Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Leukon en spannonde wedstrijd gr grquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:57 schreef Rijst het volgende:
http://nl.twitch.tv/rijst_van_fok
kijk dit dan
Eerste wedstrijd ragequitquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Leukon en spannonde wedstrijd gr gr
nou heb je het hele setje gehad he !quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd ragequit
Tweede wedstrijd legt ij zn controller neer
en nu dit
Ja deze shit is kut, heb dit 2x gehad toen het toch mijn laatste wedstrijd zou worden, en dan na 3 uur weer ff kijken dan issie meestal wel weg, maar ik denk dat je ondertussen je xbox maar tevoorschijn moet toverenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd ragequit
Tweede wedstrijd legt ij zn controller neer
en nu dit
Ikkuhquote:
Verkocht voor 19.75k, weet niet of iedereen die hem online wint hem in 41212 krijgt, maar daar lijkt het wel op, dus hij is in no time Discard value.quote:
Hmm okee, nou het is nog bijna 20k dus iets om weer mee te handelenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verkocht voor 19.75k, weet niet of iedereen die hem online wint hem in 41212 krijgt, maar daar lijkt het wel op, dus hij is in no time Discard value.
Volgens mij is de Offline versie een random opstelling
Ik zou de gok niet wagen, behalve als je hem voor onder de 12k kan pakken is het een zeer snel dalende markt, omdat het aanbod alleen maar groter zal wordenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:08 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Hmm okee, nou het is nog bijna 20k dus iets om weer mee te handelen
Als je het zo bekijkt is elke wedstrijd voor niets spelenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:09 schreef Rijst het volgende:
Ik lig uit het toernooi3 kwartier voor inets gespeeld
Zo dat is erg!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:09 schreef Rijst het volgende:
Ja precies, ik speel nu voor mijn eerste keer het toernooi maar wel met bronze teamquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou de gok niet wagen, behalve als je hem voor onder de 12k kan pakken is het een zeer snel dalende markt, omdat het aanbod alleen maar groter zal worden
Je had overigens weinig opties, maar je tegenstander is nu wel door omdat het telt als een quit van jouquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:09 schreef Rijst het volgende:
Jbgsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:09 schreef Rijst het volgende:
Heb je gewonnen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:17 schreef RavioliPunch het volgende:
Huh? Bij online staat er bij de Longshot Cup 0 pogingen over terwijl ik maar een keer online heb gespeeld?
Ik ga nu beginnen met advanced cup..quote:
En ook nog tegen mijquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga nu beginnen met advanced cup..
Moet hem 3x winnen vandaag
En ik moet nog leren..
Touche.quote:
Heb ik ook, maar gelukkig heb ik hem binnen!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:17 schreef RavioliPunch het volgende:
Huh? Bij online staat er bij de Longshot Cup 0 pogingen over terwijl ik maar een keer online heb gespeeld?
Haal gewoon Luiz en Kompanyquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Touche.
Ok nice, betekent dat ik nog een kans hebquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:35 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar gelukkig heb ik hem binnen!
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kom ik te hoog uit met m´n rating.
Wil hem op 3* houden
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:48 schreef Vijf_voor het volgende:
De Lindgren corner bracht mij in de 90min de gelijkmaker. Nu sta ik in de halve finale
Deze naar PSV, als we nog van Engelaar af komenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze speler gaat waarschijnlijk naar Feyenoord: http://www.futhead.com/12/player/7002
Hij is nu nog 0 weight, best redelijke stats voor een bronze CM
Waarom?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kom ik te hoog uit met m´n rating.
Wil hem op 3* houden
Beide clubs uit Manchester volgen hem, maar die gaat echt nog weg niet deze zomer. Als hij een heel goed EK had gespeeld misschien, maar hij komt niet eens aan spelen toe dus dat zal wel niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:53 schreef Euroteller het volgende:
Ik heb gehoord he, strootman naar united
Messi naar Cambuurquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:53 schreef Euroteller het volgende:
Ik heb gehoord he, strootman naar united
Nee, jij doet 'm fout.quote:
Oke dan noem ik hem vanaf vandaag de Rijst Cornerquote:
Echt een bazenvideo manquote:
Thanks.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:59 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Echt een bazenvideo man![]()
En hoe doe je de Lindgren corner?
Maar werkt die dan ook gewoon bij offline toernooien?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Thanks.Binnenkort maar nog 1 maken.
Alleen ik maak de laatste tijd alleen maar lelijke goals.
Bij de arena een custom corner maken,.
Ik kan ze wel opslaan, maar dafuq hoe moet je ze uploadenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:02 schreef Rijst het volgende:
Trouwens ik wil dit jaar wel een compilatie van jullie goals maken als jullie weten hoe je je video op moet slaan.
Neequote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:03 schreef Lindgren. het volgende:
Gaat je dnf niet naar beneden als je quit offline?
Nice manquote:
Heitinga niet, 7 chemquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik Perea en Juanfran op de lege plekken zet, pakken zij en Johnny dan chem?
Gast in de rolstoelquote:
Dat zie Humberto Tan gister op TV, dat vond Jack niet zo leukquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gast in de rolstoel
Valt nog mee dat ze niet gingen zingen " daar moet een piemel in" zoals in Zwitserland.
Humberto wilde zijn piemel in Jack stoppen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat zie Humberto Tan gister op TV, dat vond Jack niet zo leuk![]()
Dan nietquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Humberto wilde zijn piemel in Jack stoppen?
je weet dat de replay in fifa 12, alleen maar in een klein kut scherm te zien is hequote:
Zelfde hier!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:28 schreef stoereboii het volgende:
Ik krijg hem in 532 wat geen CAM heeft.ook Lukaki en Fetfa geblesseerd
Meh, speel tegen iemand die nog sweatier speelt dan mij, en ik had die sneeuw-bugquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Met zo'n team verdien je gewoon een pak slaag
2x online en 2x offline maar eenmaal je hem hebt gewonnen niet meerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:32 schreef pascal08 het volgende:
Kan je die Honda cup oneindig vaak enteren?
Dan heb ik dus mazzel gehad met 41212quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:28 schreef stoereboii het volgende:
Ik krijg hem in 532 wat geen CAM heeft.ook Lukaki en Fetfa geblesseerd
Wat een bullshit weer.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:33 schreef stoereboii het volgende:
[..]
2x online en 2x offline maar eenmaal je hem hebt gewonnen niet meer
Uploaden naar de EA website en dan kan je ze geloof ik opslaan. Het blijft wel kutkwaliteitquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je weet dat de replay in fifa 12, alleen maar in een klein kut scherm te zien is he
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:34 schreef Reemi het volgende:
Non-rare silver contracts gaan voor 400 coinsMeteen m'n bronze pack mee terugverdiend.
Met zo'n team moet je niet klagen over sweatyquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meh, speel tegen iemand die nog sweatier speelt dan mij, en ik had die sneeuw-bug
Ik ben er bijna zeker van dat Messi binnen de kortste keren ook weer op de TP staat.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:37 schreef Lindgren. het volgende:
Alle dure spelers op de TP. Kom er maar in, Messi.
Nieuwe offline gebruiker en dan "aanmelden voor psn"quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:40 schreef Rijst het volgende:
Hoe log ik uiit psn? Ik wil een nieuwe account aanmaken
Nieuw PS3-account aanmaken.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:40 schreef Rijst het volgende:
Hoe log ik uiit psn? Ik wil een nieuwe account aanmaken
Eckt een baas, Hij op links, Hulk op rechts en Lukaku in het midden isquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:42 schreef stoereboii het volgende:
Trouwens SIF Mirallas
schoot 2x op de lat in de finale en kegelde hem van 30 meter in de kruising!
Vidal en Marchisioquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:42 schreef RavioliPunch het volgende:
Kent er iemand een goede Italiaanse IF CM/een IF CM in Serie A?
Dan heeft Romelu geen 9 hequote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Eckt een baas, Hij op links, Hulk op rechts en Lukaku in het midden is
Wel met Witsel erachterquote:
TOTY De Rossiquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:42 schreef RavioliPunch het volgende:
Kent er iemand een goede Italiaanse IF CM/een IF CM in Serie A?
jaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:45 schreef Euroteller het volgende:
Iemand ooit silver toernooi gewonnen met een bronze team?
Sif danquote:
Thanks even mijn xbox fut team verwijderen want al mijn emailadressen zijn al gebruiktquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nieuwe offline gebruiker en dan "aanmelden voor psn"
Met 4321 kan je veel minder met de voorste 3quote:
tjonge jongequote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:45 schreef Euroteller het volgende:
[..]
ik heb serieus 6 keer in de finale gestaan
neequote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Met 4321 kan je veel minder met de voorste 3
Echt wel, de spits moet een groene link hebben met een van de 2 vleugels, of 2 oranjequote:
Juist nietquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
4321 beste opstelling. zeker met een linkspoot op rechts en een rechtspoot op linksquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja voor het maken van teams he, daar had ik het overquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:48 schreef stoereboii het volgende:
Oh in het maken van teams? Care zolang de gameplay goed is en SIF Mirallas-Lukaku-Ben Arfa p0wns
Daarom, ik ben bereid 100k in een winger te stoppen en 300c voor een spitsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:48 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
4321 beste opstelling. zeker met een linkspoot op rechts en een rechtspoot op links
lb + yquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Moet tegen een 352.
Wat zijn de beste tactieken om daar langs de verdediging te komen?
Alleen maar over de vleugels gaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Moet tegen een 352.
Gewoon via de vleugels, ik heb echt nog nooit van een 352 verlorenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Moet tegen een 352.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:56 schreef GuRBuH het volgende:
Godver ik heb zo'n douche nodig die ze gebruiken als ze denken dat ze nucleaire rommel hebt opgelopen.
3 bronze cups, leaven ze meestal wel bij 3-0.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:08 schreef Fuszy het volgende:
pff, lekker rondje op de mountain bike gehad. Ben denk ik 2 uur weg geweest en voel het wel
.
Hoop dat ik vandaag 1 van de 3 keer een cup ga winnen, want ik moet er nog 3 winnen voordat ik honda kan winnen
Hoezo moet je er nog 3 winnen voordat je Honda kan winnen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:08 schreef Fuszy het volgende:
pff, lekker rondje op de mountain bike gehad. Ben denk ik 2 uur weg geweest en voel het wel
.
Hoop dat ik vandaag 1 van de 3 keer een cup ga winnen, want ik moet er nog 3 winnen voordat ik honda kan winnen
Hij heeft nog geen trofeeënquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoezo moet je er nog 3 winnen voordat je Honda kan winnen?
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nu stop ik echt met die toernooien.
Lekker een disconnect weer na winst
Op mijn eerste account, waar niks meer op staat heb ik 2 trofeeën en op het account waar ik op speel nog 0.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoezo moet je er nog 3 winnen voordat je Honda kan winnen?
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:12 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Je moet minimaal 3 trofeeën hebben, voor dat je aan de Longshot toernooi kan meedoen
Sowieso de 3 potjes in toernooi die ik gedaan heb, had ik allemaal lag.quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sowieso de 3 potjes in toernooi die ik gedaan heb, had ik allemaal lag.
Fuck Honda
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sowieso de 3 potjes in toernooi die ik gedaan heb, had ik allemaal lag.
Fuck Honda
Heb ze allemaal gewonnen hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:19 schreef stoereboii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en het gaat niet om Honda he, maar om de coins die hij oplevert
8-0 verlies? Maar als je ze gewonnen hebt speel dan nog de finale ook hequote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb ze allemaal gewonnen hoor
Oja, toen had ik m'n controller weggelegd jaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:22 schreef stoereboii het volgende:
[..]
8-0 verlies? Maar als je ze gewonnen hebt speel dan nog de finale ook he
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oja, toen had ik m'n controller weggelegd ja
Excuus
Was gewoon niet meer leuk..quote:
Kut chemistry dus. Jank niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was gewoon niet meer leuk..
Middenveld bestond uit Bale, Young, Lennon en Walcott
Hypocrietquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
94 chemquote:
En dat van jou?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lol no wayquote:
Deze zinquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/902820
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
De teringquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen geld
Met 30k kan je weinig goeds maken
Voor 10k heb je al een geweldig team.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen geld
Met 30k kan je weinig goeds maken
Wat is je PSN?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:32 schreef GlenSpey het volgende:
10 wedstrijden verder nog steeds geen enkel doelpunt. Ook geen enkele kans. Ik snap echt niet waarom er geen fatsoenlijke speluitleg in zit
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Voor 10k heb je al een geweldig team.Maar dit
!
Zet hem op de makkelijkste moeilijkheidsgraad. Neem Real Madrid speel tegen een kut team en oefen op scoren, acties maken, trucjes doen etc.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:32 schreef GlenSpey het volgende:
10 wedstrijden verder nog steeds geen enkel doelpunt. Ook geen enkele kans. Ik snap echt niet waarom er geen fatsoenlijke speluitleg in zit
Kneusquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heeft Balotelli de betreffende Kroaat al vermoord?quote:ANP WARSCHAU (ANP) - De Europese voetbalbond UEFA is een procedure gestart tegen de Kroatische federatie vanwege het racistische gedrag van de fans in de EK-wedstrijd tegen Italië. Dat maakte de UEFA zaterdag bekend. De aanhang van Kroatië misdroeg zich in het duel met Italië met onder meer racistische geluiden richting de donkere Italiaanse spits Mario Balotelli. Ook zou er naar hem een banaan zijn gegooid. De Kroatische fans staken ook vuurwerk af, dat is eveneens tegen de regels.
Kom maar opquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:34 schreef Rijst het volgende:
GJE wil je nu een potje of durf je alleen tegen nieuwelingen?
Moet jij wetenquote:
Gister was je stream slowmotion manquote:
Ik heb met jou altijd lag.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet jij weten
Zolang we er geen last van hebben qua lag enzo
Toenet nietquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gister was je stream slowmotion man
Sorry maar hij vraagt er ook echt om hequote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
GJE heeft Walcott centraal op het middenveld staan
Kanye West - All Of The Lights ft. Rihanna, Kid Cudi dus ;pquote:
welquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:54 schreef stoereboii het volgende:
Rijst van fok is no longer broadcasting?
Dit is sws chuzzz.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:35 schreef pascal08 het volgende:
Mijn team op het moment:
Speelt echt heerlijk. Deze driemans verdediging werkt beter voor mij dan m'n oude 4 mans verdediging met TOTY Kompany, TOTY Vertonghen, IF van der Wiel en IF Clichy.
[ afbeelding ]
Ballesteros centraal.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:01 schreef DannyDeko het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/1106268
Wie maakt hem voor me af?))
Budget?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:01 schreef DannyDeko het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/1106268
Wie maakt hem voor me af?))
OPquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:02 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ok, wat is je psn? Kan ik je al toevoegen
Sjineezquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:02 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ok, wat is je psn? Kan ik je al toevoegen
Het is gewoon en slecht team. Het neefje van VDM heeft nog een beter team.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:00 schreef laucas het volgende:
sukkeltje, streamen = traagheid misschien....
misschien hoor, misschien.
100k. Incl die spelers die daar staan.quote:
O jaquote:
Weer even de aandacht nodig?quote:
Ligt denk ik ook aan het team..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm Rijst, ik denk dat KK toch een stuk beter is dan GJE
Dit wilt ie dus horen, vandaar de aandachtquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Er zit een kern van waarheid in die post.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit wilt ie dus horen, vandaar de aandacht
Ja ik had toen wel een bad dayquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook aan het team..
Won laatst van Rijst 2-0 met H2H
hij wil horen dat zijn uitspraak klopt? En is ie daarom een aandachtszoeker?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit wilt ie dus horen, vandaar de aandacht
Nja dat zal het idd ook wel zijnquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als het al 3x gepost is moet hij het de 4e keer postenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij wil horen dat zijn uitspraak klopt? En is ie daarom een aandachtszoeker?
En als je een beter team hebt en verliest zeur je over handicapquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
het was nog niet 3x gepost dat jij onnozel en dom bent.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als het al 3x gepost is moet hij het de 4e keer posten
okquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]
En als je een beter team hebt en verliest zeur je over handicap![]()
Je kunt het echt op honderden verschillende manieren afmaken, het is net wat jij fijn vindtquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
100k. Incl die spelers die daar staan.
Ballesteros mag best weg als er een beter alternatief is hoor
Graag, ben FUT een beetje zat a.t.mquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:16 schreef OurLadyPeace het volgende:
FC Pino leden aanwezig die willen clubben?
Kom naar lobby, Richie doet ook mee zoquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:17 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Graag, ben FUT een beetje zat a.t.m
Lukaku speelt volgend jaar echt niet voor Chelseaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:21 schreef stoereboii het volgende:
Volgend jaar:
Mirallas-Lukaku-Hulk
Hazard
Nee daarom link ik hem met Mirallas en Hazard en zo kan je dan een BPL side makenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Lukaku speelt volgend jaar echt niet voor Chelsea
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga nu beginnen met advanced cup..
Moet hem 3x winnen vandaag
En ik moet nog leren..
quote:
Ja. Even wel ja. Wat ben je nou voor pauper dat je je controller weglegt tegen pace abusers en je zelf zo'n team hebt.quote:
Van mij wel. Misschien sta je er al tussen, maar ik check dat nooit. Heb er nog 10 open staan ofzo.quote:
Heb nog niks gestuurd, maar doen we dan ook match?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Even wel ja. Wat ben je nou voor pauper dat je je controller weglegt tegen pace abusers en je zelf zo'n team hebt.
__
[..]
Van mij wel. Misschien sta je er al tussen, maar ik check dat nooit. Heb er nog 10 open staan ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |