Wha!quote:Op zondag 17 juni 2012 10:27 schreef Reismeis het volgende:
[ afbeelding ]
Hunter Tylo (uit the Bold and the Beautiful)
Dat vind ik zo erg, ze was zo mooi, mij echt een raadsel waarom ze dat heeft gedaanquote:Op zondag 17 juni 2012 10:27 schreef Reismeis het volgende:
[ afbeelding ]
Hunter Tylo (uit the Bold and the Beautiful)
Rimpels en ouderdom, in dat gekke Hollywood moet ze haast bijblijven. Doodzonde, ik vond het zo'n beetje de knapste vrouw op tv, in die tijd van die oude foto.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vind ik zo erg, ze was zo mooi, mij echt een raadsel waarom ze dat heeft gedaan
Ik zou weleens een foto willen zien van haar NET voordat ze het heeft laten doen, om te zien welke rimpels dat dan waren. Ze is toch ook nog niet zo oud, heel veel rimpels kunnen het nooit geweest zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rimpels en ouderdom, in dat gekke Hollywood moet ze haast bijblijven. Doodzonde, ik vond het zo'n beetje de knapste vrouw op tv, in die tijd van die oude foto.
I'm a Barbie Girl in a Barbieworld.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:28 schreef Het_Biertje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft dit een hartslag?
Ze doet me hier denken aan Heidi Montag. Ook al tijdje niet meer in beeld gezien trouwens.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:28 schreef Het_Biertje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft dit een hartslag?
quote:Op zondag 8 juli 2012 01:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze doet me hier denken aan Heidi Montag. Ook al tijdje niet meer in beeld gezien trouwens.
Ik kan je foto niet zien??quote:Op zondag 8 juli 2012 02:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nadat deze foto een tijdje terug in de kranten/bladen/online kwam durft ze niet meer naar buiten.
Claimt dat de cellulite het gevolg is van een slecht uitgevoerde liposuctie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |