Wow, dat is een verrassende upgrade. Moet alles net iets sneller scharnieren.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:30 schreef -Miauw- het volgende:
Oh en Vaduz, ik ben de laatste tijd een soort van aan het hardlopen
Nou ja het is nu echt nog wel een downgrade. We gingen op het strand vandaagquote:Op zondag 17 juni 2012 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wow, dat is een verrassende upgrade. Moet alles net iets sneller scharnieren.
Wahaha natuurlijkquote:Op zondag 17 juni 2012 18:33 schreef Myraela het volgende:
Hij twijfelde laatst of die weer eens moest FOK!ken.
Dat is ook heavy shizzle. Geen vaste ondergrond!quote:Op zondag 17 juni 2012 18:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja het is nu echt nog wel een downgrade. We gingen op het strand vandaagdwamah!
Nou langs de vloedlijn (is dat echt een woord of is dit van Blof?) ging het nog wel, hier en daar een kwal ontwijkend. Het paadje omhoog was wel echt een drama. Snot, kots allesquote:Op zondag 17 juni 2012 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is ook heavy shizzle. Geen vaste ondergrond!
Lekker een slijmerige kop, overal alles. PIJN>! Mooi woord voor Blof ja, in combi met tenenvertalen en lichtbedonkering.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou langs de vloedlijn (is dat echt een woord of is dit van Blof?) ging het nog wel, hier en daar een kwal ontwijkend. Het paadje omhoog was wel echt een drama. Snot, kots alles
Zo ken ik je weerquote:Op zondag 17 juni 2012 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lekker een slijmerige kop, overal alles. PIJN>! Mooi woord voor Blof ja, in combi met tenenvertalen en lichtbedonkering.
Yesquote:
quote:
Ik heb er ook eentje gepland, ben ook hard met een comeback bezig!quote:Op zondag 17 juni 2012 18:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
YesIk ga me met een vriendin opgeven voor de Vondelparkloop, 6 of 11 km. Is pas in januari, dus er is nog tijd
quote:
Oh wat goed zeg! Heb je ook een evenement op het oog of ga je gewoon weer aan het rennen geslagen?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje gepland, ben ook hard met een comeback bezig!
Alleen Sympho post nauwelijks nog, de andere kom ik nog regelmatig tegen in andere topics.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:54 schreef PatriQue89 het volgende:
What about crv, symphonic, tha_erik, crazy-m, dr_flash, tombo,
Dat me dat nou ontgaan isquote:Op zondag 17 juni 2012 19:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alleen Sympho post nauwelijks nog, de andere kom ik nog regelmatig tegen in andere topics.
Symph is zelfs vorige maand in het huwelijksbootje gestapt samen met een andere FOK-user, MarijkeZwolle
Apart typje wel met een Franse ondertitel. Lunettes, l'armes en iets met soleilquote:
Jaa.quote:
Die mafkees is het vernoemen niet eens meer waardquote:Op zondag 17 juni 2012 19:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alleen Sympho post nauwelijks nog, de andere kom ik nog regelmatig tegen in andere topics.
Symph is zelfs vorige maand in het huwelijksbootje gestapt samen met een andere FOK-user, MarijkeZwolle
Heb hem heel lang niet gezien. Misschien onder ander accountttt.quote:
De enige manier waardoor hij terug kan keren op fok is door Danny's account te hacken vrees ikquote:
Jaquote:Op zondag 17 juni 2012 19:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bekijk het positief, alle chips voor jou alleen.
Toen FOK! dat hele gezeik had met GoogleAds had hij een topic geopend waarin hij liet zien dat hij allemaal mails naar Google ging sturen of had gestuurd.quote:
Oja, dat ja.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Toen FOK! dat hele gezeik had met GoogleAds had hij een topic geopend waarin hij liet zien dat hij allemaal mails naar Google ging sturen of had gestuurd.
Ik vond het zo mooi dat hij en ik tijdens de huisjesmeet beiden aan elkaar vroegen "He, heb jij eigenlijk je gitaar meegenomen? Nee ik dacht dat jij er wel een mee zou nemen" We hadden wel beiden een router meegenomen om op internet te kunnenquote:
Hahahaha, sommige mannenquote:Op zondag 17 juni 2012 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond het zo mooi dat hij en ik tijdens de huisjesmeet beiden aan elkaar vroegen "He, heb jij eigenlijk je gitaar meegenomen? Nee ik dacht dat jij er wel een mee zou nemen" We hadden wel beiden een router meegenomen om op internet te kunnen
Ehmm ehmmquote:
Sjeuzesquote:Op zondag 17 juni 2012 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
Oh god, het cerimoniele sluiten van de grens tussen India en Pakistan iedere dag
http://www.wimp.com/indiapakistan/
Vooral als ze aan het einde de hand schudden, tranen met tuiten hier![]()
500 days of summerquote:Op zondag 17 juni 2012 19:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehmm ehmm
Paris je t' aime en in die categorie: New York I love you
Inception
Limitless
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Mary & Max
Vicky Christina Barcelona
En veel van David Lynch en Tarantino
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |