patat metquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:53 schreef Breathtaking het volgende:
Zijn er nog dingen die ik echt vanuit Nederland mee moet nemen omdat ze in Thailand niet verkrijgbaar zijn of ik ze afschuwelijk zal missen?
Foto van moeders!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:53 schreef Breathtaking het volgende:
Zijn er nog dingen die ik echt vanuit Nederland mee moet nemen omdat ze in Thailand niet verkrijgbaar zijn of ik ze afschuwelijk zal missen?
Eten, maar dat is lastig mee te nemen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:53 schreef Breathtaking het volgende:
Frikandel speciaal kan je gewoon in Chiang Mai krijgen, je moet alleen ff de juiste adresjes hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
Hmmm, eten is inderdaad ietwat onhandig. Vooral als het om een frikandel speciaal gaat
Ik weet niet wat je schoenmaat is, maar ik kon ze in mijn maat niet vinden in Thailand.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:53 schreef Breathtaking het volgende:
Bij het inchecken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:37 schreef EL_Presidente het volgende:
betaal je de kamer van hotels/guesthouses in Thailand vooraf of achteraf?
38.. Wordt geen ramp lijkt me?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:56 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je schoenmaat is, maar ik kon ze in mijn maat niet vinden in Thailand.
Ben van die 3 alleen in Khao Sok geweest. Wel een aanrader. Toen ik er was waren er erg weinig toeristen. De sfeer is relax en restauranteigenaren erg behulpzaam en vriendelijk. Mocht je daar op olifanten gaan rijden, kijk dan wel even of de olifanten goed worden verzorgd. Veel plekken nog altijd waar dieren niet op de juiste manier worden behandeld.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:24 schreef EL_Presidente het volgende:
wie is naar de volgende National Parks geweest? is het de moeite waard?![]()
- Khao Yai
- Khao Sok
- Khao Lak
Ik zou bij aankomst in een guesthouse een beetje vaag doen over de verblijfsduur en dan slechts een nacht betalen zodat je kan bekijken of het bevalt. In het algemeen hebben lokale GH in het binnenland toch geen reserveringen.quote:Op ..woensdag 27 juni 2012 12:37 schreef EL_Presidente het volgende:
betaal je de kamer van hotels/guesthouses in Thailand vooraf of achteraf?
dan betaal je voor die ene nacht de hoofdprijs en vermenigvuldigen ze die prijs met 7 nachten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:29 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik zou bij aankomst in een guesthouse een beetje vaag doen over de verblijfsduur en dan slechts een nacht betalen zodat je kan bekijken of het bevalt. In het algemeen hebben lokale GH in het binnenland toch geen reserveringen.
Ik verwacht nog wel wat goedkopere tarieven bij Emirates zoals ieder jaar voor die periode. Maar anderzijds nu ze met een A380 van Schiphol gaan vliegen is dat natuurlijk ook een selling point. Het blijft koffiedik kijken. Ik zou in ieder geval voor november nu niet voor 683 euro boeken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Veel goedkoper dan ¤683 voor een directe vlucht in november (retour) gaat het niet worden zeker? Of zijn er nog weleens leuke aanbiedingen die daar nog onder zitten?
Wat een onzin joh. Ik heb nog nooit verschillende tarieven in een guesthouse meegemaakt in Thailand. Ik moet er bij zeggen dat het al weer wat jaartjes geleden is dat ik op dat nivo bivakkeerde maar van wat ik zo om me heen hoor is er nog niet veel veranderd in de categorie van 400 tot 600 Bt. Daar valt niet veel te onderhandelen, als je dat al zou willen om een knaak af te dingen op een al zo goedkoop verblijf.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dan betaal je voor die ene nacht de hoofdprijs en vermenigvuldigen ze die prijs met 7 nachten.
Beter de volledige periode noemen om ze lekker te maken en dan zeggen dat je eerst een nacht betaald om te kijken,.
Gewoon eerlijk dus
Dat heb ik tijdens het boeken van onze vlucht ook naar gekeken. echter Emirates presteerd het om mij 8 uur op Dubai te laten wachten voor de volgende vlucht. als ik meer betaal kan ik Dubai sneller verlaten. dat was voor mij geen pluspunt meer. En dat wachten was van 2.00 uur tot 8.00 uur of zo ;-)quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:14 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel wat goedkopere tarieven bij Emirates zoals ieder jaar voor die periode. Maar anderzijds nu ze met een A380 van Schiphol gaan vliegen is dat natuurlijk ook een selling point. Het blijft koffiedik kijken. Ik zou in ieder geval voor november nu niet voor 683 euro boeken.
Hé cool ik wist niet dat de A380 ook die route vloog. Maar Emirates vliegt niet rechtstreeks toch? Ik heb liever een rechtstreekse vlucht dat bespaard best wat vlieguren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:14 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel wat goedkopere tarieven bij Emirates zoals ieder jaar voor die periode. Maar anderzijds nu ze met een A380 van Schiphol gaan vliegen is dat natuurlijk ook een selling point. Het blijft koffiedik kijken. Ik zou in ieder geval voor november nu niet voor 683 euro boeken.
Overigens heeft Egypt Air vandaag ook nog november tarieven in de aanbieding voor 535 euro. Maar ik heb geen idee van je vlucht data.
Ik vlieg bij voorkeur ook rechtstreeks, maar een tussenstop in Dubai is niet eens zo heel erg wanneer je een relatief directe doorvlucht hebt, dus een wachttijd van maximaal 2 uur of iets dergelijks, kan je net de benen strekken, de beveiliging door, drankje kopen en weer aan boord gaan en is je vlucht mooi opgedeeld.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hé cool ik wist niet dat de A380 ook die route vloog. Maar Emirates vliegt niet rechtstreeks toch? Ik heb liever een rechtstreekse vlucht dat bespaard best wat vlieguren.
Vanaf 1 augustus 2012 dus. Tot die tijd wordt de route AMS-DXB met een 777-300 uitgevoerd. En als je een direct aansluitende vlucht (officieel 3 uur stop over) hebt, heb je in werkelijkheid maar een goed uurtje de tijd om te shoppen of een biertje te drinken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hé cool ik wist niet dat de A380 ook die route vloog. Maar Emirates vliegt niet rechtstreeks toch? Ik heb liever een rechtstreekse vlucht dat bespaard best wat vlieguren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |