Nee integendeel zelfs. TLoK is een van de strakste series die ik ooit zag. Geen greintje overtollig vet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:07 schreef gniffie het volgende:
Dan moet ik daar maar even achteraan gaan. Is het vet?
quote:
quote:
quote:I have to ask this. Were you going for the Gendo look with the beard and glasses, or is that just a coincidence?
Expendablefodder 1 jaar geleden
Well, I think on some subconscious Freudian sublevel of my lizard brain, Gendo definitely inspired my choice of beardage. Finding those glasses was a happy accident.
drshoggothshow in reactie op Expendablefodder 1 jaar geleden
wat is DAT?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:17 schreef Klipnap het volgende:
Wat is er met deze subgroep?![]()
[ afbeelding ]
Allang. Ik raad je wel aan om de serie af te kijken, laatste paar eps zijn erg goed. Azula die helemaal doordraait.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:04 schreef gniffie het volgende:
Is Avatar dan al afgelopen? Ben nog bij s03e20 dacht ik, met die dikke battles
Het is maar een van de hoofdpersonen, no biggie.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:58 schreef gniffie het volgende:
Wie is Zuko. Je hebt die kale, dat gastje en dat meisje
2007 de laatste keer dat ik dat gezien heb![]()
Ik geef het op.quote:
Vaag.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:02 schreef robin007bond het volgende:
Hoe vond je episode 2 van EVA, Klipnap?
Dat is Kabuto uit Narutoquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ergerde me altijd zo aan de Nederlandse dub van hem. Dat halve gehijg er doorheen.
Oeh, ik ben echt zo benieuwd wat je van de serie gaat vindenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Vaag.
Alleen die vader is wel cool met zijn pose.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sprekend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de NL dub van avatar vond ik eigenlijk wel prima..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ergerde me altijd zo aan de Nederlandse dub van hem. Dat halve gehijg er doorheen.
Ik ook.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:24 schreef mschol het volgende:
[..]
de NL dub van avatar vond ik eigenlijk wel prima..
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:24 schreef gniffie het volgende:
Aan de fles dan![]()
Of was jij degene die niet dronk, dan weet ik het ook niet meer
Hij was inderdaad diegene die niet dronk. Net als ik.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:24 schreef gniffie het volgende:
Aan de fles dan![]()
Of was jij degene die niet dronk, dan weet ik het ook niet meer
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hij was inderdaad diegene die niet dronk. Net als ik.
Nou goed, met woorden kan ik je niet opvrolijken, en mijn madoka folder is NSFF. Misschien heb ik dit plaatje dus wel van joutoch proberen
[ afbeelding ]
Ik heb er net even op gezocht. Blijkt al gebruikt te worden voor Not safe for Facebook. bahquote:
Vond m ook prima te doen, maar daar ergerde ik me dan toevallig wel aan.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:24 schreef mschol het volgende:
[..]
de NL dub van avatar vond ik eigenlijk wel prima..
Da's niets vergeleken met deze.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:33 schreef robin007bond het volgende:
Deze is wel goed gelukt.
[ afbeelding ]
Tsjaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Amane Misa cosplays zijn ook wel goeie van:
[ afbeelding ]
En ehh okay, minder goeie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Da's niets vergeleken met deze.
[ afbeelding ]
De peer versiequote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Da's niets vergeleken met deze.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:42 schreef Arashimashou het volgende:
http://www.cosplayhouse.c(...)tume-Version-01.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:42 schreef Arashimashou het volgende:
http://www.cosplayhouse.c(...)tume-Version-01.html
Musthave!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.cosrain.com/20(...)u-shoujo-madoka.html![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Musthave!Hmmm... goedgekeurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.cosrain.com/20(...)u-shoujo-madoka.html
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:33 schreef robin007bond het volgende:
Deze is wel goed gelukt.
[ afbeelding ]
Oh! My! Nutbladder!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Amane Misa cosplays zijn ook wel goeie van:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |