abonnement Unibet Coolblue
pi_113045349
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:11 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Je veronderstelling is lachwekkend, maar goed, moderators doen niets goed en dat hoor ik al sinds 2006 ergens. Het is niet dat ik er niet van kan slapen. Integendeel.

Klaagbaak is geen vraag en antwoord of een weet je nog?.. Als je iets wil weten van de TS dan stuur je 'm maar een DM/PM. We gaan niet opnieuw in discussie over een kuttopic.

En wil je het algemener trekken (burenruzies aan de kaak stellen), dan is er in GC meer dan genoeg ruimte.
Oh, want alle topics op fok! zijn zo goed verwoord en hebben altijd pics, allerlei voorbeelden, zijn heel breed en altijd doordacht en foutloos. Vriend, het was de KLB :'). Ik wilde trouwens niets weten van die vorige ts (dus hoezo berichtjes sturen), maar mensen die in het verleden problemen hebben gehad met mensen zoals de ts. Je vindt mijn veronderstelling lachwekkend, maar het taalgebruik van de moderators is pas lachwekkend. Echt goede voorbeelden voor de fokkers! Lees:

"bagger"
"kuttopic"
"opbokken"
"Je loopt te zuigen"

Ik begin me steeds meer te realiseren dat jullie eigenlijk zelf gewoon nog kinderen zijn die zich toevallig "moderator" kunnen noemen. En ik zeg niet dat de moderators alles fout doen, ik vind dat jullie bij mij een fout hebben gemaakt. En ja, moderators zijn meer dan nodig en ik waardeer gewoon wat jullie doen en al, maar ga je bezig houden met users waar je je ook echt mee bezig zou moeten houden als moderator, i.p.v. onterecht andermans topics te sluiten. Maar ach, dat is wel typisch he, de ts afzeiken. Nu weet ik ook waar veel fokkers dat vandaan hebben, van hun "goede voorbeelden".
  Forum Admin maandag 18 juni 2012 @ 12:23:04 #52
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_113045365
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:11 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

Moderators die zeggen dat je topic "bagger is" , dat je maar moet "opbokken" en dat je loopt te "zuigen" :') Lees mijn laatste post voor antwoorden op de rest van jouw post.
Mijn mening is door je reacties niet herzien, het bevestigt eerder mijn punten.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_113045414
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:11 schreef Biogarde het volgende:

[..]

En wil je het algemener trekken (burenruzies aan de kaak stellen), dan is er in GC meer dan genoeg ruimte.
Ik wilde alleen maar andermans KLACHTEN en ervaringen aanhoren over problemen met de buren.
pi_113045450
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:23 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Mijn mening is door je reacties niet herzien, het bevestigt eerder mijn punten.
Zo koppig ben je wel :)
  Forum Admin maandag 18 juni 2012 @ 12:27:28 #55
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_113045496
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:24 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

Ik wilde alleen maar andermans KLACHTEN en ervaringen aanhoren over problemen met de buren.
Je hebt zelf geen klacht, geen last van buren, en of buren die de politie bellen.
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:25 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

Zo koppig ben je wel :)
:')
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:22 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

Oh, want alle topics op fok! zijn zo goed verwoord en hebben altijd pics, allerlei voorbeelden, zijn heel breed en altijd doordacht en foutloos. Vriend, het was de KLB :'). Ik wilde trouwens niets weten van die vorige ts (dus hoezo berichtjes sturen), maar mensen die in het verleden problemen hebben gehad met mensen zoals de ts. Je vindt mijn veronderstelling lachwekkend, maar het taalgebruik van de moderators is pas lachwekkend. Echt goede voorbeelden voor de fokkers! Lees:

"bagger"
"kuttopic"
"opbokken"
"Je loopt te zuigen"

Ik begin me steeds meer te realiseren dat jullie eigenlijk zelf gewoon nog kinderen zijn die zich toevallig "moderator" kunnen noemen. En ik zeg niet dat de moderators alles fout doen, ik vind dat jullie bij mij een fout hebben gemaakt. En ja, moderators zijn meer dan nodig en ik waardeer gewoon wat jullie doen en al, maar ga je bezig houden met users waar je je ook echt mee bezig zou moeten houden als moderator, i.p.v. onterecht andermans topics te sluiten. Maar ach, dat is wel typisch he, de ts afzeiken. Nu weet ik ook waar veel fokkers dat vandaan hebben, van hun "goede voorbeelden".
Je hebt gelijk ik ga mijn energie steken in users die de moeite waard zijn. Gegroet.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 18 juni 2012 @ 12:29:29 #56
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_113045575
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:25 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

Zo koppig ben je wel :)
Net op het forum, nog nat achter de oortjes en dan al zo'n verschrikkelijke zuiger.
Je weet dat je jezelf daar geen plezier mee doet en er alleen maar voor zorgt dat men vaker op je gaat letten?
Er gaat namelijk een moment komen en vrij snel denk ik dat jouw gezuig verwijderd gaat worden uit dit FeedBack topic, dus geen ZuigTopic, en dat je notes hard zullen gaan oplopen, wat ook weer negatief is.
Al met al ben jij uiteindelijk de verliezer, wij niet.
Is dat een weg welke je echt wil inslaan?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_113045583
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:27 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Je hebt zelf geen klacht, geen last van buren, en of buren die de politie bellen.

[..]

:')

[..]

Je hebt gelijk ik ga mijn energie steken in users die de moeite waard zijn. Gegroet.
- Ik vind het zuur voor anderen, ik denk niet alleen maar aan mezelf.
- Goedzo, je snapt het! Je gaat je energie steken in users die de moeite waard zijn om actie tegen te ondernemen, i.p.v. je bezig te houden met onschuldige users met terechte klachten.
  maandag 18 juni 2012 @ 12:32:43 #58
333374 Lithia
Too serious
pi_113045685
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:22 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

Oh, want alle topics op fok! zijn zo goed verwoord en hebben altijd pics, allerlei voorbeelden, zijn heel breed en altijd doordacht en foutloos. Vriend, het was de KLB :'). Ik wilde trouwens niets weten van die vorige ts (dus hoezo berichtjes sturen), maar mensen die in het verleden problemen hebben gehad met mensen zoals de ts. Je vindt mijn veronderstelling lachwekkend, maar het taalgebruik van de moderators is pas lachwekkend. Echt goede voorbeelden voor de fokkers! Lees:

"bagger"
"kuttopic"
"opbokken"
"Je loopt te zuigen"

Ik begin me steeds meer te realiseren dat jullie eigenlijk zelf gewoon nog kinderen zijn die zich toevallig "moderator" kunnen noemen. En ik zeg niet dat de moderators alles fout doen, ik vind dat jullie bij mij een fout hebben gemaakt. En ja, moderators zijn meer dan nodig en ik waardeer gewoon wat jullie doen en al, maar ga je bezig houden met users waar je je ook echt mee bezig zou moeten houden als moderator, i.p.v. onterecht andermans topics te sluiten. Maar ach, dat is wel typisch he, de ts afzeiken. Nu weet ik ook waar veel fokkers dat vandaan hebben, van hun "goede voorbeelden".
Voor iemand die boos is op een paar uitspraken, maak jij enorm veel aannames, vooroordelen en denigreer jij iedere moderator. Erg volwassen van je.
Er zijn meer dan genoeg redenen gegeven waarom het dicht is. We verbieden je niets, we hebben je verwezen waar je het wel kan posten en je topic kan openen. Doe er iets mee.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_113045699
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:29 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Net op het forum, nog nat achter de oortjes en dan al zo'n verschrikkelijke zuiger.
Je weet dat je jezelf daar geen plezier mee doet en er alleen maar voor zorgt dat men vaker op je gaat letten?
Er gaat namelijk een moment komen en vrij snel denk ik dat jouw gezuig verwijderd gaat worden uit dit FeedBack topic, dus geen ZuigTopic, en dat je notes hard zullen gaan oplopen, wat ook weer negatief is.
Al met al ben jij uiteindelijk de verliezer, wij niet.
Is dat een weg welke je echt wil inslaan?
- Denken in verliezers en winnaars :')
- Denken dat ik me een verliezer voel als "moderators" op mij gaan letten op een of ander internetforum :')
- Als moderator zeggen dat iemand "zuigt" en ander sierlijk taalgebruik toepassen en dan nog hopen dat degene tegen wie je dat allemaal zegt je serieus neemt :')
pi_113045790
Mods zijn net ouders, alleen de op FOK! Ze hoeven niet overal een reden op te geven en hebben gelijk, dus jouw topic sluiten kan je zien als huisarrest, binnenkort kan je weer een ander topic openen, geen probleem toch.
dat heb ik geleerd tot nu toe :@
  maandag 18 juni 2012 @ 12:38:07 #61
333374 Lithia
Too serious
pi_113045849
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Mods zijn net ouders, alleen de op FOK! Ze hoeven niet overal een reden op te geven en hebben gelijk, dus jouw topic sluiten kan je zien als huisarrest, binnenkort kan je weer een ander topic openen, geen probleem toch.
dat heb ik geleerd tot nu toe :@
Kom op zeg, er zijn meer dan genoeg redenen gegeven en verwezen. Wat wil je nog horen?
Ga je nu je frustraties op modjes blijven posten of komt er daadwerkelijk feedback?
Want tja, daar is dit topic voor.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_113045939
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:38 schreef Lithia het volgende:

[..]

Kom op zeg, er zijn meer dan genoeg redenen gegeven en verwezen. Wat wil je nog horen?
Ga je nu je frustraties op modjes blijven posten of komt er daadwerkelijk feedback?
Want tja, daar is dit topic voor.
:?
Dat zeg ik toch, dat jullie gelijk hebben. Leg het alleen aan Knaagbeest uit aangezien zij jullie uitleg niet begrijpen.
Ben al weg hier.
pi_113045973
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:32 schreef Lithia het volgende:

[..]

Voor iemand die boos is op een paar uitspraken, maak jij enorm veel aannames, vooroordelen en denigreer jij iedere moderator. Erg volwassen van je.
Er zijn meer dan genoeg redenen gegeven waarom het dicht is. We verbieden je niets, we hebben je verwezen waar je het wel kan posten en je topic kan openen. Doe er iets mee.
Mijn aanname is dat sommige moderators hier nog kinderen zijn, omdat ze zich niet gedragen als moderators, maar juist op hun taalgebruik moeten letten (waardoor mijn aanname weer is dat ze een slecht voorbeeld zijn voor de fokkers). Ik heb meer dan genoeg redenen gegeven waarom het niet dicht had gemoeten. Nou kan ik daar als user niks aan veranderen, maar ik wil mijn ongenoegen uiten over het optreden van de moderators wat betreft mijn laatste topic, want dat was nogal eeehm apart. Net als hun taalgebruik (niemand reageert op mijn argumenten wat betreft het taalgebruik van de moderators en dat bevestigt weer eens een hoop). En ik wil bereiken dat de moderators de volgende keer wat nadenken voordat ze een topic sluiten (zal waarschijnlijk niet gebeuren, maar het is fijn om dat gezegd te hebben) en dat ze nadenken over de manier waarop ze dat dan doen.
pi_113046009
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:38 schreef Lithia het volgende:

[..]

Kom op zeg, er zijn meer dan genoeg redenen gegeven en verwezen. Wat wil je nog horen?
Ga je nu je frustraties op modjes blijven posten of komt er daadwerkelijk feedback?
Want tja, daar is dit topic voor.
Zie mijn laatste post voor feedback.
  maandag 18 juni 2012 @ 12:43:10 #65
333374 Lithia
Too serious
pi_113046014
quote:
2s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:40 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

:?
Dat zeg ik toch, dat jullie gelijk hebben. Leg het alleen aan Knaagbeest uit aangezien zij jullie uitleg niet begrijpen.
Ben al weg hier.
kwam voor mij ander over gezien je vorige post.
quote:
3s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Knaagbeest, doe geen moeite.
Sorry, verkeerd gelezen. :)
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_113046036
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Mods zijn net ouders, alleen de op FOK! Ze hoeven niet overal een reden op te geven en hebben gelijk, dus jouw topic sluiten kan je zien als huisarrest, binnenkort kan je weer een ander topic openen, geen probleem toch.
dat heb ik geleerd tot nu toe :@
Ouders die woorden gebruiken als "kuttopic", "bagger", "opbokken" en "je zuigt", ja.
pi_113046173
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:43 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

Ouders die woorden gebruiken als "kuttopic", "bagger", "opbokken" en "je zuigt", ja.
Ik snap jouw punt niet, gewone users zeggen zulke dingen ook hoor, en mods zijn gewoon mensen dus.
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:43 schreef Lithia het volgende:

[..]

kwam voor mij ander over gezien je vorige post.

[..]

Sorry, verkeerd gelezen. :)
Ja, omdat jullie het al hebben uitgelegd, daarom zei ik: doe geen moeite. Misverstand dus.
  maandag 18 juni 2012 @ 12:49:21 #68
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_113046214
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:43 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

Ouders die woorden gebruiken als "kuttopic", "bagger", "opbokken" en "je zuigt", ja.
Niet weten hoe het er hier aan toe gaat. :')
The colour of her eyes were the colour of insanity
  maandag 18 juni 2012 @ 12:49:45 #69
333374 Lithia
Too serious
pi_113046224
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:43 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

Zie mijn laatste post voor feedback.
Bedankt voor je feedback iig, dat meen ik. Geen idee of hier iets aan gedaan kan worden of niet, want dit is iets wat typisch FOK! is. Moderators zijn niet schijnheilig, hebben hun eigen mening, etc.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_113046457
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:49 schreef Lithia het volgende:

[..]

Bedankt voor je feedback iig, dat meen ik. Geen idee of hier iets aan gedaan kan worden of niet, want dit is iets wat typisch FOK! is. Moderators zijn niet schijnheilig, hebben hun eigen mening, etc.
Dat snap ik en dat is natuurlijk ook zo. Het is alleen maar dat ik veel accounts heb op verschillende sites en ik nog nooit een moderator dat soort dingen heb zien posten. Blijkbaar ben ik het gewoon niet gewend. Meestal spraken de moderators anderen juist aan op hun grove taalgebruik, iets dat niet echt kan als je je er zelf ook schuldig aan maakt.
  maandag 18 juni 2012 @ 13:23:25 #71
333374 Lithia
Too serious
pi_113047462
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:57 schreef Knaagbeest het volgende:

[..]

Dat snap ik en dat is natuurlijk ook zo. Het is alleen maar dat ik veel accounts heb op verschillende sites en ik nog nooit een moderator dat soort dingen heb zien posten. Blijkbaar ben ik het gewoon niet gewend. Meestal spraken de moderators anderen juist aan op hun grove taalgebruik, iets dat niet echt kan als je je er zelf ook schuldig aan maakt.
Meh, jouw voorbeelden zijn echt termen waar je aan moet wennen, vooral 'bagger'. Kwestie van wennen en inslikken.
"FOK! is geen democratie" namelijk, zo werkt het al 12 jaar lang en het draait nog steeds. En zoals Angel-Joy zegt, mods zijn ook maar mensen, net als dat ik grof tegen haar reageerde terwijl het een misverstand was. Stom van me, maar dat kan gebeuren.
Zullen we het hierbij laten? Hier lang over doorgaan heeft zo geen nut. Jij bent vrij duidelijk van jouw kant en ik hoop dat je mij ook begrijpt. Hier kan ik weinig tegen doen, maar ik ga wel brainstormen.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  maandag 18 juni 2012 @ 13:26:02 #72
333374 Lithia
Too serious
pi_113047583
Dus...
- je kan je topic ergens anders openen
- posten in het originele topic
- niets doen en verder FOK!en

kies maar
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_113047864
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:23 schreef Lithia het volgende:

[..]

Meh, jouw voorbeelden zijn echt termen waar je aan moet wennen, vooral 'bagger'. Kwestie van wennen en inslikken.
"FOK! is geen democratie" namelijk, zo werkt het al 12 jaar lang en het draait nog steeds. En zoals Angel-Joy zegt, mods zijn ook maar mensen, net als dat ik grof tegen haar reageerde terwijl het een misverstand was. Stom van me, maar dat kan gebeuren.
Zullen we het hierbij laten? Hier lang over doorgaan heeft zo geen nut. Jij bent vrij duidelijk van jouw kant en ik hoop dat je mij ook begrijpt. Hier kan ik weinig tegen doen, maar ik ga wel brainstormen.
Dankjewel :)
pi_113047924
quote:
11s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:26 schreef Lithia het volgende:
Dus...
- je kan je topic ergens anders openen
- posten in het originele topic
- niets doen en verder FOK!en

kies maar
- Dat risico neem ik niet meer.
- Vind ik niet netjes.
- Dat is wat ik ga doen :)
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:48:40 #75
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_113103299
KLB SC mag de TT ff in wat anders? maak er maar wat van.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:54:24 #76
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_113103529
Ja, nu? ik word aggresief van deze.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Forum Admin dinsdag 19 juni 2012 @ 17:08:05 #77
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_113104123
Van Poezen? Deal with it.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_113116676
Wat een stront komt er uit die sjipsjap.

http://forum.fok.nl/user/history/357659
  Forum Admin dinsdag 19 juni 2012 @ 21:47:07 #79
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_113116743
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een stront komt er uit die sjipsjap.

http://forum.fok.nl/user/history/357659
Is al dicht.
pi_113116792
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Is al dicht.
Dank, Opa.
  woensdag 20 juni 2012 @ 10:18:47 #81
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_113133035
ING buddy stopt ermee

Mag ook dicht :')
Mijn nieuwe ondertitel
  woensdag 20 juni 2012 @ 10:22:01 #82
333374 Lithia
Too serious
pi_113133143
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:18 schreef sinepedraap het volgende:
ING buddy stopt ermee

Mag ook dicht :')
Oh, lees dit nu pas. :P Hij is geslot. :)
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_113133575
Bij onze wc ligt altijd een random Donald Duck en logischerwijs lees ik dan de stripjes. Als ik echt elke letter heb gelezen begin ik maar aan die stomme brieven, omdat ik toch iets moet doen. Kom ik dus deze (klassieker waarschijnlijk?) tegen. :')



Vanuit welk topic komt dat? :D
gr gr
  woensdag 20 juni 2012 @ 10:35:56 #84
333374 Lithia
Too serious
pi_113133613
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Bij onze wc ligt altijd een random Donald Duck en logischerwijs lees ik dan de stripjes. Als ik echt elke letter heb gelezen begin ik maar aan die stomme brieven, omdat ik toch iets moet doen. Kom ik dus deze (klassieker waarschijnlijk?) tegen. :')

[ afbeelding ]

Vanuit welk topic komt dat? :D
KLB in de Donald Duck brievenbus
Was laatst nog gekicked :Y
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_113134556
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:35 schreef Lithia het volgende:

[..]

KLB in de Donald Duck brievenbus
Was laatst nog gekicked :Y
Bedankt!

Net de topics doorgelezen, toch wel een geniale actie. :D
gr gr
  donderdag 21 juni 2012 @ 16:57:39 #86
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_113194811
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 21 juni 2012 @ 17:06:20 #87
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_113195145
quote:
Ehmm...
Dat van Hitler verdient ook geen schoonheidsprijs dame. :{w
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 21 juni 2012 @ 17:11:15 #88
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_113195337
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:06 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ehmm...
Dat van Hitler verdient ook geen schoonheidsprijs dame. :{w
hahaha, krijg ik nu een note? :*
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 21 juni 2012 @ 17:20:45 #89
333374 Lithia
Too serious
pi_113195766
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:06 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ehmm...
Dat van Hitler verdient ook geen schoonheidsprijs dame. :{w
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  donderdag 21 juni 2012 @ 17:21:15 #90
333374 Lithia
Too serious
pi_113195787
Wat een trolltopic trouwens. :') niets van aantrekken snakelady
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_113197635
Lithia? Heb JIJ mij geband?

pi_113197689
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 18:02 schreef Knaagbeest het volgende:
Lithia? Heb JIJ mij geband?

[ afbeelding ]
Moderators kunnen niet bannen. Hooguit een aanvraag doen.
  donderdag 21 juni 2012 @ 18:03:48 #93
333374 Lithia
Too serious
pi_113197697
Ik kan mensen niet bannen. :o
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  donderdag 21 juni 2012 @ 18:04:05 #94
333374 Lithia
Too serious
pi_113197722
awww, dat plaatje
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_113197891
Je zei "groetjes machtsmisbruiker", toen ik een topic opende over machtsmisbruikers die mij geband hadden. In ieder geval, degenen die een aanvraag hebben gedaan, kijk maar in mijn gesloten topic. Dan zie je wat ik van jullie (degenen die een aanvraag hebben gedaan en degenen die mij geband hebben ook, de rest moet zich dus niet aangesproken voelen) vind.
  Forum Admin donderdag 21 juni 2012 @ 18:09:52 #96
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_113198025
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 18:07 schreef Knaagbeest het volgende:
Je zei "groetjes machtsmisbruiker", toen ik een topic opende over machtsmisbruikers die mij geband hadden. In ieder geval, degenen die een aanvraag hebben gedaan, kijk maar in mijn gesloten topic. Dan zie je wat ik van jullie (degenen die een aanvraag hebben gedaan en degenen die mij geband hebben ook, de rest moet zich dus niet aangesproken voelen) vind.
Ok bedankt voor de verduidelijking
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  donderdag 21 juni 2012 @ 18:10:05 #97
333374 Lithia
Too serious
pi_113198035
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 18:07 schreef Knaagbeest het volgende:
Je zei "groetjes machtsmisbruiker", toen ik een topic opende over machtsmisbruikers die mij geband hadden. In ieder geval, degenen die een aanvraag hebben gedaan, kijk maar in mijn gesloten topic. Dan zie je wat ik van jullie (degenen die een aanvraag hebben gedaan en degenen die mij geband hebben ook, de rest moet zich dus niet aangesproken voelen) vind.
Oh, bedoelde meer dat een slotje zetten ook gezien kan worden als machtmisbruik, waardoor ik in je rijtje pas. :P
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  donderdag 21 juni 2012 @ 18:36:06 #98
287380 TrippleDistilled
Shoot his horse, Siete Leguas
pi_113199100
Meezingen met Hup Holland Hup --> Lemming
Mijn Schilt ende betrouwen
Sijt ghy, o Godt mijn Heer,
Op u soo wil ick bouwen
Verlaet mij nimmermeer
  donderdag 21 juni 2012 @ 18:41:39 #99
333374 Lithia
Too serious
pi_113199340
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 18:36 schreef TrippleDistilled het volgende:
Meezingen met Hup Holland Hup --> Lemming
dankje
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_113201397


[ Bericht 100% gewijzigd door Pharkus op 21-06-2012 19:29:18 (dat topic is niet voor niets dicht) ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')