Had gewoon pinpas bij me, maar ik schrok ineens dat ik dit allemaal had gedaan (een Apple winkel binnenlopen etc.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:45 schreef Dimens het volgende:
Wat er eigenlijk gebeurde was dat je een iMac en een MacBook Air wilde kopen en bij de kassa geen geld bleek te hebben.
quote:
want een windows laptop kun je niet overal mee naartoe nemen?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:48 schreef HiddenResponse het volgende:
Van die macbook air had je geen spijt gekregen vooral niet als je de laptop overal mee naartoe neemt. Een iPad is dan wel weer zonde van je geld
Ik bouw ze zelf. Ik wil zelf wel bepalen wat erin zitquote:Op zondag 17 juni 2012 18:50 schreef Paxcon het volgende:
waterkoeling?_!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat is er mis met de reguliere koeling
Sowieso je eigen pc samenstellen. Koop gewoon een simpele pc; werkt prima.
en het is nog goedkoper ookquote:Op zondag 17 juni 2012 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een samengestelde pc is nog altijd het beste. Kan je volledig kiezen wat je wilt.
Een lelijke nerdbak dus die na 2 jaar geen reet meer waard isquote:Op zondag 17 juni 2012 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een samengestelde pc is nog altijd het beste. Kan je volledig kiezen wat je wilt.
Tot dat je een cd wilt afspelenquote:Op zondag 17 juni 2012 18:48 schreef HiddenResponse het volgende:
Van die macbook air had je geen spijt gekregen
Want een iPad is zonde omdat?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:48 schreef HiddenResponse het volgende:
Van die macbook air had je geen spijt gekregen vooral niet als je de laptop overal mee naartoe neemt. Een iPad is dan wel weer zonde van je geld
Ja inderdaad. Ook zo dom dat je niet eens een floppy in je laptop kan doen.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:53 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Tot dat je een cd wilt afspelenIk heb zelf ook apple producten, maar die Air is zo nutteloos.
Jawel, maar de naam air zegt het al.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:48 schreef KGV het volgende:
[..]
want een windows laptop kun je niet overal mee naartoe nemen?
Nog nooit een cd nodig gehad...quote:Op zondag 17 juni 2012 18:53 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Tot dat je een cd wilt afspelenIk heb zelf ook apple producten, maar die Air is zo nutteloos.
Ik heb mijn laptop een tijdje geleden verkocht om een ipad te kopen, maar dat bleek geen succes want ik dacht het te kunnen vervangen voor een laptop. Daarna de air gekocht en nu gebruik ik de ipad niet eens meer.quote:
Je deed het ook verkeerd toen je dacht dat de iPad een vervanging was voor een computer. Heb ik je verteld maar je hebt niet geluisterd.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:04 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Jawel, maar de naam air zegt het al.
[..]
Nog nooit een cd nodig gehad...
[..]
Ik heb mijn laptop een tijdje geleden verkocht om een ipad te kopen, maar dat bleek geen succes want ik dacht het te kunnen vervangen voor een laptop. Daarna de air gekocht en nu gebruik ik de ipad niet eens meer.
Dus eigenlijk vind ik het in mij geval zonde![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 18:39 schreef Susteren het volgende:
Maar nu was ik dus aan het kijken naar een video over Final Cut Pro X, en ik dacht: WOW.
misschien moet je dan niet zelf bouwen? schijnbaar kun je niet omgaan met waterkoelingquote:Op zondag 17 juni 2012 18:51 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Ik bouw ze zelf. Ik wil zelf wel bepalen wat erin zit
Beter wel kunnen doen want dit was best prijzig.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je deed het ook verkeerd toen je dacht dat de iPad een vervanging was voor een computer. Heb ik je verteld maar je hebt niet geluisterd.
Een iPad is voor erbij en geen vervanging. Eenmaal je weet waar de iPad voor dient is het een handig apparaat.
de resolutie is wel badass, maar meer niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:50 schreef lukaon het volgende:
Geen koudwatervrees, gewoon springen. Zou dan enkel voor de nieuwe MacBook Pro Retina gaan. Alleen al om dat waanzinnige scherm van 2880 bij 1800 pixels. Dan heb je geen iMac meer bij nodig.
Fans genoeg voor die nieuwe Retina..
[ afbeelding ]
kanker zinloos. Macbook air speelt niet eens floppy's af.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:53 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Echt he, wilde laatst mijn TV erop aansluiten, zit er gewoon geen scart op MacBook's?!?!?!quote:Op zondag 17 juni 2012 20:56 schreef borbit het volgende:
[..]
kanker zinloos. Macbook air speelt niet eens floppy's af.
Inderdaad mis ook het snoer naar de telefoon stopcontact om te kunnen internetten.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:03 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Echt he, wilde laatst mijn TV erop aansluiten, zit er gewoon geen scart op MacBook's?!?!?!
De SSD, processor, videokaart en het hele plaatje is toch wel een hele prestatie in een laptop. Mooi ding hoor.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:55 schreef Superthomas het volgende:
[..]
de resolutie is wel badass, maar meer niet.
waarom wil je zo'n grote resolutie hebben/pixeldichtheid hebben? de meeste HD films komen helemaal niet aan die resolutie, laat staan dat je het verschil merkt op een halve meter afstand.
een hoge pixeldichtheid is alleen goed bij kleine apparaten die kort bij je gezicht zitten(tablets en telefoons
Goedzo en nu weer verder met je dieet.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:53 schreef gargamelnl het volgende:
Ik had laatst bijna een Big Mac gekocht. Gelukkig bedacht ik me op het laatste moment. Geschrokken ben ik naar huis gegaan.
quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 18:45 schreef Dimens het volgende:
Wat er eigenlijk gebeurde was dat je een iMac en een MacBook Air wilde kopen en bij de kassa geen geld bleek te hebben.
Je kan gewoon niet lezen.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:46 schreef Kop_en_schotel het volgende:
Misleidende TT, dacht dat ie 't over een Mc Donalds had
Ik heb mijn Sandy Bridge i7 overgeclocked naar 5.2 ghzquote:Op zondag 17 juni 2012 18:58 schreef Ishimaru het volgende:
Waterkoeling is niet nodig tenzij je gaat overclocken. Voor nornaak gebruik voldoen fans meer dan genoeg.
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
De SSD, processor, videokaart en het hele plaatje is toch wel een hele prestatie in een laptop. Mooi ding hoor.
Al gedaan, had een tijdje een hackingtosh dual-boot met windows 7, maar niet alle software liep soepel.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:08 schreef smitjew het volgende:
Koop gewoon pc en gooi er mac bestuuringssysteem op.
Genius
De GT650M is een goedkope middelmatige videokaart? Wat zijn al die andere videokaarten van Nvidia dan welke allemaal slechter en goedkoper zijn?quote:Op maandag 18 juni 2012 08:44 schreef WH141 het volgende:
[..]![]()
Zo'n hoge resolutie en dan een goedkope middelmatige videokaart erin zetten hoe achterlijk
Het zou de perfecte laptop kunnen zijn
Dat is Chinees voor ze.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
En nu?quote:Op maandag 18 juni 2012 08:40 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik heb mijn Sandy Bridge i7 overgeclocked naar 5.2 ghz
Misschien heb je een aantal onderdelen gebruikt die niet echt compitable zijn met het Macintosh besturingssysteemquote:Op maandag 18 juni 2012 08:47 schreef Susteren het volgende:
[..]
Al gedaan, had een tijdje een hackingtosh dual-boot met windows 7, maar niet alle software liep soepel.
Kan hij stoer doen tegen zijn vriendjes zonder dat hij de processor ook maar een moment optimaal gebruikt.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:06 schreef Garisson72 het volgende:
Beste aankoop van 2011, die MacBook Air van mij.
Heb ik al.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik zou een prachtige woonboot kopen.
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:06 schreef Garisson72 het volgende:
Beste aankoop van 2011, die Macbook pro van mij.
Komt omdat het duurste deel van zo'n iMac het scherm is. Zo'n speciaal scherm dat ze daarvoor gebruiken zou los ook zo'n 1000 euro kosten namelijk. Als je de rest van de onderdelen er dan bij op telt zit je snel aan de zelfde prijs. Maarja, het is maar de vraag of zo'n scherm enige toegevoegde waarde heeft.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:02 schreef xSouL het volgende:
[..]
Misschien heb je een aantal onderdelen gebruikt die niet echt compitable zijn met het Macintosh besturingssysteem
Aangezien een kameraad van mij een Hackingtosh heeft gebouwd en vreemd genoeg werkt het beter als een iMac.Voor minder geld en betere onderdelen. Zoals video rendering doet hij gewoon 1,5 sneller dan die iMac,
![]()
Ik dacht altijd dat je met een Hackintosh nooit de prestaties van een iMac kon behalen of evenaren, maar blijkbaar dus wel. Je moet je er alleen flink in verdiepen wil je alles uit je Hackintosh halen.
Ik houd het gewoon bij Windows.
Hoe kun je oordelen zonder dat je weet wat ik doequote:Op maandag 18 juni 2012 10:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kan hij stoer doen tegen zijn vriendjes zonder dat hij de processor ook maar een moment optimaal gebruikt.
Neequote:Op maandag 18 juni 2012 14:23 schreef highwaycola89 het volgende:
[ afbeelding ]
Kom je hier ook graag TS?
quote:Op maandag 18 juni 2012 13:51 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Ik wil een 13,3" air, mis alleen hdmi
USB-HUBquote:en usb poorten
Koop een NAS.quote:aangezien ik 2 externe schijven heb
De touchpad op de MacBook Air is waarschijnlijk een stuk beter dan de muis die je nu hebt.quote:een mobiele telefoon, een muis
Dat verloopstukje dus. Of direct een Thunderbolt naar HDMI kabel.quote:en een tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |