Spoor 6 bestaat niet meerquote:Op maandag 18 juni 2012 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gesaneerd? spoor 13 in Utrecht bestaat gewoon hoor. Het wigt alleen halverwege uit tussen 12 en 14
Op de route waar ze horen plaat ik ze ook wel (of heb ik ze al geplaat). Omgeleid is altijd leuk, en had ze hier nog niet ...quote:Op maandag 18 juni 2012 18:14 schreef V2 het volgende:
Wat is dat toch met die fascinatie voor omgeleide treinen? Straks heb je op alle gekke locaties een foto van een Fyra-loc, maar nooit op de plekken waar 'ie normaal hoort te komen
Ah okee, dan is het goed. Anders zou het toch raar zijn?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:17 schreef greavy het volgende:
[..]
Op de route waar ze horen plaat ik ze ook wel (of heb ik ze al geplaat). Omgeleid is altijd leuk, en had ze hier nog niet ...
Iemand had een trein defect gezet tussen Delft Zuid en Schiedam. De benelux van Den Haag HS v. 15:27 werd tot ca 16:20 opgehouden, de IC's en Sprinters werden allen opgeheven. Moerwijk, Rijswijk, Delft en Delft Zuid hadden hierdoor geen treinen meer een uur lang. Omroep zei doodleuk "Voor reizigers naar Den Haag Moerwijk, Rijswijk, Delft en Delft Zuid is er geen reisadvies beschikbaar. Wij vragen hiervoor uw begrip"quote:Op maandag 18 juni 2012 18:17 schreef Ireyon het volgende:
Daarnet op de TBP hier in Roosendaal, voor de Benelux:
[..]
Mooi maar smaken verschillen, Uelzen (Duitsland)quote:Op maandag 18 juni 2012 17:35 schreef greavy het volgende:
[..]
Dronrijp
*doet wegduiken*
Nah, in Nederland: Haarlem
België: Liège-Guillemins
Duitsland: Heb daar nog niet alle stations gehad, maar vind Keulen wel leuk
De tunneltjes onder de sporen door zijn ook in die stijl.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:32 schreef bork het volgende:
[..]
Mooi maar smaken verschillen, Uelzen (Duitsland)![]()
meest bijzondere
[ afbeelding ]
Betonnen cq glazen grafbak imo. Sfeerloze lege perrons, waar het geheel koud en kil aanvoelt Nee de klassiekere stations hebben overduidelijk mijn voorkeur.quote:
In Magdeburg staat er ook een aardige van Hundertwasserquote:Op maandag 18 juni 2012 18:37 schreef MCH het volgende:
[..]
De tunneltjes onder de sporen door zijn ook in die stijl.Station Assen heeft ook wel een beetje een vergelijkbare uitstraling.
Prachtig modern kunstwerkquote:Op maandag 18 juni 2012 18:39 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Betonnen cq glazen grafbak imo. Sfeerloze lege perrons, waar het geheel koud en kil aanvoelt Nee de klassiekere stations hebben overduidelijk mijn voorkeur.
Goed bezig!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:08 schreef James1988 het volgende:
Vanaf december: 2 treinparen Amsterdam - Lille v.v., verzorgd door Thalys. Te Lille kan worden overgestapt op TGV's dieper Frankrijk in, maar ook op de Eurostar naar Londen. Daarnaast wordt het aantal treinparen Essen (D) - Parijs opgevoerd van 1 naar 3.
Onder voorbehoud.
Sowieso wel erg mooie foto's!quote:Op maandag 18 juni 2012 19:10 schreef MCH het volgende:
Ik vind deze serie over het gerenoveerde station van Wroclaw ook schitterend.
Is het metrostation aan de voorkant onderhand al af? 't Was één grote bouwput toen ik er wasquote:Op maandag 18 juni 2012 20:23 schreef Sandrvich het volgende:
Leipzig was ik erg van onder de indruk eerder dit jaar!Budapest Keleti Palyáudvar vind ik ook nog wel sfeer hebben, en bovendien fotogeniek in de avond.
Sloterdijk beneden begon in de jaren '90 gewoon nog bij 1. Op een gegeven moment (ik denk met de start van de bouw van de Hemboog) hebben ze de boel vernummerd.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Misschien zijn 1 en 2 ooit gesaneerd. Zelfde als het welbekende spoort 13 bij Utrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |