Dat was er maar één, Indian Wells 2001. Agassi won met 7-6, 7-5, 6-1.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Geen idee maar ik vermoed dat er wat Agassi-Samprasfinales tussen zitten.
Nee, geen extra pakket. Heb gewoon wat Ziggo hier analoog aanbied, zo karig mogelijk. Ze hebben bijna alle buitenlandse zenders weggehaald. Ik heb nu alleen nog BBC 1 en 2, de beide Vlaamse publieke zenders en wel ZDF maar geen ARD.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:22 schreef MilaNL het volgende:
Hebben jullie eigenlijk allemaal een extra pakket op de kabel? Want ik kan alleen Queen's ontvangen op BBC en Eurosport. Geen Halle. Op Duitse zenders ook niks.
Nee, ZDF zit gewoon in ieder basispakket dacht ik.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:22 schreef MilaNL het volgende:
Hebben jullie eigenlijk allemaal een extra pakket op de kabel? Want ik kan alleen Queen's ontvangen op BBC en Eurosport. Geen Halle. Op Duitse zenders ook niks.
US Open 2002?quote:Op zondag 17 juni 2012 14:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat was er maar één, Indian Wells 2001. Agassi won met 7-6, 7-5, 6-1.
Dank. ZDF zit hier helaas niet in Ziggo analoog.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:25 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nee, geen extra pakket. Heb gewoon wat Ziggo hier analoog aanbied, zo karig mogelijk. Ze hebben bijna alle buitenlandse zenders weggehaald. Ik heb nu alleen nog BBC 1 en 2, de beide Vlaamse publieke zenders en wel ZDF maar geen ARD.
Verschilt dat per regio dan?quote:Op zondag 17 juni 2012 14:39 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Dank. ZDF zit hier helaas niet in Ziggo analoog.
Ja, prachtig.quote:
Beetje jammer wel, prachtige speler en dit lijkt toch wel een beetje een zwanenzang.quote:
Wat een onzin. Hij heeft dit jaar al vier toernooien gewonnen.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:49 schreef Rosario het volgende:
[..]
Beetje jammer wel, prachtige speler en dit lijkt toch wel een beetje een zwanenzang.
Blij dat ik hem nog heb zien winnen in Rotterdam dit jaar.
Zeker! Ik doe gewoon een beetje dramatisch.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij heeft dit jaar al vier toernooien gewonnen.
quote:Op zondag 17 juni 2012 14:51 schreef Rosario het volgende:
[..]
Zeker! Ik doe gewoon een beetje dramatisch.
Zeker. Het gras ligt zijn spel nu erg goed, en oudjes kunnen wel vaker goed meekomen op Wimbledon (kan me 2008 herinneren...).quote:Op zondag 17 juni 2012 14:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Haas is een zeer gevaarlijke floater op Wimbledon, lijkt me zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |