"constant"quote:Op zondag 17 juni 2012 20:54 schreef wietparkiet het volgende:
BB loopt constant met kanker te schelden enzovoorts, trollie post dan constant een spytool linkje van bb en kanker. en daarbij post bb als een mongool en trollsciensce hapt enorm
hee heb jij een operatie gehadquote:Op zondag 17 juni 2012 20:54 schreef wietparkiet het volgende:
BB loopt constant met kanker te schelden enzovoorts, trollie post dan constant een spytool linkje van bb en kanker. en daarbij post bb als een mongool en trollsciensce hapt enorm
Okee, sorry. vaakquote:Op zondag 17 juni 2012 20:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
"constant"
http://fok.nl/gm/spytool.(...)bartje&noreplyfrom=0
op de eerste pagina niet een keer
Jij moet inderdaad ook niet zo happen en al. Je helpt mee de sfeer om zeep te helpen.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
"constant"
http://fok.nl/gm/spytool.(...)bartje&noreplyfrom=0
op de eerste pagina niet een keer
Ben jij dat in je usericon?quote:
kquote:Op zondag 17 juni 2012 21:16 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jij moet inderdaad ook niet zo happen en al. Je helpt mee de sfeer om zeep te helpen.
Trollscience kreeg op zijn flikker en loopt nu met de staart tussen de benen, ahahahaha.quote:
quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Trollscience kreeg op zijn flikker en loopt nu met de staart tussen de benen, ahahahaha.
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Trollscience kreeg op zijn flikker en loopt nu met de staart tussen de benen, ahahahaha.
Nee, ik zal u beschermen tegen het onkwaad!!quote:Op zondag 17 juni 2012 21:35 schreef wietparkiet het volgende:
nu krijgen we weer een xd of seksuele opmerking van trollie
Dat dacht ik ook al ja. Omdat 'spatje' en 'in me' hè?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:35 schreef wietparkiet het volgende:
nu krijgen we weer een xd of seksuele opmerking van trollie
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Boterbartje, je bent nog erger dan plastic_zak
Jaquote:Op zondag 17 juni 2012 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al ja. Omdat 'spatje' en 'in me' hè?
Nee omdat niemand jou serieus wilt nemen.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al ja. Omdat 'spatje' en 'in me' hè?
ach stefan kan best wel wat spatjes injecteren (H)quote:Op zondag 17 juni 2012 21:34 schreef RockNijntje het volgende:
Sorry jongens, er zit even geen spatje serieusheid meer in me.
Wie?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee omdat niemand jou serieus wilt nemen.
En ja, deze zin heeft een dubbele betekenis.
3/10quote:Op zondag 17 juni 2012 21:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ach stefan kan best wel wat spatjes injecteren (H)
Bam. Die zit.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee omdat niemand jou serieus wilt nemen.
En ja, deze zin heeft een dubbele betekenis.
Nu is ie niet meer grappigquote:Op zondag 17 juni 2012 21:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ach stefan kan best wel wat spatjes injecteren (H)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |