Kleine tip, Dusseldorf was een tijdje terug flink goedkoper, zag toen vluchten van 570 langskomenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:03 schreef BramKVO het volgende:
Ik denk eraan om alleen ( of met enkele vrienden, allen 25-29 jaar) naar Thailand te trekken, van enkele dagen voor kerst tem 7 januari , drietal weken dus ( al twijfel ik nog tussen Thailand, Indonesië of een andere Aziatische bestemming ).
Nu ken ik bitter weinig van Thailand dus kan iemand tips geven van een mooie route voor een drietal weken ? Sowieso moet Bangkok er bijzijn ( ook al omdat je wellicht daarop vliegt). Wat wil ik verder ? Een mooie mix : cultuur, natuur, uitgaan, socializen met andere backpackers, strand, stad, ... Combinatie van zien, doen en niets doen dus.
Qua logies hou ik wel van de gezelligheid van hostels, maar een minimum aan luxe bekoort me toch ook wel.
O ja, op het eerste zicht vind ik geen vluchten onder de 1000 euro vanuit Brussel of Amsterdam.
End-of-the-world parties? Vertel?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:12 schreef Ener-G het volgende:
Vliegtarieven zuigen idd die periode. Als je even terugscrolled in de posts zou je het kunnen proberen bij China Southern of Cathay, ik zat nog net onder die 1000 euro. Enkele dagen voor kerst vertrekken en 'goedkoop' kan je wel vergeten trouwens, wij vertrekken 13 december al.
Wij hebben nog geen concreet plan, maar waarschijnlijk wordt het een hotel regelen in Bangkok voor de eerste 2 dagen, en daarna doorvliegen naar Chiang Mai/Rai. Vlak voor de kerst weer terug naar het zuiden richting de eilanden, voor de kerst, oud en nieuw, full moon, en end-of-the-world parties
Je weet wel, 2012 enzo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
End-of-the-world parties? Vertel?
Jaaa, dat snap ik. Maar ik wist niet dat daar nog specifieke (grote) feesten voor waren.quote:
Als ik een beetje op kayak zit te spelen met flex month vertrek december en dan tussen de 21 en 28 dagen daar vind ik nog best mooie prijzen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:47 schreef Ener-G het volgende:
Ja minder dan 800 met aeroflotTurkish airlines is ook goedkoop, voor de avonturiers onder ons
Als je op 1 januari vliegt is het trouwens nog goedkoper
Nee, Cathay of China Southern.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:47 schreef Ener-G het volgende:
Ja minder dan 800 met aeroflotTurkish airlines is ook goedkoop, voor de avonturiers onder ons
Als je op 1 januari vliegt is het trouwens nog goedkoper
Welke data/prijzen? ik kan het iig niet vinden zo goedkoop.. maar boeit ook verder niet, wij waren helaas niet zo flexibel met datums ivm verlofdata, en we hebben nu toch al ticketsquote:
Yep, stekker past meestal gewoon en anders een beetje scheef in het stopcontact stoppenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:41 schreef hiephoj het volgende:
klopt het dat ik voor thailand geen wereld stekker oid hoef aan te schaffen?
Hoeft niet maar je kan ook een oplader kopen daar voor 2 euro ofzo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:41 schreef hiephoj het volgende:
klopt het dat ik voor thailand geen wereld stekker oid hoef aan te schaffen?
Zal er aan liggen wat je wilt opladen, toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:21 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Hoeft niet maar je kan ook een oplader kopen daar voor 2 euro ofzo.
ja ging even van een telefoon uitquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:23 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zal er aan liggen wat je wilt opladen, toch?
Braun Oral Plus gaat iets moeilijker wordenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:23 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zal er aan liggen wat je wilt opladen, toch?
Die 3,5 uur is netto nooit meer dan1,5 uur. Als de geplande aankomst tijd al gehaald wordt (en dat gebeurt bijna nooit) duurt het zeker 45 minuten voordat je weer in de vertrekhal staat. En boarding voor je aansluitende vlucht begint zo'n uur voor vertrek. Vaak heb je maar een uurtje ter vrij besteding tussen de 2 vluchten. Ik doe dit nu al voor de vijfde keer, en het bevalt prima.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat heeft Emirates een waardeloze vluchttijden tussen Amsterdam en Bangkok. Ik ben aan het kijken naar een retour voor 3 november - 1 december. Maar er is altijd één vlucht met een tussenstop van 9,5u en één van 3,5u.
Waarom?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:51 schreef buzz1291 het volgende:
Die 3,5 uur is netto nooit meer dan1,5 uur. Als de geplande aankomst tijd al gehaald wordt (en dat gebeurt bijna nooit) duurt het zeker 45 minuten voordat je weer in de vertrekhal staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |