nee het zijn de chinezen!quote:Op zondag 17 juni 2012 19:24 schreef monkyyy het volgende:
Wedstrijd uitslagen liggen al maanden vast idd, iedereen omgekocht, rigged game.
En die zijn weer omgekocht door de bilderbergers, en die weer door buitenaardse lizardmen.quote:
Er circuleren allerlei opstellingen op teletekst, facebook, hyves en nu.nl maar er is er geen een bevestigd.quote:
Denk het niet, er zal vast wel omkoping zijn maar dan op laag niveau. Maar je moet wel met heel veel geld komen om 11 spelers uit een team om te kunnen kopen.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:24 schreef monkyyy het volgende:
Wedstrijd uitslagen liggen al maanden vast idd, iedereen omgekocht, rigged game.
Lizardmen, ik krijg nog geld van zequote:Op zondag 17 juni 2012 19:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En die zijn weer omgekocht door de bilderbergers, en die weer door buitenaardse lizardmen.
OPEN JE OGEN MENSEN
"heel veel geld" is relatief.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Denk het niet, er zal vast wel omkoping zijn maar dan op laag niveau. Maar je moet wel met heel veel geld komen om 11 spelers uit een team om te kunnen kopen.
Dat is voor hun een jodenfooi, maar ik snap je punt.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:31 schreef Tchock het volgende:
Raar vind ik het vooral dat omkopen niet mag, maar tegen alle Duitse spelers zeggen dat ze 100.000 euro krijgen als ze winnen van Denemarken mag wel.
Het doel van een wedstrijd is toch om te winnen? Wat is het probleem danquote:Op zondag 17 juni 2012 19:31 schreef Tchock het volgende:
Raar vind ik het vooral dat omkopen niet mag, maar tegen alle Duitse spelers zeggen dat ze 100.000 euro krijgen als ze winnen van Denemarken mag wel.
Degene die deze fabel de wereld in heeft geholpen, heeft flink gelachen.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:30 schreef Rafeiro het volgende:
Dat gerucht dat Gomez aan de dope zat en dat Duitsland DQ zou zijn was wel vet!
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het doel van een wedstrijd is toch om te winnen? Wat is het probleem dan
Was jij het?quote:Op zondag 17 juni 2012 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Degene die deze fabel de wereld in heeft geholpen, heeft flink gelachen.
Ja, echt belachelijk. Maarja.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is voor hun een jodenfooi, maar ik snap je punt.
Stem op Geert, die lost het allemaal op!quote:Op zondag 17 juni 2012 19:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Lizardmen, ik krijg nog geld van ze
De schoften!
Nee.... helaas niet. Volgende keer eens met een paar man afspreken om zoiets de wereld in te helpen.quote:
mongolenveel? je bedoelt BOSMONGOLEN VEELquote:Op zondag 17 juni 2012 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Net alsof die gasten extra hard gaan voetballen voor een ton, ze verdienen toch al mongolenveel
Tering, jij bent niet zo bijster hè. Het punt is dus dat er premies uitgeloofd mogen worden aan spelers. Een ton was een voorbeeldje, het mag ook dertig miljoen euro zijn.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Net alsof die gasten extra hard gaan voetballen voor een ton, ze verdienen toch al mongolenveel
Lizardmen zijn christelijk en blank, ja ik vond het ook raarquote:Op zondag 17 juni 2012 19:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Stem op Geert, die lost het allemaal op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |