abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 juni 2012 @ 22:32:15 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112984673
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_112984698
O+ O+ O+ O+

Dit is voor de komende tijd onze laatste keer een langere tijd elkaar niet zien!
pi_112984827
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_112984936
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_112985116
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 22:37 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Leuk! Krijgen we ook aan foto's?
Jahoor :Y hoop dat alles voor vrijdag aanstaande binnen is.

Ben erg benieuwd naar die zwarte.
pi_112985536
Zitten leuke dingen bij MI!

Zo, mams weer naar huis gebracht en nog bij de kittens gekeken. Kun je echt uren naar kijken nu, hoe ze ravotten met elkaar O+
pi_112986338
Oe! Leuk MI. Dank voor de linkjes ;)
  zaterdag 16 juni 2012 @ 23:23:21 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112987266
Ben de hele avond al aan het vreten:
Stuk appeltaart, 2 kommen vla, bak kwark met heel veel aardbeien en basterdsuiker, wortels, nootjes en dan kom LieLie nog met een heerlijke pizza.
Nu wil ik ook nog pizza en mijn vriend irriteert zich dood door mij omdat ik maar zit te zeuren om lekkere dingen.
En ik irriteer aan hem omdat hij net dat klein beetje morsen met cola ziet en dat hij met een uitdrukking op gezicht, zuchtend het blik met basterdsuiker goed dicht doet.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 16 juni 2012 @ 23:32:44 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112987586
Mooi Ml O+ Desigual valt idd vrij klein, maar volgens mij kan jij het idd prima hebben met je strakke lijntje, en die kleurtjes ook! *O* Zwarte jurkje is hawt 8-)

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 22:26 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

:Y of schoonspringen, kunstschaatsen en dressuur op muziek
Nee dance walken! :D Filmpje gegapt van Aurum (intussen al 4x bekeken, wehehe :') :D )

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_112987626
Die OP trouwens.. Huu! :')
pi_112987930
Ohai!

Nou, tas bijna ingepakt voor vakantie, morgen om 9:00 gaan we want we kunnen niet online inchecken dus we moeten extra vroeg zijn. Heb op de valreep nog slippers gekocht (witte Ipanema's) deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En deze bikini! Hij staat echt super in het echt, de vrouw van de winkel kwam er mee aan maar had hem zelf nooit uit het rek gepakt. Hij heeft echt zo'n parijs jaren 50 sfeer idee :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wegens wel erg groot even spoiler.
pi_112990513
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 10:08 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Oe, lastig denk? Hoort hij bij jullie vriendengroep?
Ja. En hij is vers vrijgezel (had ik niets mee te maken verders), dus timing is wel een dingetje om rekening mee te houden :+.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 12:33 schreef Probability het volgende:
Ik had de hints van Chico al lang door joh :P
:D :@. Nouja officieel is het nog niets he, dus eigenlijk zou ik nog steeds alleen vage hints moeten geven :+.

Wat lief een poesje voor DaD O+.

De mini van phaidra is echt mini! :o en superlief O+

En de score van vandaag: een 'fresh and fast' kookboek, een reisgids en wat flessen aftersun. Laat de vakantie maar komen :D.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_112991492
Cocktails doen in Aken was gezelligheid! O+

SPOILER

[ Bericht 38% gewijzigd door Cocotrimonium op 17-06-2012 01:34:21 ]
pi_112993517
Heb vandaag dagje gesurft, ging erg lekker! Niet zoveel wind als voorspeld, maar kon toch nog mooi planeren. Tot nu toe geen spierpijn dus denk dat het meevalt. Eten.was aardig standaard, maar heb vanavond redelijk wat toastjes op en 3 bier. Woog vanmiddag op mn ouders weegschaal hoog in de 78, dus zal s ochtends wat lichter zijn.
pi_112995181
Gaap. Zo vroeg. Je moet toch wat over hebben voor een dagje fotograferen. *nog een keer gaapt
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_112995191
veel plezier chico!

Ik ga naar bed, juist!
pi_112995246
Ik doe met je mee chico!
Je moet toch wat over hebben voor een paar dagen Oerol! :D

Truste Jagär!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_112995276
Chico wat leuk voor je O+ Ik had het dus wel totaal gemist. Veel plezier vandaag, je bent niet de enige die vroeg wakker is :+.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 20:55 schreef Mini. het volgende: Ik vind ze leuk LieLie! :Y Goh, ik heb vandaag al afgewassen, opgeruimd, de koelkast uitgemest, afval/papier/flessen weggebracht, gestofzuigd, post gesorteerd, boodschappen gedaan, huishouddingen gekocht in de stad... Nu nog de badkamer poetsen en dan heb ik op sporten na mijn hele to do-lijst van het weekend af. :o Ik ken mezelf niet meer terug. :+
Ik heb daar de kraamverzorgster voor, het huis is nog nooit zo schoon geweest :') :@

Perr, fijne vakantie! *O* Toffe bikini, staat je vast prachtig.

Desigual valt heel klein idd. Ik heb ooit een spijkerbroek gepast maar werd depressief toen ik een wel erg grote maat nodig had ;) (en het model viel supersmal op de heupen, schoot niet op).

[ Bericht 6% gewijzigd door Phaidra op 17-06-2012 06:14:26 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112995315
Mogge!
Heb heul geen wallen bij mn avonddienst gevolgd door dagdienst vandaag! :s)
pi_112995549
TT ;(

Goedmaak lijstje voor de afgelopen dagen.
Zie mezelf door de dag heen niet perse meer gaan eten, dus effe een T a 500 kcal erin gemikt.. zo lekker bootcampen.

O: havermout met sojamelk en banaan
T: grote (!) krentenbol met pindakaas en wat honing (want energie!)
S: bootcamp in de bossen
L: tonijn salade met sla/komkommer/tomaat/paprika/balsamico, boterham hummus/zongedr tomaat.
T: magere kwark, mueslireepje
D: gehaktbal achtige dingetjes uit de big green egg, gepofte aardappeltjes, witlof salade
T: appel
T: magere kwark

[ Bericht 2% gewijzigd door Siral op 17-06-2012 08:40:50 ]
pi_112995620
:W doei! vakantie!! *O*
pi_112995668
Een krentenbol 500 kcal? }:|
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_112995729
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 08:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Een krentenbol 500 kcal? }:|
Krentenbol is 320
Pindakaas 120 (gewoon goed gesmeerd)
Honing 60

zit je wel tegen de 500 ja?
pi_112995738
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 08:47 schreef Perruche het volgende:
:W doei! vakantie!! *O*
Have fuuuuuuuun en fijne vakantie!
pi_112995862
Veel plezier Perr! *O*

Ik ga gewoon mn boot halen. Nu maar hopen dat ik later deze week mn auto nog terug kan vinden. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_112995907
Fijne vakantie Per!! *O*
  Vis een optie? zondag 17 juni 2012 @ 09:26:53 #28
70532 loveli
N
pi_112995919
Have fun Perr & Henk!
crap in = crap out
pi_112995922
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 09:26 schreef loveli het volgende:
Have fun Perr & Henk!
Dat ja! :)
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_112995940
Fijne vakanties!
pi_112995975
Lijstje van gisteren:
O: Yoghurt met appel en rozijnen, 2 mueslicrackers met runderpastrami/hüttenkäse (en komkommer)
L: Twee geroosterde volkoren boterhammen met hüttenkäse/gegrilde kip/tapenade, 2 mueslicrackers sesamcrackers met hüttenkäse gerookte kip/pastrami (en komkommer)
T: Salade van veldsla, dressing, aardbeien en zachte geitenkaas
D: Spinazie, volkoren broodje met beefburger en een salade met o.a. zongedroogde tomaten
T: Bak Danio (mango/papaya) met kersen, aardbeien en een halve appel

Planning voor vandaag:
O: Yoghurt met appel, 2 crackers met hüttenkäse/biefstukworst (en komkommer)
L: Twee geroosterde volkoren boterhammen met zelfgemaakte eiersalade en hüttenkäse/tapenade, 2 crackers met gegrilde ham/gerookte kip/tapenade
T: Salade van veldsla, dressing, frambozen, halve appel, gerookte kip
D: Zalm met spinazie, zongedroogde tomaten en tagliatelle
T: Bak fruityoghurt met kersen

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlierbloesem op 17-06-2012 10:54:35 ]
pi_112995980
Henk natuurlijk ook veel plezier! *O*
pi_112996018
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 06:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Heb heul geen wallen bij mn avonddienst gevolgd door dagdienst vandaag! :s)
Correctie: coffee is my friend.

Fijne vakantie henk en pietje!
  zondag 17 juni 2012 @ 09:44:35 #34
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_112996106
Jaaaa fijne vakantie perr & Henk!!! Geniet r maar van!

@chico vrij lastig ja, maar komt allemaal goed! Want Liefde O+
~ Bonito La Risa ~
pi_112996127
Fijne dagen en veel plezier gewenst voor Per en Henk *O*
pi_112996138
Chico: jammer dat je nog niet openlijk van elkaar kunt genieten ;(
  zondag 17 juni 2012 @ 10:00:20 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112996286
Dubbele glimlachjes :D O+ Ik moest wel even goed kijken hoor :+

Haz fun vakantiegangers! *O*

Keelpijn en paar centimeter in de plus :') Hoop op opgeblazen wegens nog geen nummertje 2, meh oO<

Wel veel spierpijn van gisteren, o.a. in de onderbil w/
  Vis een optie? zondag 17 juni 2012 @ 10:01:06 #38
70532 loveli
N
pi_112996293
Wat is een overbil en heb ik die ook?
crap in = crap out
  zondag 17 juni 2012 @ 10:05:24 #39
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112996340
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 10:01 schreef loveli het volgende:
Wat is een overbil en heb ik die ook?
Um crap _O-

Jaaa die hangt zeg maar OVER je bovenbeen. Dus OVER-bil. Heel logisch. :Y Denk dat jij er geen hebt :+

Gecorrigeerd oO<
  Vis een optie? zondag 17 juni 2012 @ 10:07:48 #40
70532 loveli
N
pi_112996368
*checkt achterzijde* Ik heb geen bil over.
crap in = crap out
pi_112996482
Ik heb het gevoel dat ik als een malle vocht vasthoudt vandaag.. Zoute kaas op de pizza van gister?
  zondag 17 juni 2012 @ 10:44:51 #42
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112996900
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 10:07 schreef loveli het volgende:
*checkt achterzijde* Ik heb geen bil over.
Datte :')

Veel plezier vakantiegangers!

Waarom wil het GVD geen zomer worden, raark er soms echt gestresst van, bah!

Wij gaan zo maar eventjes 2 uurtjes wandelen, daarna schop ik mijzelf de keuken in, lekker gevulde groentes maken en een vieze modderige, met slakken vol sla schoonmaken
pi_112997046
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 23:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooi Ml O+ Desigual valt idd vrij klein, maar volgens mij kan jij het idd prima hebben met je strakke lijntje, en die kleurtjes ook! *O* Zwarte jurkje is hawt 8-)

[..]

Nee dance walken! :D Filmpje gegapt van Aurum (intussen al 4x bekeken, wehehe :') :D )

desigual is Spaans..
des - igual

Wel grappig kwam er in Spanje achter :')
Worry is a misuse of imagination
pi_112997240
Stomme tt :P
Worry is a misuse of imagination
pi_112998049
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:02 schreef Probability het volgende:
Stomme tt :P
Hij is wel waar :P
Be someone that makes you happy
pi_112998148
Mogguh! Pff, ik heb oranje snot :') * insert smiley met vlaggetje in hand*
heb geen koorts though.
morgen maar ff de huisarts bellen als het niet beter wordt. Denk dat ik dan weer een antibiotica kuur nodig heb om de bacterien te nuken.

I O+ airco's en hun niet schoongemaakte filters O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_112998157
Welnee. In heel veel gevallen is het heul niet waar. Of alleen maar voor een tijdje. :P

/cynica
  Vis een optie? zondag 17 juni 2012 @ 11:41:11 #48
70532 loveli
N
pi_112998176
quote:
6s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:40 schreef conleche het volgende:
Welnee. In heel veel gevallen is het heul niet waar. Of alleen maar voor een tijdje. :P

/cynica
^^
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 17 juni 2012 @ 11:41:44 #49
70532 loveli
N
pi_112998185
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:39 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh! Pff, ik heb oranje snot :') * insert smiley met vlaggetje in hand*
heb geen koorts though.
morgen maar ff de huisarts bellen als het niet beter wordt. Denk dat ik dan weer een antibiotica kuur nodig heb om de bacterien te nuken.

I O+ airco's en hun niet schoongemaakte filters O+
*mental image*
hier alleen nog maar groen
crap in = crap out
  zondag 17 juni 2012 @ 11:47:20 #50
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112998306
De antibiotica werkt hier niet *O* Niet zo gek als je precies hetzelfde kuurtje krijgt als de vorige keer en die dus ook niet werkte *O* Doktersassistentes *O*

Misschien moet ik maar eens op zoek naar een andere praktijk.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_112998337
Co is zag dat je gisteren nog op mijn vraag had gereageerd! Leuk dat je het nog even berekend had :D. Lekker hardgelopen? Weer -4kg?

Ik ben vandaag niet gaan hardlopen omdat het ontzettend hard waait :@. Slecht excuus, ik weet het :'). Deze week maar 1x hardgelopen.
pi_112998341
quote:

/cynica
^^

je hebt meer dan liefde alleen nodig voor een goede relatie :Y

-edit- dat....en worteltjescake In de oven staat :')
pi_112998343
XM -O- :*.
pi_112998431
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
De antibiotica werkt hier niet *O* Niet zo gek als je precies hetzelfde kuurtje krijgt als de vorige keer en die dus ook niet werkte *O* Doktersassistentes *O*

Misschien moet ik maar eens op zoek naar een andere praktijk.
Ik zou het met jouw klachten zeker overwegen. Het lijkt bijna alsof ze niet naar jouw geschiedenis van het afgelopen jaar kijken. -O- :*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_112998467
Li, dat klinkt ook niet goed?

XM, misschien wel. Voel je je fijn bij je huisarts? Imo is dat erg belangrijk
pi_112998472
Boh XM -O-

Mijn eetlijstjes van afgelopen dagen:
Boterhammen rosbief
Boterhammen filet A
Boterhammen ossenworst
Zachtgekookte eitjes
Cashewnootjes (wisten jullie dat die de melkproductie stimuleren? Bijzonder wel!)

Zo lekker na die 9 maanden en gezond ook nog *insert zonbebrilsmiley*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112998502
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:55 schreef Phaidra het volgende:
Boh XM -O-

Mijn eetlijstjes van afgelopen dagen:
Boterhammen rosbief
Boterhammen filet A
Boterhammen ossenworst
Zachtgekookte eitjes
Cashewnootjes (wisten jullie dat die de melkproductie stimuleren? Bijzonder wel!)

Zo lekker na die 9 maanden en gezond ook nog *insert zonbebrilsmiley*
:D! Ook alweer alcohol gehad? Of heb je dat niet gemist?
pi_112998508
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:57 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

:D! Ook alweer alcohol gehad? Of heb je dat niet gemist?
Ik denk dat dat dan weer niet mag als je borstvoeding geeft. :P
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_112998541
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik denk dat dat dan weer niet mag als je borstvoeding geeft. :P
Oh ja, wacht :'). Ik ben duidelijk niet helemaal thuis in dat wereldje :+.
pi_112998561
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:59 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Oh ja, wacht :'). Ik ben duidelijk niet helemaal thuis in dat wereldje :+.
Ik ook niet, want ik dacht dat je dan ook nog geen filet americain mocht eten enzo. Maar ach, tegen die tijd ga ik wel boekjes lezen daar over ofzo. :') :D
pi_112998596
Lol @ phaidra!

Planning voor vandaag:

O: lijnzaadcracker
L: zalmrolletjes met sla en roomkaas
S: lesje 16
T: 2 gekookte eitjes
D: gegrilde drumsticks en komkommersalade
T: creme fraiche, cacao en zoetstof

Dan eindig ik op 1550 kcals en 8 gr kh
pi_112998614
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:00 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ook niet, want ik dacht dat je dan ook nog geen filet americain mocht eten enzo. Maar ach, tegen die tijd ga ik wel boekjes lezen daar over ofzo. :') :D
Preciessss oO< :D. Duurt (voor mij) ook nog wel even denk ik :P.
pi_112998640
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:01 schreef _aurum_ het volgende:
Lol @ phaidra!

Planning voor vandaag:

O: lijnzaadcracker
L: zalmrolletjes met sla en roomkaas
S: lesje 16
T: 2 gekookte eitjes
D: gegrilde drumsticks en komkommersalade
T: creme fraiche, cacao en zoetstof

Dan eindig ik op 1550 kcals en 8 gr kh
Dat jij daar nog op kunt hardlopen! Of houd je daar op een gegeven moment mee op?
pi_112998645
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:01 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Preciessss oO< :D. Duurt (voor mij) ook nog wel even denk ik :P.
Voor mij ook! :D
pi_112998647
Hoeveelste lowcarb-dag is dit aurum? Lukte het hardlopen nog goed? Al gewichtsafname gezien of hou je dat niet bij?
  Vis een optie? zondag 17 juni 2012 @ 12:03:58 #66
70532 loveli
N
pi_112998666
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:02 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat jij daar nog op kunt hardlopen! Of houd je daar op een gegeven moment mee op?
Uitdaging voor haar persoonlijke drillsergeant.
crap in = crap out
pi_112998885
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:02 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Naah, ik denk wel dat het op een gegeven moment ophoudt hoor :P

Ff kijken hoe het gaat :) en anders ga ik valsspelen, ff wat snelle suikers voor het lopen, die verbrand ik tijdens het lopen en dan ben ik daarna weer in ketose.
pi_112998928
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:03 schreef Vlierbloesem het volgende:
Hoeveelste lowcarb-dag is dit aurum? Lukte het hardlopen nog goed? Al gewichtsafname gezien of hou je dat niet bij?
Dit is nu de derde dag, is een halve kilo af. Op 't gemakkie :Y)
pi_112998995
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:13 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Dit is nu de derde dag, is een halve kilo af. Op 't gemakkie :Y)
*O*.
Heb je net als Co een bepaalde gewichtsafname in je hoofd voordat je weer gaat opbouwen en/of heb je een bepaald aantal weken in gedachten?
pi_112999165
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:16 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

*O*.
Heb je net als Co een bepaalde gewichtsafname in je hoofd voordat je weer gaat opbouwen en/of heb je een bepaald aantal weken in gedachten?
Geen specifieke gewichtsafname, als ik het dan niet red word ik sjaggo :')

Wil meer van de zoete trek af.

Voor de rest kijken hoe het gaat, volgens mij mag je maar 2 weken zo laag zitten en zou je dan weer omhoog moeten.
pi_112999261
:W mogge!

Zag leuke foto's al ben ik wel benieuwd hoe die bikini staat :Y

Verder geloof ik dat ik meer moet gaan eten :@ 54,5 is skinny bitch.
Heb dus net maar eens milkshake gemaakt en nu een berg brood. Plus de komende weken meer gaan oefenen met meer eten.

Mijn lichaam is wakker ofzo :') :D
pi_112999497
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:48 schreef Vlierbloesem het volgende:
Co is zag dat je gisteren nog op mijn vraag had gereageerd! Leuk dat je het nog even berekend had :D. Lekker hardgelopen? Weer -4kg?

Ik ben vandaag niet gaan hardlopen omdat het ontzettend hard waait :@. Slecht excuus, ik weet het :'). Deze week maar 1x hardgelopen.
Ik héb hardgelopen. 7,6 km. Halverwege wel een meter of 400 gewoon gewandeld, ik eet natuurlijk ook niet zo heeeeel veel KH's nog, dus dat is wel logisch. Ging al met al niet slecht.

Gisteren:
O: 2x wasa roggecrackers met filet A., gekookt ei
T: halve grapefruit
L: 2x KH arm brood met sla, mayo, augurk, ui, paprika en gerookte kipfilet
T: volle kwark met citroen/zoetstof/aardbeien
S: hardlopen (7,6 -400)
T: wodka, knabbelbacon
D: rundergehaktballetjes, salade en nog een groente die ik nog moet kopen.met ui balanzketchup en mayo
T: 1 blokje extra pure choco met sinaasappel
T: 2 plakjes gerookte kipfilet, 1 plakje rosbief

(1575 -100 -3,8)

Vandaag:
O: 2x wasa roggecrackers met filet A., gekookt ei
T: halve grapefruit
L: 2x KH arm brood met ertussen: mayo, Thaise peper, botersla, rosbief en ui
T: volle kwark/citroen/zoetstof/aardbeien
D: BBQ bij een vriendin en vast wel een wijntje of 2
pi_112999536
Goed bezig Co!
pi_112999706
quote:

/cynica
Ik ben een idealist :P

Heb weer een batch raw brownies gemaakt voor in de vriezer :9
Be someone that makes you happy
pi_112999734
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:26 schreef Ml-etje het volgende:
:W mogge!

Zag leuke foto's al ben ik wel benieuwd hoe die bikini staat :Y

Verder geloof ik dat ik meer moet gaan eten :@ 54,5 is skinny bitch.
Heb dus net maar eens milkshake gemaakt en nu een berg brood. Plus de komende weken meer gaan oefenen met meer eten.

Mijn lichaam is wakker ofzo :') :D
Das inderdaad wel een beetje weinig....Maar toch vond ik dat je er goed uitzag vorige week :Y
pi_112999746
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:43 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik ben een idealist :P

Heb weer een batch raw brownies gemaakt voor in de vriezer :9
Die vriezer boft maar met jou!
pi_112999781
Ik blijf nu al weer twee weken hangen op hetzelfde gewicht. Zo grappig, ik blijf heel lang schommelen rond een gewicht (vrij frustrerend) en dan maak ik ineens een plunge van bijna een kilo en dan schommel ik weer wat op en neer. :P

En als ik heel eerlijk ben kan het allemaal wel wat sneller, broodje döner als avondeten zoals gisteren werkt ook niet echt mee natuurlijk. _O-
pi_112999827
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:44 schreef An24 het volgende:

[..]

Das inderdaad wel een beetje weinig....Maar toch vond ik dat je er goed uitzag vorige week :Y
Jawel, niets mis mee verder.
Beetje meer borst zou leuk zijn :P

Maar magerder moet het niet worden, vorig jaar rond deze tijd zat ik boven de 60 en kreeg ik er niets af.
Maar jij bent anders ook een mooie slanke den zeg :*
pi_112999919
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:47 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Maar magerder moet het niet worden, vorig jaar rond deze tijd zat ik boven de 60 en kreeg ik er niets af.
Ik denk dat als je een oplossing hebt voor het borst probleem, dat je een gat in de markt hebt :D

De meeste slankies zijn slanke dennen O+
pi_113000064
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:47 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Begint weer te komen ja....nog eventjes en dan ben ik weer onder de 60 *O*
pi_113000179
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:56 schreef An24 het volgende:

[..]

Begint weer te komen ja....nog eventjes en dan ben ik weer onder de 60 *O*
Dan ben je nu ook al mooi slank, denk ik zo! Ik ga ook al weer goed die kant op! :7
pi_113000250
O+

Verder vind ik An ook zo al mooi slank! Althans, wat ik op de foto's zie :) En MI ook, maar 54 is idd misschien wat aan de dunne kant voor jou (al valt me dat op de foto's ook niet op btw).
pi_113000279
Oeh, als er borsten uitgedeeld gaan worden hou ik mij ook aanbevolen. Ik heb buik te ruil!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_113000292
Haha, ik wil mijn borsten wel een keertje ruilen zodat ik ook eens zo'n schattig strapless bikini'tje aan kan! :D
pi_113000298
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
O+

Verder vind ik An ook zo al mooi slank! Althans, wat ik op de foto's zie :) En MI ook, maar 54 is idd misschien wat aan de dunne kant voor jou (al valt me dat op de foto's ook niet op btw).
dank :*
pi_113000301
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh, als er borsten uitgedeeld gaan worden hou ik mij ook aanbevolen. Ik heb buik te ruil!
Dit :D

Al is mijn voorgevel voor de eerste keer ooit eindelijk eens wat aanwezig O+
pi_113000349
quote:
Jij bent reuze slank!
pi_113000367
quote:
Ik krijg de laatste tijd vaak te horen dat mijn boobies groter geworden zijn. En dan moet ik dus telkens uitleggen dan ik juist afgevallen ben en de boobies groter lijken door een strakkere buik :')

Ik val namelijk ook als eerste af op boobiehoogte :+
pi_113000374
Ik schommel overigens rond de 69/68 's ochtends (zonder al te veel kleren aan). Moet zeggen dat het me enorm meevalt tot nu toe :D Wil na de zwangerschap proberen om weer rond de 58 uit te komen (heb de laatste jaren altijd rond de 65 geschommeld, maar rond de 57/58 is eigenlijk het mooiste bij me, vind ik).

Dus, straks mooie motivatie om er eens goed tegenaan te gaan. Word nu sowieso 'gedwongen' om qua eten al een gezondere levensstijl aan te leren, dus dat is al mooi meegenomen :)

Vandaag (wel weer vrij laat) ontbeten met een gebakken eitje, brood en een boterham met boterhamworst.
  zondag 17 juni 2012 @ 13:10:20 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113000433
Ik zou wel wat bips-/buikvet naar boven willen loodsen :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_113000576
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:51 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik denk dat als je een oplossing hebt voor het borst probleem, dat je een gat in de markt hebt :D

De meeste slankies zijn slanke dennen O+
Goede bh :Y

Al heb ik me vrijdag kapot gelachen om iemand die me letterlijk kwam vragen "wat voor bh is dat?"
Het meisje waarmee hij was had het schaamrood op de kaken.
pi_113000590
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:04 schreef Goodbye het volgende:
Haha, ik wil mijn borsten wel een keertje ruilen zodat ik ook eens zo'n schattig strapless bikini'tje aan kan! :D
Dat zijn net minimizers die dingen.
Kan je ze echt niet aan?
pi_113000614
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:16 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Goede bh :Y

Al heb ik me vrijdag kapot gelachen om iemand die me letterlijk kwam vragen "wat voor bh is dat?"
Het meisje waarmee hij was had het schaamrood op de kaken.
Waarom vroeg hij je dat? :D
  Vis een optie? zondag 17 juni 2012 @ 13:18:58 #94
70532 loveli
N
pi_113000628
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

^^

Details/dirt, please.
crap in = crap out
  zondag 17 juni 2012 @ 13:20:34 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113000673
MI heeft carrièreswitch gemaakt naar verkoopster bij de Hunkemöller?

Zoveel vragen...!
pi_113000710
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Liep vrijdag tegen een groepje collega's aan die van mijn leeftijd zijn.
Daar waren weer andere mensen bij die ik niet kende en die kennelijk van de vleeskeuring waren want er bleef niet veel van mij/vriendin over qua blikken.

Een van die mannen vond het schijnbaar leuk kenbaar te maken dat ze bij mijn slankheid een push up bh verwachten oid.
Wel nadat dat meisje dat had gezegd tegen hen dat dat echt niet anders kon zijn.

Hij had wel meer briljante uitspraken.
pi_113000711
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:17 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat zijn net minimizers die dingen.
Kan je ze echt niet aan?
Het kan wel, maar andere bikini's staan gewoon mooier. Dus ja, dan ga ik daar voor! :D
pi_113000741
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:06 schreef LieLie het volgende:

[..]

Jij bent reuze slank!
Dank je, maar van de foto's die ik van mezelf van gister terug zag werd ik niet blij. :P.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_113000746
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Het kan wel, maar andere bikini's staan gewoon mooier. Dus ja, dan ga ik daar voor! :D
Ah ok :) nou troost je bandeau bikini's staan me voor geen meter, dan blijft er helemaal niets over.
pi_113000761
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:21 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Liep vrijdag tegen een groepje collega's aan die van mijn leeftijd zijn.
Daar waren weer andere mensen bij die ik niet kende en die kennelijk van de vleeskeuring waren want er bleef niet veel van mij/vriendin over qua blikken.

Een van die mannen vond het schijnbaar leuk kenbaar te maken dat ze bij mijn slankheid een push up bh verwachten oid.
Wel nadat dat meisje dat had gezegd tegen hen dat dat echt niet anders kon zijn.

Hij had wel meer briljante uitspraken.
Que? Dus hij had meer tiet verwacht ofwat? Wat een kwast! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')