abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112996395
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2012 10:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Over sociale stress gesproken... er zijn veel betere plekken.
Prima daar kan je mooi een eigen topic van maken, hier gaat het over poortjes die in de weg staan.
pi_112996409
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 10:06 schreef Ferdo het volgende:
Het is toch niet zo moeilijk: gewoon poortjes bij de toegang tot de perrons, waar je als "oversteker" immers toch niets te zoeken hebt. Zou je denken.

Maar ja, we hebben het over de NS.
Het zal wel te maken hebben met de overlast die niet-treinreizigers kunnen veroorzaken in stations.
pi_112996431
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 10:06 schreef Ferdo het volgende:
Het is toch niet zo moeilijk: gewoon poortjes bij de toegang tot de perrons, waar je als "oversteker" immers toch niets te zoeken hebt. Zou je denken.

Maar ja, we hebben het over de NS.
Dan ga je als reiziger wederom klagen want moet je verplicht in en uitchecken bij een overstap tussen 2 verder weg gelegen perrons. Waarmee je waarschijnlijk zelfs 2* een opstaptarief bij de ns gaat betalen.
pi_112996432
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 10:11 schreef klaaskippegaas het volgende:

[..]

Het zal wel te maken hebben met de overlast die niet-treinreizigers kunnen veroorzaken in stations.
Volgens mij zijn er niet zoveel problemen in de meeste stations toch ?
pi_112996455
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 10:13 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan ga je als reiziger wederom klagen want moet je verplicht in en uitchecken bij een overstap tussen 2 verder weg gelegen perrons. Waarmee je waarschijnlijk zelfs 2* een opstaptarief bij de ns gaat betalen.
Dat lijkt me logisch; je maakt gebruik van 2 treinen en betaalt dus 2 opstaptarieven.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_112996456
quote:

[..]

Ze moeten gewoon lezers plaatsen bij alle perrons en stations vrij laten. Of gewoon kaartjes laten bestaan, hebben we ook geen stress meer om elke keer niet te vergeten uit te checken.
pi_112996474
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 10:11 schreef klaaskippegaas het volgende:

[..]

En dan moet je de overlastgevers aanpakken.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_112996498
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 10:13 schreef macca728 het volgende:

Volgens mij zijn er niet zoveel problemen in de meeste stations toch ?
Volgens mij is er veel overlast van zwervers en van zakkenrollers.
pi_112996509
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 10:14 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ze moeten gewoon lezers plaatsen bij alle perrons en stations vrij laten. Of gewoon kaartjes laten bestaan, hebben we ook geen stress meer om elke keer niet te vergeten uit te checken.
Het wordt overal omgeroepen en is een kwestie van gewenning.

Geen stress om je gulp dicht te doen na het plassen he? :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_112996533
quote:

Je mag toch binnen een bepaalde periode overstappen?
pi_112996542
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 10:15 schreef Ferdo het volgende:

En dan moet je de overlastgevers aanpakken.
Dat is kennelijk heel moeilijk.
pi_112996556
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 10:18 schreef klaaskippegaas het volgende:

[..]

Je mag toch binnen een bepaalde periode overstappen?
bij de treinen niet, als je van vervoerder wisselt betaal je hoe dan ook voor de 2de keer opstaptarief.
pi_112996574
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 10:20 schreef macca728 het volgende:

bij de treinen niet, als je van vervoerder wisselt betaal je hoe dan ook voor de 2de keer opstaptarief.
Onbegrijpelijk zeg.
pi_112996603
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 10:22 schreef klaaskippegaas het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk zeg.
Zeker het is nog onbegrijpelijker dat de politiek al jaren steggelt over dit soort eenvoudige dingen en er vel belastinggeld doorheen jast in de vorm van debatten.
pi_112996624
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 10:22 schreef klaaskippegaas het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk zeg.
dan moet je dit lezen, hoezo 1 systeem en 1 kaart.

quote:
Inmiddels hebben zich met de komst van de OV-chipkaart ontwikkelingen voorgedaan, die haaks staan ten opzichte van de genoemde situatie en waarmee het belang van de reiziger niet gediend is. De rekening die wordt gepresenteerd komt op het bordje van de reiziger. Als ná negen uur met korting wordt gereisd met de OV-chipkaart in de treinen van NS èn Arriva, dan wordt de reiziger geconfronteerd met:

dubbel opstaptarief;
de aanschaf van een tweede kortingskaart.
Daarbij moet worden bedacht dat veel noordelijke reizigers slechts een korte afstand afleggen van hun woonplaats naar Leeuwarden of Groningen, om daarna verder te reizen met NS. Dat betekent betrekkelijk hoge kosten voor een “snerteindje”. Omgekeerd worden reizigers (met OV-chipkaart) naar het noorden geconfronteerd met vol tarief, omdat hun NS voordeelurenkaart niet geldig is op de Arriva-trein. Het argument dat dit slechts incidenteel is gaat niet op: het is wederom de reiziger die de rekening betaalt
pi_112996779
Ik zie het probleem niet zo. Als je binnen een bepaalde tijd (ik geloof 20 minuten) ook weer uitcheckt op hetzelfde station kost het je geen geld.
pi_112996872
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 10:37 schreef Nielsch het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. Als je binnen een bepaalde tijd (ik geloof 20 minuten) ook weer uitcheckt op hetzelfde station kost het je geen geld.
Je moet wel een kaart hebben met voldoende saldo. minimaal dus 27.50 investeren om als niet ov klant nog van stationstunnel gebruik te mogen maken.
pi_112996918
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 10:43 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Je moet wel een kaart hebben met voldoende saldo. minimaal dus 27.50 investeren om als niet ov klant nog van stationstunnel gebruik te mogen maken.
Schande zeg! :')

Die OVkaart is iets van 10 jaar geldig...

pi_112997102
quote:
18s.gif Op zondag 17 juni 2012 10:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Schande zeg! :')

Die OVkaart is iets van 10 jaar geldig...
5 Jaar en dan ben je je 7.50 kosten van de kaart kwijt en mag je ook nog eens 2.50 euro administratiekosten gaan betalen om het resterende saldo van die kaart terug te krijgen.

Wel wat beter je huiswerk doen als je wilt trollen wel met de juiste gegevens werken.
pi_112997378
quote:
Omdat veel mensen vrij door het station van punt a naar b willen lopen zonder gebruik te hoeven maken van een OV chipkaart (die een hele hoop mensen niet hebben of niet mee willen nemen).

Los inderdaad van het feit dat je er ook nog 20 euro op moet laden of een aparte kaart moet kopen (zal ook wel niet gratis zijn ws)

Het is gewoon een openbare weg in feite.
pi_112997569
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 10:26 schreef macca728 het volgende:

dan moet je dit lezen, hoezo 1 systeem en 1 kaart.

Het zou allemaal in het belang van de reizgers zijn.
Ondertussen vullen ze bij Translink de zakken en bij de OV bedrijven ook.
  zondag 17 juni 2012 @ 16:14:07 #172
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_113007632
NS, de nieuwe WETGEVER BV, heeft weer eens wat te eisen hoor :')
  zondag 17 juni 2012 @ 16:20:29 #173
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_113007880
quote:
Soms wil in de Starbucks wat gaan drinken met maten of wat kanen bij Julia's en heb ik niet echt zin om op de tijd te letten voordat mijn saldo *poef* weg is.
Feyenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')