Waar hebbie dat vandaan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:19 schreef Armageddon het volgende:
Vergeet trouwens niet dat er nog een deel komt.
Wat een gezeik allemaal zeg. Bladerunner was een saaie kutfilm en Prometheus was 1 van de beste scifi-films die ik heb gezien.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:24 schreef Mint_Clansell het volgende:
Omdat het Ridley Scott is, die het superieure Alien en Blade Runner heeft gemaakt en die te boek staan als twee sci-fi klassiekers. Van meneer Scott mag je dus meer verwachten dan een halfbakken product als Prometheus.
Zo klopt iequote:Op vrijdag 20 juli 2012 04:24 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wat een gezeik allemaal zeg. Bladerunner was een saaie kutfilm en Prometheus was 1 van de beste scifi-films fantasy films die ik heb gezien.
Je begint met dit...quote:
En vervolgens komt er een heel verhaal waarin ik word weggezet als idioot... je bent je er van bewust dat dit ook maar jouw mening is he?quote:Blade Runner is één van de beste sci-fi films ooit en talloze malen gekopieerd in films (Akira, Se7en, Natural City, Ghost in the Shell), videoclips (Freeek - George Michael) en games (Deus Ex, Snatcher, Nightlong). Dat zie ik Prometheus nog niet snel doen, want dat is slechts een mooi geschoten, vermakelijk popcornfilmpje met filosofie voor simpele filmkijkers zoals jij. En aangezien Prometheus een prequel is op de Alien franchise doet het verhaal er voor mij wel degelijk toe, en dat had veel beter gekund dan het halfbakken product dat het nu is.
Ben je altijd zo'n mierenneuker?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 05:40 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zo klopt ie
Alleen omdat een verhaal in de ruimte of toekomst afspeelt is het niet automatisch een sci-fi.
Het is niet alleen mijn mening, maar de mening van een heleboel mensen:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 05:56 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Je begint met dit...
[..]
En vervolgens komt er een heel verhaal waarin ik word weggezet als idioot... je bent je er van bewust dat dit ook maar jouw mening is he?
Geen idee. Het is een persoonlijk iets maar een goede film begint voor mij met een goed doordacht en intelligent script (de science in sci-fi) en visueel spectakel is extra. En beide had natuurlijk gekund. Ik begrijp de keuzes niet en was teleurgesteld.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 05:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ben je altijd zo'n mierenneuker?![]()
So fucking whatquote:Op vrijdag 20 juli 2012 06:05 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Het is niet alleen mijn mening, maar de mening van een heleboel mensen:
"In 1993 the film was selected for preservation in the United States National Film Registry by the Library of Congress as being "culturally, historically, or aesthetically significant"."
"Blade Runner continues to reflect modern trends and concerns, and an increasing number consider it one of the greatest science fiction films of all time."
Dus ja, als je Blade Runner een saaie kutfilm vond dan heb je het niet helemaal begrepen en waarschijnlijk het aandachtsvermogen van een visstick.
Gelukkig, nog een connaisseurquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:11 schreef Gellarboy het volgende:
Blade Runner kocht ik blind op dvd omdat iedereen er compleet lyyyyyyyrisch over was. Wat een fucking KUTfilm, jongen. Ik zie 100.000 keer liever Prometheus.
Ach weet je, de kans is groot dat hoe vaker ik Prometheus zie hoe minder goed ik hem vind omdat niet alles klopt. Ik vond de laatste Star Trek film ook geweldig nadat ik hem voor de eerste keer had gezien, maar nu kan ik hem niet meer kijken door de vele irritante acteurs.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:27 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Geen idee. Het is een persoonlijk iets maar een goede film begint voor mij met een goed doordacht en intelligent script (de science in sci-fi) en visueel spectakel is extra. En beide had natuurlijk gekund. Ik begrijp de keuzes niet en was teleurgesteld.
Het is de trend blijkbaar. Ik noem het de James Bond truc. Stop er over the top stunts, dingen die niet kunnen in, plus wat grappige oneliners en slap-stick achtige humor en je komt overal mee weg. Gaten in plots ed. is dan geen probleem meer. Het is op safe spelen. Een goede film zonder deze foefjes, zoals Alien, maken is veel moeilijker want dan loop je risico dat een film zichzelf te serieus neemt. Dat vereist vakwerk.
De intelligentie van het script de 'science' in sci-fi? Kom op zeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:27 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Geen idee. Het is een persoonlijk iets maar een goede film begint voor mij met een goed doordacht en intelligent script (de science in sci-fi) en visueel spectakel is extra. En beide had natuurlijk gekund. Ik begrijp de keuzes niet en was teleurgesteld.
Dit zegt vooral veel over jou.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 04:24 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wat een gezeik allemaal zeg. Bladerunner was een saaie kutfilm en Prometheus was 1 van de beste scifi-films die ik heb gezien.
Nou, dan kan meneer Scott in de herkansing...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, m'n neef heeft heel veel van de special effects gedaan. Daar heb ik het van.
Deze is zeker de moeite waard om te lezen. Ik heb 'm niet helemaal gelezen, maar ik heb een hele tijd geleden deze gevonden: http://www.reddit.com/r/m(...)e_together_spoilers/quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:19 schreef qwry het volgende:
Geen idee of deze blogpost al gepost is. Als je tijd over hebt is ie het lezen wel waard.
Release is pas 11okt, waar haal jij die DVD vandaan dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:39 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb de film nu helemaal op DVD bekeken en ik vind het qua slechtheid wel meevallen.
Ja het is geen Aliens 2 als je praat over spanning en verhaallijn maar echt slecht tot matig vond ik het niet. Ik vond het een beetje niveau van The Abyss.(dat helemaal geen echte spanning had en een veredelde 2001: A Space Odyssey onder water was)
Er is een redelijke rip in omloop, weet niet zeker of het echt DVD kwaliteit is, maar hij is zeer goed kijkbaar. Ik ga de flm vanavond maar eens checken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:41 schreef Estolan het volgende:
[..]
Release is pas 11okt, waar haal jij die DVD vandaan dan?
Ah, ik wacht wel een maandjequote:Op vrijdag 14 september 2012 12:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Er is een redelijke rip in omloop, weet niet zeker of het echt DVD kwaliteit is, maar hij is zeer goed kijkbaar. Ik ga de flm vanavond maar eens checken.
Ik ben verpest met full HD. Ik kan dat niet aan hoor zo'n fuzzy SD XviD avi'tjequote:Op vrijdag 14 september 2012 13:21 schreef Tim86 het volgende:
Goede dvdrip is die versie die al uit is hoor
2001 doet dat vele malen beter.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Na wat klikwerk daar kwam ik bij deze terecht en daar staan een goede opmerking, namelijk "The bad script is doubly disappointing because it seems convinced that having characters again and again say ‘Don’t you care about the Big Questions?’ somehow counts as addressing the Big Questions.". De beste manier om het te beschrijven is oppervlakkige diepgang.
11 October op iTunes.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben verpest met full HD. Ik kan dat niet aan hoor zo'n fuzzy SD XviD avi'tje
720p.quote:Op dinsdag 18 september 2012 08:15 schreef Zon het volgende:
[..]
11 October op iTunes.
http://itunes.apple.com/movie/prometheus/id547496947
Binnenkort vast in 1080p met DTS bij mijn torrentboertje.quote:Op dinsdag 18 september 2012 08:15 schreef Zon het volgende:
[..]
11 October op iTunes.
http://itunes.apple.com/movie/prometheus/id547496947
Die bluray komt er zeker. Maar de brrip zal ik al eerder binnen hebben denk ik zomaarquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:16 schreef Gellarboy het volgende:
Torrents zijn echt zo 2004. Koop gewoon zo'n schijfje.
Draaiende mediaquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:16 schreef Gellarboy het volgende:
Torrents zijn echt zo 2004. Koop gewoon zo'n schijfje.
Hier ben ik het wel mee eens. Ja, ik heb hem ein-de-lijk gezien.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:10 schreef Baszh het volgende:
Ik heb hem ook maar bekeken. Vond hem aan de ene kant erg goed en aan de andere kant een beetje tegenvallen. Niet door de open vragen, alles is goed in te vullen met je fantasie, daarbij komt er nog een vervolg neem ik aan.
Wat me tegenviel was wat SoK hier eerder aanhaalde
[..]
2001 doet dat vele malen beter.
Die knullige crew vond ik ook wat jammer. Altijd in dergelijke films heb je personages die iets doen waarvan jij weet dat het stom en gevaarlijk is, maar toch doen ze het, dat geeft zo'n gevoel van 'GAST, KIJK UIT, NIET DOEN!!' maar dit werkt vooral wanneer het personage zelf gewoon redelijk normaal handelt (in ieder geval 'in character')- terwijl de kijker al beter weet - nu is het gewoon stom.
Visueel erg mooi, verhaal interessant maar oppervlakkig gebleven, plot zit wel snor imo, had iets meer spanning in gemogen. Therondie Aziatische piloot
![]()
Toch een verademing na Alien Ressurection. 7.5/10
Dicht bij de originele mythe van Prometheus blijvend, zou het ook nog kunnen zijn dat het leven op Aarde nooit had mogen bestaan, maar het resultaat is van de acties van een rogue Engineer (die in de openingsscène), en dat zijn mede Engineers de "fout" willen rechtzetten.quote:Waarom besloten de Engineers op enig punt in de geschiedenis om het leven op Aarde uit te roeien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
quote:Op maandag 24 september 2012 01:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
Wow, net gezien en moet zeggen, heftige film... wil ook even kijken wat jullie denken dat prometheus wilt overdragen
major spoiler, niet lezen als je 'm nog niet gezien hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
quote:Op maandag 24 september 2012 12:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]Waarom praten we hier eigenlijk in spoilers over de film? De bioscoop release is lang en breed achter de rug en als je de film nog niet hebt gezien moet je niet in dit topic kijken lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk persoonlijk niet dat het zwarte spul puur een biologisch wapen was dat uitsluitend een 'agressieve variant' voortbrengt.
Als dat het doel was van de Engineers hadden ze het leven op aarde al in een veel eerder stadium uitgeroeid om plaats te maken voor één of andere super agressieve worm, squid of Xenomorph. (Volgens Prometheus stamt de mensheid immers ook af van het zwarte spul, gecombineerd met het DNA van een Engineer).
Het zwarte spul lijkt mij eerder een onhandelbaar goedje, dat álle kanten op kan. Het kan een jumpstart veroorzaken in evolutie/intelligentie, maar in het geval van bijvoorbeeld die wormpjes kan het ook de pure overlevingseigenschappen versterken.
De link van Armageddon is een aanrader:
http://mashable.com/2012/(...)h-That-Opening-Scene
Ja heb ik gelezen, maar vond het wel erg vergezocht. Zat weinig logica in mi.quote:Op maandag 24 september 2012 13:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarom praten we hier eigenlijk in spoilers over de film? De bioscoop release is lang en breed achter de rug en als je de film nog niet hebt gezien moet je niet in dit topic kijken lijkt me.
Ik denk persoonlijk niet dat het zwarte spul puur een biologisch wapen was dat uitsluitend een 'agressieve variant' voortbrengt.
Als dat het doel was van de Engineers hadden ze het leven op aarde al in een veel eerder stadium uitgeroeid om plaats te maken voor één of andere super agressieve worm, squid of Xenomorph. (Volgens Prometheus stamt de mensheid immers ook af van het zwarte spul, gecombineerd met het DNA van een Engineer).
Het zwarte spul lijkt mij eerder een onhandelbaar goedje, dat álle kanten op kan. Het kan een jumpstart veroorzaken in evolutie/intelligentie, maar in het geval van bijvoorbeeld die wormpjes kan het ook de pure overlevingseigenschappen versterken.
De link van Armageddon is een aanrader:
http://mashable.com/2012/(...)h-That-Opening-Scene
Als je niet van Ridley/Scifi houd moet je ook niet kijkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:03 schreef ems. het volgende:
Vorige week gezienEen van de slechtere films die ik in de afgelopen jaren heb gezien. Wat een drama
Ik ben dol op Scifi en was dol op Ridley. Neemt niet weg dat deze film pure rommel is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:25 schreef kensei het volgende:
[..]
Als je niet van Ridley/Scifi houd moet je ook niet kijken
Wat is er rommel aan dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:30 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik ben dol op Scifi en was dol op Ridley. Neemt niet weg dat deze film pure rommel is.
Deze man ziet voor het eerst een scifi filmquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:48 schreef Apekoek het volgende:
Ik vind vooral dat de acteurs zich onprofessioneel opstelden in een dergelijke ruimtevaart missie, daar zou een Nasa bijvoorbeeld al lang voor behoed hebben, deze zogenaamde "werknemers" oogden zeer onprofessioneel voor onderzoekers.
Nee, slecht script en matige acteurs.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:10 schreef kensei het volgende:
[..]
Deze man ziet voor het eerst een scifi film
De cameltoe van Charlize speelde wel sterkquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:15 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nee, slecht script en matige acteurs.
beste quote die er is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:47 schreef Gellarboy het volgende:
Eindelijk gezien en ik vond ‘m echt waanzinnig tof.
Het zag er echt OOGVERBLINDEND goed uit in 3D. Misschien wel de mooiste film die ik ooit gezien heb, qua visuals.
Verhaal was gewoon een standaard horror/actie-hap, maar ga nu alsjeblieft niet doen alsof Alien en Aliens meer waren dan dat. Al die films zijn gewoon vermakelijke popcorn films die lekker spannend zijn en er heel goed uitzien en als ik deze film scoor op die vlakken krijgt ‘ie van mij een dikke 9. Er zaten wat vermakelijke verwijzingen in naar de voorgaande (of dus, ehhh, latere) delen, maar ga ’t niet zo ingewikkeld zitten analyseren (alsof het de fucking actie-variant van American Beauty is)..
In (vrijwel) iedere SCI-FI film zijn ruimtevaarders onprofessioneel. Dat komt omdat in films ruimtereizen niet zo uniek is als in onze huidige werkelijkheid. Daarom is het een SCI-FI film, sherlockquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:15 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nee, slecht script en matige acteurs.
Ik quote hem ook even want het is gewoon waar. Absolute top popcorn actie scifi.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:47 schreef Gellarboy het volgende:
Eindelijk gezien en ik vond ‘m echt waanzinnig tof.
Het zag er echt OOGVERBLINDEND goed uit in 3D. Misschien wel de mooiste film die ik ooit gezien heb, qua visuals.
Verhaal was gewoon een standaard horror/actie-hap, maar ga nu alsjeblieft niet doen alsof Alien en Aliens meer waren dan dat. Al die films zijn gewoon vermakelijke popcorn films die lekker spannend zijn en er heel goed uitzien en als ik deze film scoor op die vlakken krijgt ‘ie van mij een dikke 9. Er zaten wat vermakelijke verwijzingen in naar de voorgaande (of dus, ehhh, latere) delen, maar ga ’t niet zo ingewikkeld zitten analyseren (alsof het de fucking actie-variant van American Beauty is)..
Ik vroeg me eerder af wat er überhaupt goed aan te noemen was? Waar Alien een hele toffe (maar geen briljante) film was kon ik in Prometheus geen enkel greintje kwaliteit ontdekken. De crew was ronduit stom en nog meer gestereotypeerd dan de gemiddelde disney film waardoor mijn inlevingsvermogen flink op de proef werd gesteld.quote:
En zelfs als dat het geval is, wat danquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:10 schreef kensei het volgende:
[..]
Deze man ziet voor het eerst een scifi film
Anders leer je even lezen, die gast verwacht een nasa achtige organisatie in een SCI-FI film, daarover ging mijn opmerking.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik vroeg me eerder af wat er überhaupt goed aan te noemen was? Waar Alien een hele toffe (maar geen briljante) film was kon ik in Prometheus geen enkel greintje kwaliteit ontdekken. De crew was ronduit stom en nog meer gestereotypeerd dan de gemiddelde disney film waardoor mijn inlevingsvermogen flink op de proef werd gesteld.
Mijn hoop leefde even op toen David geïntroduceerd werd, daar het in het begin wel een interessant karakter lijkt te zijn (gezien de rest stompzinnig is en ik de acteur erg tof vind) maar helaas wist ook hij nergens echt relevant te zijn. Vragen werden geopperd maar niet beantwoord, een gebrek aan basale logica nam de rest van de film over waardoor ik de 2e helft van de film gapend heb moeten doorstaan tot het eindelijk afgelopen was.
[..]
En zelfs als dat het geval is, wat danVan het Scifi genre moet je maar accepteren dat het kut is en erdoorheen prikken ofzo?
Mijn mening heeft verder niets te maken met Ridley, Alien of andere Sci-fi films. Ik vind de film an sich vrij betekenisloos. Als je dat dan ook nog moet lijmen met argumenten als "alle scifi is zo" of "kijk niet als je geen fan bent van Ridley" dan kan ik niet anders concluderen dan dat het voor mij persoonlijk gewoon een heel zwakke film is. Prima dat andere mensen hem tof vonden maar ik vond het werkelijk een drama.
Rustig aan maar hoor mannetjequote:Op vrijdag 28 september 2012 19:10 schreef kensei het volgende:
[..]
Anders leer je even lezen, die gast verwacht een nasa achtige organisatie in een SCI-FI film, daarover ging mijn opmerking.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:25 schreef kensei het volgende:
[..]
Als je niet van Ridley/Scifi houd moet je ook niet kijken
Het was geen persoonlijke aanval, ik ben niet boos hoor schatjequote:Op vrijdag 28 september 2012 19:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Rustig aan maar hoor mannetjeHeb je de rest van mijn lap tekst al leren lezen?
Daarnaast kreeg ik ook al een soortgelijke opmerking van je om mijn oren, dus zie het als mijn reactie daarop:
[..]
55 min extra slaapverwekkendquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:55 schreef Iwanius het volgende:
Lui...ik heb gezien dat vanaf vandaag dus een 'extra' beschikbaar is van +/- 55 minuten.
Alle alternative scene's,ending en wat al niet meer. Iedereen weet wel waar dit te halen op usenet gezien de tekst.
Ik heb een iets andere interpretatiequote:Op maandag 24 september 2012 13:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Praat geen klets Sunchaser. Het is gewoon een prima popcorn SciFi actie film. Doe nou niet net alsof de andere Alien films iets meer zijn dan dat.quote:
Wat is er zo prima aan dan? Ik heb ondertussen genoeg argumenten gezien van mensen die de film niet zo interessant vonden maar van de voorstanders heb ik eigenlijk alleen maar verhalen als "alien was ook niet zo goed" (en?) & "het is gewoon een prima film" gehoordquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Praat geen klets Sunchaser. Het is gewoon een prima popcorn SciFi actie film. Doe nou niet net alsof de andere Alien films iets meer zijn dan dat.
Ja dat eigenlijk. Daarmee is je vraag wel beantwoord ems.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:18 schreef kensei het volgende:
Okee dan mijn argumenten waarom ik het een goede film vond:
- De CGI was adembenemend mooi
- De opbouw van 'onschuldige' onderzoeksmissie naar shitstorm was goed gedaan
- Het verhaal vond ik orgineel
- Futuristische setting werd goed neergezet
- De actie was gewoon gaaf
- De engineers zijn epic
- Charlize Theron
- Niet alles word in detail uitgelegd, zodat er ruimte is voor je eigen interpretatie/speculatie
- Bij het einde van de film heb ik gelijk zin in het volgende deel.
Wat ik er slecht aan vond:
- Niet alle rollen/karakters waren overtuigend (bijvoorbeeld die 2 gasten die verdwaald/vast zaten)
- Sommige details waren een beetje onlogisch (maar daar moet je je niet mee bezig houden als je ontspannen een film kijkt imo)
- De motivatie van de kapitein om dat schip te rammen hadden ze wel iets meer van kunnen maken
Ik vond Prometheus een prima film. Kan mij prima vinden in de samenvatting hierboven, maarreh... Alien en Aliens waren wel van een andere orde.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Praat geen klets Sunchaser. Het is gewoon een prima popcorn SciFi actie film. Doe nou niet net alsof de andere Alien films iets meer zijn dan dat.
Maar Prometheus probeert wel meer te zijn dan dat en faalt daarin. Dan mag die film daar toch op afgerekend worden? Alien/Aliens focussen zich geheel op sfeer/spanning/actie, daar waar Prometheus dat wat terugschroeft om te proberen er een diepere laag in te steken. Helaas vinden een hoop mensen die laag niet voldoen, is de sfeer/spanning/actie dan onvoldoende aanwezig om de falende diepgang door de vingers te zien en is het voor een hoop mensen niet meer dan een okaye scifi.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is ook niet dezelfde planeet als waar de Nostromo lande. Plus de Space Jockey op LV-426 had een opengebarsten borstkas.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:16 schreef Verbal het volgende:
Ik vond op zich wel leuk aan P. dat er een verklaring is gegeven voor de Space Jockey uit Alien... althans... daar leek het op, tot de Engineer aan het eind weer opdook, dan kan hij dus niet meer aan de console zitten...
En de geboorte van de eerste alien vond ik toch ook wel iets hebben.
V.
Serieus? Gecrasht schip, zelfde vorm?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is ook niet dezelfde planeet als waar de Nostromo lande. Plus de Space Jockey op LV-426 had een opengebarsten borstkas.
Prometheus speelde zich af op http://avp.wikia.com/wiki/LV-223quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Serieus? Gecrasht schip, zelfde vorm?
V.
Zet directors commentary aan. Valt verder weinig aan te snappen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:03 schreef DaShAg het volgende:
Zojuist de film op Blu-Ray gezien.
Kan iemand mij het hele begin uitleggen? Achteraf snap ik nog steeds niet helemaal wat daar gebeurde
Ok. Ondanks dat ik het met de meeste punten niet eens ben verschillen smaken natuurlijk. Zo vond ik Charlize eigenlijk helemaal geen voordeel. Het pakje wat ze droeg en de momenten dat ze haar mond dicht hield kon ik haar echter wel appreciërenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja dat eigenlijk. Daarmee is je vraag wel beantwoord ems.
Net de Blu-ray 4-disc collector's edition (wat ik pas achteraf zag) gehaald...quote:
Waarom zou je überhaupt zo'n visueel HD spektakel als dit op zo'n gepasseerd SD medium als dvd willen kijken?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:13 schreef Mint_Clansell het volgende:
Jammer dat ze slechts een selectie van de verwijderde scenes op de dvd hebben gezet (+/- 10 min.) en te belabberd waren om niet eens de commentary tracks over te zetten. Nu moet ik een blu-ray speler kopen om van alle extra's te kunnen genieten. Ik vind het uitermate vervelend dat, sinds de introductie van de blu-ray, extra's worden onthouden van dvd releases om zo de verkoop van blu-ray op te drijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |