De schuur waar ik naartoe ga, gaat ook om 8 uur open, denk ik.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:35 schreef Rafeiro het volgende:
Acht uur gaat het clubhuis open maar ik ga wat later
Zet dan iig Gup nog even aan.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
De schuur waar ik naartoe ga, gaat ook om 8 uur open, denk ik.
Dus ik ben om 8 uur weg.
Zal ik doen.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zet dan iig Gup nog even aan.
Ik begin toch wel zenuwachtig te worden
En dan in NL blijven wonen.quote:
twitter:eredivisiealert twitterde op zondag 17-06-2012 om 19:29:53Opstelling Oranje: Stekelenburg; vdWiel, Vlaar, Mathijsen, Willems; De Jong, VdVaart; Robben, vPersie, Sneijder; Huntelaar VOLG @EURO2012NL reageer retweet
Ik praat niet met jouquote:Op zondag 17 juni 2012 19:40 schreef Flippiee het volgende:
Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is vraag. We zullen ze laten beven, ze zullen wat beleventwitter:eredivisiealert twitterde op zondag 17-06-2012 om 19:29:53Opstelling Oranje: Stekelenburg; vdWiel, Vlaar, Mathijsen, Willems; De Jong, VdVaart; Robben, vPersie, Sneijder; Huntelaar VOLG @EURO2012NL reageer retweet
Vlaarquote:Op zondag 17 juni 2012 19:40 schreef Flippiee het volgende:
Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is vraag. We zullen ze laten beven, ze zullen wat beleventwitter:eredivisiealert twitterde op zondag 17-06-2012 om 19:29:53Opstelling Oranje: Stekelenburg; vdWiel, Vlaar, Mathijsen, Willems; De Jong, VdVaart; Robben, vPersie, Sneijder; Huntelaar VOLG @EURO2012NL reageer retweet
Klinkt goed die opstelling.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:40 schreef Flippiee het volgende:
Jij loopt gewoon te janken om niks manquote:Op zondag 17 juni 2012 19:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tering, jij bent niet zo bijster hè. Het punt is dus dat er premies uitgeloofd mogen worden aan spelers. Een ton was een voorbeeldje, het mag ook dertig miljoen euro zijn.
wat heb ik je aangedaanquote:
Boulahrouz had ik liever in de plaats van Mathijsen. Van Vlaar durf ik wel te zeggen dat hij op zijn mannetje let, maar Mathijsen heeft minstens 2 keer zijn mannetje laten lopen woensdag. En iedere keer was dat op een cruciaal moment.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Vlaar
Zet Boularouz (of hoe je dat ook schrijft) erin aub
Mijn mening ook.quote:
Ja van der Wiel is een veel belovende speler.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:43 schreef Rafeiro het volgende:
Als van der Wiel weer zijn niveau haalt hebben we kans.
Zoveel talent maar zo slecht spelen het laatste jaar.
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij loopt gewoon te janken om niks man![]()
Beetje overal complottheorieën zoeken
Die UIquote:Op zondag 17 juni 2012 19:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat heb ik je aangedaan
[..]
Boulahrouz had ik liever in de plaats van Mathijsen. Van Vlaar durf ik wel te zeggen dat hij op zijn mannetje let, maar Mathijsen heeft minstens 2 keer zijn mannetje laten lopen woensdag. En iedere keer was dat op een cruciaal moment.
Ja klopt, maarja Mathijsen is vaak in cruciale wedstrijden wel van belang geblekenquote:Op zondag 17 juni 2012 19:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat heb ik je aangedaan
[..]
Boulahrouz had ik liever in de plaats van Mathijsen. Van Vlaar durf ik wel te zeggen dat hij op zijn mannetje let, maar Mathijsen heeft minstens 2 keer zijn mannetje laten lopen woensdag. En iedere keer was dat op een cruciaal moment.
[..]
Mijn mening ook.
En dat is ook weer zo. Alleen heeft ie dat nu nog niet laten blijken, maar goed wie heeft dat wel. Al moet ik wel zeggen dat ik Van Persie veel beter vind spelen dan 2 jaar terug.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja klopt, maarja Mathijsen is vaak in cruciale wedstrijden wel van belang gebleken
Haha dat wordt helemaal niks.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:40 schreef Flippiee het volgende:
Ja hij maakt soms wel echt heerlijke goalsquote:Op zondag 17 juni 2012 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat is ook weer zo. Alleen heeft ie dat nu nog niet laten blijken, maar goed wie heeft dat wel. Al moet ik wel zeggen dat ik Van Persie veel beter vind spelen dan 2 jaar terug.
Waar heb ik dit eerder gelezen?quote:Op zondag 17 juni 2012 19:46 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Haha dat wordt helemaal niks.
En waarom dan wel niet:
Waar ligt de ruimte?
Op de flanken.
Wat doet Bert?
Linksbuiten: Sneijder trekt naar binnen loopt in een fuik.
Rechtsbuiten: Robben trekt naar binnen loopt in een fuik
Spits: Huntelaar krijgt geen enkele voorzet omdat Sneijder, Robben, Willems en v.d. Wiel geen enkele voorzet gaan leveren.
Auf wiedersehen.
Overal want ik probeer dit zoveel mogelijk te verspreiden om straks om 22:30 te kunnen zeggen dat ik gelijk had.quote:
Oh is het de UI.quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:48 schreef Tchock het volgende:
Ik twijfel trouwens geen minuut aan de winst van Duitsland
Whehehequote:Op zondag 17 juni 2012 19:48 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Overal want ik probeer dit zoveel mogelijk te verspreiden om straks om 22:30 te kunnen zeggen dat ik gelijk had.
En met verlies liggen ze er zelf uit bij winst van Portugal. Die gok nemen ze echt niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh is het de UI.
En thanks.
[..]
Ik ook niet.![]()
Vooral met dat prachtige spel van ze, van mij mogen ze kampioen worden.
[..]
WheheheWe zullen zien.
Hehe nee, dat denk ik ook niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
En met verlies liggen ze er zelf uit bij winst van Portugal. Die gok nemen ze echt niet.
Waar ik ga kijken kost het maar 10 euro.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:52 schreef Rafeiro het volgende:
Moet alleen zo nog pinnen![]()
Denk dat ik te weinig euro's in huize heb.
2,50 entree incl. 1 bier daarna 1,50 per bier.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar ik ga kijken kost het maar 10 euro.
Toch nog iets wat goed gaat daar.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:53 schreef Tchock het volgende:
Wat een fucking goede muziek draaien ze in die stadions. Iedere wedstrijd the XX, nu Blur en vaak ook het Wilhelmus.
Zelfde output als input. Deze manquote:Op zondag 17 juni 2012 19:59 schreef Dientje12 het volgende:
pissen en cola drinken tegelijk.
Ik voel me goddelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |