mogen wij ook een stukje?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:31 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb net met mijn moeder een appeltaart gemaakt voor mijn vader (en onszelf natuurlijk)
Ik loop achterquote:Op zondag 17 juni 2012 14:01 schreef Easymodo het volgende:
Yay, mijn eerste SS ranking op osu. Het is niet zo moeilijk als je door hebt dat 300 punten essentieel is voor een goede score.
Probeer deze eens op normal en probeer een S rank te halen:quote:Op zondag 17 juni 2012 14:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik loop achter
Jullie bevinden je nu in een totaal andere wereld dan ik.
Inderdaad.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:01 schreef Easymodo het volgende:
Yay, mijn eerste SS ranking op osu. Het is niet zo moeilijk als je door hebt dat 300 punten essentieel is voor een goede score.
Dat heet in bad gaan viespeukkiequote:Op zondag 17 juni 2012 14:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
* Blue_Panther_Ninja is aan het schoonmaken
Heerlijk.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:04 schreef .Cake. het volgende:
Volgens mij werk ik nu in een natte droom van robin.
Hele ochtend en middag met Debussy en Ravel op de speakers lopen werken
Hallon beste Sint.quote:
En deze post doet me weer denken aan wat we laatst deden op hoe heet die site ookalweer.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hallon beste Sint.
Doet me denken aan dat chatmetvreemden-topic. Daar was het codewoord ook 'hallon'
Omegle.comquote:Op zondag 17 juni 2012 15:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En deze post doet me weer denken aan wat we laatst deden op hoe heet die site ookalweer.
Dat we alleen elkaar nog tegen kwamen
tjetterquote:Op zondag 17 juni 2012 15:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hallon beste Sint.
Doet me denken aan dat chatmetvreemden-topic. Daar was het codewoord ook 'hallon'
Een heerlijke combo kan ook heel veel schelen.quote:
Nice. Ik merk ook dat je steeds beter begint te spelen. In het begin bakte je er echt niets vanquote:Op zondag 17 juni 2012 15:30 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Een heerlijke combo kan ook heel veel schelen.
Allebei S rank, maar
22s - DECO*27 feat. Topi - Love Distance Long Affair [S h i a's Normal] 1,899,350 (S)
8m - DECO*27 feat. Topi - Love Distance Long Affair [S h i a's Normal] 908,210 (S)
Meh daar kan je niet meekijken met andere gesprekkenquote:Op zondag 17 juni 2012 15:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hetzelfde principe was dat.
chatmetvreemden.nl
Well... It's n-not like I'm doing this for you, d-dummy!quote:Op zondag 17 juni 2012 15:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nice. Ik merk ook dat je steeds beter begint te spelen. In het begin bakte je er echt niets van
Het is baka, b-baka!quote:Op zondag 17 juni 2012 15:33 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Well... It's n-not like I'm doing this for you, d-dummy!
Gaat het wel??quote:Op zondag 17 juni 2012 15:46 schreef Easymodo het volgende:
[..]
It's not t-that I didn't know that! Y-you. That Klipnap, always treating me as a child!
I wasn't! You always misunderstand me!quote:Op zondag 17 juni 2012 15:46 schreef Easymodo het volgende:
[..]
It's not t-that I didn't know that! Y-you. That Klipnap, always treating me as a child!
Bij de computerzaak in Amstelveen.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:06 schreef AnimeFan het volgende:
Weet iemand waar ik een IBM 5100 kan kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw, nu al?!!!?! Kijken die shizzle!quote:Op zondag 17 juni 2012 16:06 schreef Klipnap het volgende:
Accel World begint eindelijk een klein beetje interessant te worden. Vermoed ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:17 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wauw, nu al?!!!?! Kijken die shizzle!Vooral het yandere-zusje is ergerlijk. En alle gametermen in het Engrish.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja, Haruyuki's speech in minuut 12 van episode 10![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |