Kwaliteit is erg hoogquote:
haha ja want ik heb kanker scherp en grappig even lachen hoorquote:Op zondag 17 juni 2012 20:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waarom haat je trollie?
Of is dit een manier om te zeggen dat je momenteel aan het kotsen bent door misschien je laatste chemo?
Gast.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waarom haat je trollie?
Of is dit een manier om te zeggen dat je momenteel aan het kotsen bent door misschien je laatste chemo?
Oh ja, ik ben een van de vaste gasten nu in dezen topicquote:
Die comebacks van TS altijdquote:Op zondag 17 juni 2012 20:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
haha ja want ik heb kanker scherp en grappig even lachen hoor
Onterecht!quote:Op zondag 17 juni 2012 20:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ja, ik snap nu iedereens klachten over en haat op Boterbartje.
Nu pas?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ja, ik snap nu iedereens klachten over en haat op Boterbartje.
Nou, nee.quote:
Heb hem gelukkig nog niet vaak zien postenquote:
kop een trein aubquote:Op zondag 17 juni 2012 20:36 schreef Boterbartje het volgende:
Nouja misschien ben ik nu wel in een lichte troll stemming en is de kwaliteit ongeveer gelijk aan de poep die uit m'n kont komt nu (want ja ik zit nu naturleik op de wc lekker poep uit kond xD) maar ik kan ook prima kwaliteit meeposten hoor
zolas gistere was ik helmela goed an t tiepe alemal zerieus enso! xD
Is dat het Helmond Sport logo op z'n shirtquote:Op zondag 17 juni 2012 20:37 schreef Snuf. het volgende:
De grote Stroot niet opstellen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even een vraag voor de kenners: Wie is de held die daar rechts op de foto naast Strootman staat?
Nee man, dat doe je een machinist niet aan + alle mensen die vertraging oplopen + nabestaanden die enkel soort van bart-milkshake krijgenquote:
Al die mensen zullen alleen maar blij zijn.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee man, dat doe je een machinist niet aan + alle mensen die vertraging oplopen + nabestaanden die enkel soort van bart-milkshake krijgen
TR gedaanquote:
Niet zo haten jijquote:Op zondag 17 juni 2012 20:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Al die mensen zullen alleen maar blij zijn.
en grolschjes, lekker pottnquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:42 schreef Monopoly het volgende:
Oerbeer, jij bent wel een user die ik mag. Streng, maar rechtvaardig, een liefhebber van bier en schapenschenkels.
Ja.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dat het Helmond Sport logo op z'n shirt![]()
?
Voskamp?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:37 schreef Snuf. het volgende:
De grote Stroot niet opstellen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even een vraag voor de kenners: Wie is de held die daar rechts op de foto naast Strootman staat?
quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja.
Het is Johan Voskamp. De man die 8 (!!) goals wist te maken in zijn eerste (!) wedstrijd in het Sparta shirt
Deze wedstrijd zal ik echt nooit van mijn leven meer vergeten zeg12-1. Wat een uitslag.
Leuk feitje, de enige goal van Almere werd gemaakt door Sidney Smeltz, die nog geen 10 maanden later bij Sparta kwam voetballen en bij het ondertekenen van zijn contract het volgende zei: "Ik zie Sparta als een opstap naar mijn echte doel, spelen voor Feyenoord."
Overigens heeft hij er dit jaar niets van gebakken en gaat hij nu voetballen in het pittoreske Veendam bij de plaatselijke voetbalvereniging.
Toen dacht iedereen nog dat Sparta met alle gemak naar het kampioenschap zou gaanquote:Op zondag 17 juni 2012 20:44 schreef Monopoly het volgende:
12-1 dat was wel gelijk de klapper van het seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:albino dolphins have their blood vessels directly under their skin and no fur to hide it, so they appear pink
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |