De rest ook blijkbaarquote:Op zondag 17 juni 2012 21:53 schreef Sounddragon het volgende:
Willems wil eerder naar huis geloof ik
jepquote:
Als Denemarken met 2 punten verschil wint wel ja.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:16 schreef Duvel het volgende:
Als Denemarken nu van Duitsland wint, gaat Duitsland ook naar huis of zo?
quote:
dit soort grote plaatjes kun je beter ff in spoilers zetten - scheelt voor mobiele gebruikers nogalquote:Op zondag 17 juni 2012 22:29 schreef densmee het volgende:
na een half dagje knutselen heb ik een plankenzaag gemaakt voor de motorzaag, vergelijkbaar met deze
[ afbeelding ]
ik had er ook een kunnen kopen maar dan had ik een kleinere gehad voor 250 euro
bijvoorbeeld een alaskan sawmill
koop eens fatsoenlijk internep, zeurquote:Op zondag 17 juni 2012 22:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dit soort grote plaatjes kun je beter ff in spoilers zetten - scheelt voor mobiele gebruikers nogal
zeik dan niet over te grote plaatjes. Als je mobiel zit dan text onlyquote:
vrachtwagen tegen vrachtwagen brrrrquote:
hee newbie zit niet zo te zeikenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dit soort grote plaatjes kun je beter ff in spoilers zetten - scheelt voor mobiele gebruikers nogal
quote:
Ik wist überhaupt niet dat daar al enige hoogte in zatquote:Op zondag 17 juni 2012 01:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij hebt na deze foto's een nog hogere heldenstatus bij mij dan je al had!
Nee, en die sleutel lijkt mensen bijna net zoveel te fascineren als de auto zelfquote:
Nou.. Ik moet wel zeggen dat ik met de hoogste stand van de ruitenwissers nog geen flikker zag. Dus ik ben achter een vrachtwagen blijven hangenquote:Op maandag 18 juni 2012 08:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ohjee regen, snel in de file staan!
Zullen we naar huis gaan, 't bed inkruipen en een filmpje kijkenquote:Op maandag 18 juni 2012 09:00 schreef Sounddragon het volgende:
Lekker weertje; je zal maar buiten of bij de NS werken
Als je dat toch laat doen, laat er dan een klein 12V-motortje bij zetten dat die sleutel langzaam terug laat draaien, dat zou 'm echt af maken!quote:Op maandag 18 juni 2012 00:31 schreef Dingest het volgende:
Nee, en die sleutel lijkt mensen bijna net zoveel te fascineren als de auto zelfMaar de sleutel hebben we te leen, hoewel het steeds aantrekkelijker wordt eens iemand te zoeken die zelf even zo'n ding kan maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |