abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 juni 2012 @ 22:32:15 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112984673
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_112984698
O+ O+ O+ O+

Dit is voor de komende tijd onze laatste keer een langere tijd elkaar niet zien!
pi_112984827
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_112984936
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_112985116
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 22:37 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Leuk! Krijgen we ook aan foto's?
Jahoor :Y hoop dat alles voor vrijdag aanstaande binnen is.

Ben erg benieuwd naar die zwarte.
pi_112985536
Zitten leuke dingen bij MI!

Zo, mams weer naar huis gebracht en nog bij de kittens gekeken. Kun je echt uren naar kijken nu, hoe ze ravotten met elkaar O+
pi_112986338
Oe! Leuk MI. Dank voor de linkjes ;)
  zaterdag 16 juni 2012 @ 23:23:21 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112987266
Ben de hele avond al aan het vreten:
Stuk appeltaart, 2 kommen vla, bak kwark met heel veel aardbeien en basterdsuiker, wortels, nootjes en dan kom LieLie nog met een heerlijke pizza.
Nu wil ik ook nog pizza en mijn vriend irriteert zich dood door mij omdat ik maar zit te zeuren om lekkere dingen.
En ik irriteer aan hem omdat hij net dat klein beetje morsen met cola ziet en dat hij met een uitdrukking op gezicht, zuchtend het blik met basterdsuiker goed dicht doet.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 16 juni 2012 @ 23:32:44 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112987586
Mooi Ml O+ Desigual valt idd vrij klein, maar volgens mij kan jij het idd prima hebben met je strakke lijntje, en die kleurtjes ook! *O* Zwarte jurkje is hawt 8-)

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 22:26 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

:Y of schoonspringen, kunstschaatsen en dressuur op muziek
Nee dance walken! :D Filmpje gegapt van Aurum (intussen al 4x bekeken, wehehe :') :D )

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_112987626
Die OP trouwens.. Huu! :')
pi_112987930
Ohai!

Nou, tas bijna ingepakt voor vakantie, morgen om 9:00 gaan we want we kunnen niet online inchecken dus we moeten extra vroeg zijn. Heb op de valreep nog slippers gekocht (witte Ipanema's) deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En deze bikini! Hij staat echt super in het echt, de vrouw van de winkel kwam er mee aan maar had hem zelf nooit uit het rek gepakt. Hij heeft echt zo'n parijs jaren 50 sfeer idee :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wegens wel erg groot even spoiler.
pi_112990513
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 10:08 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Oe, lastig denk? Hoort hij bij jullie vriendengroep?
Ja. En hij is vers vrijgezel (had ik niets mee te maken verders), dus timing is wel een dingetje om rekening mee te houden :+.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 12:33 schreef Probability het volgende:
Ik had de hints van Chico al lang door joh :P
:D :@. Nouja officieel is het nog niets he, dus eigenlijk zou ik nog steeds alleen vage hints moeten geven :+.

Wat lief een poesje voor DaD O+.

De mini van phaidra is echt mini! :o en superlief O+

En de score van vandaag: een 'fresh and fast' kookboek, een reisgids en wat flessen aftersun. Laat de vakantie maar komen :D.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_112991492
Cocktails doen in Aken was gezelligheid! O+

SPOILER

[ Bericht 38% gewijzigd door Cocotrimonium op 17-06-2012 01:34:21 ]
pi_112993517
Heb vandaag dagje gesurft, ging erg lekker! Niet zoveel wind als voorspeld, maar kon toch nog mooi planeren. Tot nu toe geen spierpijn dus denk dat het meevalt. Eten.was aardig standaard, maar heb vanavond redelijk wat toastjes op en 3 bier. Woog vanmiddag op mn ouders weegschaal hoog in de 78, dus zal s ochtends wat lichter zijn.
pi_112995181
Gaap. Zo vroeg. Je moet toch wat over hebben voor een dagje fotograferen. *nog een keer gaapt
pi_112995191
veel plezier chico!

Ik ga naar bed, juist!
pi_112995246
Ik doe met je mee chico!
Je moet toch wat over hebben voor een paar dagen Oerol! :D

Truste Jagär!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_112995276
Chico wat leuk voor je O+ Ik had het dus wel totaal gemist. Veel plezier vandaag, je bent niet de enige die vroeg wakker is :+.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 20:55 schreef Mini. het volgende: Ik vind ze leuk LieLie! :Y Goh, ik heb vandaag al afgewassen, opgeruimd, de koelkast uitgemest, afval/papier/flessen weggebracht, gestofzuigd, post gesorteerd, boodschappen gedaan, huishouddingen gekocht in de stad... Nu nog de badkamer poetsen en dan heb ik op sporten na mijn hele to do-lijst van het weekend af. :o Ik ken mezelf niet meer terug. :+
Ik heb daar de kraamverzorgster voor, het huis is nog nooit zo schoon geweest :') :@

Perr, fijne vakantie! *O* Toffe bikini, staat je vast prachtig.

Desigual valt heel klein idd. Ik heb ooit een spijkerbroek gepast maar werd depressief toen ik een wel erg grote maat nodig had ;) (en het model viel supersmal op de heupen, schoot niet op).

[ Bericht 6% gewijzigd door Phaidra op 17-06-2012 06:14:26 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112995315
Mogge!
Heb heul geen wallen bij mn avonddienst gevolgd door dagdienst vandaag! :s)
pi_112995549
TT ;(

Goedmaak lijstje voor de afgelopen dagen.
Zie mezelf door de dag heen niet perse meer gaan eten, dus effe een T a 500 kcal erin gemikt.. zo lekker bootcampen.

O: havermout met sojamelk en banaan
T: grote (!) krentenbol met pindakaas en wat honing (want energie!)
S: bootcamp in de bossen
L: tonijn salade met sla/komkommer/tomaat/paprika/balsamico, boterham hummus/zongedr tomaat.
T: magere kwark, mueslireepje
D: gehaktbal achtige dingetjes uit de big green egg, gepofte aardappeltjes, witlof salade
T: appel
T: magere kwark

[ Bericht 2% gewijzigd door Siral op 17-06-2012 08:40:50 ]
pi_112995620
:W doei! vakantie!! *O*
pi_112995668
Een krentenbol 500 kcal? }:|
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_112995729
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 08:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Een krentenbol 500 kcal? }:|
Krentenbol is 320
Pindakaas 120 (gewoon goed gesmeerd)
Honing 60

zit je wel tegen de 500 ja?
pi_112995738
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 08:47 schreef Perruche het volgende:
:W doei! vakantie!! *O*
Have fuuuuuuuun en fijne vakantie!
pi_112995862
Veel plezier Perr! *O*

Ik ga gewoon mn boot halen. Nu maar hopen dat ik later deze week mn auto nog terug kan vinden. :D
Doe wat je niet durft.
pi_112995907
Fijne vakantie Per!! *O*
  Vis een optie? zondag 17 juni 2012 @ 09:26:53 #28
70532 loveli
N
pi_112995919
Have fun Perr & Henk!
crap in = crap out
pi_112995922
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 09:26 schreef loveli het volgende:
Have fun Perr & Henk!
Dat ja! :)
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_112995940
Fijne vakanties!
pi_112995975
Lijstje van gisteren:
O: Yoghurt met appel en rozijnen, 2 mueslicrackers met runderpastrami/hüttenkäse (en komkommer)
L: Twee geroosterde volkoren boterhammen met hüttenkäse/gegrilde kip/tapenade, 2 mueslicrackers sesamcrackers met hüttenkäse gerookte kip/pastrami (en komkommer)
T: Salade van veldsla, dressing, aardbeien en zachte geitenkaas
D: Spinazie, volkoren broodje met beefburger en een salade met o.a. zongedroogde tomaten
T: Bak Danio (mango/papaya) met kersen, aardbeien en een halve appel

Planning voor vandaag:
O: Yoghurt met appel, 2 crackers met hüttenkäse/biefstukworst (en komkommer)
L: Twee geroosterde volkoren boterhammen met zelfgemaakte eiersalade en hüttenkäse/tapenade, 2 crackers met gegrilde ham/gerookte kip/tapenade
T: Salade van veldsla, dressing, frambozen, halve appel, gerookte kip
D: Zalm met spinazie, zongedroogde tomaten en tagliatelle
T: Bak fruityoghurt met kersen

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlierbloesem op 17-06-2012 10:54:35 ]
pi_112995980
Henk natuurlijk ook veel plezier! *O*
pi_112996018
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 06:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Heb heul geen wallen bij mn avonddienst gevolgd door dagdienst vandaag! :s)
Correctie: coffee is my friend.

Fijne vakantie henk en pietje!
  zondag 17 juni 2012 @ 09:44:35 #34
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_112996106
Jaaaa fijne vakantie perr & Henk!!! Geniet r maar van!

@chico vrij lastig ja, maar komt allemaal goed! Want Liefde O+
~ Bonito La Risa ~
pi_112996127
Fijne dagen en veel plezier gewenst voor Per en Henk *O*
pi_112996138
Chico: jammer dat je nog niet openlijk van elkaar kunt genieten ;(
  zondag 17 juni 2012 @ 10:00:20 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112996286
Dubbele glimlachjes :D O+ Ik moest wel even goed kijken hoor :+

Haz fun vakantiegangers! *O*

Keelpijn en paar centimeter in de plus :') Hoop op opgeblazen wegens nog geen nummertje 2, meh oO<

Wel veel spierpijn van gisteren, o.a. in de onderbil w/
  Vis een optie? zondag 17 juni 2012 @ 10:01:06 #38
70532 loveli
N
pi_112996293
Wat is een overbil en heb ik die ook?
crap in = crap out
  zondag 17 juni 2012 @ 10:05:24 #39
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112996340
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 10:01 schreef loveli het volgende:
Wat is een overbil en heb ik die ook?
Um crap _O-

Jaaa die hangt zeg maar OVER je bovenbeen. Dus OVER-bil. Heel logisch. :Y Denk dat jij er geen hebt :+

Gecorrigeerd oO<
  Vis een optie? zondag 17 juni 2012 @ 10:07:48 #40
70532 loveli
N
pi_112996368
*checkt achterzijde* Ik heb geen bil over.
crap in = crap out
pi_112996482
Ik heb het gevoel dat ik als een malle vocht vasthoudt vandaag.. Zoute kaas op de pizza van gister?
  zondag 17 juni 2012 @ 10:44:51 #42
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112996900
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 10:07 schreef loveli het volgende:
*checkt achterzijde* Ik heb geen bil over.
Datte :')

Veel plezier vakantiegangers!

Waarom wil het GVD geen zomer worden, raark er soms echt gestresst van, bah!

Wij gaan zo maar eventjes 2 uurtjes wandelen, daarna schop ik mijzelf de keuken in, lekker gevulde groentes maken en een vieze modderige, met slakken vol sla schoonmaken
pi_112997046
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 23:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooi Ml O+ Desigual valt idd vrij klein, maar volgens mij kan jij het idd prima hebben met je strakke lijntje, en die kleurtjes ook! *O* Zwarte jurkje is hawt 8-)

[..]

Nee dance walken! :D Filmpje gegapt van Aurum (intussen al 4x bekeken, wehehe :') :D )

desigual is Spaans..
des - igual

Wel grappig kwam er in Spanje achter :')
Worry is a misuse of imagination
pi_112997240
Stomme tt :P
pi_112998049
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:02 schreef Probability het volgende:
Stomme tt :P
Hij is wel waar :P
Be someone that makes you happy
pi_112998148
Mogguh! Pff, ik heb oranje snot :') * insert smiley met vlaggetje in hand*
heb geen koorts though.
morgen maar ff de huisarts bellen als het niet beter wordt. Denk dat ik dan weer een antibiotica kuur nodig heb om de bacterien te nuken.

I O+ airco's en hun niet schoongemaakte filters O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_112998157
Welnee. In heel veel gevallen is het heul niet waar. Of alleen maar voor een tijdje. :P

/cynica
  Vis een optie? zondag 17 juni 2012 @ 11:41:11 #48
70532 loveli
N
pi_112998176
quote:
6s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:40 schreef conleche het volgende:
Welnee. In heel veel gevallen is het heul niet waar. Of alleen maar voor een tijdje. :P

/cynica
^^
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 17 juni 2012 @ 11:41:44 #49
70532 loveli
N
pi_112998185
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:39 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh! Pff, ik heb oranje snot :') * insert smiley met vlaggetje in hand*
heb geen koorts though.
morgen maar ff de huisarts bellen als het niet beter wordt. Denk dat ik dan weer een antibiotica kuur nodig heb om de bacterien te nuken.

I O+ airco's en hun niet schoongemaakte filters O+
*mental image*
hier alleen nog maar groen
crap in = crap out
  zondag 17 juni 2012 @ 11:47:20 #50
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112998306
De antibiotica werkt hier niet *O* Niet zo gek als je precies hetzelfde kuurtje krijgt als de vorige keer en die dus ook niet werkte *O* Doktersassistentes *O*

Misschien moet ik maar eens op zoek naar een andere praktijk.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_112998337
Co is zag dat je gisteren nog op mijn vraag had gereageerd! Leuk dat je het nog even berekend had :D. Lekker hardgelopen? Weer -4kg?

Ik ben vandaag niet gaan hardlopen omdat het ontzettend hard waait :@. Slecht excuus, ik weet het :'). Deze week maar 1x hardgelopen.
pi_112998341
quote:

/cynica
^^

je hebt meer dan liefde alleen nodig voor een goede relatie :Y

-edit- dat....en worteltjescake In de oven staat :')
pi_112998343
XM -O- :*.
pi_112998431
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
De antibiotica werkt hier niet *O* Niet zo gek als je precies hetzelfde kuurtje krijgt als de vorige keer en die dus ook niet werkte *O* Doktersassistentes *O*

Misschien moet ik maar eens op zoek naar een andere praktijk.
Ik zou het met jouw klachten zeker overwegen. Het lijkt bijna alsof ze niet naar jouw geschiedenis van het afgelopen jaar kijken. -O- :*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_112998467
Li, dat klinkt ook niet goed?

XM, misschien wel. Voel je je fijn bij je huisarts? Imo is dat erg belangrijk
pi_112998472
Boh XM -O-

Mijn eetlijstjes van afgelopen dagen:
Boterhammen rosbief
Boterhammen filet A
Boterhammen ossenworst
Zachtgekookte eitjes
Cashewnootjes (wisten jullie dat die de melkproductie stimuleren? Bijzonder wel!)

Zo lekker na die 9 maanden en gezond ook nog *insert zonbebrilsmiley*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112998502
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:55 schreef Phaidra het volgende:
Boh XM -O-

Mijn eetlijstjes van afgelopen dagen:
Boterhammen rosbief
Boterhammen filet A
Boterhammen ossenworst
Zachtgekookte eitjes
Cashewnootjes (wisten jullie dat die de melkproductie stimuleren? Bijzonder wel!)

Zo lekker na die 9 maanden en gezond ook nog *insert zonbebrilsmiley*
:D! Ook alweer alcohol gehad? Of heb je dat niet gemist?
pi_112998508
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:57 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

:D! Ook alweer alcohol gehad? Of heb je dat niet gemist?
Ik denk dat dat dan weer niet mag als je borstvoeding geeft. :P
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_112998541
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik denk dat dat dan weer niet mag als je borstvoeding geeft. :P
Oh ja, wacht :'). Ik ben duidelijk niet helemaal thuis in dat wereldje :+.
pi_112998561
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:59 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Oh ja, wacht :'). Ik ben duidelijk niet helemaal thuis in dat wereldje :+.
Ik ook niet, want ik dacht dat je dan ook nog geen filet americain mocht eten enzo. Maar ach, tegen die tijd ga ik wel boekjes lezen daar over ofzo. :') :D
pi_112998596
Lol @ phaidra!

Planning voor vandaag:

O: lijnzaadcracker
L: zalmrolletjes met sla en roomkaas
S: lesje 16
T: 2 gekookte eitjes
D: gegrilde drumsticks en komkommersalade
T: creme fraiche, cacao en zoetstof

Dan eindig ik op 1550 kcals en 8 gr kh
pi_112998614
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:00 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ook niet, want ik dacht dat je dan ook nog geen filet americain mocht eten enzo. Maar ach, tegen die tijd ga ik wel boekjes lezen daar over ofzo. :') :D
Preciessss oO< :D. Duurt (voor mij) ook nog wel even denk ik :P.
pi_112998640
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:01 schreef _aurum_ het volgende:
Lol @ phaidra!

Planning voor vandaag:

O: lijnzaadcracker
L: zalmrolletjes met sla en roomkaas
S: lesje 16
T: 2 gekookte eitjes
D: gegrilde drumsticks en komkommersalade
T: creme fraiche, cacao en zoetstof

Dan eindig ik op 1550 kcals en 8 gr kh
Dat jij daar nog op kunt hardlopen! Of houd je daar op een gegeven moment mee op?
pi_112998645
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:01 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Preciessss oO< :D. Duurt (voor mij) ook nog wel even denk ik :P.
Voor mij ook! :D
pi_112998647
Hoeveelste lowcarb-dag is dit aurum? Lukte het hardlopen nog goed? Al gewichtsafname gezien of hou je dat niet bij?
  Vis een optie? zondag 17 juni 2012 @ 12:03:58 #66
70532 loveli
N
pi_112998666
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:02 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat jij daar nog op kunt hardlopen! Of houd je daar op een gegeven moment mee op?
Uitdaging voor haar persoonlijke drillsergeant.
crap in = crap out
pi_112998885
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:02 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Naah, ik denk wel dat het op een gegeven moment ophoudt hoor :P

Ff kijken hoe het gaat :) en anders ga ik valsspelen, ff wat snelle suikers voor het lopen, die verbrand ik tijdens het lopen en dan ben ik daarna weer in ketose.
pi_112998928
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:03 schreef Vlierbloesem het volgende:
Hoeveelste lowcarb-dag is dit aurum? Lukte het hardlopen nog goed? Al gewichtsafname gezien of hou je dat niet bij?
Dit is nu de derde dag, is een halve kilo af. Op 't gemakkie :Y)
pi_112998995
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:13 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Dit is nu de derde dag, is een halve kilo af. Op 't gemakkie :Y)
*O*.
Heb je net als Co een bepaalde gewichtsafname in je hoofd voordat je weer gaat opbouwen en/of heb je een bepaald aantal weken in gedachten?
pi_112999165
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:16 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

*O*.
Heb je net als Co een bepaalde gewichtsafname in je hoofd voordat je weer gaat opbouwen en/of heb je een bepaald aantal weken in gedachten?
Geen specifieke gewichtsafname, als ik het dan niet red word ik sjaggo :')

Wil meer van de zoete trek af.

Voor de rest kijken hoe het gaat, volgens mij mag je maar 2 weken zo laag zitten en zou je dan weer omhoog moeten.
pi_112999261
:W mogge!

Zag leuke foto's al ben ik wel benieuwd hoe die bikini staat :Y

Verder geloof ik dat ik meer moet gaan eten :@ 54,5 is skinny bitch.
Heb dus net maar eens milkshake gemaakt en nu een berg brood. Plus de komende weken meer gaan oefenen met meer eten.

Mijn lichaam is wakker ofzo :') :D
pi_112999497
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:48 schreef Vlierbloesem het volgende:
Co is zag dat je gisteren nog op mijn vraag had gereageerd! Leuk dat je het nog even berekend had :D. Lekker hardgelopen? Weer -4kg?

Ik ben vandaag niet gaan hardlopen omdat het ontzettend hard waait :@. Slecht excuus, ik weet het :'). Deze week maar 1x hardgelopen.
Ik héb hardgelopen. 7,6 km. Halverwege wel een meter of 400 gewoon gewandeld, ik eet natuurlijk ook niet zo heeeeel veel KH's nog, dus dat is wel logisch. Ging al met al niet slecht.

Gisteren:
O: 2x wasa roggecrackers met filet A., gekookt ei
T: halve grapefruit
L: 2x KH arm brood met sla, mayo, augurk, ui, paprika en gerookte kipfilet
T: volle kwark met citroen/zoetstof/aardbeien
S: hardlopen (7,6 -400)
T: wodka, knabbelbacon
D: rundergehaktballetjes, salade en nog een groente die ik nog moet kopen.met ui balanzketchup en mayo
T: 1 blokje extra pure choco met sinaasappel
T: 2 plakjes gerookte kipfilet, 1 plakje rosbief

(1575 -100 -3,8)

Vandaag:
O: 2x wasa roggecrackers met filet A., gekookt ei
T: halve grapefruit
L: 2x KH arm brood met ertussen: mayo, Thaise peper, botersla, rosbief en ui
T: volle kwark/citroen/zoetstof/aardbeien
D: BBQ bij een vriendin en vast wel een wijntje of 2
pi_112999536
Goed bezig Co!
pi_112999706
quote:

/cynica
Ik ben een idealist :P

Heb weer een batch raw brownies gemaakt voor in de vriezer :9
pi_112999734
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:26 schreef Ml-etje het volgende:
:W mogge!

Zag leuke foto's al ben ik wel benieuwd hoe die bikini staat :Y

Verder geloof ik dat ik meer moet gaan eten :@ 54,5 is skinny bitch.
Heb dus net maar eens milkshake gemaakt en nu een berg brood. Plus de komende weken meer gaan oefenen met meer eten.

Mijn lichaam is wakker ofzo :') :D
Das inderdaad wel een beetje weinig....Maar toch vond ik dat je er goed uitzag vorige week :Y
pi_112999746
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:43 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik ben een idealist :P

Heb weer een batch raw brownies gemaakt voor in de vriezer :9
Die vriezer boft maar met jou!
pi_112999781
Ik blijf nu al weer twee weken hangen op hetzelfde gewicht. Zo grappig, ik blijf heel lang schommelen rond een gewicht (vrij frustrerend) en dan maak ik ineens een plunge van bijna een kilo en dan schommel ik weer wat op en neer. :P

En als ik heel eerlijk ben kan het allemaal wel wat sneller, broodje döner als avondeten zoals gisteren werkt ook niet echt mee natuurlijk. _O-
pi_112999827
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:44 schreef An24 het volgende:

[..]

Das inderdaad wel een beetje weinig....Maar toch vond ik dat je er goed uitzag vorige week :Y
Jawel, niets mis mee verder.
Beetje meer borst zou leuk zijn :P

Maar magerder moet het niet worden, vorig jaar rond deze tijd zat ik boven de 60 en kreeg ik er niets af.
Maar jij bent anders ook een mooie slanke den zeg :*
pi_112999919
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:47 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Maar magerder moet het niet worden, vorig jaar rond deze tijd zat ik boven de 60 en kreeg ik er niets af.
Ik denk dat als je een oplossing hebt voor het borst probleem, dat je een gat in de markt hebt :D

De meeste slankies zijn slanke dennen O+
pi_113000064
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:47 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Begint weer te komen ja....nog eventjes en dan ben ik weer onder de 60 *O*
pi_113000179
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:56 schreef An24 het volgende:

[..]

Begint weer te komen ja....nog eventjes en dan ben ik weer onder de 60 *O*
Dan ben je nu ook al mooi slank, denk ik zo! Ik ga ook al weer goed die kant op! :7
pi_113000250
O+

Verder vind ik An ook zo al mooi slank! Althans, wat ik op de foto's zie :) En MI ook, maar 54 is idd misschien wat aan de dunne kant voor jou (al valt me dat op de foto's ook niet op btw).
pi_113000279
Oeh, als er borsten uitgedeeld gaan worden hou ik mij ook aanbevolen. Ik heb buik te ruil!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_113000292
Haha, ik wil mijn borsten wel een keertje ruilen zodat ik ook eens zo'n schattig strapless bikini'tje aan kan! :D
pi_113000298
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
O+

Verder vind ik An ook zo al mooi slank! Althans, wat ik op de foto's zie :) En MI ook, maar 54 is idd misschien wat aan de dunne kant voor jou (al valt me dat op de foto's ook niet op btw).
dank :*
pi_113000301
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh, als er borsten uitgedeeld gaan worden hou ik mij ook aanbevolen. Ik heb buik te ruil!
Dit :D

Al is mijn voorgevel voor de eerste keer ooit eindelijk eens wat aanwezig O+
pi_113000349
quote:
Jij bent reuze slank!
pi_113000367
quote:
Ik krijg de laatste tijd vaak te horen dat mijn boobies groter geworden zijn. En dan moet ik dus telkens uitleggen dan ik juist afgevallen ben en de boobies groter lijken door een strakkere buik :')

Ik val namelijk ook als eerste af op boobiehoogte :+
pi_113000374
Ik schommel overigens rond de 69/68 's ochtends (zonder al te veel kleren aan). Moet zeggen dat het me enorm meevalt tot nu toe :D Wil na de zwangerschap proberen om weer rond de 58 uit te komen (heb de laatste jaren altijd rond de 65 geschommeld, maar rond de 57/58 is eigenlijk het mooiste bij me, vind ik).

Dus, straks mooie motivatie om er eens goed tegenaan te gaan. Word nu sowieso 'gedwongen' om qua eten al een gezondere levensstijl aan te leren, dus dat is al mooi meegenomen :)

Vandaag (wel weer vrij laat) ontbeten met een gebakken eitje, brood en een boterham met boterhamworst.
  zondag 17 juni 2012 @ 13:10:20 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113000433
Ik zou wel wat bips-/buikvet naar boven willen loodsen :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_113000576
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:51 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik denk dat als je een oplossing hebt voor het borst probleem, dat je een gat in de markt hebt :D

Goede bh :Y

Al heb ik me vrijdag kapot gelachen om iemand die me letterlijk kwam vragen "wat voor bh is dat?"
Het meisje waarmee hij was had het schaamrood op de kaken.
pi_113000590
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:04 schreef Goodbye het volgende:
Haha, ik wil mijn borsten wel een keertje ruilen zodat ik ook eens zo'n schattig strapless bikini'tje aan kan! :D
Dat zijn net minimizers die dingen.
Kan je ze echt niet aan?
pi_113000614
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:16 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Goede bh :Y

Al heb ik me vrijdag kapot gelachen om iemand die me letterlijk kwam vragen "wat voor bh is dat?"
Het meisje waarmee hij was had het schaamrood op de kaken.
Waarom vroeg hij je dat? :D
  Vis een optie? zondag 17 juni 2012 @ 13:18:58 #94
70532 loveli
N
pi_113000628
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

^^

Details/dirt, please.
crap in = crap out
  zondag 17 juni 2012 @ 13:20:34 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113000673
MI heeft carrièreswitch gemaakt naar verkoopster bij de Hunkemöller?

Zoveel vragen...!
pi_113000710
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Liep vrijdag tegen een groepje collega's aan die van mijn leeftijd zijn.
Daar waren weer andere mensen bij die ik niet kende en die kennelijk van de vleeskeuring waren want er bleef niet veel van mij/vriendin over qua blikken.

Een van die mannen vond het schijnbaar leuk kenbaar te maken dat ze bij mijn slankheid een push up bh verwachten oid.
Wel nadat dat meisje dat had gezegd tegen hen dat dat echt niet anders kon zijn.

Hij had wel meer briljante uitspraken.
pi_113000711
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:17 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat zijn net minimizers die dingen.
Kan je ze echt niet aan?
Het kan wel, maar andere bikini's staan gewoon mooier. Dus ja, dan ga ik daar voor! :D
pi_113000741
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:06 schreef LieLie het volgende:

[..]

Jij bent reuze slank!
Dank je, maar van de foto's die ik van mezelf van gister terug zag werd ik niet blij. :P.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_113000746
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Het kan wel, maar andere bikini's staan gewoon mooier. Dus ja, dan ga ik daar voor! :D
Ah ok :) nou troost je bandeau bikini's staan me voor geen meter, dan blijft er helemaal niets over.
pi_113000761
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:21 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Liep vrijdag tegen een groepje collega's aan die van mijn leeftijd zijn.
Daar waren weer andere mensen bij die ik niet kende en die kennelijk van de vleeskeuring waren want er bleef niet veel van mij/vriendin over qua blikken.

Een van die mannen vond het schijnbaar leuk kenbaar te maken dat ze bij mijn slankheid een push up bh verwachten oid.
Wel nadat dat meisje dat had gezegd tegen hen dat dat echt niet anders kon zijn.

Hij had wel meer briljante uitspraken.
Que? Dus hij had meer tiet verwacht ofwat? Wat een kwast! :D
pi_113000794
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:23 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Que? Dus hij had meer tiet verwacht ofwat? Wat een kwast! :D
Nee minder, het kon niet volgens haar.
Heb nadat ze het schaamrood op de kaken had even een praatje met haar gemaakt tot groot vermaak van mijn collega's.
Het kind (19) zakte zowat door de grond _O-
  Vis een optie? zondag 17 juni 2012 @ 13:25:17 #102
70532 loveli
N
pi_113000819
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat is het kenmerk van een strapless.
crap in = crap out
pi_113000820
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:24 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nee minder, het kon niet volgens haar.
Heb nadat ze het schaamrood op de kaken had even een praatje met haar gemaakt tot groot vermaak van mijn collega's.
Het kind (19) zakte zowat door de grond _O-
Lol! Wat een lui :D Mgoed, dat betekent dus eigenlijk dat je hendig veel tiet hebt voor jouw slanke lijn :s)
pi_113000871
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Lol! Wat een lui :D Mgoed, dat betekent dus eigenlijk dat je hendig veel tiet hebt voor jouw slanke lijn :@
Zo heb ik het ook maar opgevat. Maar nee cupje B/C is niet spectaculair maar gravity stays away from me (/Greys).

Mocht van mijn collega's hem niet even tot op zijn schoenen afbranden (manboobs, 3 maanden zwanger enz. het tuimelde aardig door elkaar in mijn hoofd), hij scheen daar nogal agressief van te worden.
pi_113001099
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:51 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Deze slankie is 3 kilo aangekomen na een bezoek aan Spanje en vooral een bezoek aan oma.
Laatste keer dat ik gewogen heb was meer dan een maand geleden dus is geen tijdelijke schommeling :P Ach ja dan vanavond maar even sporten!
  Vis een optie? zondag 17 juni 2012 @ 13:36:21 #106
70532 loveli
N
pi_113001184
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:26 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zo heb ik het ook maar opgevat. Maar nee cupje B/C is niet spectaculair maar gravity stays away from me (/Greys).

Mocht van mijn collega's hem niet even tot op zijn schoenen afbranden (manboobs, 3 maanden zwanger enz. het tuimelde aardig door elkaar in mijn hoofd), hij scheen daar nogal agressief van te worden.
Heel misschien is dat achteraf wel handig. Of onbevredigend, elke keer als je 'em op de werkplek niet kunt afzeiken.
crap in = crap out
pi_113001299
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Heel misschien is dat achteraf wel handig. Of onbevredigend, elke keer als je 'em op de werkplek niet kunt afzeiken.
Nee hij was bevriend (met nadruk op was) met 1 vd collega's.
Die kotste hem na een minuut of 10 uit en heeft ongeveer 100x zijn excuses aan me aangeboden.

Wel schattig though.
Maar als ik hem nog een keer tegenkom en hij flikt het weer ga ik maar even vragen wat hem bezield.
  zondag 17 juni 2012 @ 13:50:02 #108
211002 Goodbye
Awesome!
pi_113001768
Hechte vriendschap was dat als die nu voorbij is. :P Maar wel een sukkel ja, die jongen. Hoeveel drankjes had 'ie op?
pi_113001801
Middag!

O - 2 speltbth met veel uitgebakken ontbijtspek, ketchup en zwarte peper :9 Lekker anti-brakvoer.
L - salade met 2 verse vijgen, geroosterde hazelnoten, cherrytomaten, 20 gram feta, balsamico/honingdressing
T - 0% Griekse yoghurt met mango en kokos
D - gegrilde entrecote met chimichurri, bakbanaan en zilvervliesrijst met kruiden
T - 2 koffie verkeerd
T - paar soyazoutjes tijdens het voetbal
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_113001821
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:50 schreef Goodbye het volgende:
Hechte vriendschap was dat als die nu voorbij is. :P Maar wel een sukkel ja, die jongen. Hoeveel drankjes had 'ie op?
Het was niet de collega die dat zei hé ;)

En idd.
  zondag 17 juni 2012 @ 13:51:30 #111
211002 Goodbye
Awesome!
pi_113001848
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:50 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Het was niet de collega die dat zei hé ;)

En idd.
Nee, dat realiseerde ik met later, vandaar de edit! :D
pi_113001933
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:35 schreef Nallie het volgende:

[..]

Hij is wel waar :P
Niet.. :P
pi_113001952
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:51 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nee, dat realiseerde ik met later, vandaar de edit! :D
:D die had ik niet gezien.
Geen idee wat dat mannetje op had, genoeg om vervelend te zijn.
  Vis een optie? zondag 17 juni 2012 @ 13:55:05 #114
70532 loveli
N
pi_113002043
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:53 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D die had ik niet gezien.
Geen idee wat dat mannetje op had, genoeg om vervelend te zijn.
Voor sommigen is daat niet eens alcohol voor nodig.
crap in = crap out
pi_113002091
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:50 schreef Novem het volgende:
Middag!

O - 2 speltbth met veel uitgebakken ontbijtspek, ketchup en zwarte peper :9 Lekker anti-brakvoer.
L - salade met 2 verse vijgen, geroosterde hazelnoten, cherrytomaten, 20 gram feta, balsamico/honingdressing
T - 0% Griekse yoghurt met mango en kokos
D - gegrilde entrecote met chimichurri, bakbanaan en zilvervliesrijst met kruiden
T - 2 koffie verkeerd
T - paar soyazoutjes tijdens het voetbal
Lekker! Jouw T heb ik vanavond maar dan met soyayoghurt! Mango en kokos O+
pi_113002173
Ik heb zo'n dominicaanse mango gekocht, zo'n geel/oranje, ben benieuwd hoe dat smaakt!

Mango :9~
  zondag 17 juni 2012 @ 13:58:00 #117
211002 Goodbye
Awesome!
pi_113002187
Waar bestond het feestmaal eigenlijk uit? :D
pi_113002247
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:58 schreef Goodbye het volgende:
Waar bestond het feestmaal eigenlijk uit? :D
Hummus
Artisjokdip
Cannelini-bonendip
Aubergine-fetasalade
Tonijnsalade

Turks brood, komkommer en paprika om te dippen
Courgette-koekjes
Salade van spinazie, artisjok en zongedroogde tomaat

Veel wijn :P
pi_113002276
Ooh ben bij de vati en muti maar hier is niets te eten!
Ja wel 'eten' maar vol 'E-tjes' om het zo maar te zeggen (E-nummers. Geen fijn, normaal eten)

Heb nu zelfgebakken brood met zelfgemaakte jam op en 2 glazen karnemelk en een banaan op maar heb dus nog honger.
Zo iets van paprika/knoflook/iets eten en dan misschien nog maar wat groenten?

Of zelfgebakken brood :') De kaas komt van de lidl dus heb het idee dat er veel hulpstoffen inzitten v.s. de biologische kaasboer
  Vis een optie? zondag 17 juni 2012 @ 14:01:21 #120
70532 loveli
N
pi_113002333
Psst.. je weet dat vitamine C ook een E-nummer heeft?
crap in = crap out
  zondag 17 juni 2012 @ 14:01:32 #121
211002 Goodbye
Awesome!
pi_113002342
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:59 schreef Nallie het volgende:

[..]

Hummus
Artisjokdip
Cannelini-bonendip
Aubergine-fetasalade
Tonijnsalade

Courgette-koekjes

:9~
pi_113002454
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 14:01 schreef loveli het volgende:
Psst.. je weet dat vitamine C ook een E-nummer heeft?
Haha E-tjes was het grapje van de vakantie. Heb idd ook al uitgelegd dat ook 'normale' dingen een E nummer hebben. Ik ga maar eens op een di-Etje :P
pi_113002492
Lunch wordt omelet van paprika/ei/kruiden/etc zelf gegroeid geloof ik met zelfgebakken brood.

Wilde nog een tomaten salade maken maar de tomaten waren voor het avond eten ;(
  zondag 17 juni 2012 @ 14:05:51 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113002533
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:59 schreef Nallie het volgende:

[..]

Hummus
Artisjokdip
Cannelini-bonendip
Aubergine-fetasalade
Tonijnsalade

Courgette-koekjes

:9!

En niet eens zo ongezond denk ik! :9
pi_113002584
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 14:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:9!

En niet eens zo ongezond denk ik! :9
Je bent een Slankie of je bent t niet :P
pi_113002650
De wijn heeft al dat gezonde eten wel weer netjes uitgebalanceerd :')
pi_113002782
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 14:08 schreef Novem het volgende:
De wijn heeft al dat gezonde eten wel weer netjes uitgebalanceerd :')
Wijn is gemaakt van fruit!! ;)
  zondag 17 juni 2012 @ 14:28:18 #128
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_113003502
Goeiemorgen!

Ik zit te twijfelen of ik 'uit' ga ontbijten, of gewoon thuis eet. Ik denk maar gewoon thuis, wat verantwoorder enzo...
  zondag 17 juni 2012 @ 14:32:32 #129
211002 Goodbye
Awesome!
pi_113003693
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 14:28 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen!

Ik zit te twijfelen of ik 'uit' ga ontbijten, of gewoon thuis eet. Ik denk maar gewoon thuis, wat verantwoorder enzo...
Ben je vandaag nog vrij? Ik zou lekker uit gaan ontbijten :+ .
  zondag 17 juni 2012 @ 14:39:04 #130
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_113004037
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 14:32 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ben je vandaag nog vrij? Ik zou lekker uit gaan ontbijten :+ .
ja, het is zondag hier, ook. Ik ga straks in ieder geval winkelen, want ik heb veel te weinig zomer kleding. En het is hier 30-35 graden, een beetje te warm, eigenlijk.
pi_113004449
Klinkt alsof die vent teveel gedronken had ML.

Lesje 16 gelopen, ging best goed. In het begin puddingbenen, daarna trok het wel weg.
pi_113005054
Maria! :D Ik moest zo lachen om dat youtubefilmpje dat ik verder ben gaan kijken naar Ben Aaron's filmpjes en ze zijn zo leuk! Er is zelfs een vervolg op het Dance Walking filmpje:

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 17 juni 2012 @ 15:27:07 #133
211002 Goodbye
Awesome!
pi_113005944
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 15:05 schreef Isabeau het volgende:
Maria! :D Ik moest zo lachen om dat youtubefilmpje dat ik verder ben gaan kijken naar Ben Aaron's filmpjes en ze zijn zo leuk! Er is zelfs een vervolg op het Dance Walking filmpje:

Are you gonna type everything I say? Pizza.

_O-
pi_113006632
Zonder al te veel bij te lezen: alcohol is idd het enige dat je niet mag hebben als je borstvoeding geeft. Nou ja, het zou kunnen omdat het in theorie na 1,5 uur is afgebroken en je meestal om de 3 uur voedt. Maar zo erg mis ik het nu ook weer niet :').

En borstvoeding (proberen te) geven doet meer voor je cupmaat dan een borstvergroting :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113006685
eiwitten voor de training en kh er na of andersom?

meningen verschillen daar over geloof ik? en waar is dat dan op gebaseerd?
pi_113006744
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 15:47 schreef Probability het volgende:
eiwitten voor de training en kh er na of andersom?

meningen verschillen daar over geloof ik? en waar is dat dan op gebaseerd?
Volgende mij eerst KH, dan eiwitten.

Je hebt de KH nodig om je spieren optimaal te gebruiken, daarna moeten ze herstellen met proteïne
pi_113006784
haha, ik had de laatste geloof ik :o

http://www.supertrash.com(...)dress-zwart/C7_A3941

*O*

En nog wat leuke basic tops gekocht. Ik had gewoon totaal geen shirts meer enzo :@
  zondag 17 juni 2012 @ 15:53:21 #138
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113006896
Kaas van de Lidl bevat voor de rest niks anders dan in biologische kaas, behalve dan dat het niet biologisch is :P
En E nummers zijn niet slecht.. sommige zijn wat minder goed .

Heb de sla gewassen (een krop van een kg :') ) en daar heb ik een uur over gedaan en ben geen slak tegen gekomen en dat zit mij dwars want er moet wel ergens een slak zitten
pi_113007235
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 15:49 schreef An24 het volgende:
haha, ik had de laatste geloof ik :o

http://www.supertrash.com(...)dress-zwart/C7_A3941

*O*

En nog wat leuke basic tops gekocht. Ik had gewoon totaal geen shirts meer enzo :@
:D die blauwe @zalando is ook ineens weg.

Ben erg benieuwd of ze passen/staan.
pi_113007510
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Alle lurkers bestellen de jurkjes ;)
pi_113007802
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ik ook! Ik zat nogal met mijn maten. Ik zit precies tussen de S en M, dus ik heb de S maar genomen, want volgens mij is de jurk nogal strechy. Spannend :+
pi_113007881
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:10 schreef LieLie het volgende:

[..]

Alle lurkers bestellen de jurkjes ;)
Ja :D
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:18 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik ook! Ik zat nogal met mijn maten. Ik zit precies tussen de S en M, dus ik heb de S maar genomen, want volgens mij is de jurk nogal strechy. Spannend :+
XS, S en M :@ maar ze zitten hier om de hoek.
pi_113007986
Wat vinden jullie eigenlijk van lange leggings met open schoenen? Ik vind dat altijd lastig in de zomer. Ik voel me niet prettig in blote benen, maar wil ook niet altijd laarsjes oid aan.
pi_113008065
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:23 schreef LieLie het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van lange leggings met open schoenen? Ik vind dat altijd lastig in de zomer. Ik voel me niet prettig in blote benen, maar wil ook niet altijd laarsjes oid aan.
Panty?
pi_113008120
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:25 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Panty?
Mjah.. Ladders.. En het verbloemt wat weinig voor m'n gevoel.
pi_113008155
quote:
Zolang het geen witte legging is, maar goed ik ben niet zo van de mode.
pi_113008399
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zolang het geen witte legging is, maar goed ik ben niet zo van de mode.
Nee, dat niet nee.
  zondag 17 juni 2012 @ 16:36:51 #148
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113008425
quote:
Welke zomer?

Gewoon gaan in de blote benen, niemand die zich daar druk om maakt... Worden ze ook lekker bruin, tenminste als die klotezomer eens wil komen :r
pi_113008429
Ik zit net de voorspelling tot 1 juli te lezen op knmi.nl enneuh.. -O-
pi_113008458
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:36 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Welke zomer?

Gewoon gaan in de blote benen, niemand die zich daar druk om maakt... Worden ze ook lekker bruin, tenminste als die klotezomer eens wil komen :r
Nou, op mijn werk ben ik sowieso niet zo voor blote benen.
  Vis een optie? zondag 17 juni 2012 @ 16:39:26 #151
70532 loveli
N
pi_113008516
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:37 schreef LieLie het volgende:

[..]

Nou, op mijn werk ben ik sowieso niet zo voor blote benen.
Zomerpanty? Als je geen blaren krijgt van blote voeten in schoenen zou ik me er verder niks van aantrekken of het 'kan' of niet. Lijkt me alleen zo warm, een legging in de zomer*.

*zomer = periode die zich van herfst onderscheidt door hoge temperaturen
crap in = crap out
pi_113008695
Extreme cuteness @ 0.36-0.39 :D O+ _O-

O+ O+
pi_113008852
Zo richting schoonouders, bbqen.
pi_113008940
Cute O+

Lijstje:

O: appel, kiwi, speltflakes, yoghurt
T: koffie verkeerd, klein stukje raw brownie
L: restje salade van gister met twee crackers aubergine/feta spread
T: halve paprika en halve komkommer met hummus, 3 paranoten
D: aubergine/linzencurry
T: halve mango met wat yoghurt en kokos
B: naar de stad fietsen en terug :')
  zondag 17 juni 2012 @ 16:51:19 #155
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_113008968
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:36 schreef LieLie het volgende:
Ik zit net de voorspelling tot 1 juli te lezen op knmi.nl enneuh.. -O-
had ik al gezegd dat het 30 graden is hier?

En ik vind leggings in de zomer niet mooi. Ik zou gewoon voor een panty gaan als het echt netjes moet, of blote benen.
pi_113009057
Ik zou idd panty doen of blote benen leggings en blote voeten vind ik niet mooi.

Wat is dat eendje cute! En hij gaat nog best hard! :D
  zondag 17 juni 2012 @ 17:00:48 #157
211002 Goodbye
Awesome!
pi_113009358
Blote benen O+ Maar zo´n legging voor onder een jurkje is wel handig op vakantie als je nog eens een tempel of iets anders religieus wilt bezoeken!
  zondag 17 juni 2012 @ 17:02:51 #158
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_113009426
Oh, voor alle mensen met dezelfde rokjes problemen als ik heb (schurende bovenbenen), ik las laatst iets over 'anti chafing gel', bodyglide. Kun je vast op internet proberen, en zou dit tegen moeten houden. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar zal mijn bevindingen delen...
pi_113009990
Vandaag even rondje hardgelopen. Beetje last van pijn in mn linkerknie.. Schouder voelt ook nog steeds beroerd.. En net na training een uur in slaap gevallen. Misschien deze week mn lichaam wat minder belasten, ben echt tegen mezelf aan het trainen. Mn hoofd wil wel, maar mn lichaam trekt t even niet allemaal.
  zondag 17 juni 2012 @ 17:22:41 #160
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113010175
Is zeker vloeken in de kerk als ik zeg vaak een driekwartlegginkje te dragen onder mn rokjes? :+ minder inkijk, geen schuurproblemo's en vind het ook best okee staan.
pi_113010242
Hoi! Ik mag hier weer posten van mezelf: scriptie is ingeleverd. Ben nog steeds vadsig maar sport heerlijk en eet goed :P Gisteren nog 5km hardgelopen en morgen weer. Tot aan het moment dat we op vakantie gaan blijf ik even bij 5 hangen, daarna weer opbouwen.

En nog een late :* voor Phaidra, gefeliciteerd! :)
Ja doei.
  zondag 17 juni 2012 @ 17:25:21 #162
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_113010281
beuh, net op het moment dat ik eindelijk de deur uit stap begint het te regenen!
  zondag 17 juni 2012 @ 17:27:41 #163
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_113010370
en fijn dat je scriptie is ingeleverd, blootje!
pi_113010450
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 17:25 schreef Jagärtrut het volgende:
beuh, net op het moment dat ik eindelijk de deur uit stap begint het te regenen!
Wel verkoelend met 30 graden? Of wilde je niet gaan hardlopen?

quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 17:27 schreef Jagärtrut het volgende:
en fijn dat je scriptie is ingeleverd, blootje!
Ja, ik hoop dat binnenkort als een opluchting gaat voelen, nu zit er vooral nog in m'n hoofd "zou ik dit en dit niet aan moeten passen" :') maar niet meer textueel: textueel is dit mijn 100% en daar sta ik helemaal achter! Documentatiestijl blijft soms wel geneuzel :+
Ja doei.
  zondag 17 juni 2012 @ 17:29:51 #165
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113010451
Jeuh scriptie af! En een rode naam? B-)
pi_113010470
Donker-oranje! Voor de moderator die oranjefan zijn, zodat er nog wel wat onderscheid is tussen user en mods :+
Ja doei.
pi_113010513
Meteen maar even een lijstje erin gooien:

O: 2 geroosterde boterhammen met hummus
L: Griekse yoghurt met banaan, honing en walnoot
T: reepje kaas, gekookt eitje
D: 2 volkorenfajitas gevuld met paprika/kip/broccoli/etc.
T: handje walnoten
T: 2 pints bier: een om de scriptie te vieren, één om het verdriet van het voetbal te verdrinken ;) :P
Ja doei.
pi_113010515
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 15:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Kaas van de Lidl bevat voor de rest niks anders dan in biologische kaas, behalve dan dat het niet biologisch is :P
En E nummers zijn niet slecht.. sommige zijn wat minder goed .

Heb de sla gewassen (een krop van een kg :') ) en daar heb ik een uur over gedaan en ben geen slak tegen gekomen en dat zit mij dwars want er moet wel ergens een slak zitten
haha ja, maar het is al in plakjes voorgesneden dus dat vind ik niet zo lekker!
  zondag 17 juni 2012 @ 17:31:54 #169
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113010524
Ah zit mobiel en vond het rood :D

Snoozy. Weekend gaat weer veel te rap!
  zondag 17 juni 2012 @ 17:32:50 #170
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_113010560
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 17:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wel verkoelend met 30 graden? Of wilde je niet gaan hardlopen?

[..]

Ja, ik hoop dat binnenkort als een opluchting gaat voelen, nu zit er vooral nog in m'n hoofd "zou ik dit en dit niet aan moeten passen" :') maar niet meer textueel: textueel is dit mijn 100% en daar sta ik helemaal achter! Documentatiestijl blijft soms wel geneuzel :+
en dat geneuzel kan altijd beter, maar is uiteindelijk niet zo belangrijk.

en ik wacht nog even met hardlopen totdat ik een beetje geacclimatiseerd ben, ik geloof nu niet dat het verstandig is met nog een halve jetlag en een climatejag te gaan lopen.
  zondag 17 juni 2012 @ 17:38:27 #171
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113010723
Ben je nu vrij Mo? /noob

Heb zo'n honger, nog een half uurtje wachten...

Waar zit je precies Jeager?

Ga gewoon om half negen naar bed, ze zoeken het maar uit de losers :6
pi_113010798
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 17:32 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

en dat geneuzel kan altijd beter, maar is uiteindelijk niet zo belangrijk.

en ik wacht nog even met hardlopen totdat ik een beetje geacclimatiseerd ben, ik geloof nu niet dat het verstandig is met nog een halve jetlag en een climatejag te gaan lopen.
Ah, voor m'n gevoel zat je er alweer een week, maar was 't dan gisteren of eergisteren dat je was aangekomen (heb 't wel op FB gelezen maar er is veel langs me heen gegaan de afgelopen dagen).

En ja, ik hoop dat ze 't dan ook VOORAL textueel beoordeelt en de kleine stijlfouten alleen opmerkt als 'volgende keer...' ofzo. Over een weekje ofzo krijg ik m'n cijfer: ze laat me morgen weten wanneer precies :)

@uniek: ja, hélemaal VRIJ :)

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 17-06-2012 17:47:50 ]
Ja doei.
pi_113010918
Coco, wat een schattig filmpje :D

En WB Mo, fijn dat alles nu ingeleverd is!

Lijstje:

O: speltboterham met sandwichspread, een gekookt ei en thee met melk
T: worteltjescake en thee met melk
L: verse kippensoep (beetje te volle :') ) die ik gister gemaakt heb.
B: Yoga
T: twee cracottes met philadelphia, zalm en komkommer
D: (volkoren) pasta bolognese
T: als Freud nog steeds trek heeft rabarbercrumble, anders griesmeelpap

Alvast wat koolhydraten verzameld voor de fitness van morgen 8-)
pi_113011000
Er komen mooie en lekkere lijstjes voorbij ^O^.
En wat fijn dat je nu helemaal vrij bent Mo! Nu afwachten. Spannend!
pi_113011034
:Y ben in ieder geval de broccoli voor in/bij de fajitas al aan 't koken nu :9
Ja doei.
pi_113011377
Ik heb alweer zin om weg te gaan :D
pi_113011471
Zojuist biefstuk (doorbakken ;( ) en frietjes gegeten.
  zondag 17 juni 2012 @ 18:10:14 #178
211002 Goodbye
Awesome!
pi_113011683
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi! Ik mag hier weer posten van mezelf: scriptie is ingeleverd. Ben nog steeds vadsig maar sport heerlijk en eet goed :P Gisteren nog 5km hardgelopen en morgen weer. Tot aan het moment dat we op vakantie gaan blijf ik even bij 5 hangen, daarna weer opbouwen.

En nog een late :* voor Phaidra, gefeliciteerd! :)
Welcome back!
  zondag 17 juni 2012 @ 18:18:00 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113011924
Mijn lijstje:

O: kwark met ananas
T: tosti
L: shit, vergeten :o, bedenk ik me terwijl ik dit lijstje typ, geen wonder dat ik zo'n honger heb :@
S: 5 km hardlopen in Clingendael, heel rustig tempo op onverharde ondergrond. Ging goed O+
T: banaan
D: quiche spinazie
T: blikje cola :9
Niet meer actief op Fok!
pi_113011946
Weet niet of het in dit topic mag, maar heeft iemand nog interesse in een Concert at sea kaartje? Het gaat om een compleet ticket, dus festival en campingkaartje bij Port Zelande..
Ik heb dan mn WK, dus ik kan er niet bij zijn..
  zondag 17 juni 2012 @ 18:19:35 #181
211002 Goodbye
Awesome!
pi_113011967
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 18:18 schreef Viking84 het volgende:
Mijn lijstje:

O: kwark met ananas
T: tosti
L: shit, vergeten :o, bedenk ik me terwijl ik dit lijstje typ, geen wonder dat ik zo'n honger heb :@
S: 5 km hardlopen in Clingendael, heel rustig tempo op onverharde ondergrond. Ging goed O+
T: banaan
D: quiche spinazie
T: blikje cola :9
Mag dan zeker nog wel wat bij je blikje cola vanavond ;) . Dat je zo blij kan worden van frisdrank! :D
pi_113011999
Hehe ze hebben vanmorgen een filmpje gemaakt van de opwarm burpees vanmorgen.:D
Staat op facebook, hoe sla ik zo'n filmpje op... kan zeker niet? :') }:|
pi_113012038
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:50 schreef Nallie het volgende:
Cute O+

Lijstje:

O: appel, kiwi, speltflakes, yoghurt
T: koffie verkeerd, klein stukje raw brownie
L: restje salade van gister met twee crackers aubergine/feta spread
T: halve paprika en halve komkommer met hummus, 3 paranoten
D: aubergine/linzencurry
T: halve mango met wat yoghurt en kokos
B: naar de stad fietsen en terug :')
Lekkkeeer lijstje weeerr.
Wat zijn speltflakes, is het lekker, hoe maak je het klaar en waar koop ik ze? :D

Ik heb ooit naar speltbrood gezocht trouwens.. maar kon het niet vinden bij de AH niet en niet bij de C1000..
pi_113012113
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 18:22 schreef Siral het volgende:

[..]

Wat zijn speltflakes, is het lekker, hoe maak je het klaar en waar koop ik ze? :D

Ik heb ooit naar speltbrood gezocht trouwens.. maar kon het niet vinden bij de AH niet en niet bij de C1000..
Speltflakes zijn cornflakes maar dan gemaakt van spelt ;)
Verkopen ze bij de biowinkel net zoals speltbrood! Veel bakkers hebben tegenwoordig ook speltbrood!
pi_113012147
quote:

[..]

De plus heeft het wel :Y maar de biovariant is lekkerder.
pi_113012156
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 18:25 schreef Nallie het volgende:

[..]

Speltflakes zijn cornflakes maar dan gemaakt van spelt ;)
Verkopen ze bij de biowinkel net zoals speltbrood! Veel bakkers hebben tegenwoordig ook speltbrood!
Ik dacht dat hebben ze wel bij de local supermarkt! Keertje bij de bakker kijken dus :)
pi_113012173
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 18:26 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

De plus heeft het wel :Y maar de biovariant is lekkerder.
Hmm we hebben geen Plus. Een jan linders, een AH, een C1000 en een aldi, maar geen Plus.. :')
pi_113012176
quote:

[..]

Speltmuesli ed staat vaak bij de zonnatura-dingen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_113012193
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 18:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Speltmuesli ed staat vaak bij de zonnatura-dingen.
Oh echt, nog ff goed kijken dan! AH heeft sowieso de muesli's niet van zonnatura... C1000 volgens mij wel, morgen kijken :)
pi_113012445
Lijstje
O: dubbele boterham pindakaas
T: veel te veel koffie
L: kop tomatensoep, dubbele boterham kipfilet (1 plakje), plakje kruidkoek
T: 3 koekjes (:@)
D: auberginegehaktstoof met rijst
T: festini ijsje
T: krijgen zo bezoek, dus neem nog wat lekkers denk :@

En VROEG naar bed vanavond.
  zondag 17 juni 2012 @ 18:35:06 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113012450
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 18:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Mag dan zeker nog wel wat bij je blikje cola vanavond ;) . Dat je zo blij kan worden van frisdrank! :D
Vooral na het hardlopen erg lekker! (maar schijnt dat ze vroeger wel eens cola uitdeelden aan het eind van een wedstrijd. Het koolzuur zet de luchtwegen lekker open ofzo).
Niet meer actief op Fok!
pi_113012493
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 18:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lijstje
O: dubbele boterham pindakaas
T: veel te veel koffie
L: kop tomatensoep, dubbele boterham kipfilet (1 plakje), plakje kruidkoek
T: 3 koekjes (:@)
D: auberginegehaktstoof met rijst
T: festini ijsje
T: krijgen zo bezoek, dus neem nog wat lekkers denk :@

En VROEG naar bed vanavond.
Heej!

Niet vanmiddag snoepen en dan vanaaf weer he! I see what you did there ;)
pi_113013537
Hoi!

Ik zag een hele lieve, schattige babe O+ O+

Nogmaals gefeliciteerd Phaidra!
pi_113013657
Lijstje vandaag:

O: yoghurt met all bran en kiwi, 2 mini sneetjes bio brood met boter
L: half meergranenbroodje met mozzarella, tomaat, pesto + cappuccino
T: 2 stukjes pure chocolade
T: glas aardbei/banaan smoothie van innocent
D: paella
T: Cornetto
pi_113014260
Mijn lijstje vandaag is:
O: 2 eieren, 8 plakken ham, 2 boterhammen, glas melk
L veel kip (100 gram) op 2 boterhammen met sla
S 6 km hardlopen, half uurtje krachttraining
T 200 gram kwark
D Sla met tomaat, 280 gram tonijn, handje volkoren pasta, beetje pesto. En de sla was vers, vergeten te wassen, dus ook nog wat zand :')
En straks als tussendoor: minibakje caramelijs..
En als laatste denk ik nog de rest van de kwark en een banaan.

Eigenlijk best aardig lijstje, op caramelijs na. Maar soms moet ik even toegeven aan de suikerverslaving..
  zondag 17 juni 2012 @ 19:31:03 #196
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_113014807
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben je nu vrij Mo? /noob

Heb zo'n honger, nog een half uurtje wachten...

Waar zit je precies Jeager?

Ga gewoon om half negen naar bed, ze zoeken het maar uit de losers :6
K zit in Ann Arbor, michigan.
pi_113015286
Pff kan iemand mij vertellen wanneer heartache weggaat? ;(
  zondag 17 juni 2012 @ 19:39:46 #198
171890 Chicolate
Chemicals
pi_113015315
Ik ben vandaag uit mijn broek gescheurd. Mijn favoriete :'( en zo'n beetje de enige die nog fatsoenlijk past. Wel hele mooie foto's gemaakt gelukkig.
pi_113015392
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 19:05 schreef creepycookie het volgende:
Lijstje vandaag:

O: yoghurt met all bran en kiwi, 2 mini sneetjes bio brood met boter
L: half meergranenbroodje met mozzarella, tomaat, pesto + cappuccino
T: 2 stukjes pure chocolade
T: glas aardbei/banaan smoothie van innocent
D: paella
T: Cornetto
Krijg ook zin in een cornetto. ...
pi_113015542
Ik krijg zo straciatella en frambozendroomijs :+
pi_113015555
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 19:39 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben vandaag uit mijn broek gescheurd. Mijn favoriete :'( en zo'n beetje de enige die nog fatsoenlijk past. Wel hele mooie foto's gemaakt gelukkig.
Vervelend is dat he? Pas als broeken bijna versleten zijn zitten ze het best :') Ik ben paar keer uit mn kruis gescheurd.. Is ineens een stuk kouder op de fiets..
pi_113015610
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 19:39 schreef Siral het volgende:
Het kan lang duren, maar het mooie is dat het wel weg gaat. Tijd is het enige wat helpt... elke dag gaat t wat beter en dan heb je soms weer even een terugval, maar gaandeweg slijt het wel! :*
pi_113015723
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 19:44 schreef Nallie het volgende:

[..]

Het kan lang duren, maar het mooie is dat het wel weg gaat. Tijd is het enige wat helpt... elke dag gaat t wat beter en dan heb je soms weer even een terugval, maar gaandeweg slijt het wel! :*
Pff kon ik er maar vrede mee hebben hoe het is gegaan en waarom.. het gaat gewoon niet... ;(
Voel me er goed ziek van... echt ziek, bah wat heb ik hier een hekel aan...

thanks.....
pi_113015779
Ik ga naar de ijsboer fietsen en ijs halen.
pi_113015907
Siral :*. Wat is de reden dat het over is dan? Of is dat te privé?
Smakelijk alvast!
  zondag 17 juni 2012 @ 19:49:44 #206
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113015948
Siral... nou ja je fietst *

Avondeten (crosspost)
Net gehad:

Gevulde paprika's, gevulde champignons, gevulde courgette
(gevuld met veeeeeeeeeel verse kruiden, gehakt, ei, kruiden, munt, rijst, ui, knoflook, ketjap, oestersaus, komijnkaas, gember, tomaat)
Daarbij botersla met veel moeite schoongemaakt (net geplukt) en daarnaast de dressing met verse peterselie, bieslook, tomaat, ui, augurk, gekookt ei, azijn, suiker, citroenrasp, mayo, yoghurt.

Dressing apart want het paste niet meer in de kom :D
SPOILER
Toetje wordt appeltaart met kwark en honing en vla (stiekem nog wat aardbeien erbij)

Versleten broeken O+
pi_113015986
Uniek! Wat heerlijk weer O+
  zondag 17 juni 2012 @ 19:56:24 #208
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113016288
Lijstje
o. duits broodje met kwark en jam + half broodje met zalm en meerrettich
T. stuk appeltaart met slagroom
l. Salade met uitgebakken spek en rucola + feta, mozarella, harzerkaasje + tomaten mozarella salade + gevulde pepertjes + komkommer + olijven + forel + likeurtje
T. 0, 3 liter oudbier + 100 gram feta
d. Gevulde aubergine + tomatensaus + salade + feta + sla
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 17 juni 2012 @ 20:01:11 #209
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113016511
Lijstje na een geslaagde dag

O: 4 eieren, salami, 2x toast (wit)
S: 14km hardlopen, PR!!
T: wheyshake met creatine/glutamine
T: koffie
L: 4x toast: 1x salami, 2x salami casselrib, 1x casselrib
T: 2 glazen cola, appeltaart
D: slavink, aardappel, spinazie
T: appeltaart

En dan nu richting huis en slapen. Moeeeeeeeee
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_113016732
Gefeli met je PR!

Lijkt alsof iedereen aan de appeltaart is vandaag :9

Verder is het een redelijk prutlijstje, maar je zal wel je PR gevierd hebben :)
pi_113016735
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 20:01 schreef slacker_nl het volgende:
Lijstje na een geslaagde dag

O: 4 eieren, salami, 2x toast (wit)
S: 14km hardlopen, PR!!
T: wheyshake met creatine/glutamine
T: koffie
L: 4x toast: 1x salami, 2x salami casselrib, 1x casselrib
T: 2 glazen cola, appeltaart
D: slavink, aardappel, spinazie
T: appeltaart

En dan nu richting huis en slapen. Moeeeeeeeee
Goed van je PR!
Waar haal je toch steeds die appeltaart vandaan? Bak je die zelf?
pi_113016818
Ik kreeg vandaag ook appeltaart aangeboden (maar niet genomen)
pi_113017269
Ik heb ook appeltaart gegeten vanmiddag! *)
Doe wat je niet durft.
  zondag 17 juni 2012 @ 20:20:30 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113017323
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 20:06 schreef Nallie het volgende:

[..]

Goed van je PR!
Waar haal je toch steeds die appeltaart vandaan? Bak je die zelf?
Z'n mama, denk ik :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_113017368
Ik heb de film Dear John nog nooit gezien.

Eigenlijk moet ik die nu gaan kijken met een bak ijs en ZWAAAAR hard alles eruit janken om hoe confronterend ie zal zijn :')
pi_113017383
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 20:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb ook appeltaart gegeten vanmiddag! *)
Nu wil ik appeltaart MET ijs..
pi_113017437
Ik heb echt de hele tijd honger en nu helemaal door jullie appeltaart verhalen :(

Ga maar even mn mango schoonmaken..
pi_113017511
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 20:22 schreef Nallie het volgende:
Ik heb echt de hele tijd honger en nu helemaal door jullie appeltaart verhalen :(

Ga maar even mn mango schoonmaken..
Misschien moet ik straks ook maar gewoon een stuk fruit en kwark nemen.. I'll regret the icecream anyway tomorrow..
pi_113017586
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 20:23 schreef Siral het volgende:

[..]

Misschien moet ik straks ook maar gewoon een stuk fruit en kwark nemen.. I'll regret the icecream anyway tomorrow..
Ga eens heel snel ijs halen jij!
  zondag 17 juni 2012 @ 20:27:39 #220
211002 Goodbye
Awesome!
pi_113017718
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 20:23 schreef Siral het volgende:

[..]

Je moet er geen spijt van krijgen. Een bakje met twee bolletjes ijs kan prima bij jouw eetpatroon en mag ook zeker wel met je liefdesverdriet. :*
pi_113017846
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 20:27 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Je moet er geen spijt van krijgen. Een bakje met twee bolletjes ijs kan prima bij jouw eetpatroon en mag ook zeker wel met je liefdesverdriet. :*
Maar vanavond krijg ik dan nog honger en moet ik alsnog kwark en fruit eten }:|
  zondag 17 juni 2012 @ 20:30:49 #222
211002 Goodbye
Awesome!
pi_113017880
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 20:30 schreef Siral het volgende:

[..]

Een bakje kwark met fruit kan heus wel naast je ijs.
  zondag 17 juni 2012 @ 20:38:57 #223
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113018326
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 20:30 schreef Siral het volgende:

[..]

Nou prima. Kan je makkelijk hebben
pi_113018511
Nou, goede wedstrijd mensen ;)
pi_113018599
Ik heb vandaag ook ijs gegeten en bij elkaar ook 500 gram kwark.. Ik val er zelfs nog mee af..Dus kan echt geen kwaad Siral..
Nu voetbal kijken!
  zondag 17 juni 2012 @ 20:44:22 #226
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113018646
Weltrusten mensen. het is weer vroeg pissen. En of ik nou wel of niet kijk, dat maakt niet uit :')

Wat leuk Jeager, zo supertof al die slainkies die alle kanten van de wereld ziien.
pi_113018870
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 20:43 schreef the85mc het volgende:
Ik heb vandaag ook ijs gegeten en bij elkaar ook 500 gram kwark.. Ik val er zelfs nog mee af..Dus kan echt geen kwaad Siral..
Nu voetbal kijken!
Haha tuulks kan dat, het gaat om je totale inname uiteindelijk ;)
pi_113018986
Siral....ijs.....nu!

En: WARME appeltaart met ijs O+ helaas niet in huis.

En feli slacker met je PR!

Voetbal dus....
pi_113019563
*O*
  Vis een optie? zondag 17 juni 2012 @ 21:03:30 #230
70532 loveli
N
pi_113019908
:') schijtmazzel dat er nog geen tegengoal gevallen is.
crap in = crap out
pi_113020168
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 21:03 schreef loveli het volgende:
:') schijtmazzel dat er nog geen tegengoal gevallen is.
Die komt zo wel :P
pi_113020259
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 20:48 schreef Siral het volgende:

[..]

Haha tuulks kan dat, het gaat om je totale inname uiteindelijk ;)
had lijstje gepost, dus..
pi_113020360
Volgens die Harris Benedict formule is mijn onderhoud 2274...
Moet ik toch wat meer gaan eten denk ik :')
pi_113020371
Hier kijken ze beide wedstrijden op twee schermen :') Dus.
  Vis een optie? zondag 17 juni 2012 @ 21:10:32 #236
70532 loveli
N
pi_113020522
Heeft Cocu een toupet?
crap in = crap out
pi_113020718
Oepsie!
  Vis een optie? zondag 17 juni 2012 @ 21:14:34 #238
70532 loveli
N
pi_113020837
Nog twee doelpunten voor ons, eentje voor Duitsland en er is geen vuiltje aan de lucht.
crap in = crap out
pi_113021184
Ik heb zelf ijs gemaakt (hoop ik) Met yoghurt/kwark/schep eiwitpoeder kokos/citroensap/kaneel.
Ligt nu in de vriezer. Ben benieuwd... :D
pi_113021254
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 21:19 schreef Siral het volgende:
Ik heb zelf ijs gemaakt (hoop ik) Met yoghurt/kwark/schep eiwitpoeder kokos/citroensap/kaneel.
Af en toe roeren en weer terug zetten! Dat is het geheim :P
pi_113021264
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 21:20 schreef Probability het volgende:

[..]

Af en toe roeren en weer terug zetten! Dat is het geheim :P
Oke thanks voor de tip :D
pi_113021388
quote:
Klinkt goed!
pi_113021448
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 21:23 schreef Nallie het volgende:

[..]

Klinkt goed!
Hopelijk voor de herhaling vatbaar haha, ik ben alleen zo ongeduldig, ligt er pas 5 min in ofzo. En denk dat ik nog wel ff half uurtje moet wachten, kudt. IK WIL NU :D

Brb ff roeren lololl
  zondag 17 juni 2012 @ 21:27:09 #244
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113021606
Thanks peeps. M'n ouders hebben standaard appeltaart en cake in huis. En cola. Dus als je die dingen ziet: ben bij mn ouders geweest.

Los vd appeltaart is het een redelijk lijstje. De cola is na die run zelfs goed (snelle fix aan kh, sla de boeken er maar op na ;)). Witbrood bij ontbijt is ook bewust, ik ga geen moeilijk verteerbare dingen eten voor een wedstrijd.
Tijdens zo'n loop verbrand ik 1200kcal, daar kan ik redelijk wat voor eten.

Ben in de afgelopen welken afgevallen en ben plateaus aan het doorbreken, dus voorlopig zie ik geen reden tot aanpassing vh dieet. :)

Ben trouwens de perzik en de aquarius vergeten zie ik.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_113021787
quote:
Klinkt goed! :9

Mijn eindlijst:
L: Twee geroosterde volkoren boterhammen met zelfgemaakte eiersalade en hüttenkäse/tapenade, 2 crackers met gegrilde ham/gerookte kip/tapenade
T: Cherrytomaten
  zondag 17 juni 2012 @ 21:30:52 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113021847
Mijn lijstje is bagger. Iets met drop, turkse pizza enzo. Ach ja.
  Vis een optie? zondag 17 juni 2012 @ 21:31:41 #247
70532 loveli
N
pi_113021906
Geen oranjetompouce?
crap in = crap out
  zondag 17 juni 2012 @ 21:32:27 #248
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113021978
Nein!
pi_113021993
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 21:30 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Klinkt goed! :9

Mijn eindlijst:
T: Cherrytomaten
Top lijst!
pi_113022324
ik kijk niet, maar dat hoeft ook niet want ik hoor wel aan mijn bovenburen hoe we het doen :')
pi_113022424
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 21:08 schreef Nallie het volgende:
Volgens die Harris Benedict formule is mijn onderhoud 2274...
Moet ik toch wat meer gaan eten denk ik :')
More food :9 Altijd goed! :D

Hoeveel kcals eet je normaal?
Denk dat we vaak gelijk zitten ongeveer, ik probeer op een standaard dag tussen 1800 en 2000 te zitten en daar val ik op af.
  zondag 17 juni 2012 @ 21:39:23 #252
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113022527
Ik ben het fruit vergeten. Twee nectarines en een halve appel. En nu suikerpindas.
pi_113022544
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 21:32 schreef An24 het volgende:

[..]

Top lijst!
Dankje!
  zondag 17 juni 2012 @ 22:23:19 #254
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113026111
Nog 9 minuten en ik heb de pool weer :'). Geloof ik. Dacht dat ik 2-1 had ingevuld voor Portugal.
pi_113026477
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 21:38 schreef Novem het volgende:

[..]

More food :9 Altijd goed! :D

Hoeveel kcals eet je normaal?
Denk dat we vaak gelijk zitten ongeveer, ik probeer op een standaard dag tussen 1800 en 2000 te zitten en daar val ik op af.
Ja ik denk rond zoiets inderdaad.. Zal deze week proberen iets meer te doen! Kijken of ik dan ook minder honger heb :Y
pi_113027313
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 22:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog 9 minuten en ik heb de pool weer :'). Geloof ik. Dacht dat ik 2-1 had ingevuld voor Portugal.
Geweldig :')
pi_113028418
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 19:39 schreef Siral het volgende:
You'll live! :*
  zondag 17 juni 2012 @ 23:16:01 #258
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_113030244
Zo, 6 km. naar de mall gefiets, heuvel op, heuvel af. Gewinkeld (hardloopbroek, 2 hempjes, rokje, korte broek, schoenen) en 6 km. teruggefiets door 60% luchtvochtigheid en 28 graden. Boh, nu maar even douchen. Vandaag hoef ik niet meer hard te lopen!
pi_113031464
Ik lig helaas met de kleine ukkepuk in t ziekenhuis. Hij was vandaag te weinig aangekomen en ook wat suffig. Nu een nacht + dag ter observatie opgenomen -O- ;( Mijn lief is thuis, ik mag gelukkig te allen tijde bij de kleine kijken.

Tot overmaat van ramp is ook m'n moeder weer opgenomen in het (een ander) ziekenhuis. Waarschijnlijk de zoveelste longontsteking.

Kutdag en internet hier is traag :(.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 17 juni 2012 @ 23:37:13 #260
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_113031719
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 23:33 schreef Phaidra het volgende:
Ik lig helaas met de kleine ukkepuk in t ziekenhuis. Hij was vandaag te weinig aangekomen en ook wat suffig. Nu een nacht + dag ter observatie opgenomen -O- ;( Mijn lief is thuis, ik mag gelukkig te allen tijde bij de kleine kijken.

Tot overmaat van ramp is ook m'n moeder weer opgenomen in het (een ander) ziekenhuis. Waarschijnlijk de zoveelste longontsteking.

he gatver Phaidra, wat schriken en balen. Heel veel sterkte! :*
pi_113032090
quote:

Vervelend nieuws zeg! Hopelijk gaat het met beiden snel beter! Krijgt hij nou ook extra of speciale voeding in het ziekenhuis ofzo?
  zondag 17 juni 2012 @ 23:56:17 #262
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113033014
Oh baah sterkte Phaidra ;( laat de beeb maar snel spekkies kweken en hopelijk gaat het ook snel beter met je mams! :*
pi_113033105
quote:

awh, da's klote :* Sterkte en veel beterschap en andere dingen :*
Ja doei.
pi_113033393
quote:
sjeesis, Sirla. Ik maak me echt zorgen om je, dat je niet eens 2 bolletjes ijs durft te nemen.

Wanneer ga je eens met een psycholoog over je eetprobleem praten?
  maandag 18 juni 2012 @ 00:16:35 #265
82136 Xennia
gekroond
pi_113034139
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:01 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

sjeesis, Sirla. Ik maak me echt zorgen om je, dat je niet eens 2 bolletjes ijs durft te nemen.

Eens.

Phaidra, dat is schrikken. Sterkte en ga maar lekker veel kijken en zwijmelen bij jouw kereltje.

Lijstje:
L: yoghurt
S: hele dag rondwandelen in de dierentuin en 2 kinderen entertainen
T: broodje kroket, saucijzenbroodje, cola, chocomel
D: spaghetti bolognese
T: veel wilde spinazie, wijn, pistache-noten
pi_113035287
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 23:42 schreef the85mc het volgende:

[..]

Vervelend nieuws zeg! Hopelijk gaat het met beiden snel beter! Krijgt hij nou ook extra of speciale voeding in het ziekenhuis ofzo?
Nee dat niet. De mensen hier zijn natuurlijk veel meer ervaren in het naar binnen werken van voeding dus voorlopig lijkt dat voldoende. Het devies is zo veel mogelijk voeding naar binnen via de fles (daarvoor ben ik ook druk aan t kolven) in zo weinig mogelijk tijd. Sinds aankomst hier heeft hij in 3 voedingen al bijna meer binnengekregen dan thuis in een dag, dus het lijkt wel goed te gaan :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113035327
En bedankt voor jullieieve woorden O+. Nu maar even slapen, om 3 uur word ik weer gewekt voor een kolfsessie :')
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113035599
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:01 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ze heeft zelf ijs gemaakt?
pi_113035672
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:54 schreef Probability het volgende:

[..]

Ze heeft zelf ijs gemaakt?
ja, van kwark en yoghurt. Dat is in mijn ogen vermijden de kcals te nemen.
pi_113035752
Je hoeft toch geen rommel te nemen als je het niet wil..
pi_113035793
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:59 schreef Probability het volgende:
Je hoeft toch geen rommel te nemen als je het niet wil..
nee, dat hoeft ook niet. Maar Siral neemt het niet niet omdat het rommel is, maar omdat het meer kcals zijn, denk ik.

Bij bijna iedereen anders zou ik de creativiteit van zelf ijs maken van kwark en yoghurt toejuichen. Echt. Bij Siral echter niet. Die moet gewoon normaal eten. En bij normaal eten hoort dat als je liefdesverdriet hebt je rustig 2 bolletjes ijs mag/kunt eten.
pi_113035895
Ja snap ik ook wel, maar vind ook dat er wel heel erg gehamerd wordt op haar eetprobleem. Lijkt mij niet zo fijn als ik siral was
  maandag 18 juni 2012 @ 01:09:30 #273
82136 Xennia
gekroond
pi_113036019
Siral zegt zelf dat ze spijt zou krijgen van de ijs morgenochtend. Terwijl ze dun is, veel sport, altijd netjes eet. Ik vind het ook zorgwekkend dat je jezelf tijdens liefdesverdriet dan niet 1 keer ijs zou gunnen en je je er zelfs rot over zou voelen.

Los van het al dan niet nog steeds bestaan van het eetprobleem
  maandag 18 juni 2012 @ 05:08:04 #274
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113038271
Phairdra, hoop dat alles goed is met je mannetje en je moeder, bah :*

Eens met jeager trouwens.
pi_113038405
Wat schrikken Phaidra! Sterkte! Hopelijk gaat het snel beter met zowel de baby als je moeder :*.
pi_113038411
Planning:
L: Drie volkoren boterhammen met gegrilde ham/gerookte kip (en komkommer)
T: Salade van tastytom tomaten, zongedroogde tomaten en feta
D: Couscous met sperziebonen, falafel, zongedroogde tomaten en feta
T: Bak fruityoghurt met zomerfruit

[ Bericht 4% gewijzigd door Vlierbloesem op 18-06-2012 06:53:48 ]
pi_113038497
Pff, sterkte Phaid! :*

het ziet er weer lekker grauw uit als ik naar buiten kijk :')
  maandag 18 juni 2012 @ 07:18:01 #278
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113038573
Hier schijnt de zon nog. En sterkte phaidra, met alles. Mijn kinderen zijn overigens prima groot geworden met de fles, dus mocht je je onterecht (maar zeer waarschijnlijk onder invloed van de hormonen) schuldig gaan voelen: niet doen. Je bent volgens mij een geweldig lieve moeder.
pi_113038605
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 07:18 schreef Tinkepink het volgende:
Hier schijnt de zon nog. En sterkte phaidra, met alles. Mijn kinderen zijn overigens prima groot geworden met de fles, dus mocht je je onterecht (maar zeer waarschijnlijk onder invloed van de hormonen) schuldig gaan voelen: niet doen. Je bent volgens mij een geweldig lieve moeder.
Lief :'(

Ze verwachten overigens geen problemen om de borstvoeding voort te zetten. Hij drinkt namelijk al vanaf het begin prima aan de borst, alleen nog niet krachtig en lang genoeg om er wat aan te hebben.

Straks ga ik borstvoeding geven en wordt hij ervoor en erna gewogen om te controleren wat hij daadwerkelijk binnenkrijgt.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 18 juni 2012 @ 07:29:21 #280
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113038621
Ik duim voor je dat jullie alledrie weer snel gezond naar huis mogen.
pi_113038730
:* voor Phaid en de kleine man.
  maandag 18 juni 2012 @ 07:49:39 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113038746
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 07:47 schreef Ml-etje het volgende:
:* voor Phaid en de kleine man.
^^
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 18 juni 2012 @ 07:53:12 #283
70532 loveli
N
pi_113038779
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 06:59 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, sterkte Phaid! :*

het ziet er weer lekker grauw uit als ik naar buiten kijk :')
^^

Mogen jullie straks weer naar huis?
crap in = crap out
pi_113038833
Wat een rotnieuws Phaid! Sterkte voor jullie alledrie!
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 01:04 schreef Probability het volgende:
Ja snap ik ook wel, maar vind ook dat er wel heel erg gehamerd wordt op haar eetprobleem. Lijkt mij niet zo fijn als ik siral was
Siral begint zelf steeds over haar eetstoornis hoor, door te zeggen dat het zo moeilijk is om 1 boterham meer te eten, minder te sporten, dat ze zichzelf geen chocola kan gunnen, dat ze zon spijt gaat krijgen van ijs, niet kunnen stoppen met kcals tellen etc.

Dus het is logisch dat mensen dan keer op keer reageren door te zeggen dat het niet goed gaat en dat ze naar een psycholoog moet.

Als ze commentaar niet fijn vind moet ze niet dergelijke intieme informatie delen.
pi_113038879
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 07:53 schreef loveli het volgende:

[..]

^^

Jepperdepep, ben om 0830 aan de beurt /koffiedrinktinzkhrestaurant
  Vis een optie? maandag 18 juni 2012 @ 08:13:37 #286
70532 loveli
N
pi_113038999
Doe maar fast forward naar dinsdag.
crap in = crap out
pi_113039053
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 08:13 schreef loveli het volgende:
Doe maar fast forward naar dinsdag.
Woensdag graag.
  maandag 18 juni 2012 @ 08:21:21 #288
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_113039103
Nee, nee!! Pas na 17 uur mag er gefastforward worden. Vandaag ga ik m'n Garmin ontmoeten O+
  maandag 18 juni 2012 @ 08:25:57 #289
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113039169
Ik ben wel in voor een vrijdagmiddag! :+
pi_113039174
Sterkte Phaidra!

Kunnen we fast forward doen naar de zomer anders?? :')
pi_113039258
Ja wat een schijtweer :')

Lijst:

O - havermout met 0% griekse yoghurt, amandelmelk, rozijnen, een pruim, honing
L - salade met surimi, tom&kom, tauge, sojasaus en sesamolie en zaadjes (geinspireerd door nallie), een speltbth hummus
T - hand gemengde noten
T - 2 vk knackebrod kaas, banaan
S - hardlopen
D - vega chili met halve avocado en beetje zilvervliesrijst
T - koffie verkeerd
pi_113039263
Oh, Phaidra, wat schrikken! :* Het is natuurlijk ook nog een erg klein hummeltje, hopelijk pakt hij het drinken snel op.
pi_113039282
Soort van planning vandaag, zal vast nog wel wat bijkomen

O: magere kwark met muesli
T: 2 rijstwafels pindakaas, gekookt eitje
T: 2 volkoren boterhammen leverpastei
T: banaan, 2 kiwi's
D: spinazie, nog een groente en een tartaartje
T: ?
pi_113039291
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 08:32 schreef Novem het volgende:
Ja wat een schijtweer :')

Lijst:

O - havermout met 0% griekse yoghurt, amandelmelk, rozijnen, een pruim, honing
L - salade met surimi, tom&kom, tauge, sojasaus en sesamolie en zaadjes (geinspireerd door nallie), een speltbth hummus
T - hand gemengde noten
T - 2 vk knackebrod kaas, banaan
S - hardlopen
D - vega chili met halve avocado en beetje zilvervliesrijst
T - koffie verkeerd
Die inspiratie maakt m'n dag weer goed ;) heerlijk en compleet lijstje lijkt me!

Ik ging vanochtend een avocado schillen en hij was gewoon voor 80% zwart :'( dan maar erwtjes mee...
pi_113039304
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 07:53 schreef loveli het volgende:

[..]

^^

Als de borstvoeding straks goed gaat en hij aangekomen blijkt te zijn, denk ik t wel. Of ik dat zelf prettig vind, weet ik nog niet... Merk dat ik er behoorlijk onzeker door geworden ben, dat had ik hiervoor eigenlijk totaal niet. Wel prettig dat ons niet-pluisgevoel prima werkt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_113039391
Als jullie eens wisten dat ik eregisteren al all the icecream in the world had gegeten :') In bed. And more.

Laat mij lekker ijs maken van yoghurt.

quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 01:00 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nee, dat hoeft ook niet. Maar Siral neemt het niet niet omdat het rommel is, maar omdat het meer kcals zijn, denk ik.

Bij bijna iedereen anders zou ik de creativiteit van zelf ijs maken van kwark en yoghurt toejuichen. Echt. Bij Siral echter niet. Die moet gewoon normaal eten. En bij normaal eten hoort dat als je liefdesverdriet hebt je rustig 2 bolletjes ijs mag/kunt eten.
Iedereen heeft een andere defenitie van normaal?

Ik ben gewoon erg bezig met fitness en sport en vind het zonde om het te verkwansen gewoon, ik weet gewoon dat ik me bèter voel als ik gezond eet. Lichamelijk en geestelijk.
  Vis een optie? maandag 18 juni 2012 @ 08:45:01 #297
70532 loveli
N
pi_113039427
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 08:36 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Als de borstvoeding straks goed gaat en hij aangekomen blijkt te zijn, denk ik t wel. Of ik dat zelf prettig vind, weet ik nog niet... Merk dat ik er behoorlijk onzeker door geworden ben, dat had ik hiervoor eigenlijk totaal niet. Wel prettig dat ons niet-pluisgevoel prima werkt.
Bij mijn weten is dit vrij 'normaal'. Omdat het al zo'n minimenneke is, wordt het nog scherper in de gaten gehouden. En je mag altijd de verloskundige bellen als je iets niet vertrouwt. :*

En onbelangrijk, was het nou nog gelukt met de dakkapel?
crap in = crap out
pi_113039496
Oh de treinen werken ook weer mee... Blikseminslag bij Utrecht CS!
  maandag 18 juni 2012 @ 08:49:48 #299
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113039516
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 08:42 schreef Siral het volgende:
Als jullie eens wisten dat ik eregisteren al all the icecream in the world had gegeten :') In bed. And more.

Laat mij lekker ijs maken van yoghurt.

[..]

Iedereen heeft een andere defenitie van normaal?

Ik ben gewoon erg bezig met fitness en sport en vind het zonde om het te verkwansen gewoon, ik weet gewoon dat ik me bèter voel als ik gezond eet. Lichamelijk en geestelijk.
Nouja an sich is dat prima natuurlijk, maar met de problemen die je zelf wel eens aangeeft is het wel een klein alarmbelletje waard wellicht. Al vind ik het zelf wat lastig om jouw eigen visie erop te interpreteren, gezien de rapportering nogal wisselvallig is ;) Nu reageer je alsof alles goed gaat, terwijl je een andere keer post over een hoge mate van eet-stress enzulks.

Ik ben voor de psych :Y Baat het niet dan schaadt het niet. Maar goed, wie ben ik, je moet dat zelf doen/willen/etcetera :+
pi_113039519
Sterkte Phaidra..!
  maandag 18 juni 2012 @ 08:50:37 #301
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113039536
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 08:49 schreef Nallie het volgende:
Oh de treinen werken ook weer mee... Blikseminslag bij Utrecht CS!
Geen goede Nalliedag vandaag he ;( :*

Fffuuu! :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')