Zwart balkje voor de ogen doet het ook goed.quote:
Die kan er zomaar weer zijn, gezien het de infantiele posters in deze reeks.quote:
Ik snap dat eerlijk gezegd nooit.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:06 schreef golfer het volgende:
Zwart balkje voor de ogen doet het ook goed.
Ik ben er gewoon nog steeds hoorquote:Op zondag 17 juni 2012 02:07 schreef static het volgende:
Wacht overigens nog steeds op die bejaarde schimmellul met wratten.
Euh, daar wordt aan gewerktquote:Op zondag 17 juni 2012 02:11 schreef chufi het volgende:
Wat happened met de OP waar we aan zouden werken?
Lijkt mij ook. Maar ik heb nooit iemand in de situatie gezien.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:10 schreef APK het volgende:
Ik snap dat eerlijk gezegd nooit.
Jij zou een goede bekende toch ook gewoon herkennen, ondanks zo'n zwart balkje
Volgens mij welquote:Op zondag 17 juni 2012 02:12 schreef Aleandra het volgende:
Rode balkjes, zwarte balkjes
Volgens mij mis ik wat.
Ik weet eigenlijk ook niet of ik het wel allemaal wil weten.
Ik hou niet van vaste OP'squote:Op zondag 17 juni 2012 02:11 schreef chufi het volgende:
Wat happened met de OP waar we aan zouden werken?
Ok duidelijkquote:Op zondag 17 juni 2012 02:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hou niet van vaste OP's [ afbeelding ]
Kan denk ik ook niet. De stemming is ook iedere keer anders toch.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hou niet van vaste OP's [ afbeelding ]
Oh je meent hetquote:Op zondag 17 juni 2012 02:18 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Kan denk ik ook niet. De stemming is ook iedere keer anders toch.
Ik vind het een raar fenomeen.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:18 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Kan denk ik ook niet. De stemming is ook iedere keer anders toch.
True maar dat geldt voor ervaren Fokkers, newbies zouden dat nog wel doen, maar hoeveel nieuwe komen er hier static ly bij ?quote:Op zondag 17 juni 2012 02:19 schreef Bluezz het volgende:
Geen idee wat de waarde is van vaste OP's.. net als faqs en al die regeltjes in topics/reeksen alsof iemand dat eerst gaat lezen voor ie een postje zet
Oranje heb ik allang weer ingeleverd.. Heel misschien pak ik het morgen weer opquote:Op zondag 17 juni 2012 02:22 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond laat maar eens het oranje weer inleveren
Dat dan weer welquote:Op zondag 17 juni 2012 09:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar wel 2 goeie filmtips !
The Corner en The Wire dus
Oh jawel, ben er een paar jaar tussenuit geweest, maar echt... soms...quote:Op zondag 17 juni 2012 09:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jij bent hier dus ook al vanaf 2003 Mickeys ?![]()
Ik dacht dat jij nieuw was toen je hier binnen kwam vallen![]()
dat is 9 jaar ! Dan moet je toch wel iets gewend zijn
Ach, een vaste smiley is ook een vaste topic... toch?quote:Op zondag 17 juni 2012 09:13 schreef Deisyy het volgende:
Wat een drama vannacht![]()
Zelf vond ik het idee van een vaste OP wel leuk, maar als er users zijn die het onzin vinden doen we het niet![]()
Ik denk dat ik gewoon nog even mijn bed in duik
Bij sommige SC heb je allemaal van die Ava's van de ''vaste posters'' en als je daar binnen komtquote:Op zondag 17 juni 2012 09:13 schreef Deisyy het volgende:
Wat een drama vannacht![]()
Zelf vond ik het idee van een vaste OP wel leuk, maar als er users zijn die het onzin vinden doen we het niet![]()
Ik denk dat ik gewoon nog even mijn bed in duik
Klopt. Van de week al het boek Tonio waar men het over had... zit nog te twijfelen of ik het wel of niet zal doenquote:Op zondag 17 juni 2012 09:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ook nietzo zie je maar weer, elk nadeel hep ze voordeel
Lezen doe ik bijna nooit meer, kan ik me niet concentrerenquote:Op zondag 17 juni 2012 09:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Klopt. Van de week al het boek Tonio waar men het over had... zit nog te twijfelen of ik het wel of niet zal doen
Heb ik gelezen. Was bijzonder. Maar ik vind het altijd lastig inschatten of iemand anders zo'n roman ook de moeite zou vinden. Wat aanspreekt, is toch vaak heel persoonlijk.quote:Op zondag 17 juni 2012 09:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Klopt. Van de week al het boek Tonio waar men het over had... zit nog te twijfelen of ik het wel of niet zal doen
Ik las 1 tot 2 boeken per jaar... afgelopen week heb ik er 7 verslonden waarvan 2 Engelstalige (Ik kan heel slecht Engels lezen, wel spreken) waarbij de boeken tussen de 350 en 600 pagina's per stuk bevatten... Heb nu dus de hele serie gelezen en zoek een nieuwe serie maar gisteren in diverse boekenzaken en gevraagd naar boeken met dezelfde schrijfwijze als deze, maar niemand die je kan helpen. Waar zijn de winkelbediendes gebleven die je vroeger alles over boeken kunnen vertellen?quote:Op zondag 17 juni 2012 09:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lezen doe ik bijna nooit meer, kan ik me niet concentrerenbeetje ADHD neigingen
krijg ik daarvan
Dat dus. Daarom ook naar de boekenwinkel gegaan. Uitgelegd welke soort boeken en welke schrijfwijze ik leuk vind en dat ik daar dus andere series in wil hebben. De schrijfster van de inmiddels gelezen boekenserie heeft nog 1 ander boek geschreven, the host, die ook verfilmd word momenteel. Hoop dat die aanslaat.quote:Op zondag 17 juni 2012 09:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb ik gelezen. Was bijzonder. Maar ik vind het altijd lastig inschatten of iemand anders zo'n roman ook de moeite zou vinden. Wat aanspreekt, is toch vaak heel persoonlijk.
Moet je eigenlijk gewoon eens een Bibliotheek binnenlopen, volgens mij wetenquote:Op zondag 17 juni 2012 09:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik las 1 tot 2 boeken per jaar... afgelopen week heb ik er 7 verslonden waarvan 2 Engelstalige (Ik kan heel slecht Engels lezen, wel spreken) waarbij de boeken tussen de 350 en 600 pagina's per stuk bevatten... Heb nu dus de hele serie gelezen en zoek een nieuwe serie maar gisteren in diverse boekenzaken en gevraagd naar boeken met dezelfde schrijfwijze als deze, maar niemand die je kan helpen. Waar zijn de winkelbediendes gebleven die je vroeger alles over boeken kunnen vertellen?
Hier in Almere gedaan, maar stonden ze me aan te kijken alsof ze water zagen branden. Misschien moet ik maar eens een grote bieb in een grote stad bezoeken. En dan oudere werknemers vragen. Hier liepen allemaal van die broekjes die er volgens mij alleen maar werken omdat ze ook een belegde boterham willen maar zich niet interesseren voor boeken zelfquote:Op zondag 17 juni 2012 09:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk gewoon eens een Bibliotheek binnenlopen, volgens mij weten
die gasten veel meer
Zo'n ouwe bibliotheek secretaresse die weten volgens mij allesquote:Op zondag 17 juni 2012 09:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hier in Almere gedaan, maar stonden ze me aan te kijken alsof ze water zagen branden. Misschien moet ik maar eens een grote bieb in een grote stad bezoeken. En dan oudere werknemers vragen. Hier liepen allemaal van die broekjes die er volgens mij alleen maar werken omdat ze ook een belegde boterham willen maar zich niet interesseren voor boeken zelf
In Groningen zou ik je wel een boekwinkel kunnen aanraden met verstand van zaken, maar daar heb je niks aan. (Van der Velde.)quote:Op zondag 17 juni 2012 09:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik las 1 tot 2 boeken per jaar... afgelopen week heb ik er 7 verslonden waarvan 2 Engelstalige (Ik kan heel slecht Engels lezen, wel spreken) waarbij de boeken tussen de 350 en 600 pagina's per stuk bevatten... Heb nu dus de hele serie gelezen en zoek een nieuwe serie maar gisteren in diverse boekenzaken en gevraagd naar boeken met dezelfde schrijfwijze als deze, maar niemand die je kan helpen. Waar zijn de winkelbediendes gebleven die je vroeger alles over boeken kunnen vertellen?
Ehm... ?quote:Op zondag 17 juni 2012 09:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hmmm ik lees net in een ander SC niet zo vrolijk nieuws over iemand, godverdomme
Ah, tnx. Topic even toegevoegd. Later doornemen en kijken of er nog leuke dingen tussen staanquote:Op zondag 17 juni 2012 09:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In Groningen zou ik je wel een boekwinkel kunnen aanraden met verstand van zaken, maar daar heb je niks aan. (Van der Velde.)
Er is ook een 'wat lees je nu'-topic, waarin je zou kunnen vragen?Wat lees je nu, deel 50
Of onlinebestelsites, je favoriete boek intikken en kijken wat ze op basis daarvan adviseren.
Lol, Als je dat figuurtje van haar zo wil houden, dan heb je dat ook echt nodig, anders gaat het je bijna niet lukkenquote:Op zondag 17 juni 2012 09:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)stormen_super__.html
moet je effe op die foto's klikken zodat ze groter worden,
die vrouw die zo verlekkerd naar die potten Nutella kijkt
Gadverdammequote:Op zondag 17 juni 2012 09:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, Als je dat figuurtje van haar zo wil houden, dan heb je dat ook echt nodig, anders gaat het je bijna niet lukken
Nutella is lekker... had ooit een 5kg pot in Italie gekochtquote:Op zondag 17 juni 2012 09:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gadverdammemaar ik heb wel meteen trek in een broodje nutella
![]()
gelukkig heb ik die van cereal
Ik vreet de hele dag doorquote:Op zondag 17 juni 2012 09:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nutella is lekker... had ooit een 5kg pot in Italie gekocht.... Heb nog wel Nutella, maar eet het bijna niet meer... Eet sowieso niet zo heel veel meer, blijkbaar is mijn maag gekrompen of zo... Beter voor de lijn ook
Hahaha, ik eet op zich ook wel de hele dag door, maar meestal is het een cracker, of een bammetje... Ben nu 56 (162 lengte) en ben daar dik tevreden mee. Kwam van 69 een paar maanden geleden dussequote:Op zondag 17 juni 2012 09:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vreet de hele dag doormaar ik kom geen kilo meer aan, ik blijf steken bij 55,
nah jah. beter dan bij 85 seg ik dan maar
Happelsequote:
Precies, als je een vast OP maakt, voelen mensen die zomaar eens binnen willen vallen zich meestal niet meteen op hun gemakquote:Op zondag 17 juni 2012 09:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bij sommige SC heb je allemaal van die Ava's van de ''vaste posters'' en als je daar binnen komt
vallen zijn ze helemaal van de leg
Linkje?quote:Op zondag 17 juni 2012 09:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hmmm ik lees net in een ander SC niet zo vrolijk nieuws over iemand, godverdomme
Een OP met usericons maakt een SC inderdaad minder laagdrempeligquote:Op zondag 17 juni 2012 11:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Precies, als je een vast OP maakt, voelen mensen die zomaar eens binnen willen vallen zich meestal niet meteen op hun gemak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dahaag! Achterin de rij staan hoor, ik eerst! Ik zit daar namelijk al veel langer op te wachten.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:07 schreef static het volgende:
Wacht overigens nog steeds op die bejaarde schimmellul met wratten.
Even terug gelezen maar ondanks dat begrijp ik er niets vanquote:Op zondag 17 juni 2012 11:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja dahaag! Achterin de rij staan hoor, ik eerst! Ik zit daar namelijk al veel langer op te wachten.
Ik ook nog steeds nietquote:Op zondag 17 juni 2012 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Even terug gelezen maar ondanks dat begrijp ik er niets van
quote:Op zondag 17 juni 2012 11:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gut ja, dat is dan ook weer zo ''not done'' om dat hier te posten![]()
De laatste keer dat ze er was kreeg ze ook weer zo'n rotopmerking naar haar hoofd
dus vandaar dat ze het er hier niet over heeft denk ik.
Of misschien komt ze nog langs met beter nieuwslaten we het daar maar even op
houwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zondag 17 juni 2012 11:48 schreef Bluezz het volgende:
Nog 1 dagje en dan is het oranje ook dood
[ afbeelding ]
Ik wel, maar ik hapte niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:58 schreef Tarado het volgende:
Even terug gelezen maar ondanks dat begrijp ik er niets van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:19 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Is dat je bejaarde schimmellul met wratten?
Dan zou ik eerder zeggen behaarde ....quote:Op zondag 17 juni 2012 16:19 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]Is dat je bejaarde schimmellul met wratten?
Ja, daar kan ie natuurlijk ook dienst doen.quote:
Nou dan kom je een keertje etenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die had je al een keer laten zien .... Ik wil ze proeven
quote:Op zondag 17 juni 2012 12:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het ook zonder pilletjes
![]()
Vanmiddag heb ik nog een impuls onderdrukt![]()
Ik denk, effe een stukkie lopen heur, dus ik lopen, en ik denk effe een bakkie koffie drinken![]()
dus ik ga zitten op een terrassie, bij twee engels sprekende dames, want er was geen tafeltje
meer vrij, zit daar zo'n Klojo met een meisje schuin tegenover me en ik kon het hele gesprek
horen![]()
Was echt zo'n gosert waar heel veel vrouwen voor vallen, maar zijn verotte karakter scheen
dwars door die kop van hem heen![]()
Hij zat zich duidelijk te vervelen bij dat kind en dat liet ie merken ook, maar zij bleef hem
maar bewonderend aankijken en op alles ja knikken.
Nah, toen kwam er een collectant van Eyecare ofzoiets, oude man, met pas en al voor
indentificatie enzo, dus ik doe een euro in die bus, die vrouwen waar ik bij aan tafel zat
gooide er toen ook maar iets in en toen ging hij naar dat tafeltje met die goser, die lul
zei NIKSbleef gewoon dwars door die man heenkijken die toen maar doorliep.
Toen hoorde ik hem zeggen tegen dat grietje, nou ik moet nu echt gaan hoor, ik ga
naar een feestje denk ik en dat meisje keek zo sip, dus ik wilde schreeuwen,
HET IS TOCH EEN LUL !!!!
maar heb ik niet gedaan![]()
Ik denk dat ik de enige was die het een leuk idee vondquote:
quote:Net Bert van Marwijk gesproken. Hij zei tegen mij zijn mooiste vaderdags kado is dat zijn schoonzoon vanavond naast hem op de bank zit.
Iemand poste dat ergens, vond m wel grappigquote:
tja, of je nu zo blij moet zijn met wat er nu in staat... kweetniequote:
gewaagde opstelling ja, alles of niets, dood of de gladiolen om er maar een van gaaltje uit te gooienquote:Op zondag 17 juni 2012 20:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
tja, of je nu zo blij moet zijn met wat er nu in staat... kweetnie
ah, je zal wel verstand van voetbal moeten hebben om hem te snappen denk ikquote:Op zondag 17 juni 2012 20:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Iemand poste dat ergens, vond m wel grappig
Jou stalken natuurlijkquote:Op zondag 17 juni 2012 19:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb altijd van die rare snuiters in mijn Fobo zitten![]()
geslacht onbekend
Aantal forumposts 0
WAT DOE JE HIER DAN MET JE 0 FORUMPOSTS !!!
sorry was een impuls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |