Leuk! Krijgen we ook aan foto's?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
Dan maar linkjes Aurum
http://www.jeansonline.co(...)2-lead-sp-21491.html
http://www.jeansonline.co(...)-black-sp-27355.html
http://www.zalando.nl/koo(...)w-ko121i011-502.html
Jahoorquote:
Nee dance walken!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]of schoonspringen, kunstschaatsen en dressuur op muziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze bikini! Hij staat echt super in het echt, de vrouw van de winkel kwam er mee aan maar had hem zelf nooit uit het rek gepakt. Hij heeft echt zo'n parijs jaren 50 sfeer ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens wel erg groot even spoiler.
Oooooh dat kookai jurkje, leuk!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
Dan maar linkjes Aurum
http://www.jeansonline.co(...)2-lead-sp-21491.html
http://www.jeansonline.co(...)-black-sp-27355.html
http://www.zalando.nl/koo(...)w-ko121i011-502.html
Ja. En hij is vers vrijgezel (had ik niets mee te maken verders), dus timing is wel een dingetje om rekening mee te houdenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:08 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Oe, lastig denk? Hoort hij bij jullie vriendengroep?
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:33 schreef Probability het volgende:
Ik had de hints van Chico al lang door joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Cocotrimonium op 17-06-2012 01:34:21 ]
Ik heb daar de kraamverzorgster voor, het huis is nog nooit zo schoon geweestquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:55 schreef Mini. het volgende: Ik vind ze leuk LieLie!
Goh, ik heb vandaag al afgewassen, opgeruimd, de koelkast uitgemest, afval/papier/flessen weggebracht, gestofzuigd, post gesorteerd, boodschappen gedaan, huishouddingen gekocht in de stad... Nu nog de badkamer poetsen en dan heb ik op sporten na mijn hele to do-lijst van het weekend af.
Ik ken mezelf niet meer terug.
![]()
Correctie: coffee is my friend.quote:Op zondag 17 juni 2012 06:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Heb heul geen wallen bij mn avonddienst gevolgd door dagdienst vandaag!
Um crapquote:
Dattequote:
desigual is Spaans..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooi MlDesigual valt idd vrij klein, maar volgens mij kan jij het idd prima hebben met je strakke lijntje, en die kleurtjes ook!
Zwarte jurkje is hawt
[..]
Nee dance walken!Filmpje gegapt van Aurum (intussen al 4x bekeken, wehehe
![]()
)
^^quote:Op zondag 17 juni 2012 11:40 schreef conleche het volgende:
Welnee. In heel veel gevallen is het heul niet waar. Of alleen maar voor een tijdje.
/cynica
*mental image*quote:Op zondag 17 juni 2012 11:39 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh! Pff, ik heb oranje snot* insert smiley met vlaggetje in hand*
heb geen koorts though.
morgen maar ff de huisarts bellen als het niet beter wordt. Denk dat ik dan weer een antibiotica kuur nodig heb om de bacterien te nuken.
Iairco's en hun niet schoongemaakte filters
^^quote:Op zondag 17 juni 2012 11:40 schreef conleche het volgende:
Welnee. In heel veel gevallen is het heul niet waar. Of alleen maar voor een tijdje.
/cynica
Ik zou het met jouw klachten zeker overwegen. Het lijkt bijna alsof ze niet naar jouw geschiedenis van het afgelopen jaar kijken.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
De antibiotica werkt hier nietNiet zo gek als je precies hetzelfde kuurtje krijgt als de vorige keer en die dus ook niet werkte
Doktersassistentes
Misschien moet ik maar eens op zoek naar een andere praktijk.
quote:Op zondag 17 juni 2012 11:55 schreef Phaidra het volgende:
Boh XM
Mijn eetlijstjes van afgelopen dagen:
Boterhammen rosbief
Boterhammen filet A
Boterhammen ossenworst
Zachtgekookte eitjes
Cashewnootjes (wisten jullie dat die de melkproductie stimuleren? Bijzonder wel!)
Zo lekker na die 9 maanden en gezond ook nog *insert zonbebrilsmiley*
Ik denk dat dat dan weer niet mag als je borstvoeding geeft.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:57 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]! Ook alweer alcohol gehad? Of heb je dat niet gemist?
Oh ja, wachtquote:Op zondag 17 juni 2012 11:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat dat dan weer niet mag als je borstvoeding geeft.
Ik ook niet, want ik dacht dat je dan ook nog geen filet americain mocht eten enzo. Maar ach, tegen die tijd ga ik wel boekjes lezen daar over ofzo.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:59 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Oh ja, wacht. Ik ben duidelijk niet helemaal thuis in dat wereldje
.
Preciessssquote:Op zondag 17 juni 2012 12:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook niet, want ik dacht dat je dan ook nog geen filet americain mocht eten enzo. Maar ach, tegen die tijd ga ik wel boekjes lezen daar over ofzo.![]()
Dat jij daar nog op kunt hardlopen! Of houd je daar op een gegeven moment mee op?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:01 schreef _aurum_ het volgende:
Lol @ phaidra!
Planning voor vandaag:
O: lijnzaadcracker
L: zalmrolletjes met sla en roomkaas
S: lesje 16
T: 2 gekookte eitjes
D: gegrilde drumsticks en komkommersalade
T: creme fraiche, cacao en zoetstof
Dan eindig ik op 1550 kcals en 8 gr kh
Voor mij ook!quote:Op zondag 17 juni 2012 12:01 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Preciessss![]()
. Duurt (voor mij) ook nog wel even denk ik
.
Uitdaging voor haar persoonlijke drillsergeant.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat jij daar nog op kunt hardlopen! Of houd je daar op een gegeven moment mee op?
Naah, ik denk wel dat het op een gegeven moment ophoudt hoorquote:Op zondag 17 juni 2012 12:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat jij daar nog op kunt hardlopen! Of houd je daar op een gegeven moment mee op?
Dit is nu de derde dag, is een halve kilo af. Op 't gemakkiequote:Op zondag 17 juni 2012 12:03 schreef Vlierbloesem het volgende:
Hoeveelste lowcarb-dag is dit aurum? Lukte het hardlopen nog goed? Al gewichtsafname gezien of hou je dat niet bij?
quote:Op zondag 17 juni 2012 12:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Dit is nu de derde dag, is een halve kilo af. Op 't gemakkie
Geen specifieke gewichtsafname, als ik het dan niet red word ik sjaggoquote:Op zondag 17 juni 2012 12:16 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..].
Heb je net als Co een bepaalde gewichtsafname in je hoofd voordat je weer gaat opbouwen en/of heb je een bepaald aantal weken in gedachten?
Ik héb hardgelopen. 7,6 km. Halverwege wel een meter of 400 gewoon gewandeld, ik eet natuurlijk ook niet zo heeeeel veel KH's nog, dus dat is wel logisch. Ging al met al niet slecht.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:48 schreef Vlierbloesem het volgende:
Co is zag dat je gisteren nog op mijn vraag had gereageerd! Leuk dat je het nog even berekend had. Lekker hardgelopen? Weer -4kg?
Ik ben vandaag niet gaan hardlopen omdat het ontzettend hard waait. Slecht excuus, ik weet het
. Deze week maar 1x hardgelopen.
Ik ben een idealistquote:Op zondag 17 juni 2012 11:40 schreef conleche het volgende:
/cynica
Das inderdaad wel een beetje weinig....Maar toch vond ik dat je er goed uitzag vorige weekquote:Op zondag 17 juni 2012 12:26 schreef Ml-etje het volgende:
mogge!
Zag leuke foto's al ben ik wel benieuwd hoe die bikini staat
Verder geloof ik dat ik meer moet gaan eten54,5 is skinny bitch.
Heb dus net maar eens milkshake gemaakt en nu een berg brood. Plus de komende weken meer gaan oefenen met meer eten.
Mijn lichaam is wakker ofzo![]()
Die vriezer boft maar met jou!quote:Op zondag 17 juni 2012 12:43 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik ben een idealist![]()
Heb weer een batch raw brownies gemaakt voor in de vriezer
Jawel, niets mis mee verder.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Das inderdaad wel een beetje weinig....Maar toch vond ik dat je er goed uitzag vorige week
Ik denk dat als je een oplossing hebt voor het borst probleem, dat je een gat in de markt hebtquote:Op zondag 17 juni 2012 12:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jawel, niets mis mee verder.
Beetje meer borst zou leuk zijn
Maar magerder moet het niet worden, vorig jaar rond deze tijd zat ik boven de 60 en kreeg ik er niets af.
Maar jij bent anders ook een mooie slanke den zeg
Begint weer te komen ja....nog eventjes en dan ben ik weer onder de 60quote:Op zondag 17 juni 2012 12:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jawel, niets mis mee verder.
Beetje meer borst zou leuk zijn
Maar magerder moet het niet worden, vorig jaar rond deze tijd zat ik boven de 60 en kreeg ik er niets af.
Maar jij bent anders ook een mooie slanke den zeg
Dan ben je nu ook al mooi slank, denk ik zo! Ik ga ook al weer goed die kant op!quote:Op zondag 17 juni 2012 12:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Begint weer te komen ja....nog eventjes en dan ben ik weer onder de 60
dankquote:Op zondag 17 juni 2012 13:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Verder vind ik An ook zo al mooi slank! Althans, wat ik op de foto's zieEn MI ook, maar 54 is idd misschien wat aan de dunne kant voor jou (al valt me dat op de foto's ook niet op btw).
Ditquote:Op zondag 17 juni 2012 13:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh, als er borsten uitgedeeld gaan worden hou ik mij ook aanbevolen. Ik heb buik te ruil!
Jij bent reuze slank!quote:Op zondag 17 juni 2012 13:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh, als er borsten uitgedeeld gaan worden hou ik mij ook aanbevolen. Ik heb buik te ruil!
Ik krijg de laatste tijd vaak te horen dat mijn boobies groter geworden zijn. En dan moet ik dus telkens uitleggen dan ik juist afgevallen ben en de boobies groter lijken door een strakkere buikquote:Op zondag 17 juni 2012 13:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goede bhquote:Op zondag 17 juni 2012 12:51 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik denk dat als je een oplossing hebt voor het borst probleem, dat je een gat in de markt hebt
De meeste slankies zijn slanke dennen
Dat zijn net minimizers die dingen.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:04 schreef Goodbye het volgende:
Haha, ik wil mijn borsten wel een keertje ruilen zodat ik ook eens zo'n schattig strapless bikini'tje aan kan!
Waarom vroeg hij je dat?quote:Op zondag 17 juni 2012 13:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goede bh
Al heb ik me vrijdag kapot gelachen om iemand die me letterlijk kwam vragen "wat voor bh is dat?"
Het meisje waarmee hij was had het schaamrood op de kaken.
Liep vrijdag tegen een groepje collega's aan die van mijn leeftijd zijn.quote:
Het kan wel, maar andere bikini's staan gewoon mooier. Dus ja, dan ga ik daar voor!quote:Op zondag 17 juni 2012 13:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat zijn net minimizers die dingen.
Kan je ze echt niet aan?
Dank je, maar van de foto's die ik van mezelf van gister terug zag werd ik niet blij.quote:
Ah okquote:Op zondag 17 juni 2012 13:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het kan wel, maar andere bikini's staan gewoon mooier. Dus ja, dan ga ik daar voor!
Que? Dus hij had meer tiet verwacht ofwat? Wat een kwast!quote:Op zondag 17 juni 2012 13:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Liep vrijdag tegen een groepje collega's aan die van mijn leeftijd zijn.
Daar waren weer andere mensen bij die ik niet kende en die kennelijk van de vleeskeuring waren want er bleef niet veel van mij/vriendin over qua blikken.
Een van die mannen vond het schijnbaar leuk kenbaar te maken dat ze bij mijn slankheid een push up bh verwachten oid.
Wel nadat dat meisje dat had gezegd tegen hen dat dat echt niet anders kon zijn.
Hij had wel meer briljante uitspraken.
Nee minder, het kon niet volgens haar.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Que? Dus hij had meer tiet verwacht ofwat? Wat een kwast!
Dat is het kenmerk van een strapless.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het kan wel, maar andere bikini's staan gewoon mooier. Dus ja, dan ga ik daar voor!
Lol! Wat een luiquote:Op zondag 17 juni 2012 13:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee minder, het kon niet volgens haar.
Heb nadat ze het schaamrood op de kaken had even een praatje met haar gemaakt tot groot vermaak van mijn collega's.
Het kind (19) zakte zowat door de grond
Zo heb ik het ook maar opgevat. Maar nee cupje B/C is niet spectaculair maar gravity stays away from me (/Greys).quote:Op zondag 17 juni 2012 13:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lol! Wat een luiMgoed, dat betekent dus eigenlijk dat je hendig veel tiet hebt voor jouw slanke lijn
Deze slankie is 3 kilo aangekomen na een bezoek aan Spanje en vooral een bezoek aan oma.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:51 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik denk dat als je een oplossing hebt voor het borst probleem, dat je een gat in de markt hebt
De meeste slankies zijn slanke dennen
Heel misschien is dat achteraf wel handig. Of onbevredigend, elke keer als je 'em op de werkplek niet kunt afzeiken.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook maar opgevat. Maar nee cupje B/C is niet spectaculair maar gravity stays away from me (/Greys).
Mocht van mijn collega's hem niet even tot op zijn schoenen afbranden (manboobs, 3 maanden zwanger enz. het tuimelde aardig door elkaar in mijn hoofd), hij scheen daar nogal agressief van te worden.
Nee hij was bevriend (met nadruk op was) met 1 vd collega's.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Heel misschien is dat achteraf wel handig. Of onbevredigend, elke keer als je 'em op de werkplek niet kunt afzeiken.
Het was niet de collega die dat zei héquote:Op zondag 17 juni 2012 13:50 schreef Goodbye het volgende:
Hechte vriendschap was dat als die nu voorbij is.Maar wel een sukkel ja, die jongen. Hoeveel drankjes had 'ie op?
Nee, dat realiseerde ik met later, vandaar de edit!quote:Op zondag 17 juni 2012 13:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het was niet de collega die dat zei hé
En idd.
quote:Op zondag 17 juni 2012 13:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, dat realiseerde ik met later, vandaar de edit!
Voor sommigen is daat niet eens alcohol voor nodig.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]die had ik niet gezien.
Geen idee wat dat mannetje op had, genoeg om vervelend te zijn.
Lekker! Jouw T heb ik vanavond maar dan met soyayoghurt! Mango en kokosquote:Op zondag 17 juni 2012 13:50 schreef Novem het volgende:
Middag!
O - 2 speltbth met veel uitgebakken ontbijtspek, ketchup en zwarte peperLekker anti-brakvoer.
L - salade met 2 verse vijgen, geroosterde hazelnoten, cherrytomaten, 20 gram feta, balsamico/honingdressing
T - 0% Griekse yoghurt met mango en kokos
D - gegrilde entrecote met chimichurri, bakbanaan en zilvervliesrijst met kruiden
T - 2 koffie verkeerd
T - paar soyazoutjes tijdens het voetbal
Hummusquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 13:59 schreef Nallie het volgende:
[..]
Hummus
Artisjokdip
Cannelini-bonendip
Aubergine-fetasalade
Tonijnsalade
Turks brood, komkommer en paprika om te dippen
Courgette-koekjes
Salade van spinazie, artisjok en zongedroogde tomaat
Veel wijn
Haha E-tjes was het grapje van de vakantie. Heb idd ook al uitgelegd dat ook 'normale' dingen een E nummer hebben. Ik ga maar eens op een di-Etjequote:Op zondag 17 juni 2012 14:01 schreef loveli het volgende:
Psst.. je weet dat vitamine C ook een E-nummer heeft?
quote:Op zondag 17 juni 2012 13:59 schreef Nallie het volgende:
[..]
Hummus
Artisjokdip
Cannelini-bonendip
Aubergine-fetasalade
Tonijnsalade
Turks brood, komkommer en paprika om te dippen
Courgette-koekjes
Salade van spinazie, artisjok en zongedroogde tomaat
Veel wijn
Je bent een Slankie of je bent t nietquote:Op zondag 17 juni 2012 14:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]!
En niet eens zo ongezond denk ik!
Wijn is gemaakt van fruit!!quote:Op zondag 17 juni 2012 14:08 schreef Novem het volgende:
De wijn heeft al dat gezonde eten wel weer netjes uitgebalanceerd
Ben je vandaag nog vrij? Ik zou lekker uit gaan ontbijtenquote:Op zondag 17 juni 2012 14:28 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen!
Ik zit te twijfelen of ik 'uit' ga ontbijten, of gewoon thuis eet. Ik denk maar gewoon thuis, wat verantwoorder enzo...
ja, het is zondag hier, ook. Ik ga straks in ieder geval winkelen, want ik heb veel te weinig zomer kleding. En het is hier 30-35 graden, een beetje te warm, eigenlijk.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ben je vandaag nog vrij? Ik zou lekker uit gaan ontbijten.
Are you gonna type everything I say? Pizza.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:05 schreef Isabeau het volgende:
Maria!Ik moest zo lachen om dat youtubefilmpje dat ik verder ben gaan kijken naar Ben Aaron's filmpjes en ze zijn zo leuk! Er is zelfs een vervolg op het Dance Walking filmpje:
Volgende mij eerst KH, dan eiwitten.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:47 schreef Probability het volgende:
eiwitten voor de training en kh er na of andersom?
meningen verschillen daar over geloof ik? en waar is dat dan op gebaseerd?
quote:Op zondag 17 juni 2012 15:49 schreef An24 het volgende:
haha, ik had de laatste geloof ik![]()
http://www.supertrash.com(...)dress-zwart/C7_A3941
![]()
En nog wat leuke basic tops gekocht. Ik had gewoon totaal geen shirts meer enzo
Alle lurkers bestellen de jurkjesquote:Op zondag 17 juni 2012 16:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]die blauwe @zalando is ook ineens weg.
Ben erg benieuwd of ze passen/staan.
Ik ook! Ik zat nogal met mijn maten. Ik zit precies tussen de S en M, dus ik heb de S maar genomen, want volgens mij is de jurk nogal strechy. Spannendquote:Op zondag 17 juni 2012 16:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]die blauwe @zalando is ook ineens weg.
Ben erg benieuwd of ze passen/staan.
Jaquote:
XS, S en Mquote:Op zondag 17 juni 2012 16:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ook! Ik zat nogal met mijn maten. Ik zit precies tussen de S en M, dus ik heb de S maar genomen, want volgens mij is de jurk nogal strechy. Spannend
Panty?quote:Op zondag 17 juni 2012 16:23 schreef LieLie het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van lange leggings met open schoenen? Ik vind dat altijd lastig in de zomer. Ik voel me niet prettig in blote benen, maar wil ook niet altijd laarsjes oid aan.
Zolang het geen witte legging is, maar goed ik ben niet zo van de mode.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:23 schreef LieLie het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van lange leggings met open schoenen? Ik vind dat altijd lastig in de zomer. Ik voel me niet prettig in blote benen, maar wil ook niet altijd laarsjes oid aan.
Nee, dat niet nee.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zolang het geen witte legging is, maar goed ik ben niet zo van de mode.
Welke zomer?quote:Op zondag 17 juni 2012 16:23 schreef LieLie het volgende:
Nou, op mijn werk ben ik sowieso niet zo voor blote benen.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Welke zomer?
Gewoon gaan in de blote benen, niemand die zich daar druk om maakt... Worden ze ook lekker bruin, tenminste als die klotezomer eens wil komen
Zomerpanty? Als je geen blaren krijgt van blote voeten in schoenen zou ik me er verder niks van aantrekken of het 'kan' of niet. Lijkt me alleen zo warm, een legging in de zomer*.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, op mijn werk ben ik sowieso niet zo voor blote benen.
had ik al gezegd dat het 30 graden is hier?quote:Op zondag 17 juni 2012 16:36 schreef LieLie het volgende:
Ik zit net de voorspelling tot 1 juli te lezen op knmi.nl enneuh..
Wel verkoelend met 30 graden? Of wilde je niet gaan hardlopen?quote:Op zondag 17 juni 2012 17:25 schreef Jagärtrut het volgende:
beuh, net op het moment dat ik eindelijk de deur uit stap begint het te regenen!
Ja, ik hoop dat binnenkort als een opluchting gaat voelen, nu zit er vooral nog in m'n hoofd "zou ik dit en dit niet aan moeten passen"quote:Op zondag 17 juni 2012 17:27 schreef Jagärtrut het volgende:
en fijn dat je scriptie is ingeleverd, blootje!
haha ja, maar het is al in plakjes voorgesneden dus dat vind ik niet zo lekker!quote:Op zondag 17 juni 2012 15:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Kaas van de Lidl bevat voor de rest niks anders dan in biologische kaas, behalve dan dat het niet biologisch is
En E nummers zijn niet slecht.. sommige zijn wat minder goed .
Heb de sla gewassen (een krop van een kg) en daar heb ik een uur over gedaan en ben geen slak tegen gekomen en dat zit mij dwars want er moet wel ergens een slak zitten
en dat geneuzel kan altijd beter, maar is uiteindelijk niet zo belangrijk.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wel verkoelend met 30 graden? Of wilde je niet gaan hardlopen?
[..]
Ja, ik hoop dat binnenkort als een opluchting gaat voelen, nu zit er vooral nog in m'n hoofd "zou ik dit en dit niet aan moeten passen"maar niet meer textueel: textueel is dit mijn 100% en daar sta ik helemaal achter! Documentatiestijl blijft soms wel geneuzel
Ah, voor m'n gevoel zat je er alweer een week, maar was 't dan gisteren of eergisteren dat je was aangekomen (heb 't wel op FB gelezen maar er is veel langs me heen gegaan de afgelopen dagen).quote:Op zondag 17 juni 2012 17:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en dat geneuzel kan altijd beter, maar is uiteindelijk niet zo belangrijk.
en ik wacht nog even met hardlopen totdat ik een beetje geacclimatiseerd ben, ik geloof nu niet dat het verstandig is met nog een halve jetlag en een climatejag te gaan lopen.
Welcome back!quote:Op zondag 17 juni 2012 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi! Ik mag hier weer posten van mezelf: scriptie is ingeleverd. Ben nog steeds vadsig maar sport heerlijk en eet goedGisteren nog 5km hardgelopen en morgen weer. Tot aan het moment dat we op vakantie gaan blijf ik even bij 5 hangen, daarna weer opbouwen.
En nog een latevoor Phaidra, gefeliciteerd!
Mag dan zeker nog wel wat bij je blikje cola vanavondquote:Op zondag 17 juni 2012 18:18 schreef Viking84 het volgende:
Mijn lijstje:
O: kwark met ananas
T: tosti
L: shit, vergeten, bedenk ik me terwijl ik dit lijstje typ, geen wonder dat ik zo'n honger heb
S: 5 km hardlopen in Clingendael, heel rustig tempo op onverharde ondergrond. Ging goed
T: banaan
D: quiche spinazie
T: blikje cola
Lekkkeeer lijstje weeerr.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:50 schreef Nallie het volgende:
Cute
Lijstje:
O: appel, kiwi, speltflakes, yoghurt
T: koffie verkeerd, klein stukje raw brownie
L: restje salade van gister met twee crackers aubergine/feta spread
T: halve paprika en halve komkommer met hummus, 3 paranoten
D: aubergine/linzencurry
T: halve mango met wat yoghurt en kokos
B: naar de stad fietsen en terug
Speltflakes zijn cornflakes maar dan gemaakt van speltquote:Op zondag 17 juni 2012 18:22 schreef Siral het volgende:
[..]
Lekkkeeer lijstje weeerr.
Wat zijn speltflakes, is het lekker, hoe maak je het klaar en waar koop ik ze?![]()
Ik heb ooit naar speltbrood gezocht trouwens.. maar kon het niet vinden bij de AH niet en niet bij de C1000..
De plus heeft het welquote:Op zondag 17 juni 2012 18:22 schreef Siral het volgende:
[..]
Wat zijn speltflakes, is het lekker, hoe maak je het klaar en waar koop ik ze?![]()
Ik heb ooit naar speltbrood gezocht trouwens.. maar kon het niet vinden bij de AH niet en niet bij de C1000..
Ik dacht dat hebben ze wel bij de local supermarkt! Keertje bij de bakker kijken dusquote:Op zondag 17 juni 2012 18:25 schreef Nallie het volgende:
[..]
Speltflakes zijn cornflakes maar dan gemaakt van spelt
Verkopen ze bij de biowinkel net zoals speltbrood! Veel bakkers hebben tegenwoordig ook speltbrood!
Hmm we hebben geen Plus. Een jan linders, een AH, een C1000 en een aldi, maar geen Plus..quote:Op zondag 17 juni 2012 18:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De plus heeft het welmaar de biovariant is lekkerder.
Speltmuesli ed staat vaak bij de zonnatura-dingen.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:22 schreef Siral het volgende:
[..]
Oh echt, nog ff goed kijken dan! AH heeft sowieso de muesli's niet van zonnatura... C1000 volgens mij wel, morgen kijkenquote:Op zondag 17 juni 2012 18:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Speltmuesli ed staat vaak bij de zonnatura-dingen.
Vooral na het hardlopen erg lekker! (maar schijnt dat ze vroeger wel eens cola uitdeelden aan het eind van een wedstrijd. Het koolzuur zet de luchtwegen lekker open ofzo).quote:Op zondag 17 juni 2012 18:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mag dan zeker nog wel wat bij je blikje cola vanavond. Dat je zo blij kan worden van frisdrank!
Heej!quote:Op zondag 17 juni 2012 18:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lijstje
O: dubbele boterham pindakaas
T: veel te veel koffie
L: kop tomatensoep, dubbele boterham kipfilet (1 plakje), plakje kruidkoek
T: 3 koekjes (:@)
T: appel
D: auberginegehaktstoof met rijst
T: festini ijsje
T: krijgen zo bezoek, dus neem nog wat lekkers denk
En VROEG naar bed vanavond.
K zit in Ann Arbor, michigan.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben je nu vrij Mo? /noob
Heb zo'n honger, nog een half uurtje wachten...
Waar zit je precies Jeager?
Ga gewoon om half negen naar bed, ze zoeken het maar uit de losers
Krijg ook zin in een cornetto. ...quote:Op zondag 17 juni 2012 19:05 schreef creepycookie het volgende:
Lijstje vandaag:
O: yoghurt met all bran en kiwi, 2 mini sneetjes bio brood met boter
L: half meergranenbroodje met mozzarella, tomaat, pesto + cappuccino
T: 2 stukjes pure chocolade
T: glas aardbei/banaan smoothie van innocent
D: paella
T: Cornetto
Vervelend is dat he? Pas als broeken bijna versleten zijn zitten ze het bestquote:Op zondag 17 juni 2012 19:39 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben vandaag uit mijn broek gescheurd. Mijn favorieteen zo'n beetje de enige die nog fatsoenlijk past. Wel hele mooie foto's gemaakt gelukkig.
Het kan lang duren, maar het mooie is dat het wel weg gaat. Tijd is het enige wat helpt... elke dag gaat t wat beter en dan heb je soms weer even een terugval, maar gaandeweg slijt het wel!quote:Op zondag 17 juni 2012 19:39 schreef Siral het volgende:
Pff kan iemand mij vertellen wanneer heartache weggaat?
Pff kon ik er maar vrede mee hebben hoe het is gegaan en waarom.. het gaat gewoon niet...quote:Op zondag 17 juni 2012 19:44 schreef Nallie het volgende:
[..]
Het kan lang duren, maar het mooie is dat het wel weg gaat. Tijd is het enige wat helpt... elke dag gaat t wat beter en dan heb je soms weer even een terugval, maar gaandeweg slijt het wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toetje wordt appeltaart met kwark en honing en vla (stiekem nog wat aardbeien erbij)
Versleten broeken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Goed van je PR!quote:Op zondag 17 juni 2012 20:01 schreef slacker_nl het volgende:
Lijstje na een geslaagde dag
O: 4 eieren, salami, 2x toast (wit)
S: 14km hardlopen, PR!!
T: wheyshake met creatine/glutamine
T: koffie
L: 4x toast: 1x salami, 2x salami casselrib, 1x casselrib
T: 2 glazen cola, appeltaart
D: slavink, aardappel, spinazie
T: appeltaart
En dan nu richting huis en slapen. Moeeeeeeeee
Z'n mama, denk ikquote:Op zondag 17 juni 2012 20:06 schreef Nallie het volgende:
[..]
Goed van je PR!
Waar haal je toch steeds die appeltaart vandaan? Bak je die zelf?
Nu wil ik appeltaart MET ijs..quote:Op zondag 17 juni 2012 20:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb ook appeltaart gegeten vanmiddag!
Misschien moet ik straks ook maar gewoon een stuk fruit en kwark nemen.. I'll regret the icecream anyway tomorrow..quote:Op zondag 17 juni 2012 20:22 schreef Nallie het volgende:
Ik heb echt de hele tijd honger en nu helemaal door jullie appeltaart verhalen
Ga maar even mn mango schoonmaken..
Ga eens heel snel ijs halen jij!quote:Op zondag 17 juni 2012 20:23 schreef Siral het volgende:
[..]
Misschien moet ik straks ook maar gewoon een stuk fruit en kwark nemen.. I'll regret the icecream anyway tomorrow..
Je moet er geen spijt van krijgen. Een bakje met twee bolletjes ijs kan prima bij jouw eetpatroon en mag ook zeker wel met je liefdesverdriet.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:23 schreef Siral het volgende:
[..]
Misschien moet ik straks ook maar gewoon een stuk fruit en kwark nemen.. I'll regret the icecream anyway tomorrow..
Maar vanavond krijg ik dan nog honger en moet ik alsnog kwark en fruit etenquote:Op zondag 17 juni 2012 20:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je moet er geen spijt van krijgen. Een bakje met twee bolletjes ijs kan prima bij jouw eetpatroon en mag ook zeker wel met je liefdesverdriet.
Een bakje kwark met fruit kan heus wel naast je ijs.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:30 schreef Siral het volgende:
[..]
Maar vanavond krijg ik dan nog honger en moet ik alsnog kwark en fruit eten
Nou prima. Kan je makkelijk hebbenquote:Op zondag 17 juni 2012 20:30 schreef Siral het volgende:
[..]
Maar vanavond krijg ik dan nog honger en moet ik alsnog kwark en fruit eten
Haha tuulks kan dat, het gaat om je totale inname uiteindelijkquote:Op zondag 17 juni 2012 20:43 schreef the85mc het volgende:
Ik heb vandaag ook ijs gegeten en bij elkaar ook 500 gram kwark.. Ik val er zelfs nog mee af..Dus kan echt geen kwaad Siral..
Nu voetbal kijken!
Die komt zo welquote:Op zondag 17 juni 2012 21:03 schreef loveli het volgende:
schijtmazzel dat er nog geen tegengoal gevallen is.
had lijstje gepost, dus..quote:Op zondag 17 juni 2012 20:48 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha tuulks kan dat, het gaat om je totale inname uiteindelijk
Af en toe roeren en weer terug zetten! Dat is het geheimquote:Op zondag 17 juni 2012 21:19 schreef Siral het volgende:
Ik heb zelf ijs gemaakt (hoop ik) Met yoghurt/kwark/schep eiwitpoeder kokos/citroensap/kaneel.
Ligt nu in de vriezer. Ben benieuwd...
Oke thanks voor de tipquote:Op zondag 17 juni 2012 21:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Af en toe roeren en weer terug zetten! Dat is het geheim
Klinkt goed!quote:Op zondag 17 juni 2012 21:19 schreef Siral het volgende:
Ik heb zelf ijs gemaakt (hoop ik) Met yoghurt/kwark/schep eiwitpoeder kokos/citroensap/kaneel.
Hopelijk voor de herhaling vatbaar haha, ik ben alleen zo ongeduldig, ligt er pas 5 min in ofzo. En denk dat ik nog wel ff half uurtje moet wachten, kudt. IK WIL NUquote:
Klinkt goed!quote:Op zondag 17 juni 2012 21:19 schreef Siral het volgende:
Top lijst!quote:Op zondag 17 juni 2012 21:30 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Mijn eindlijst:
O: Yoghurt met appel, 2 crackers met hüttenkäse/biefstukworst (en komkommer)
L: Twee geroosterde volkoren boterhammen met zelfgemaakte eiersalade en hüttenkäse/tapenade, 2 crackers met gegrilde ham/gerookte kip/tapenade
T: Salade van veldsla, dressing, frambozen, halve appel, gerookte kip
T: Cherrytomaten
D: Zalm met spinazie, zongedroogde tomaten en tagliatelle
T: Bak fruityoghurt met kersen
More foodquote:Op zondag 17 juni 2012 21:08 schreef Nallie het volgende:
Volgens die Harris Benedict formule is mijn onderhoud 2274...
Moet ik toch wat meer gaan eten denk ik
Ja ik denk rond zoiets inderdaad.. Zal deze week proberen iets meer te doen! Kijken of ik dan ook minder honger hebquote:Op zondag 17 juni 2012 21:38 schreef Novem het volgende:
[..]
More foodAltijd goed!
Hoeveel kcals eet je normaal?
Denk dat we vaak gelijk zitten ongeveer, ik probeer op een standaard dag tussen 1800 en 2000 te zitten en daar val ik op af.
Geweldigquote:Op zondag 17 juni 2012 22:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog 9 minuten en ik heb de pool weer. Geloof ik. Dacht dat ik 2-1 had ingevuld voor Portugal.
You'll live!quote:Op zondag 17 juni 2012 19:39 schreef Siral het volgende:
Pff kan iemand mij vertellen wanneer heartache weggaat?
he gatver Phaidra, wat schriken en balen. Heel veel sterkte!quote:Op zondag 17 juni 2012 23:33 schreef Phaidra het volgende:
Ik lig helaas met de kleine ukkepuk in t ziekenhuis. Hij was vandaag te weinig aangekomen en ook wat suffig. Nu een nacht + dag ter observatie opgenomen![]()
Mijn lief is thuis, ik mag gelukkig te allen tijde bij de kleine kijken.
Tot overmaat van ramp is ook m'n moeder weer opgenomen in het (een ander) ziekenhuis. Waarschijnlijk de zoveelste longontsteking.
Kutdag en internet hier is traag.
Vervelend nieuws zeg! Hopelijk gaat het met beiden snel beter! Krijgt hij nou ook extra of speciale voeding in het ziekenhuis ofzo?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:33 schreef Phaidra het volgende:
Ik lig helaas met de kleine ukkepuk in t ziekenhuis. Hij was vandaag te weinig aangekomen en ook wat suffig. Nu een nacht + dag ter observatie opgenomen![]()
Tot overmaat van ramp is ook m'n moeder weer opgenomen in het (een ander) ziekenhuis. Waarschijnlijk de zoveelste longontsteking.
awh, da's klotequote:Op zondag 17 juni 2012 23:33 schreef Phaidra het volgende:
sjeesis, Sirla. Ik maak me echt zorgen om je, dat je niet eens 2 bolletjes ijs durft te nemen.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:19 schreef Siral het volgende:
Eens.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
sjeesis, Sirla. Ik maak me echt zorgen om je, dat je niet eens 2 bolletjes ijs durft te nemen.
Wanneer ga je eens met een psycholoog over je eetprobleem praten?
Nee dat niet. De mensen hier zijn natuurlijk veel meer ervaren in het naar binnen werken van voeding dus voorlopig lijkt dat voldoende. Het devies is zo veel mogelijk voeding naar binnen via de fles (daarvoor ben ik ook druk aan t kolven) in zo weinig mogelijk tijd. Sinds aankomst hier heeft hij in 3 voedingen al bijna meer binnengekregen dan thuis in een dag, dus het lijkt wel goed te gaanquote:Op zondag 17 juni 2012 23:42 schreef the85mc het volgende:
[..]
Vervelend nieuws zeg! Hopelijk gaat het met beiden snel beter! Krijgt hij nou ook extra of speciale voeding in het ziekenhuis ofzo?
Ze heeft zelf ijs gemaakt?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
sjeesis, Sirla. Ik maak me echt zorgen om je, dat je niet eens 2 bolletjes ijs durft te nemen.
Wanneer ga je eens met een psycholoog over je eetprobleem praten?
nee, dat hoeft ook niet. Maar Siral neemt het niet niet omdat het rommel is, maar omdat het meer kcals zijn, denk ik.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:59 schreef Probability het volgende:
Je hoeft toch geen rommel te nemen als je het niet wil..
Liefquote:Op maandag 18 juni 2012 07:18 schreef Tinkepink het volgende:
Hier schijnt de zon nog. En sterkte phaidra, met alles. Mijn kinderen zijn overigens prima groot geworden met de fles, dus mocht je je onterecht (maar zeer waarschijnlijk onder invloed van de hormonen) schuldig gaan voelen: niet doen. Je bent volgens mij een geweldig lieve moeder.
^^quote:Op maandag 18 juni 2012 06:59 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, sterkte Phaid!
het ziet er weer lekker grauw uit als ik naar buiten kijk
Siral begint zelf steeds over haar eetstoornis hoor, door te zeggen dat het zo moeilijk is om 1 boterham meer te eten, minder te sporten, dat ze zichzelf geen chocola kan gunnen, dat ze zon spijt gaat krijgen van ijs, niet kunnen stoppen met kcals tellen etc.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:04 schreef Probability het volgende:
Ja snap ik ook wel, maar vind ook dat er wel heel erg gehamerd wordt op haar eetprobleem. Lijkt mij niet zo fijn als ik siral was
Jepperdepep, ben om 0830 aan de beurt /koffiedrinktinzkhrestaurantquote:
Woensdag graag.quote:
Die inspiratie maakt m'n dag weer goedquote:Op maandag 18 juni 2012 08:32 schreef Novem het volgende:
Ja wat een schijtweer
Lijst:
O - havermout met 0% griekse yoghurt, amandelmelk, rozijnen, een pruim, honing
L - salade met surimi, tom&kom, tauge, sojasaus en sesamolie en zaadjes (geinspireerd door nallie), een speltbth hummus
T - hand gemengde noten
T - 2 vk knackebrod kaas, banaan
S - hardlopen
D - vega chili met halve avocado en beetje zilvervliesrijst
T - koffie verkeerd
Als de borstvoeding straks goed gaat en hij aangekomen blijkt te zijn, denk ik t wel. Of ik dat zelf prettig vind, weet ik nog niet... Merk dat ik er behoorlijk onzeker door geworden ben, dat had ik hiervoor eigenlijk totaal niet. Wel prettig dat ons niet-pluisgevoel prima werkt.quote:
Iedereen heeft een andere defenitie van normaal?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, dat hoeft ook niet. Maar Siral neemt het niet niet omdat het rommel is, maar omdat het meer kcals zijn, denk ik.
Bij bijna iedereen anders zou ik de creativiteit van zelf ijs maken van kwark en yoghurt toejuichen. Echt. Bij Siral echter niet. Die moet gewoon normaal eten. En bij normaal eten hoort dat als je liefdesverdriet hebt je rustig 2 bolletjes ijs mag/kunt eten.
Bij mijn weten is dit vrij 'normaal'. Omdat het al zo'n minimenneke is, wordt het nog scherper in de gaten gehouden. En je mag altijd de verloskundige bellen als je iets niet vertrouwt.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als de borstvoeding straks goed gaat en hij aangekomen blijkt te zijn, denk ik t wel. Of ik dat zelf prettig vind, weet ik nog niet... Merk dat ik er behoorlijk onzeker door geworden ben, dat had ik hiervoor eigenlijk totaal niet. Wel prettig dat ons niet-pluisgevoel prima werkt.
Nouja an sich is dat prima natuurlijk, maar met de problemen die je zelf wel eens aangeeft is het wel een klein alarmbelletje waard wellicht. Al vind ik het zelf wat lastig om jouw eigen visie erop te interpreteren, gezien de rapportering nogal wisselvallig isquote:Op maandag 18 juni 2012 08:42 schreef Siral het volgende:
Als jullie eens wisten dat ik eregisteren al all the icecream in the world had gegetenIn bed. And more.
Laat mij lekker ijs maken van yoghurt.
[..]
Iedereen heeft een andere defenitie van normaal?
Ik ben gewoon erg bezig met fitness en sport en vind het zonde om het te verkwansen gewoon, ik weet gewoon dat ik me bèter voel als ik gezond eet. Lichamelijk en geestelijk.
Geen goede Nalliedag vandaag hequote:Op maandag 18 juni 2012 08:49 schreef Nallie het volgende:
Oh de treinen werken ook weer mee... Blikseminslag bij Utrecht CS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |