Ik heb al heul lang niet gehad op El Stino jonge. Eignelijk moeten er nog 18.5k bij van mijn andere accquote:Op zondag 17 juni 2012 13:50 schreef stevenmac26 het volgende:
aantal posts: 23906 (gemiddeld 130 per dag)
en dan haten op ajacied422
Klopt. Ben benieuwd hoe Juve het komend jaar in de CL gaat doenquote:Op zondag 17 juni 2012 13:50 schreef Typisch het volgende:
Juve en Napoli spelen anders heel leuk voetbal hoor.
Vind ik ookquote:Op zondag 17 juni 2012 13:50 schreef Typisch het volgende:
Juve en Napoli spelen anders heel leuk voetbal hoor.
Waar is Ronalstinho eigenlijkquote:Op zondag 17 juni 2012 13:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb al heul lang niet gehad op El Stino jonge.
Vind het wel een mooie competitie om te volgen, altijd technisch zeer goede spelers, bazen achterin, er wordt ook steeds aanvallender gespeeld. Maar nog steeds roepen mensen dat er alleen verdedigd wordt in de serie A. Zelfs zogenaamde kenners bij Sport 1.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind het echt totaal niks. Enige teams waar ik graag naar kijk zijn Juve en Napoli, de rest houd ik niet langer dan 20 minuten uit. Ik vind sowieso Bundeliga en Premier League veel en veel leuker om te kijken.
Even die foto's weer checkenquote:
Het aanvallende komt er wel steeds meer. Maar ik vind het bij lange na niet meer het niveau van een topcompetitie hebben.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het wel een mooie competitie om te volgen, altijd technisch zeer goede spelers, bazen achterin, er wordt ook steeds aanvallender gespeeld. Maar nog steeds roepen mensen dat er alleen verdedigd wordt in de serie A. Zelfs zogenaamde kenners bij Sport 1.
Ze staan in mijn FOK! folder.quote:
Tsja, welke competitie heeft dat nog wel. In Engeland hebben ze enorm veel geld maar spelen de meeste clubs alleen maar lelijk fysiek kick and rush voetbal. Daar kan ik me dan meer aan ergeren.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het aanvallende komt er wel steeds meer. Maar ik vind het bij lange na niet meer het niveau van een topcompetitie hebben.
waar wordt nog wel top gevoetbald, ik denk in Spanje het meest verzorgde spel, Premier League valt wat dat betreft ook tegenquote:Op zondag 17 juni 2012 13:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het aanvallende komt er wel steeds meer. Maar ik vind het bij lange na niet meer het niveau van een topcompetitie hebben.
Ik ook.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:55 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ben weer studeren. Fijne dag gasten, succes vanavond ook al vliegen we er keihard uit
We gaan verliezen.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:15 schreef PizzaGeit het volgende:
En jongens, met hoeveel gaan we winnen van Portugal?
welke nog meer dan? Of bedoel je Engeland en Nederlandquote:Op zondag 17 juni 2012 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We gaan verliezen.Laat ze maar lekker oprotten dat zootje arrogante klootviolen bij elkaar. Was er voor aanvang van de eerste wedstrijd al klaar mee. Ik support Engeland ook dus ik heb sowieso 2 teams.
Bij welke sport? Want met voetbal gaan we niet winnen.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:15 schreef PizzaGeit het volgende:
En jongens, met hoeveel gaan we winnen van Portugal?
Same herequote:Op zondag 17 juni 2012 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We gaan verliezen.Laat ze maar lekker oprotten dat zootje arrogante klootviolen bij elkaar. Was er voor aanvang van de eerste wedstrijd al klaar mee. Ik support Engeland ook dus ik heb sowieso 2 teams.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Engeland en Nederland. Van mensen met een dubbel paspoort wordt vaak gedacht dat ze een dubbele loyaliteit hebben, dus wie ben ik om die vooroordelen niet te bevestigen?quote:Op zondag 17 juni 2012 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
welke nog meer dan? Of bedoel je Engeland en Nederland
Engeland doet het leuk, daar dacht echt niemand dat het wat zou worden en dan krijgen ze Wayne nog erbij, van mij mogen ze ook wel ver komen.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo Engeland?quote:Op zondag 17 juni 2012 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 juni 2012 14:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Same hereDie GoalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het feit dat ze er voor het EK al zo mee bezig waren zegt al genoeg over de focus op het voetbal zelfquote:Op zondag 17 juni 2012 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
Wat me nog het meeste stoort is elke keer diezelfde zure kutkoppen van die spelers en van Marwijk. Alsof het allemaal zo erg is wat er gezegd wordt.
Ohquote:
Het commentaar van de Nederlandse reporter bij dat doelpunt was iets van "het ziet er misschien wat houterig uit". Die gast is echt niet goed bij zijn eikel.quote:
je bent ook al halfzacht, wat heb jij toch met dat halvequote:
Ik heb sowieso een hekel aan Nederlandse commentators gekregenquote:Op zondag 17 juni 2012 14:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het commentaar van de Nederlandse reporter bij dat doelpunt was iets van "het ziet er misschien wat houterig uit". Die gast is echt niet goed bij zijn eikel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |