben zelf zo wispelturig als de pest. Het is al heel wat dat ik de vch al bijna vier jaar draag.
En Denenmarken nietquote:Op zondag 17 juni 2012 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt he
duitsland moet wel gaan scoren nu hoor
Nu die Portugezen nog weg bij het doel en nog een keer scoren tegen zequote:
Tot half 11 lekker ontspannen tv blijven kijken jijquote:Op zondag 17 juni 2012 21:05 schreef Samzz het volgende:
Ik lig heerlijk relaxed in bed, dekentje om, Hawaii five-o erop en nergens aan denken.
Het helpt NL nu al.
jij ookquote:Op zondag 17 juni 2012 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tot half 11 lekker ontspannen tv blijven kijken jij
Dat is het plan. Ik doe niks meer vandaag.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tot half 11 lekker ontspannen tv blijven kijken jij
quote:
uhuhquote:Op zondag 17 juni 2012 21:10 schreef -Miauw- het volgende:
Wat is Philip Cocu nog steeds cute trouwens
Smerige rotdingen zijn hetquote:Op zondag 17 juni 2012 21:11 schreef Samzz het volgende:
Steeds als de vuvuzela hier klinkt, wil ik 'm wel doormidden breken. Maar dan moet ik opstaan en dat wil ik niet.
Het kan zeker nogquote:Op zondag 17 juni 2012 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb 1-3 gezegd, dus het kan nog
Ja, dat is een beetje jammerquote:Op zondag 17 juni 2012 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
Maar is toch wel duidelijk, dat we deze opstelling vanaf het begin hadden moeten hebben
Rectaal inbrengen is een betere optie. Brede kant eerstquote:Op zondag 17 juni 2012 21:11 schreef Samzz het volgende:
Steeds als de vuvuzela hier klinkt, wil ik 'm wel doormidden breken. Maar dan moet ik opstaan en dat wil ik niet.
That. Must. Hurt.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Rectaal inbrengen is een betere optie. Brede kant eerst
Ik dacht dat Duitsland sowieso door wasquote:Op zondag 17 juni 2012 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
Als we achter komen te staan in de 90e minut, mag van mij Denemarken ook winnen, vliegt Duitsland er ook uit!
Ow wat een haat he.... sorry
Zekerquote:
Neem een asperintjequote:
ik moet nog twee doelpunten tegen Portugal en een tegen Denemarkenquote:
Ga jij die scoren?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik moet nog twee doelpunten tegen Portugal en een tegen Denemarken
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik moet nog twee doelpunten tegen Portugal en een tegen Denemarken
Laat ze dan maar gaan douchen die jongensquote:Op zondag 17 juni 2012 21:34 schreef debeterebob het volgende:
Nederland na 20 minuten er al helemaal er doorheen
Ik wil ook wel scorenquote:Op zondag 17 juni 2012 21:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat wel! Iemand moet het doen verd...
Niet als ze verliezenquote:Op zondag 17 juni 2012 21:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht dat Duitsland sowieso door was
Dat zou leuk zijnquote:Op zondag 17 juni 2012 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet als ze verliezen![]()
[ afbeelding ]
Nemen we de Duitsers mee in onze valquote:Op zondag 17 juni 2012 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet als ze verliezen![]()
[ afbeelding ]
Zeg maar niks meerquote:Op zondag 17 juni 2012 21:40 schreef -Miauw- het volgende:
Sjonge wat een kuttoernooi zeg. Ik weet zeker dat Griekenland weer gaat winnen oid
Daaromquote:
Ik ben dan voor Spanje of Engelandquote:Op zondag 17 juni 2012 21:40 schreef -Miauw- het volgende:
Sjonge wat een kuttoernooi zeg. Ik weet zeker dat Griekenland weer gaat winnen oid
De eerste 20 minuten van deze wedstrijd speelden ze beter dan in de twee vorige wedstrijden samen. Maar nu zijn ze moe geloof ik.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:37 schreef Murdera het volgende:
Ik gun het nederland niet eens meer om te winnen.Wat een kneuzenkermis.
Ik heb Engeland als kampioenquote:Op zondag 17 juni 2012 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom
[..]
Ik ben dan voor Spanje of Engeland
Engeland is ook wel een verassing tot nu toe
Okquote:
Maar eerst maar eens het wonder van Charkovquote:Op zondag 17 juni 2012 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat zo leuk zijn
(als spanje wordt uitgeschakeld)
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar eerst maar eens het wonder van Charkov
Ga eens heel snel bidden dan! En als er binnen de eerste 15 minuten niet 2 keer is gescoord door Nederland verwacht ik ook zelfkastijding.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar eerst maar eens het wonder van Charkov
Zelfkastijding?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga eens heel snel bidden dan! En als er binnen de eerste 15 minuten niet 2 keer is gescoord door Nederland verwacht ik ook zelfkastijding.
Saaiquote:Op zondag 17 juni 2012 21:46 schreef Barbusse het volgende:
Ja. Hum. Oké. Ik ga maar eens verder met bier drinken.
Wil je nu een wonder of niet? Wat jij wilt is moeilijker dan een tranen bloedend Madonnabeeld hoor.quote:
ik geloof er zeker nog in. Moeten ze wel aan het begin van de tweede helft scorenquote:Op zondag 17 juni 2012 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
Het kan nog jongens echt waar geloof er nu in
90+1, 90+3quote:Op zondag 17 juni 2012 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik geloof er zeker nog in. Moeten ze wel aan het begin van de tweede helft scoren
Ja 2 keerquote:Op zondag 17 juni 2012 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik geloof er zeker nog in. Moeten ze wel aan het begin van de tweede helft scoren
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wil je nu een wonder of niet? Wat jij wilt is moeilijker dan een tranen bloedend Madonnabeeld hoor.
Ik ook van jou hoorquote:
Geen tijd voor liefde als ik voetbal kijk. Ben je er om half 11 nog?quote:
Ze zouden nog gelijk hebben ookquote:Op zondag 17 juni 2012 21:54 schreef debeterebob het volgende:
Zou toch mooi zijn dat de Portugezen gaan zeiken na de wedstrijd over Willems die rood had moeten hebben
Nee. Heb het wel gehad daarmee.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geen tijd voor liefde als ik voetbal kijk. Ben je er om half 11 nog?
Watquote:Op zondag 17 juni 2012 21:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geen tijd voor liefde als ik voetbal kijk. Ben je er om half 11 nog?
Al voordat het EK begon heb ik al aangekondigd dat we dus echt niet gingen winnen, inderdaad. Omdat we geen team hebben maar een clubje individuen. De Duitsers spelen bijna allemaal in Duitsland, de Spanjaarden bijna allemaal in Spanje, de Engelsen bijna allemaal in Engeland, en de Hollanders spelen over de hele wereld op zoek naar het grote geld. Kortom: die anderen kunnen samen het spelletje spelen, de Hollanders weten van elkaar niet wat ze nou eigenlijk aan het doen zijn.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:56 schreef debeterebob het volgende:
Bartalomeus is het type die na de wedstrijd zegt dat hij uitschakeling al lang en breed had zien aankomen voordat het EK begon.
Gelukkig is het over een half uur overquote:
Iedereen wel een beetje denk ik.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:57 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik zag deze uitschakeling al voor het EK aankomen.
Ik dacht dat we ver gingen komenquote:Op zondag 17 juni 2012 21:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Iedereen wel een beetje denk ik.
Toch huilt mijn hart nu van binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |