quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:50 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Robin's reactie nadat hij zijn nieuwe QB-poster heeft opgehangen.
Dit doet me denken aan iets waaraan ik niet echt herinnerd wilde worden.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:06 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
NEE. WAQMPMGOPmgopmgopm
GADVERDAMME IK WIL NIET MEER WAAAH!![]()
SPOILER: GatverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dit is het nieuwe seizoen al, met 10 eps so far.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:04 schreef gniffie het volgende:
Is Avatar dan al afgelopen? Ben nog bij s03e20 dacht ik, met die dikke battles
Op die tankquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik lig plat. Toen die neger zwarte meneer kwam al helemaal.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:17 schreef Klipnap het volgende:
Wat is er met deze subgroep?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:17 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Nee integendeel zelfs. TLoK is een van de strakste series die ik ooit zag. Geen greintje overtollig vet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:07 schreef gniffie het volgende:
Dan moet ik daar maar even achteraan gaan. Is het vet?
quote:
quote:
quote:I have to ask this. Were you going for the Gendo look with the beard and glasses, or is that just a coincidence?
Expendablefodder 1 jaar geleden
Well, I think on some subconscious Freudian sublevel of my lizard brain, Gendo definitely inspired my choice of beardage. Finding those glasses was a happy accident.
drshoggothshow in reactie op Expendablefodder 1 jaar geleden
wat is DAT?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:17 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Allang. Ik raad je wel aan om de serie af te kijken, laatste paar eps zijn erg goed. Azula die helemaal doordraait.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:04 schreef gniffie het volgende:
Is Avatar dan al afgelopen? Ben nog bij s03e20 dacht ik, met die dikke battles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |