Weet ik niet. Kan wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik dacht dat ze die al hadden? daarom leek een parachute me wel handig
Volgens mij ontstaat er dan een singularity of zoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:31 schreef Norrage het volgende:
Zou wel Rooooodick vs Roooowbin willen zien
Ja, zoiets. Ik probeerde ook op een woord te komen maar volgens mij is dit het.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Volgens mij ontstaat er dan een singularity of zo
http://nos.nl/artikel/331303-haase-kansloos-tegen-roddick.htmlquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:31 schreef Norrage het volgende:
Zou wel Rooooodick vs Roooowbin willen zien
Alsof je "een goed moment" nodig hebt tegen Faalhaasequote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:43 schreef Norrage het volgende:
Dat was inderdaad ook al zo kansloos. Maar Roddick heeft op zich zijn goede momenten nog gehad dit jaar
Het zijn voorwaar indrukwekkende resultaten dit jaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:43 schreef Norrage het volgende:
Dat was inderdaad ook al zo kansloos. Maar Roddick heeft op zich zijn goede momenten nog gehad dit jaar
Alleen het moment dat de loting uit is en je ziet dat je tegen hem moet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:45 schreef luckass het volgende:
[..]
Alsof je "een goed moment" nodig hebt tegen Faalhaase.
Hij heeft Fedje verslagen, een van zijn beste potten ooitquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het zijn voorwaar indrukwekkende resultaten dit jaar.
quote:Ferrer schreef in 2008 het toernooi op zijn naam schreef en bereikte in 2009 de kwartfinales. "Ik kom hier graag. Het is een speciaal toernooi voor mij, ik koester goede herinneringen aan eerdere deelnames."
Misschien is dat wel de manier om van de toppers te winnen!quote:
Het schijnt dat hij daar gewoon mag roken op dat toernooi, niet zo gek dat hij dan speciale herrineringen koestertquote:
Nja, hij moet er nog een beetje inkomen, want hij zegt niet dat het zijn favoriete toernooi is, alleen dat het een van zijn favoriete toernooein is.quote:
Mooi, is dat slijmen van de organisatie in ieder geval niet voor niets geweest.quote:
Mjah, hij is voor velen GOAT, dus snap dat wel. Het is een unieke ervaring om hem te zien spelen. (zeker als je op de eerste rij zit op het Center Court van Wimbledonquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:59 schreef Angelof9 het volgende:
Volgens mij had hij het ook wel naar z'n zin. Hij werd verafgood in Rotterdam.
Ik snap het ook wel. Maar dat maakt het voor een speler natuurlijk ook leuk om zo'n toernooi te spelen. Als het hele publiek achter je staat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mjah, hij is voor velen GOAT, dus snap dat wel. Het is een unieke ervaring om hem te zien spelen. (zeker als je op de eerste rij zit op het Center Court van Wimbledon)
Dat geldt onoverdreven voor zo'n 95% van de toernooien voor Federer, zolang hij niet tegen een thuisspeler speelt, dan is het 50/50...quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:11 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel. Maar dat maakt het voor een speler natuurlijk ook leuk om zo'n toernooi te spelen. Als het hele publiek achter je staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |