Vandaag om een uur of één weggereden, rond een uur of 7 weer thuis. We hebben de 126 uitgelaten op een rit van ongeveer 350 km

Eerst naar Zwolle, gestopt bij kennissen, toen via Emmeloord naar de afsluitdijk, stukje van de hoofdwegen af tot aan de N383 en via Leeuwarden en Drachten terug. We hadden liever wat langer noordelijker door willen rijden, maar we waren wat verkeerd gereden her en der (en wat blijven hangen/laat vertrokken) dus dat vonden we wel mooi zat

Hij snort best prima, 80 is wel duidelijk fijner dan 100, en als we maar om de zoveel tijd stoppen om te strekken valt het wel te doen. Al gaat het duidelijk een lange week worden voor ons met de Run
Helaas halen we 'slechts' 1:16 hooguit, dat zou nog wel een stukje beter moeten kunnen eigenlijk. Maar ik ga er sowieso nog mee langs de verzamelaar om nog wat kleine dingen na te laten kijken. En ik vrees dat ik uitgerekend hiermee m'n eerste bekeuring te pakken heb; na een tankbeurt net na Donkerbroek wisselden we van chauffeur, en dacht ik dat het 100 was maar later (b)leek het een 80-deel te zijn. Daarmee ben ik wel langs die flitspalen daar gescheurd

En de reacties van mensen blijft geweldig
quote:
Ik wist überhaupt niet dat daar al enige hoogte in zat
quote:
Nee, en die sleutel lijkt mensen bijna net zoveel te fascineren als de auto zelf

Maar de sleutel hebben we te leen, hoewel het steeds aantrekkelijker wordt eens iemand te zoeken die zelf even zo'n ding kan maken
[ Bericht 0% gewijzigd door Dingest op 18-06-2012 00:37:03 ]