Daar waar loodgieter staat kun je ook cvboer lezen. Loodgieten is een prive aangelegenheid.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
een quote van CVBOER.... waar loodgieter instaat... zijn dat geen 2 verschillende beroepen??
BTW... doe je dat loodgieten in je eigen tijd of in de baas zijn tijd
je hebt iets te lang kunnen nadenken over antwoorden....
Ja! Mn lieve mini tvtje!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:50 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er 2 tv's, kan ze altijd nog tv kijken
Scheelt weer. Kom vaak genoeg in de stad, kom ik hem wel ffies brengen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Hoef ik iig niet te gaan zoeken dus!
Had het leuker gevonden als ie had gezegd dat ie ergens in de slaapkamer van Kim moest liggenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Hoef ik iig niet te gaan zoeken dus!
LOLquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Had het leuker gevonden als ie had gezegd dat ie ergens in de slaapkamer van Kim moest liggen![]()
befsmettelijk... net als die schurftquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:44 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha WAT?! Nee, mijn voet doet auw en m'n heupen
Waarvan?? ouwehoeren en fokken?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth verslikt zich...
Moeten jullie niet eerst ff bijkomen??
Hmmmmquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
Daar waar loodgieter staat kun je ook cvboer lezen. Loodgieten is een prive aangelegenheid.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Had het leuker gevonden als ie had gezegd dat ie ergens in de slaapkamer van Kim moest liggen![]()
Ireth in eenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gevonden in een slaapkamer............ mijn slaapkamer dus.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kom er direct aan.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Hmmmmkom je nog eens naar mijn groot gapend gat kijken?? Moet je wel opschieten, anders is ie dichtgegroeid
whahahahahahahaha
heb je meer dingen met afstandsbedieningen in je slaapkamer liggen? niet dat je je vergist....quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:58 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gevonden in een slaapkamer............ mijn slaapkamer dus.
[..]
Kom er direct aan.
Afgezien van de afstandbediening van mijn eigen tv ligt er niks waar batterijen inzitten...quote:Op zondag 17 juni 2012 00:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb je meer dingen met afstandsbedieningen in je slaapkamer liggen? niet dat je je vergist....
je weet waar je ongeveer moet zijn...
bij ingrid rechtdoor
Je weet maar nooit.. je bent goed in gaten dichten...quote:Op zondag 17 juni 2012 00:01 schreef cvboer het volgende:
[..]
Afgezien van de afstandbediening van mijn eigen tv ligt er niks waar batterijen inzitten...
Alles weten maakt niet gelukkigquote:Op zondag 17 juni 2012 00:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Je weet maar nooit.. je bent goed in gaten dichten...
Maaruhhh... dan kan je gelijk die afstandbediening in de bus doen bij ingrid
nee, dat is waar... en alles definitief dichten ook nietquote:Op zondag 17 juni 2012 00:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
Alles weten maakt niet gelukkig![]()
Precies, dat is 1 rit..
Klopt, bepaalde dingen moet je zo laten, die sluiten zich vanzelf..quote:Op zondag 17 juni 2012 00:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, dat is waar... en alles definitief dichten ook niet
Of vernauwen...quote:Op zondag 17 juni 2012 00:05 schreef cvboer het volgende:
[..]
Klopt, bepaalde dingen moet je zo laten, die sluiten zich vanzelf..
Of naar K&W, iets laminaat, slakkesporen en dweilen.......quote:Op zondag 17 juni 2012 00:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Of vernauwen...
nog ff en het topic krijgt een schop naar sex![]()
![]()
We houden het ingetogen en beschaafd.quote:
Nee, naar KPD, het Centraal Date topic.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Of vernauwen...
nog ff en het topic krijgt een schop naar sex![]()
![]()
slakkensporen hoort weer in F&F toch?quote:Op zondag 17 juni 2012 00:12 schreef cvboer het volgende:
[..]
Of naar K&W, iets laminaat, slakkesporen en dweilen.......
Kan alle richtingen nog op.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
slakkensporen hoort weer in F&F toch?
dichtkitten hoort in het keldertje...
jeetje.. straks geen topic meer over!![]()
nee, zo wijd is het niet... tis niet alsof je een worst de gang in gooitquote:
Nee, we houden niet echo's. Maar enig gevoel voor richting is wel gewenst.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, zo wijd is het niet... tis niet alsof je een worst de gang in gooit
wel met het licht aan hoor... anders kan ik niet sturen om gat te vullenquote:Op zondag 17 juni 2012 00:18 schreef cvboer het volgende:
[..]
Nee, we houden niet echo's. Maar enig gevoel voor richting is wel gewenst.
slaap lekker ehhequote:Op zondag 17 juni 2012 00:19 schreef Ehhe het volgende:
Ik kan helemaal niks gevats meer bedenken. Mijn lijf is op en kan m'n vingers ook bijna niet meer voelen. Tijd voor m'n bedje!
Slaap lekker lieve mensen![]()
Dankjewelquote:Op zondag 17 juni 2012 00:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
slaap lekker ehhedank je wel voor de gezelligheid!!! Vond het super!
achja, het was gezellig, daar gaat het om. Dit is slechts de afterparty van vanmiddag.quote:
Alles op gevoel, das het beste. Denk dat ik hier het licht nu uitdoe.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wel met het licht aan hoor... anders kan ik niet sturen om gat te vullen
33 is niet oud!!!quote:
thanks!! jij ook dank je wel voor je gezelligheid!!!!quote:Op zondag 17 juni 2012 00:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik ga ook slapen. Welterusten iedereen en dolfina: werkze morgen.
Dat oud sloeg ook op mij denk ikquote:
oe... blijven we hier met z'n 2en... in het donker zitten!!!quote:Op zondag 17 juni 2012 00:23 schreef cvboer het volgende:
[..]
Alles op gevoel, das het beste. Denk dat ik hier het licht nu uitdoe.
Jij bent toch ook heul niet zo oud?quote:
En dat hoer dan???quote:
dit gaat nog spannend wordenquote:Op zondag 17 juni 2012 00:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
oe... blijven we hier met z'n 2en... in het donker zitten!!!
32+quote:
ben blij dat jij nog een hoop op gevoel kan vindenquote:
Ben soms mijn bril wel eens kwijt, dan leer je dat soort dingen welquote:Op zondag 17 juni 2012 00:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ben blij dat jij nog een hoop op gevoel kan vinden![]()
Dat is dan positief.quote:
jij hoort te feesten, niet te lezen!!!quote:Op zondag 17 juni 2012 00:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
He niet zo snel, ik ben op een verjaardag en probeer bij te lezen. Onmogelijk!
Welkom bij club 30quote:Op zondag 17 juni 2012 00:28 schreef BlueMage het volgende:
Ben wel jonger dan jullie.(30 sinds 1 juni
)
heb je een bril dan???quote:Op zondag 17 juni 2012 00:27 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ben soms mijn bril wel eens kwijt, dan leer je dat soort dingen wel
[..]
Dat is dan positief.
Dat trok wel de aandacht dus..quote:Op zondag 17 juni 2012 00:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb je een bril dan???
ik heb alleen gefascineerd zitten kijken hoe jij een gat aan het vullen was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |