Biertje?quote:Op zondag 17 juni 2012 16:16 schreef -Miauw- het volgende:
ik heb ook geen trek na een siesta, ik ben meestal wel uitgedroogd
Mag ook, weltrustenquote:
Neequote:Op zondag 17 juni 2012 16:19 schreef xFriendx het volgende:
Drommel zou het niet eens zijn met de TT, dient eerder te zijn: train, eat, sleep, repeat
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:19 schreef xFriendx het volgende:
Drommel zou het niet eens zijn met de TT, dient eerder te zijn: train, eat, sleep, repeat
En die van jou?quote:
Beidequote:
ga je oranje straks kijken? dan zou ik niet gaan slapen want dan bestaat de kans dat je je verslaapt.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Het wordt later en later, slapen wordt onverstandig![]()
Als je 20:45 wakker bentquote:Op zondag 17 juni 2012 16:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Het wordt later en later, slapen wordt onverstandig![]()
Nee, ik slaap 's middags hoogstens een uur, anderhalf uurquote:Op zondag 17 juni 2012 16:39 schreef dawg het volgende:
[..]
ga je oranje straks kijken? dan zou ik niet gaan slapen want dan bestaat de kans dat je je verslaapt.
ik persoonlijk zou me dan eeuwig schuldig voelen.
zo kort kan ik niet jammer genoeg. ik benijd je.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik slaap 's middags hoogstens een uur, anderhalf uur
Dat is niet de bedoelingquote:
Wekker?quote:Op zondag 17 juni 2012 16:41 schreef dawg het volgende:
[..]
zo kort kan ik niet jammer genoeg. ik benijd je.
I knowquote:
nope. als ik 's middags al ga maffen ga ik gewoon op de bank liggen, niet helemaal de moeite nemen om in bed te gaan liggen enzo.quote:
Wekker op je telefoon bedoel ik ookquote:Op zondag 17 juni 2012 16:50 schreef dawg het volgende:
[..]
nope. als ik 's middags al ga maffen ga ik gewoon op de bank liggen, niet helemaal de moeite nemen om in bed te gaan liggen enzo.
Fase 1 lukt wel, fase 2 nietquote:
Neuhquote:
oh ja, dat zou ook nog kunnen. ach. ik slaap wel gewoon niet 's middags, kan ik me ook niet verslapen.quote:
Weekend, bier, feesten, slapen, repeatquote:
Werken, fok, eten, slapen, repeatquote:Op zondag 17 juni 2012 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weekend, bier, feesten, slapen, repeat
Doordeweeks: Slapen, huishouden, sporten, eten, repeat
Maar Ik trek net mijn linnen broek aan en die zit strak
Dus bliep!piep! Ding DONG! Vanaf morgen sporten sporten sporten....
Nee dat nooit meer!quote:Op zondag 17 juni 2012 17:03 schreef DigitalGirl het volgende:
Je wordt een echte huisvrouw CA inclusief een aantal pondjes.
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:05 schreef screwloose het volgende:
owwhhhh ik voel het jongens, we gaan gewoon door naar de volgende ronde
Die paragrafen zijn zo moeilijk met elkaar te rijmen hèquote:Op zondag 17 juni 2012 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat nooit meer!
1 Keer zo geweest, maar dat is voorbij!
Zo even frisdrank halen
En dan weer die Tsjechen.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:05 schreef screwloose het volgende:
owwhhhh ik voel het jongens, we gaan gewoon door naar de volgende ronde
Hehe, bollie.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weekend, bier, feesten, slapen, repeat
Doordeweeks: Slapen, huishouden, sporten, eten, repeat
Maar Ik trek net mijn linnen broek aan en die zit strak
Dus bliep!piep! Ding DONG! Vanaf morgen sporten sporten sporten....
Ik zou dan toch wat anders halen dan frisdrank.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat nooit meer!
Zo even frisdrank halen
Ik geloof er echt niet meer in.quote:
Chubbies gonna chub.quote:
Light?quote:Op zondag 17 juni 2012 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat nooit meer!
Zo even frisdrank halen
dus je kijkt ook niet?quote:Op zondag 17 juni 2012 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geloof er echt niet meer in.
Mochten we winnen dan is dat omdat we geluk hebben en Portugal nog slechter speelt dan wij
Foto's uit dat tijdperk!quote:Op zondag 17 juni 2012 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat nooit meer!
Bier heb ik nog genoeg als je dat bedoeltquote:Op zondag 17 juni 2012 17:08 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik zou dan toch wat anders halen dan frisdrank.
Water?quote:Op zondag 17 juni 2012 17:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bier heb ik nog genoeg als je dat bedoelt
Ik blijf hopenquote:Op zondag 17 juni 2012 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geloof er echt niet meer in.
Mochten we winnen dan is dat omdat we geluk hebben en Portugal nog slechter speelt dan wij
Bij mij moet die knop ook omquote:Op zondag 17 juni 2012 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chubbies gonna chub.
Ik wil ook afvallen, maar het lukt me niet goed. Ik eet veel te veel en beweeg veel te weinig.
Cola Light en een fles Fantaquote:
Ik heb overigens mijn shirt aan gedaan wat ik het hele WK heb aan gehad behalve tijdens de finalequote:
Ergens heel diep hoop ik eigenlijk dat we niet eens door gaan, is misschien een keer een goede les voor zequote:Op zondag 17 juni 2012 17:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb overigens mijn shirt aan gedaan wat ik het hele WK heb aan gehad behalve tijdens de finaleBeetje bijgeloof mag toch wel
Als ze winnen, dan sla ik me voor me kop dat ik het niet eerder aan heb gedaan
Ze voor hun maakt het niet uit. Ze krijgen hun geld toch welquote:Op zondag 17 juni 2012 17:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ergens heel diep hoop ik eigenlijk dat we niet eens door gaan, is misschien een keer een goede les voor ze
Ze verdienen het natuurlijk ook nietquote:Op zondag 17 juni 2012 17:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ergens heel diep hoop ik eigenlijk dat we niet eens door gaan, is misschien een keer een goede les voor ze
stel ze winnen met 4-0, dan is ook meteen alle kritiek weg. niets zo veranderlijk als voetbal. en politiek.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal wat zijn als Van Persie er 4 inschiet, hebben we dat gezeik ook niet meerquote:Op zondag 17 juni 2012 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
stel ze winnen met 4-0, dan is ook meteen alle kritiek weg. niets zo veranderlijk als voetbal. en politiek.
Dan krijg je inderdaad het WK effect, het voetbal was toen ook niet goed maar dat is iedereen vergeten omdat we de finale bereikte. Terwijl we er tegen Brazilie normaal gesproken uitgevlogen waren.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
stel ze winnen met 4-0, dan is ook meteen alle kritiek weg. niets zo veranderlijk als voetbal. en politiek.
of huntelaar 4, zelfde effect.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zal wat zijn als Van Persie er 4 inschiet, hebben we dat gezeik ook niet meer![]()
Ik zou het wel mooi vinden als we verliezen met 3-2 en van Persie scoort er 2 en Ronaldo 2quote:Op zondag 17 juni 2012 17:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zal wat zijn als Van Persie er 4 inschiet, hebben we dat gezeik ook niet meer![]()
Nee hoor dan is het blahblah kwart finalequote:Op zondag 17 juni 2012 17:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja, niet alles was even goed tijdens het wk, maar veel spelers hadden toen wel een topseizoen achter de rug. doet veel voor de mentaliteit denk ik.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan krijg je inderdaad het WK effect, het voetbal was toen ook niet goed maar dat is iedereen vergeten omdat we de finale bereikte. Terwijl we er tegen Brazilie normaal gesproken uitgevlogen waren.
Die zag ik ook niet aankomen, nee.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:26 schreef dawg het volgende:
rusland uitgeschakeld in de groepsfase had ook niemand verwacht trouwens. verliezen van griekenland nog wel.
Ja dat is nogal.... bizarquote:Op zondag 17 juni 2012 17:26 schreef dawg het volgende:
rusland uitgeschakeld in de groepsfase had ook niemand verwacht trouwens. verliezen van griekenland nog wel.
2 zielen, 1 gedachte.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:14 schreef QuintonFortune het volgende:
Het is heel simpel waarom Nederland niet doorgaat.
Waar ligt de ruimte?
Op de flanken.
Wat doet Bert?
Linksbuiten: Sneijder trekt naar binnen loopt in een fuik.
Rechtsbuiten: Robben trekt naar binnen loopt in een fuik
Spits: Huntelaar krijgt geen enkele voorzet omdat Sneijder, Robben, Willems en v.d. Wiel geen enkele voorzet gaan leveren.
Auf wiedersehen.
Juiste analyse. Maar volgens de geruchten komt Oranje met een heel ander elftal op de proppen. Robben op links en Kuijt op recht (of evt. Narsingh). Dan heb je al voordeel dat er veel meer diepgang in zit. En Van Bommel gaat er sowieso uit.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:14 schreef QuintonFortune het volgende:
Het is heel simpel waarom Nederland niet doorgaat.
Waar ligt de ruimte?
Op de flanken.
Wat doet Bert?
Linksbuiten: Sneijder trekt naar binnen loopt in een fuik.
Rechtsbuiten: Robben trekt naar binnen loopt in een fuik
Spits: Huntelaar krijgt geen enkele voorzet omdat Sneijder, Robben, Willems en v.d. Wiel geen enkele voorzet gaan leveren.
Auf wiedersehen.
Dat is onzin. Ja door die opportunisten na die 4-1.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:27 schreef dawg het volgende:
sterker nog, rusland werd gezien als 3e favoriet voor de titel.!
frankrijk is hetzelfde als rusland. ook door die opportunisten.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is onzin. Ja door die opportunisten na die 4-1.
Voor mij was het altijd zo:
Spanje
Duitsland
Nederland
Frankrijk
Italie
Rusland
Engeland
En zorgen dat Portugal er geen inschietquote:Op zondag 17 juni 2012 17:31 schreef xFriendx het volgende:
Eerst maar eens zien dat we er 1 inschieten.
Natuurlijk winnen we. Als Griekenland met afbraakvoetbal doorgaat, dan wij ook.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:32 schreef Flippiee het volgende:
"We" winnen. Beetje optimistisch blijven dames en heren.
ik schat oranje wel wat hoger in dan griekenland.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Natuurlijk winnen we. Als Griekenland met afbraakvoetbal doorgaat, dan wij ook.
Ik had stiekem gehoopt dat Polen doorging, maar goedquote:Op zondag 17 juni 2012 17:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Natuurlijk winnen we. Als Griekenland met afbraakvoetbal doorgaat, dan wij ook.
WILLEMS IN DE SPITS DAN WINNEN WE ZEKER.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:33 schreef Typisch het volgende:
Mensen die nooit voetbal kijken en nu ineens een mening hebben over de opstelling.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In dat geval is Nederland kansrijk maar met de opstelling die ik heb gehoord maken ze in ieder geval geen kans.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Juiste analyse. Maar volgens de geruchten komt Oranje met een heel ander elftal op de proppen. Robben op links en Kuijt op recht (of evt. Narsingh). Dan heb je al voordeel dat er veel meer diepgang in zit. En Van Bommel gaat er sowieso uit.
Ze hadden gewoon Guidetti mee moeten nemen, was er niets aan de hand geweest.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had stiekem gehoopt dat Polen doorging, maar goed
[..]
WILLEMS IN DE SPITS DAN WINNEN WE ZEKER.
Of gewoon messi moeten huren, wie weet wie weet.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon Guidetti mee moeten nemen, was er niets aan de hand geweest.
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of gewoon messi moeten huren, wie weet wie weet.
Niet waar man... Tuurlijk is Frankrijk niet de topfavoriet, maar door de kenners worden ze niet bepaald kansarm geschat. Nu al dat gezeik met Domenech voorbij is, heeft de nieuwe coach alles redelijk onder controle. En met spelers als Ribery, Nasri en Benzema heb je gewoon een topteam.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:31 schreef dawg het volgende:
[..]
frankrijk is hetzelfde als rusland. ook door die opportunisten.
Lekkerquote:Op zondag 17 juni 2012 17:45 schreef QuintonFortune het volgende:
Zo weer shoarma besteld, zo gezond er zit sla bij.
Eet zequote:Op zondag 17 juni 2012 17:45 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik weet nog niet wat ik voor eten krijg straks. Maar heb nu wel trek in shoarma.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:45 schreef QuintonFortune het volgende:
Stop met ongezond eten vetzak.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik voor eten krijg straks. Maar heb nu wel trek in shoarma.
pannenkoekenquote:Op zondag 17 juni 2012 18:06 schreef Flippiee het volgende:
Mensen die niet zo pannenkoeken gaan bakken.
Heerlijk.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
pannenkoekenbegrijp niet wat mensen daar zo lekker aan vinden blegh
Tsja zo heeft ieder zijn ding, niet waar?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
pannenkoekenbegrijp niet wat mensen daar zo lekker aan vinden blegh
nu al zo gespannen..quote:Op zondag 17 juni 2012 18:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb trek in chips
Zo fout![]()
Even Kyra uitlatenHeb het heet
Beetje trage reactiequote:Op zondag 17 juni 2012 17:00 schreef dawg het volgende:
barb, ga je oranje kijken of heb je het al opgegeven?
Waar kun je jou nou blij mee maken? En niet aankomen zetten met zure matten hè dat verrast me nietsquote:
Ja he?quote:
Een geweldige vriendin, hierna post ik hier niet meer.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waar kun je jou nou blij mee maken? En niet aankomen zetten met zure matten hè dat verrast me niets
Nou, Charmed_Angel doe het dan maar voor onsquote:Op zondag 17 juni 2012 18:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Een geweldige vriendin, hierna post ik hier niet meer.
Ik had het over voedsel, snacksquote:Op zondag 17 juni 2012 18:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 juni 2012 18:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat moet ik met DGquote:Op zondag 17 juni 2012 18:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou, Charmed_Angel doe het dan maar voor ons
Gewoon een relatie mee beginnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ikhoumeinikhoumeinikhoumeinquote:
Precies. De zomer in een komquote:Op zondag 17 juni 2012 18:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh, ja.
Sowieso zomerse fruit isEn dat in combinatie met ijs.
Hoe kunnen we je helpen daar mee?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
De utopie.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 juni 2012 18:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon een relatie mee beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verliefdheid is voor de dommen
We zitten dus aan hem vastquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 18:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon een relatie mee beginnen.Hij is nog maagd? Ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owja dat is waarquote:Op zondag 17 juni 2012 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zegt hij niet. Hij zegt nooit wat over zichzelf
Gelukkig heeft hij wel altijd een mening over een ander.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey Mataquote:
Das niet jouw schuldquote:
zou me niets verbazen..quote:Op zondag 17 juni 2012 18:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij is al ietsje ouder dus ik hoop eigenlijk niet
Neequote:Op zondag 17 juni 2012 18:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey Mata
[..]
Das niet jouw schuldOf heb jij hem in zo´n azijnzeiker veranderd?
ik hoop het wel, voor alle vrouwen. zo'n trieste zuurpruim gun je geen enkel vrouw in bed.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij is al ietsje ouder dus ik hoop eigenlijk niet
Hij veroordeelt wel continue andere mensen. Misschien zegt hij niks over zichzelf om onpartijdigheid te suggereren?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Todo bien?quote:
Ik wist het welquote:
Zelfs die nog nietquote:Op zondag 17 juni 2012 18:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik hoop het wel, voor alle vrouwen. zo'n trieste zuurpruim gun je geen enkel vrouw in bed.
Nou misschien die Chinese babyverkoopster dan
Als gal/ggenmaal.![]()
Mediterraanse BBQmediteur. Hoest?quote:
Ik dacht dat hij tegen iedereen was!quote:Op zondag 17 juni 2012 18:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij veroordeelt wel continue andere mensen. Misschien zegt hij niks over zichzelf om onpartijdigheid te suggereren?
Zijn we al getopicreported gemacht?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owja dat is waar
Maar we moeten nu ophouden, straks ziet hij dit nog als pesten
*verbaastquote:Op zondag 17 juni 2012 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het verbaasd mij wel
Ja sorry maar je doet helemaal niet lief tegen me, waarom zou ik dan wat met je willen?quote:
Ja, lekkerquote:
Behalve die ene toekomstige fantastische vriendin natuurlijkquote:Op zondag 17 juni 2012 18:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij tegen iedereen was!
Speelt Sandra Muller nog mee?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:49 schreef dawg het volgende:
eng-ned vrouwen op bbc2. dat is toch even wat anders, dat vrouwenvoetbal.
ik heb echt geen idee.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Speelt Sandra Muller nog mee?
Denk het niet, want ze is te oud denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Leuk hoofdquote:Op zondag 17 juni 2012 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja sorry maar je doet helemaal niet lief tegen me, waarom zou ik dan wat met je willen?
Ok je hebt een leuk hoofd enzo, maar je karakter is een beetje
Oh wat leuk!quote:Op zondag 17 juni 2012 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het ook even opgezet. Is een oud teamgenootje van mij
het is uhh, anders.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het ook even opgezet. Is een oud teamgenootje van mij
mooi man. hoest met de banenjacht?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, lekkertu bien?
[..]
Behalve die ene toekomstige fantastische vriendin natuurlijkTotdat hij haar leert kennen. Dan blijkt ze een slet te zijn. Zoals al die anderen die hij niet gehad heeft.
jij houdt wel van die onervaren jonkies die je nog wat kan bijbrengen?quote:
Denk het nietquote:Op zondag 17 juni 2012 18:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nu krijg je die pics dus alsnog he
Facebook fotoquote:Op zondag 17 juni 2012 18:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In levende lijve??
Of alleen maar (facebook) foto?
quote:Op zondag 17 juni 2012 18:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
jij houdt wel van die onervaren jonkies die je nog wat kan bijbrengen?
ik begrijp hun spel niet, maar het ziet er wel geinig uit.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn wel leuke dames, niet van die manwijven
Ik heb een keer (maandje terug of zo) het Duitse vrouwenelftal zien voetballen. Ze hadden witte shirts en het regende.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn wel leuke dames, niet van die manwijven
Waarom begrijp je het niet? Zijn dezelfde regels enzoquote:Op zondag 17 juni 2012 18:55 schreef dawg het volgende:
[..]
ik begrijp hun spel niet, maar het ziet er wel geinig uit.
quote:Op zondag 17 juni 2012 18:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb een keer (maandje terug of zo) het Duitse vrouwenelftal zien voetballen. Ze hadden witte shirts en het regende.
Beschrijf hem!!quote:Op zondag 17 juni 2012 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
Facebook foto
maar kan zijn dat die nep is natuurlijk
quote:Op zondag 17 juni 2012 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom begrijp je het niet? Zijn dezelfde regels enzo
Wat een onzin!quote:Op zondag 17 juni 2012 18:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Werd echter niet doorschijnend zoals bij mannen
Denemarken - Duitsland al gespeeldquote:Op zondag 17 juni 2012 18:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb een keer (maandje terug of zo) het Duitse vrouwenelftal zien voetballen. Ze hadden witte shirts en het regende.
Dat gaat hij niet leuk vinden denk ik.quote:
quote:
onhaalbare ballen ja.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is daar raar aan dan. Ze spelen toch gewoon over?
Oh bah, dit klinkt wel heel foutquote:Op zondag 17 juni 2012 18:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
jij houdt wel van die onervaren jonkies die je nog wat kan bijbrengen?
Hij bedoeld dat vrouwen niet kunnen voetballenquote:Op zondag 17 juni 2012 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat gaat hij niet leuk vinden denk ik.
Maar hij is niet lelijk, vind ik dan
[..]
Wat is daar raar aan dan. Ze spelen toch gewoon over?
17quote:Op zondag 17 juni 2012 18:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh bah, dit klinkt wel heel fout![]()
Hangt er vanaf hoe oud
okquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 18:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat vrouwen niet kunnen voetballen
Misschien is hij gewoon een beetje onzeker en probeert hij zijn ego op te poetsen door samen met ons te zijnquote:Op zondag 17 juni 2012 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat gaat hij niet leuk vinden denk ik.
Maar hij is niet lelijk, vind ik dan
Ik zeg dat hij niet lelijk is, en best leuk qua uiterlijk.quote:
Mwah vind het wel meevallen. Overigens is Engeland altijd best een sterk teamquote:Op zondag 17 juni 2012 18:59 schreef dawg het volgende:
[..]
onhaalbare ballen ja.
iets met ruimtelijk inzicht?
Normaal? Wat is dat?quote:
Denemarken - Duitsland al gespeeldquote:Op zondag 17 juni 2012 18:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is hij blank??quote:Op zondag 17 juni 2012 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zeg dat hij niet lelijk is, en best leuk qua uiterlijk.
Sinds wanneer is dat pesten twi
spuit elf.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Denemarken - Duitsland al gespeeld
18 jarige maagdjes?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh bah, dit klinkt wel heel fout![]()
Hangt er vanaf hoe oud
oki.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
Mwah vind het wel meevallen. Overigens is Engeland altijd best een sterk team
Ik verstop me vast achter de boekenkast.quote:
ik zal eerlijk bekennen dat ik het in eerste instantie niet eens had gezien.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Elke Fokker kijkt in dat topic. Niemand post er
quote:
Goed wel ja.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:03 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Goed wel ja.England, England, England!
Oh wacht, vanavond is Nederland.
En ik ben helemaal niet voor Engeland
met de alcohol gaat het alvast goed zo te zien....quote:Op zondag 17 juni 2012 19:03 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Goed wel ja.England, England, England!
Oh wacht, vanavond is Nederland.
En ik ben helemaal niet voor Engeland
in het achterhuis.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik verstop me vast achter de boekenkast.
het maagdelijke is geen probleem?quote:
u kent uw klassiekers.quote:
M´n drank, wat doe je?quote:Op zondag 17 juni 2012 19:00 schreef xFriendx het volgende:
Alsof je DG kan pesten, tis gewoon een Fok-bot.
Jaquote:Op zondag 17 juni 2012 19:09 schreef xFriendx het volgende:
Lijkt ie op iemand van hier? Zodat we een beeld hebben.
Dat doet ie goed danquote:Op zondag 17 juni 2012 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja![]()
Vind hem een beetje op Screw lijken
Holy shit!quote:Op zondag 17 juni 2012 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja![]()
Iddquote:Op zondag 17 juni 2012 19:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mwah, is ongeveer dezelfde leeftijd
Zeker gezien vanuit mijn leeftijd
Yep, heeft net z'n examens gedaan (moet nog herkansenquote:Op zondag 17 juni 2012 19:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je komt vers van de middelbare school, toch
Mweh, zit daar al 2 jaar niet meer, wel vwo diploma gehaald dit jaar.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je komt vers van de middelbare school, toch
Heb je DG gemeet?quote:Op zondag 17 juni 2012 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja![]()
Nog zo'n vrouw met haar lijstjequote:Op zondag 17 juni 2012 19:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik stuur je een vragen- en voorkeurenlijstje
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yep, heeft net z'n examens gedaan (moet nog herkansen)
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mweh, zit daar al 2 jaar niet meer, wel vwo diploma gehaald dit jaar.
Handig joh! Je weet meteen waar je aan toe bent, huppetee klussen maarquote:Op zondag 17 juni 2012 19:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nog zo'n vrouw met haar lijstje
Ja zeg Miauw, wat is dit nou? Niet iedereen kan zich nog herinneren hoe ze los ging op de dansvloer op een nummer van Heintje.quote:
Nou, als je zo makkelijk bent, hoef ik je niet meerquote:Op zondag 17 juni 2012 19:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Handig joh! Je weet meteen waar je aan toe bent, huppetee klussen maar
dacht dat jij dat al wel wist.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we leeftijdsgenoten waren!
weer zo'n lijstje.. bring it!quote:Op zondag 17 juni 2012 19:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik stuur je een vragen- en voorkeurenlijstje
2 Unlimitedquote:Op zondag 17 juni 2012 19:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja zeg Miauw, wat is dit nou? Niet iedereen kan zich nog herinneren hoe ze los ging op de dansvloer op een nummer van Heintje.
Kom nou koffie... Niet je eigen glazen stukgooien omdat drinken uit een glas makkelijker is dan drinken uit het pak.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, als je zo makkelijk bent, hoef ik je niet meer
Ik wist wel dat (gezien hoe jij post) je wel wat ouder was, maar nooit geweten hoe oud jij precies wasquote:
Heintje!quote:Op zondag 17 juni 2012 19:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja zeg Miauw, wat is dit nou? Niet iedereen kan zich nog herinneren hoe ze los ging op de dansvloer op een nummer van Heintje.
Die lijstjes zijn altijd zo lang en zo met de meest idiote eisenquote:Op zondag 17 juni 2012 19:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kom nou koffie... Niet je eigen glazen stukgooien omdat drinken uit een glas makkelijker is dan drinken uit het pak.
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is lang op mijn korte leven!meer dan 1/10e deel.
Ah johquote:Op zondag 17 juni 2012 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, als je zo makkelijk bent, hoef ik je niet meer
helaas.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo'n 10 jaar jonger zou zijn.
Moet magnetronkoffie heten op fok... Donker haar hebben... Een bril.... Moet een wajong uitkering krijgen...quote:Op zondag 17 juni 2012 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die lijstjes zijn altijd zo lang en zo met de meest idiote eisen
de aanhouder wint..quote:Op zondag 17 juni 2012 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik heb tenminste wel vaste inkomsten ehhquote:Op zondag 17 juni 2012 19:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet magnetronkoffie heten op fok... Donker haar hebben... Een bril.... Moet een wajong uitkering krijgen...
Ja erg vervelend die eisen
Ik heb het gevoel dat ik nu zo moet kijkenquote:Op zondag 17 juni 2012 19:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kom nou koffie... Niet je eigen glazen stukgooien omdat drinken uit een glas makkelijker is dan drinken uit het pak.
Heb je regenboogsokken?quote:Op zondag 17 juni 2012 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Okok, ik schuif wel achter in de rij aanquote:Op zondag 17 juni 2012 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah joheven tussendoor, even snel, kan best
Lijstje?
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ja maar jij bent ook zooo intimiderend!
2bot4fquote:Op zondag 17 juni 2012 19:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vanilla ice was er toch ook rond die tijd?
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:21 schreef kingtoppie het volgende:
Ikke, ben weg.....
Veel plezier met de teleurstelling vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |