Zwart balkje voor de ogen doet het ook goed.quote:
Die kan er zomaar weer zijn, gezien het de infantiele posters in deze reeks.quote:
Ik snap dat eerlijk gezegd nooit.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:06 schreef golfer het volgende:
Zwart balkje voor de ogen doet het ook goed.
Ik ben er gewoon nog steeds hoorquote:Op zondag 17 juni 2012 02:07 schreef static het volgende:
Wacht overigens nog steeds op die bejaarde schimmellul met wratten.
Euh, daar wordt aan gewerktquote:Op zondag 17 juni 2012 02:11 schreef chufi het volgende:
Wat happened met de OP waar we aan zouden werken?
Lijkt mij ook. Maar ik heb nooit iemand in de situatie gezien.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:10 schreef APK het volgende:
Ik snap dat eerlijk gezegd nooit.
Jij zou een goede bekende toch ook gewoon herkennen, ondanks zo'n zwart balkje
Volgens mij welquote:Op zondag 17 juni 2012 02:12 schreef Aleandra het volgende:
Rode balkjes, zwarte balkjes
Volgens mij mis ik wat.
Ik weet eigenlijk ook niet of ik het wel allemaal wil weten.
Ik hou niet van vaste OP'squote:Op zondag 17 juni 2012 02:11 schreef chufi het volgende:
Wat happened met de OP waar we aan zouden werken?
Ok duidelijkquote:Op zondag 17 juni 2012 02:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hou niet van vaste OP's [ afbeelding ]
Kan denk ik ook niet. De stemming is ook iedere keer anders toch.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hou niet van vaste OP's [ afbeelding ]
Oh je meent hetquote:Op zondag 17 juni 2012 02:18 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Kan denk ik ook niet. De stemming is ook iedere keer anders toch.
Ik vind het een raar fenomeen.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:18 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Kan denk ik ook niet. De stemming is ook iedere keer anders toch.
True maar dat geldt voor ervaren Fokkers, newbies zouden dat nog wel doen, maar hoeveel nieuwe komen er hier static ly bij ?quote:Op zondag 17 juni 2012 02:19 schreef Bluezz het volgende:
Geen idee wat de waarde is van vaste OP's.. net als faqs en al die regeltjes in topics/reeksen alsof iemand dat eerst gaat lezen voor ie een postje zet
Oranje heb ik allang weer ingeleverd.. Heel misschien pak ik het morgen weer opquote:Op zondag 17 juni 2012 02:22 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond laat maar eens het oranje weer inleveren
Dat dan weer welquote:Op zondag 17 juni 2012 09:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar wel 2 goeie filmtips !
The Corner en The Wire dus
Oh jawel, ben er een paar jaar tussenuit geweest, maar echt... soms...quote:Op zondag 17 juni 2012 09:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jij bent hier dus ook al vanaf 2003 Mickeys ?![]()
Ik dacht dat jij nieuw was toen je hier binnen kwam vallen![]()
dat is 9 jaar ! Dan moet je toch wel iets gewend zijn
Ach, een vaste smiley is ook een vaste topic... toch?quote:Op zondag 17 juni 2012 09:13 schreef Deisyy het volgende:
Wat een drama vannacht![]()
Zelf vond ik het idee van een vaste OP wel leuk, maar als er users zijn die het onzin vinden doen we het niet![]()
Ik denk dat ik gewoon nog even mijn bed in duik
Bij sommige SC heb je allemaal van die Ava's van de ''vaste posters'' en als je daar binnen komtquote:Op zondag 17 juni 2012 09:13 schreef Deisyy het volgende:
Wat een drama vannacht![]()
Zelf vond ik het idee van een vaste OP wel leuk, maar als er users zijn die het onzin vinden doen we het niet![]()
Ik denk dat ik gewoon nog even mijn bed in duik
Klopt. Van de week al het boek Tonio waar men het over had... zit nog te twijfelen of ik het wel of niet zal doenquote:Op zondag 17 juni 2012 09:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ook nietzo zie je maar weer, elk nadeel hep ze voordeel
Lezen doe ik bijna nooit meer, kan ik me niet concentrerenquote:Op zondag 17 juni 2012 09:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Klopt. Van de week al het boek Tonio waar men het over had... zit nog te twijfelen of ik het wel of niet zal doen
Heb ik gelezen. Was bijzonder. Maar ik vind het altijd lastig inschatten of iemand anders zo'n roman ook de moeite zou vinden. Wat aanspreekt, is toch vaak heel persoonlijk.quote:Op zondag 17 juni 2012 09:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Klopt. Van de week al het boek Tonio waar men het over had... zit nog te twijfelen of ik het wel of niet zal doen
Ik las 1 tot 2 boeken per jaar... afgelopen week heb ik er 7 verslonden waarvan 2 Engelstalige (Ik kan heel slecht Engels lezen, wel spreken) waarbij de boeken tussen de 350 en 600 pagina's per stuk bevatten... Heb nu dus de hele serie gelezen en zoek een nieuwe serie maar gisteren in diverse boekenzaken en gevraagd naar boeken met dezelfde schrijfwijze als deze, maar niemand die je kan helpen. Waar zijn de winkelbediendes gebleven die je vroeger alles over boeken kunnen vertellen?quote:Op zondag 17 juni 2012 09:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lezen doe ik bijna nooit meer, kan ik me niet concentrerenbeetje ADHD neigingen
krijg ik daarvan
Dat dus. Daarom ook naar de boekenwinkel gegaan. Uitgelegd welke soort boeken en welke schrijfwijze ik leuk vind en dat ik daar dus andere series in wil hebben. De schrijfster van de inmiddels gelezen boekenserie heeft nog 1 ander boek geschreven, the host, die ook verfilmd word momenteel. Hoop dat die aanslaat.quote:Op zondag 17 juni 2012 09:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb ik gelezen. Was bijzonder. Maar ik vind het altijd lastig inschatten of iemand anders zo'n roman ook de moeite zou vinden. Wat aanspreekt, is toch vaak heel persoonlijk.
Moet je eigenlijk gewoon eens een Bibliotheek binnenlopen, volgens mij wetenquote:Op zondag 17 juni 2012 09:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik las 1 tot 2 boeken per jaar... afgelopen week heb ik er 7 verslonden waarvan 2 Engelstalige (Ik kan heel slecht Engels lezen, wel spreken) waarbij de boeken tussen de 350 en 600 pagina's per stuk bevatten... Heb nu dus de hele serie gelezen en zoek een nieuwe serie maar gisteren in diverse boekenzaken en gevraagd naar boeken met dezelfde schrijfwijze als deze, maar niemand die je kan helpen. Waar zijn de winkelbediendes gebleven die je vroeger alles over boeken kunnen vertellen?
Hier in Almere gedaan, maar stonden ze me aan te kijken alsof ze water zagen branden. Misschien moet ik maar eens een grote bieb in een grote stad bezoeken. En dan oudere werknemers vragen. Hier liepen allemaal van die broekjes die er volgens mij alleen maar werken omdat ze ook een belegde boterham willen maar zich niet interesseren voor boeken zelfquote:Op zondag 17 juni 2012 09:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk gewoon eens een Bibliotheek binnenlopen, volgens mij weten
die gasten veel meer
Zo'n ouwe bibliotheek secretaresse die weten volgens mij allesquote:Op zondag 17 juni 2012 09:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hier in Almere gedaan, maar stonden ze me aan te kijken alsof ze water zagen branden. Misschien moet ik maar eens een grote bieb in een grote stad bezoeken. En dan oudere werknemers vragen. Hier liepen allemaal van die broekjes die er volgens mij alleen maar werken omdat ze ook een belegde boterham willen maar zich niet interesseren voor boeken zelf
In Groningen zou ik je wel een boekwinkel kunnen aanraden met verstand van zaken, maar daar heb je niks aan. (Van der Velde.)quote:Op zondag 17 juni 2012 09:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik las 1 tot 2 boeken per jaar... afgelopen week heb ik er 7 verslonden waarvan 2 Engelstalige (Ik kan heel slecht Engels lezen, wel spreken) waarbij de boeken tussen de 350 en 600 pagina's per stuk bevatten... Heb nu dus de hele serie gelezen en zoek een nieuwe serie maar gisteren in diverse boekenzaken en gevraagd naar boeken met dezelfde schrijfwijze als deze, maar niemand die je kan helpen. Waar zijn de winkelbediendes gebleven die je vroeger alles over boeken kunnen vertellen?
Ehm... ?quote:Op zondag 17 juni 2012 09:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hmmm ik lees net in een ander SC niet zo vrolijk nieuws over iemand, godverdomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |