Leuk! Krijgen we ook aan foto's?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
Dan maar linkjes Aurum
http://www.jeansonline.co(...)2-lead-sp-21491.html
http://www.jeansonline.co(...)-black-sp-27355.html
http://www.zalando.nl/koo(...)w-ko121i011-502.html
Jahoorquote:
Nee dance walken!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]of schoonspringen, kunstschaatsen en dressuur op muziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze bikini! Hij staat echt super in het echt, de vrouw van de winkel kwam er mee aan maar had hem zelf nooit uit het rek gepakt. Hij heeft echt zo'n parijs jaren 50 sfeer ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens wel erg groot even spoiler.
Oooooh dat kookai jurkje, leuk!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
Dan maar linkjes Aurum
http://www.jeansonline.co(...)2-lead-sp-21491.html
http://www.jeansonline.co(...)-black-sp-27355.html
http://www.zalando.nl/koo(...)w-ko121i011-502.html
Ja. En hij is vers vrijgezel (had ik niets mee te maken verders), dus timing is wel een dingetje om rekening mee te houdenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:08 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Oe, lastig denk? Hoort hij bij jullie vriendengroep?
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:33 schreef Probability het volgende:
Ik had de hints van Chico al lang door joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Cocotrimonium op 17-06-2012 01:34:21 ]
Ik heb daar de kraamverzorgster voor, het huis is nog nooit zo schoon geweestquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:55 schreef Mini. het volgende: Ik vind ze leuk LieLie!
Goh, ik heb vandaag al afgewassen, opgeruimd, de koelkast uitgemest, afval/papier/flessen weggebracht, gestofzuigd, post gesorteerd, boodschappen gedaan, huishouddingen gekocht in de stad... Nu nog de badkamer poetsen en dan heb ik op sporten na mijn hele to do-lijst van het weekend af.
Ik ken mezelf niet meer terug.
![]()
Correctie: coffee is my friend.quote:Op zondag 17 juni 2012 06:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Heb heul geen wallen bij mn avonddienst gevolgd door dagdienst vandaag!
Um crapquote:
Dattequote:
desigual is Spaans..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooi MlDesigual valt idd vrij klein, maar volgens mij kan jij het idd prima hebben met je strakke lijntje, en die kleurtjes ook!
Zwarte jurkje is hawt
[..]
Nee dance walken!Filmpje gegapt van Aurum (intussen al 4x bekeken, wehehe
![]()
)
^^quote:Op zondag 17 juni 2012 11:40 schreef conleche het volgende:
Welnee. In heel veel gevallen is het heul niet waar. Of alleen maar voor een tijdje.
/cynica
*mental image*quote:Op zondag 17 juni 2012 11:39 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh! Pff, ik heb oranje snot* insert smiley met vlaggetje in hand*
heb geen koorts though.
morgen maar ff de huisarts bellen als het niet beter wordt. Denk dat ik dan weer een antibiotica kuur nodig heb om de bacterien te nuken.
Iairco's en hun niet schoongemaakte filters
^^quote:Op zondag 17 juni 2012 11:40 schreef conleche het volgende:
Welnee. In heel veel gevallen is het heul niet waar. Of alleen maar voor een tijdje.
/cynica
Ik zou het met jouw klachten zeker overwegen. Het lijkt bijna alsof ze niet naar jouw geschiedenis van het afgelopen jaar kijken.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
De antibiotica werkt hier nietNiet zo gek als je precies hetzelfde kuurtje krijgt als de vorige keer en die dus ook niet werkte
Doktersassistentes
Misschien moet ik maar eens op zoek naar een andere praktijk.
quote:Op zondag 17 juni 2012 11:55 schreef Phaidra het volgende:
Boh XM
Mijn eetlijstjes van afgelopen dagen:
Boterhammen rosbief
Boterhammen filet A
Boterhammen ossenworst
Zachtgekookte eitjes
Cashewnootjes (wisten jullie dat die de melkproductie stimuleren? Bijzonder wel!)
Zo lekker na die 9 maanden en gezond ook nog *insert zonbebrilsmiley*
Ik denk dat dat dan weer niet mag als je borstvoeding geeft.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:57 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]! Ook alweer alcohol gehad? Of heb je dat niet gemist?
Oh ja, wachtquote:Op zondag 17 juni 2012 11:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat dat dan weer niet mag als je borstvoeding geeft.
Ik ook niet, want ik dacht dat je dan ook nog geen filet americain mocht eten enzo. Maar ach, tegen die tijd ga ik wel boekjes lezen daar over ofzo.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:59 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Oh ja, wacht. Ik ben duidelijk niet helemaal thuis in dat wereldje
.
Preciessssquote:Op zondag 17 juni 2012 12:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook niet, want ik dacht dat je dan ook nog geen filet americain mocht eten enzo. Maar ach, tegen die tijd ga ik wel boekjes lezen daar over ofzo.![]()
Dat jij daar nog op kunt hardlopen! Of houd je daar op een gegeven moment mee op?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:01 schreef _aurum_ het volgende:
Lol @ phaidra!
Planning voor vandaag:
O: lijnzaadcracker
L: zalmrolletjes met sla en roomkaas
S: lesje 16
T: 2 gekookte eitjes
D: gegrilde drumsticks en komkommersalade
T: creme fraiche, cacao en zoetstof
Dan eindig ik op 1550 kcals en 8 gr kh
Voor mij ook!quote:Op zondag 17 juni 2012 12:01 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Preciessss![]()
. Duurt (voor mij) ook nog wel even denk ik
.
Uitdaging voor haar persoonlijke drillsergeant.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat jij daar nog op kunt hardlopen! Of houd je daar op een gegeven moment mee op?
Naah, ik denk wel dat het op een gegeven moment ophoudt hoorquote:Op zondag 17 juni 2012 12:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat jij daar nog op kunt hardlopen! Of houd je daar op een gegeven moment mee op?
Dit is nu de derde dag, is een halve kilo af. Op 't gemakkiequote:Op zondag 17 juni 2012 12:03 schreef Vlierbloesem het volgende:
Hoeveelste lowcarb-dag is dit aurum? Lukte het hardlopen nog goed? Al gewichtsafname gezien of hou je dat niet bij?
quote:Op zondag 17 juni 2012 12:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Dit is nu de derde dag, is een halve kilo af. Op 't gemakkie
Geen specifieke gewichtsafname, als ik het dan niet red word ik sjaggoquote:Op zondag 17 juni 2012 12:16 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..].
Heb je net als Co een bepaalde gewichtsafname in je hoofd voordat je weer gaat opbouwen en/of heb je een bepaald aantal weken in gedachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |