Had gewoon pinpas bij me, maar ik schrok ineens dat ik dit allemaal had gedaan (een Apple winkel binnenlopen etc.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:45 schreef Dimens het volgende:
Wat er eigenlijk gebeurde was dat je een iMac en een MacBook Air wilde kopen en bij de kassa geen geld bleek te hebben.
quote:
want een windows laptop kun je niet overal mee naartoe nemen?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:48 schreef HiddenResponse het volgende:
Van die macbook air had je geen spijt gekregen vooral niet als je de laptop overal mee naartoe neemt. Een iPad is dan wel weer zonde van je geld
Ik bouw ze zelf. Ik wil zelf wel bepalen wat erin zitquote:Op zondag 17 juni 2012 18:50 schreef Paxcon het volgende:
waterkoeling?_!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat is er mis met de reguliere koeling
Sowieso je eigen pc samenstellen. Koop gewoon een simpele pc; werkt prima.
en het is nog goedkoper ookquote:Op zondag 17 juni 2012 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een samengestelde pc is nog altijd het beste. Kan je volledig kiezen wat je wilt.
Een lelijke nerdbak dus die na 2 jaar geen reet meer waard isquote:Op zondag 17 juni 2012 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een samengestelde pc is nog altijd het beste. Kan je volledig kiezen wat je wilt.
Tot dat je een cd wilt afspelenquote:Op zondag 17 juni 2012 18:48 schreef HiddenResponse het volgende:
Van die macbook air had je geen spijt gekregen
Want een iPad is zonde omdat?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:48 schreef HiddenResponse het volgende:
Van die macbook air had je geen spijt gekregen vooral niet als je de laptop overal mee naartoe neemt. Een iPad is dan wel weer zonde van je geld
Ja inderdaad. Ook zo dom dat je niet eens een floppy in je laptop kan doen.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:53 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Tot dat je een cd wilt afspelenIk heb zelf ook apple producten, maar die Air is zo nutteloos.
Jawel, maar de naam air zegt het al.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:48 schreef KGV het volgende:
[..]
want een windows laptop kun je niet overal mee naartoe nemen?
Nog nooit een cd nodig gehad...quote:Op zondag 17 juni 2012 18:53 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Tot dat je een cd wilt afspelenIk heb zelf ook apple producten, maar die Air is zo nutteloos.
Ik heb mijn laptop een tijdje geleden verkocht om een ipad te kopen, maar dat bleek geen succes want ik dacht het te kunnen vervangen voor een laptop. Daarna de air gekocht en nu gebruik ik de ipad niet eens meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |