met 1-0 danquote:Op zondag 17 juni 2012 14:29 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar Nederland gaat gewoon winnen van Portugal hoor
Ik heb een jaar of 5 Engelse stief familie gehad en ik vond het wel meevallen.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien valt dat je hier niet op maar ik heb in HongKong gewoond en daar wonen nogal wat Engelsen
Shitquote:Op zondag 17 juni 2012 14:27 schreef j0rdiiii het volgende:
De fuck Geo4kant, al die shit komt van jou man.
Wanneer je spelers als Cahil,Lampard en Rooney mist dan verwacht je er niet veel van nee, die 4punten zijn dan ook best knap die ze nu hebbenquote:Op zondag 17 juni 2012 14:31 schreef AFCNiels het volgende:
Als je voor het EK interviews zag met Engelse supporters, dan dachten ze allemaal dat het helemaal niets zou worden, het klonk bepaald niet arrogant.
GGMM gooit alles op slot.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Shit.. ik ben een one-man-show-bureau-voor-de-fok!-statistieken.
kloptquote:
Als bij de Olympische spelen straks een Engelsman een medaille wint is hij Engels, wint een Schot een medaille is hij Britsquote:Op zondag 17 juni 2012 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb een jaar of 5 Engelse stief familie gehad en ik vond het wel meevallen.
Dit dusquote:Op zondag 17 juni 2012 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als bij de Olympische spelen straks een Engelsman een medaille wint is hij Engels, wint een Schot een medaille is hij Brits
Als Afellay op de block had gechillt was het een kut Marokkaan, nu een Oranje speler. Je punt?quote:Op zondag 17 juni 2012 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als bij de Olympische spelen straks een Engelsman een medaille wint is hij Engels, wint een Schot een medaille is hij Brits
als je het niet begrijpt primaquote:Op zondag 17 juni 2012 14:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als Afellay op de block had gechillt was het een kut Marokkaan, nu een Oranje speler. Je punt?
Van hem gaan we ook nooit meer wat horenquote:In navolging van Bas Dost lijkt sc Heerenveen opnieuw een smaakmaker kwijt te raken. Volgens het Turkse Milliyet is een vertrek van Oussama Assaidi naar Galatasaray aanstaande.
Assaidi werd de voorbije week al nadrukkelijk in verband gebracht met een overgang naar Turkije. De vleugelaanvaller van sc Heerenveen zou zijn uitgenodigd voor een diner en schoof later aan bij de onderhandelingstafel. Na enige strubbeling zou hij akkoord zijn gegaan met een jaarsalaris van 1,75 miljoen euro.
"Met toestemming van de club (Heerenveen, red.) hebben we Assaidi naar Istanbul gehaald", vertelt Galatasaray-voorzitter Ünal Aysal. "Met Assaidi zijn we er snel uitgekomen. Nu zijn we in onderhandeling met Heerenveen. Assaidi is een veelbelovend talent en hongerig naar succes."
Naar verwachting zal Heerenveen zich niet hard opstellen voor Assaidi. De international van Marokko ligt nog maar één jaar vast en moet worden verkocht om nog een transfersom over te houden.
En Heerenveen gaat lekker Pannenkoeken vissen vanwege de slechte resultaten. Toppiequote:Op zondag 17 juni 2012 14:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Van hem gaan we ook nooit meer wat horen
Waar is dat feestje?-mods zijn daquote:Op zondag 17 juni 2012 14:40 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een kutmodding manontopic vragen worden niet gewaardeerd .. zou bijna denken dat het PSV mods zijn die alleen maar heuuuuuuuuuuuuuujjjjjjjjjjjj van Persie, hoeren neuken huhuuuuuuuuu willen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |