Hallon ik heb een klacht en volgens mij is dit een plek waar ik mijn klachten kwijt kan dus daar komt 'ie:
Ik heb dus 3 rekeningen, 1 spaarrekening bij rabo, 1 bankrekening bij rabo, en 1 girorekening bij de ING. Die laatste gebruik ik voor het rondstrooien en de alledaagse uitgaven terwijl die van rabo dus voor vaste lasten zijn en sparen.
De ING is dus eigenlijk m'n portemonnee en soms is het handig om even te kijken hoeveel je er nog in hebt zodat je leuke dingen kan kopen die buiten je vaste lasten etc omgaan. Dat doe ik alleen maar door even snel op msn in te loggen en "saldo" te typen. Omdat hier geen rekeningen vanaf gaan hou ik het ook niet bij en is het soms gewoon even op tot ik weer wekelijks automatisch van m'n bank naar m'n giro overmaak.
Maar! Wat lees ik nu?
quote:
ING Buddy zegt:
ING buddy stopt per 1 augustus 2012.
Steeds minder mensen gebruiken ING Buddy. Daarom stopt de ING per 1 augustus 2012 met deze dienst. Een goed alternatief is de Mobiel Bankieren App. Hiermee kunt u gemakkelijk uw saldo en laatste af- en bijschrijvingen opvragen.
Ogenblikje, je saldo wordt nu opgehaald.
Dus voortaan moet ik helemaal inloggen en met tancodes gaan kutten om even saldo te checken
Klacht: ING die mij onnodige moeite laat doen.