Ik doe ff binnensmonds een braakje.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:58 schreef thesystem het volgende:
Maar Sam? Das toch your style?
[ afbeelding ]
lol Esses.. dat dit van een vrouw komtquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:00 schreef Esses het volgende:
thaboel ... geslacht is bij jouw opmerking tegen sammie minder relevant... temperatuur ook niet btw. voor ontleden heeft hij scapels dus dat gat.kan hij zelf ook naar minimale wens maken
Komt dus eigenlijk op neer dat hij het liefste dooide oude mannetjes in een verotte open buikwond neuqt?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:00 schreef Esses het volgende:
thaboel ... geslacht is bij jouw opmerking tegen sammie minder relevant... temperatuur ook niet btw. voor ontleden heeft hij scapels dus dat gat.kan hij zelf ook naar minimale wens maken
mensenkennisquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
lol Esses.. dat dit van een vrouw komt
Zoietsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:02 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Komt dus eigenlijk op neer dat hij het liefste dooide oude mannetjes in een verotte open buikwond neuqt?
Eveneens.quote:
Heb niks, dm gaarne.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:02 schreef Esses het volgende:
nibbit. zie je missed msgs. btw later allen
Leipe shit ouwe. Veel plezierquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:07 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik ook. Morgen weer wat keugels door groen/zwarte terroristen jagen.
Hoe ging uw tentamenquote:
Wil ik dat zien?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:08 schreef thesystem het volgende:
[ afbeelding ]
Sam, begin maar met sjorren!
Plaatje laadt niet bij mij.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:08 schreef thesystem het volgende:
[ afbeelding ]
Sam, begin maar met sjorren!
Nice.quote:
Hmmm kennelijk een auto spoiler om jullie te beschermenquote:
De link linkt naar de funnyjunk homepagequote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:15 schreef thesystem het volgende:
[..]
Hmmm kennelijk een auto spoiler om jullie te beschermen
http://static.fjcdn.com/large/pictures/a7/50/a7508e_60112.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, ik snap niet wat die mensen bezielt..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:21 schreef thesystem het volgende:
Goedzo! You found it![]()
Vermaak de rest met dat gedrocht.....
Hm, ja. Jij woont in de VS toch?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:33 schreef thesystem het volgende:
Sja..... dat is iets wat ik me ook vaker af vraag....
Maar dan vinden ze het wel raar dat ze geen werk kunnen krijgen
http://www.peopleofwalmart.com/photos/quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:37 schreef thesystem het volgende:
Tijdelijk....
Hier zie je extreeeem veel gedrochten!
Een uurtje walmart en je hebt genoeg FAT gezien voor een maand
Nee Esses ligt al op bed, dan mag hetquote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:11 schreef thesystem het volgende:
Je krijgt dalijk bezoek van de blauwe vrienden omdat je een 15jarige chicka hebt genomen in de poeperd terwijl ze nog zo zei..alleen in mn mossel!
Haha inderdaad, bij de McDonalds binnenin de Walmart gaan zitten, en dan maar kijken naar alles wat er langskomtquote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:09 schreef thesystem het volgende:
hahhahaa duhhh
Walmart...episch als je je verveeld...
Fastfoodrestaurant in een supermarktquote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:19 schreef Royyy het volgende:
[..]
Haha inderdaad, bij de McDonalds binnenin de Walmart gaan zitten, en dan maar kijken naar alles wat er langskomt
Hier zitten ze in de karwei en de gamma..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Fastfoodrestaurant in een supermarkt
En niet eens verwend? Phoe....quote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Overigens ook nog belangeloos een dame naar huis gebracht. Ja, ik ben te goed voor deze wereld
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Overigens ook nog belangeloos een dame naar huis gebracht. Ja, ik ben te goed voor deze wereld
Tof! Dank voor de tip!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Trooping the Colour om 11:30 op de BBC
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |