Ik kijk alleen.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:47 schreef Snuf. het volgende:
Ik zit in mijn eentje voetbal te kijken, best kansloos. Normaal altijd lekker pilsjes kantelen met maten
ik zit met me ouders, me vader houd totaal niet van voetbal, die heeft van dat sarcastisch commentaar erop aldoorquote:Op zondag 17 juni 2012 20:47 schreef Snuf. het volgende:
Ik zit in mijn eentje voetbal te kijken, best kansloos. Normaal altijd lekker pilsjes kantelen met maten
Dit ja.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:48 schreef Monopoly het volgende:
BB post als een mongool, dus ben hem liever kwijt dan rijk.
Inderdaad.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja die trollscience gedraagt zich constant als een kneus word er doodziek van
Hahahaha BB is een kloon van Trollquote:Op zondag 17 juni 2012 20:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja die trollscience gedraagt zich constant als een kneus word er doodziek van
"constant"quote:Op zondag 17 juni 2012 20:54 schreef wietparkiet het volgende:
BB loopt constant met kanker te schelden enzovoorts, trollie post dan constant een spytool linkje van bb en kanker. en daarbij post bb als een mongool en trollsciensce hapt enorm
hee heb jij een operatie gehadquote:Op zondag 17 juni 2012 20:54 schreef wietparkiet het volgende:
BB loopt constant met kanker te schelden enzovoorts, trollie post dan constant een spytool linkje van bb en kanker. en daarbij post bb als een mongool en trollsciensce hapt enorm
Okee, sorry. vaakquote:Op zondag 17 juni 2012 20:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
"constant"
http://fok.nl/gm/spytool.(...)bartje&noreplyfrom=0
op de eerste pagina niet een keer
Jij moet inderdaad ook niet zo happen en al. Je helpt mee de sfeer om zeep te helpen.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
"constant"
http://fok.nl/gm/spytool.(...)bartje&noreplyfrom=0
op de eerste pagina niet een keer
Ben jij dat in je usericon?quote:
kquote:Op zondag 17 juni 2012 21:16 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jij moet inderdaad ook niet zo happen en al. Je helpt mee de sfeer om zeep te helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |