Vind ik wel. Hij biedt zijn excuses aan en zegt dat het frustratie is. Hij kan ook niet weten dat dat ding zo makkelijk breekt.quote:
Hij zegt sorry maar heb niet het idee dat ie het meent.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:04 schreef Rosario het volgende:
[..]
Vind ik wel. Hij biedt zijn excuses aan en zegt dat het frustratie is. Hij kan ook niet weten dat dat ding zo makkelijk breekt.
Dan nog, de ATP de schuld gevenquote:Op zondag 17 juni 2012 17:04 schreef Rosario het volgende:
[..]
Vind ik wel. Hij biedt zijn excuses aan en zegt dat het frustratie is. Hij kan ook niet weten dat dat ding zo makkelijk breekt.
Mja. Ik denk dat zijn Engels ook tekort schiet.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:05 schreef mitt het volgende:
[..]
Hij zegt sorry maar heb niet het idee dat ie het meent.
als je zelf vind dat je na zo'n actie door mag spelen ben je sowieso niet zo goed bij je hoofd vrees ik.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:06 schreef Rosario het volgende:
[..]
Mja. Ik denk dat zijn Engels ook tekort schiet.
Maar kom op, je raakt gefrustreerd, je doet gekke dingen. De één slaat z'n racket kapot, de ander gooit z'n racket naar een ballenjongen (die hem ternauwernood ontwijkt), hij pakt het houten bakje.
Was dat Williams?quote:Op zondag 17 juni 2012 17:06 schreef Morthill het volgende:
en weer anderen dreigen een bal door de strot van een lijnrechter te duwen
Maar die kreeg volgens mij een tweede warning en dus point penalty, ze had al een racket aan gort geholpen. Omdat ze match point tegen had had ze dus verloren.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:09 schreef Rosario het volgende:
[..]
Was dat Williams?
Die werd ook gediskwalificeerd in een finale. Die zei "I could kill you". Dat vind ik erger dan dit.
Nee, voor die lijnrechter toch?quote:Op zondag 17 juni 2012 16:48 schreef mitt het volgende:
[..]
kan er niets anders van maken.
Nogal pijnlijk dit voor David.
Ah, kan ook.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:10 schreef Salamando het volgende:
[..]
Maar die kreeg volgens mij een tweede warning en dus point penalty, ze had al een racket aan gort geholpen. Omdat ze match point tegen had had ze dus verloren.
niet alleen zijquote:Op zondag 17 juni 2012 17:12 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ah, kan ook.
Ik weet nog dat Clijsters daar echt stond van, 'tering hé'.
Boete toch?quote:Op zondag 17 juni 2012 17:21 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Als Nalbandian nou oprecht had geëxcuseerd, had ik er nog een beetje begrip voor gehad. Maar nu vraagt hij gewoon om een ban...
Zal wel ja, maar voor zulke acties kan ik ook weinig respect opbrengen hoor. Dan vraag je gewoon erom om uitgesloten te worden voor zoveel tijd.quote:
Ik blijf het toch dikke pech vinden. Djoko trapt ook z'n bankje kapot en er gebeurt niks.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:22 schreef Salamando het volgende:
[..]
Zal wel ja, maar voor zulke acties kan ik ook weinig respect opbrengen hoor. Dan vraag je gewoon erom om uitgesloten te worden voor zoveel tijd.
Inderdaad hetzelfde...quote:Op zondag 17 juni 2012 17:24 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik blijf het toch dikke pech vinden. Djoko trapt ook z'n bankje kapot en er gebeurt niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |