Nog gevaarlijk ook. Dat is echt superfijn stof.quote:
Zwarte longen zonder 10 jaar roken, nu gratis bij elke printer cardridgequote:Op maandag 18 juni 2012 20:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nog gevaarlijk ook. Dat is echt superfijn stof.
Wat moet ik hier zien?quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is de grap, dat die niet op te lossen is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]Ik snap waar je naar moet kijken maar ik ben bang dat ik het toch niet zie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wel een beetje gelijk :)
Denk aan de slang-betekenis van cornhole.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:33 schreef maxmit het volgende:
[..]
Ik snap waar je naar moet kijken maar ik ben bang dat ik het toch niet zie.
Lol oh shit !quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Denk aan de slang-betekenis van cornhole.
Ow, dat wist ik dan weer niet. Ik zag het gewoon. Dirty mind denk ik.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Denk aan de slang-betekenis van cornhole.
Ow my god die vent heeft een maiskolf in zn aarsquote:ga even iets naar achteren zitten en concentreer je op de wat dikkere lijnen
Gebeurde mij pas op kleine schaal, 1 of ander palletje brak af waardoor al die poederbende los kwam. Echte pleuriszooiquote:Op maandag 18 juni 2012 20:19 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hoe zou de persoon er uit zien die er bij stond ?
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:19 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hoe zou de persoon er uit zien die er bij stond ?
Godverdommequote:
2,5 uur werk aan gehad, maar speciaal voor jou.quote:
Uhm, ik zie nog steeds niks..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:41 schreef Wootism het volgende:
[..]
2,5 uur werk aan gehad, maar speciaal voor jou.
[ afbeelding ]
Dan ben je of een vrouw, of erg jong.quote:
Of sarcastischquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:51 schreef Wootism het volgende:
[..]
Dan ben je of een vrouw, of erg jong.
Lohol, dankjewelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:41 schreef Wootism het volgende:
[..]
2,5 uur werk aan gehad, maar speciaal voor jou.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |