Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Leukon en spannonde wedstrijd gr grquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:57 schreef Rijst het volgende:
http://nl.twitch.tv/rijst_van_fok
kijk dit dan
Eerste wedstrijd ragequitquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Leukon en spannonde wedstrijd gr gr
nou heb je het hele setje gehad he !quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd ragequit
Tweede wedstrijd legt ij zn controller neer
en nu dit
Ja deze shit is kut, heb dit 2x gehad toen het toch mijn laatste wedstrijd zou worden, en dan na 3 uur weer ff kijken dan issie meestal wel weg, maar ik denk dat je ondertussen je xbox maar tevoorschijn moet toverenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd ragequit
Tweede wedstrijd legt ij zn controller neer
en nu dit
Ikkuhquote:
Verkocht voor 19.75k, weet niet of iedereen die hem online wint hem in 41212 krijgt, maar daar lijkt het wel op, dus hij is in no time Discard value.quote:
Hmm okee, nou het is nog bijna 20k dus iets om weer mee te handelenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verkocht voor 19.75k, weet niet of iedereen die hem online wint hem in 41212 krijgt, maar daar lijkt het wel op, dus hij is in no time Discard value.
Volgens mij is de Offline versie een random opstelling
Ik zou de gok niet wagen, behalve als je hem voor onder de 12k kan pakken is het een zeer snel dalende markt, omdat het aanbod alleen maar groter zal wordenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:08 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Hmm okee, nou het is nog bijna 20k dus iets om weer mee te handelen
Als je het zo bekijkt is elke wedstrijd voor niets spelenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:09 schreef Rijst het volgende:
Ik lig uit het toernooi3 kwartier voor inets gespeeld
Zo dat is erg!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:09 schreef Rijst het volgende:
Ja precies, ik speel nu voor mijn eerste keer het toernooi maar wel met bronze teamquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou de gok niet wagen, behalve als je hem voor onder de 12k kan pakken is het een zeer snel dalende markt, omdat het aanbod alleen maar groter zal worden
Je had overigens weinig opties, maar je tegenstander is nu wel door omdat het telt als een quit van jouquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:09 schreef Rijst het volgende:
Jbgsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:09 schreef Rijst het volgende:
Heb je gewonnen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:17 schreef RavioliPunch het volgende:
Huh? Bij online staat er bij de Longshot Cup 0 pogingen over terwijl ik maar een keer online heb gespeeld?
Ik ga nu beginnen met advanced cup..quote:
En ook nog tegen mijquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga nu beginnen met advanced cup..
Moet hem 3x winnen vandaag
En ik moet nog leren..
Touche.quote:
Heb ik ook, maar gelukkig heb ik hem binnen!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:17 schreef RavioliPunch het volgende:
Huh? Bij online staat er bij de Longshot Cup 0 pogingen over terwijl ik maar een keer online heb gespeeld?
Haal gewoon Luiz en Kompanyquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Touche.
Ok nice, betekent dat ik nog een kans hebquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:35 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar gelukkig heb ik hem binnen!
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kom ik te hoog uit met m´n rating.
Wil hem op 3* houden
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:48 schreef Vijf_voor het volgende:
De Lindgren corner bracht mij in de 90min de gelijkmaker. Nu sta ik in de halve finale
Deze naar PSV, als we nog van Engelaar af komenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze speler gaat waarschijnlijk naar Feyenoord: http://www.futhead.com/12/player/7002
Hij is nu nog 0 weight, best redelijke stats voor een bronze CM
Waarom?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kom ik te hoog uit met m´n rating.
Wil hem op 3* houden
Beide clubs uit Manchester volgen hem, maar die gaat echt nog weg niet deze zomer. Als hij een heel goed EK had gespeeld misschien, maar hij komt niet eens aan spelen toe dus dat zal wel niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:53 schreef Euroteller het volgende:
Ik heb gehoord he, strootman naar united
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |