Mooi zo!! dan wordt je iig herinnert aan het feit dat mijn rug ingesmeerd gaat wordenquote:
Dit gaat mij nog lang achtervolgen ben ik bang..quote:Op zondag 17 juni 2012 01:06 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Mooi zo!! dan wordt je iig herinnert aan het feit dat mijn rug ingesmeerd gaat worden
quote:Op zondag 17 juni 2012 01:07 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dit gaat mij nog lang achtervolgen ben ik bang..
quote:
(datum) prikken?quote:
quote:
ik ga een topic openen....quote:
vond het super gezellig, jammer dat ik je vanmorgen niet meer gezien heb..quote:Op zondag 17 juni 2012 01:34 schreef Rucky het volgende:
Ik bedenk me net dat ik Yska nog moet bedanken voor het opmaken van mijn logeerbed.
Ik heb de gekste tofste dingen meegemaakt in het FHF maar dat ik in Duitsland zou geraken en dat eem mede fhf'ster mijn bed zou klaar leggen.![]()
![]()
![]()
We hadden wel langer willen blijven maar de vrachtwagen moest op tijd terug zijn. Gelukkig was er vandaag weer genoeg hulp.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:44 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vond het super gezellig, jammer dat ik je vanmorgen niet meer gezien heb..
maar was stuk en schrok rond 12uur wakker... (had het half 4 zien worden van rugpijn)
Die is bij mijquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Daar zijn we ook heel trots op!!!
![]()
We hadden een super team!!!
wanneer is de volgende klus?
quote:
Er komt nog wel iets. Desnoods doen we gewoon een bbq zonder klusquote:
wist u dat...quote:Op zondag 17 juni 2012 02:18 schreef nikky het volgende:
En wist je dat Dolfina een dood vogeltje onder Nikky haar motorkap vandaan heeft geplukt?
Die zat er al twee weken. Nikky durfde niet.
quote:Op zondag 17 juni 2012 02:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wist u dat...
* dat vogeltje dusdanig warm is geworden onder die motorkap dat het vogeltje helemaal gedroogd was...
* gedroogd vlees duurder is?
* we het vogeltje maar niet hebben gegeten!??
Ik heb van jou ook een fantastische indruk en bovendien hebben we dezelfde buikmaat.quote:Op zondag 17 juni 2012 04:11 schreef Logician78 het volgende:
Stelletje slowchatters!
(ben weer eens idioot vroeg wakker en dus stiekem erg leuk om ff door te lezen)
jullie zijn lieV
quote:Op zondag 17 juni 2012 04:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb van jou ook een fantastische indruk en bovendien hebben we dezelfde buikmaat.
Schept toch een band.
Ik werd geroepen?quote:Op zondag 17 juni 2012 01:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Er komt nog wel iets. Desnoods doen we gewoon een bbq zonder klus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |