Hij ziet er beter uit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:44 schreef densmee het volgende:
Goedemorgen
En voor de appel fans wat is nu het belangrijkste voordeel tegenover een pc met dezelfde specs voor de helft van de prijs
die moeten naar de groenteboerquote:
Mwah,.. De software van apple is echt specifiek voor die hardware geschreven. Windows draait op miljoenen computers met andere veel verschillende hardware.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:32 schreef Duvel het volgende:
Is een appel niet ook stabieler of zo? Kleinere kans op hardwareconflicten?
Klopt, maar apple heeft misschien iets van 10 verschillende combinaties mac's met andere hardware, terwijl Windows PC's honderdduizenden verschillende hardwarecombinaties heeft. Daarom installeer je ook nooit drivers bij het installeren van Mac OS, terwijl je dit bij Windows wel zou doen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:35 schreef Duvel het volgende:
Appels daaien tegenwoordig toch ook gewoon op Intel-processoren? Klinkt weinig specifiek.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:57 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb mijn Appel net opgegeten![]()
Korte broeken en hempies dag vandaag, je zal maar een kantoorbaan hebben
Dat het ding het doet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:44 schreef densmee het volgende:
Goedemorgen
En voor de appel fans wat is nu het belangrijkste voordeel tegenover een pc met dezelfde specs voor de helft van de prijs
Wacht maar tot het kei hard regent.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:57 schreef Sounddragon het volgende:
Korte broeken en hempies dag vandaag, je zal maar een kantoorbaan hebben
mijn xp pc doet het ook gewoon, nog nooit iets mee gehad.quote:
ongeveer helemaal nooit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:08 schreef 2cv het volgende:
En hoe vaak zit je te vloeken en te tieren omdat er weer eens iets niet goed werkt, je onbedoeld weer een onvindbare toetsencombinatie ingedrukt hebt waardoor het toetsenbord niet meer reageert zoals verwacht, er weer 1 of ander dingetje geüpdatet moet worden terwijl jij met iets anders bezig bent, je weer rare fratsen uit moet halen om te kunnen scrollen en bijzondere leestekens onvindbaar zijn ?
Ja, dat Autocad voor de Mac een beetje duur is, is wel een tegenvaller ja.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:10 schreef densmee het volgende:
[..]
ongeveer helemaal nooit.
hoe vaak ik wel gelukkig ben dat ik specifieke software kan installeren zijn overigens niet op een hand te tellen.
probeer voor de grap eens arcgis of autocad op een appel te installeren
quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:27 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Klopt, maar apple heeft misschien iets van 10 verschillende combinaties mac's met andere hardware, terwijl Windows PC's honderdduizenden verschillende hardwarecombinaties heeft. Daarom installeer je ook nooit drivers bij het installeren van Mac OS, terwijl je dit bij Windows wel zou doen.
[..]
-> keet + koffiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |