abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113372437
Woensdagavond een afspraakje met een leuke dame...ik wil absoluut geen nieuwe relatie, maar wil wel heel graag verder. Ik heb gisteren tegen mijn ex vrouw gezegd, toen ze me belde, dat ze me niet meer hoeft te bellen. Dat ik echt geen contact meer met haar wil, behalve om onze zoon. Ze blijft maar zeggen, dat ze het niet weet, maar een dag later zit mijn buurman er. Nee, ben daar klaar mee, en voel me daar goed bij, al zal ik van de week wel weer een terugval krijgen. Houden van haar doe ik nog steeds. Maar met praten komen wij er niet aan uit, en hulp zoeken wil ze niet. Dat dit niet echt een gezonde basis is voor haar nieuwe relatie enzo...dat weet ze allemaal wel, maar ze weet het gewoon niet, ze vind hem leuk. Nou meid, dan ga jij hem maar lekker leuk vinden, die koekenbakker. Maar ik ga verder. En wat voel ik dat sterk!
  maandag 25 juni 2012 @ 18:04:28 #252
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_113374865
Mijn ex wilde vandaag praten maar heb het maar verschoven naar morgen.
Ik weet niet eens wat ik tegen haar moet zeggen.
pi_113375179
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:14 schreef kleineik het volgende:
Woensdagavond een afspraakje met een leuke dame...ik wil absoluut geen nieuwe relatie, maar wil wel heel graag verder. Ik heb gisteren tegen mijn ex vrouw gezegd, toen ze me belde, dat ze me niet meer hoeft te bellen. Dat ik echt geen contact meer met haar wil, behalve om onze zoon. Ze blijft maar zeggen, dat ze het niet weet, maar een dag later zit mijn buurman er. Nee, ben daar klaar mee, en voel me daar goed bij, al zal ik van de week wel weer een terugval krijgen. Houden van haar doe ik nog steeds. Maar met praten komen wij er niet aan uit, en hulp zoeken wil ze niet. Dat dit niet echt een gezonde basis is voor haar nieuwe relatie enzo...dat weet ze allemaal wel, maar ze weet het gewoon niet, ze vind hem leuk. Nou meid, dan ga jij hem maar lekker leuk vinden, die koekenbakker. Maar ik ga verder. En wat voel ik dat sterk!
Goed bezig!

Volgende keer dat je een terugval aan voelt komen, of middenin eentje zit, moet je dit stuk even teruglezen. Dan kan je je dipjes-ik even herinneren aan wat je sterke ik wil.
pi_113382240
Hij vraagt nu om meer sex.. Vroeg of hij er redenen voor had dat hij dat wilde. Hij was geil zei hij.. weet niet wat ik er vrrder van moet denken.
In life, every ending is a new beginning..
pi_113382715
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 20:29 schreef LaLouchi het volgende:
Hij vraagt nu om meer sex.. Vroeg of hij er redenen voor had dat hij dat wilde. Hij was geil zei hij.. weet niet wat ik er vrrder van moet denken.
Lieve vrouw....je moet hier van denken, dat hij geil is....meer niet!, lieve LaLouchi...dat is wel eerlijk van hem, hij is geil. Hij wil niet met je vrijen, omdat hij van je houdt. Anders zegt hij wel, schat, we gaan er aan werken, we gaan hulp zoeken. We gaan ons huwelijk redden. Nee, hij wil neuken. En dat kan bij jou het makkelijkste...
pi_113382768
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:12 schreef KermitKikker het volgende:

[..]

Goed bezig!

Volgende keer dat je een terugval aan voelt komen, of middenin eentje zit, moet je dit stuk even teruglezen. Dan kan je je dipjes-ik even herinneren aan wat je sterke ik wil.
Dankjewel!!
  maandag 25 juni 2012 @ 20:55:11 #257
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_113383634
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 20:29 schreef LaLouchi het volgende:
Ik zou hier wel heel erg mee oppassen..Voor jou geldt het wss als intimiteit, voor hem is het gewoon sex, and thats it...

Alleen doen als je er nuchter in staat, anders doet het nog veel meer pijn straks...
pi_113384823
@sawadie en kleineik klopt. Dit doet al zeer. Ik ben zijn vrouw, maar word behandeld als de eerste de beste.. Fuck.
pi_113389795
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 21:13 schreef LaLouchi het volgende:
@sawadie en kleineik klopt. Dit doet al zeer. Ik ben zijn vrouw, maar word behandeld als de eerste de beste.. Fuck.
Ik weet wat je voelt..
  maandag 25 juni 2012 @ 23:34:55 #260
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_113393186
Mis haar maar ergens voel ik mij toch te goed voor haar, morgen ga ik haar weer spreken als het goed is. Ik weet niet wat ik wil, ik wil haar maar ook iemand die mij beter begrijpt. Alles is brandstof voor mijzelf om een beter persoon te worden.

Heb wat rebound chicks gehad in de tussentijd maar voor mijn gevoel is het egoistisch om de tijd voorbij te laten gaan door met andere meiden te kloten terwijl zij ook gevoelens krijgen.

Moet ik dan echt een tijd single blijven? Terwijl ik elke dag leef alsof het mijn laatste is?
  maandag 25 juni 2012 @ 23:43:21 #261
367311 sawadie
pi_113393778
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 21:13 schreef LaLouchi het volgende:
Je had het ook kunnen weigeren? Dat heb ik ook gedaan toen mij ex het idee had om mij te bespringen....
pi_113397191
Ja dat had gekund. Maar had me in mijn hoofd ghaald dat het iets zou verandrren. Stom i know.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 01:15:43 #263
367311 sawadie
pi_113397485
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 01:01 schreef LaLouchi het volgende:
Ja dat had gekund. Maar had me in mijn hoofd ghaald dat het iets zou verandrren. Stom i know.
Ooh ik veroordeel je echt niet hoor, ik weet hoe het is....Ik zat precies hetzelfde, maar vond da tik de boot moest afhouden, achteraf alleen maar goed
pi_113398187
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 06:56 schreef LaLouchi het volgende:
Was opzic best goed gesprek, kwamen alleen steeds niet verder. Hij voelt het dat het sprookjesachtige, het we kunnen alles samen aan wrg is. Dat hij geen energie meer heeft om aan ons huwelijk te werken. Daar liepen we steeds op vast, want voor mijn gevoel valt daar aan te werken. Toen liepen we terug en liepen we enorm te flirtrn met elkaar, waarna we sex hebben gehad. Het voelde zo.fijn en tegelijkertijd deed het zoveel pijn. Daar kan hij zich wel in verliezen mbt mij, maar niet in onze relatie..
Word jij even gemanipuleerd zeg, niet normaal. En je trapt er nog in ook.

Wel de lusten, maar niet de lasten.
pi_113398890
Voel me een beetje egoïstisch aangezien ik hier niet zovaak meer lees/kom en de weinig keren dat ik hier dan kom, kom ik alleen wat shit van me afschrijven :') . Maarja het werkt wel en heb wel weer behoefte om iets van me af te schrijven.

Had een tijdje geen contact geprobeerd op te nemen met mn ex ivm haar eindexamens/eindexamenreis/het feit dat ze geen contact wilde, maar na haar eindexamenreis heb ik toch nog een brief gestuurd met alles waar ik over na heb gedacht. Onder andere gedaan omdat ze had aangegeven dat de breakup gedeeltelijk door haar eindexamenjaar kwam en ik wilde kijken of er misschien toch nog wat mogelijk was en omdat ze nog eindexamenboekjes van me had, die ik terug zou krijgen. Afgelopen weekend kreeg ik een pakketje binnen en dat bleken de boekjes te zijn + een kort handgeschreven briefje.
quote:
*mijn naam*,

Toch nog bedankt voor de bundels. Ik weet niet of je het al gehoord had, maar ik ben geslaagd.
Ik stel je laatste brief op prijs. Hij was erg volwassen en ik ben blij dat je alles duidelijker ziet nu.
Het zal je vast niet verbazen, maar na erover nagedacht te hebben ga ik voor de derde optie in je brief (gescheiden wegen gaan). Het ga je goed en ik hoop oprecht dat je gelukkig wordt in je leven.

*naam ex vriendin*

P.S. Sorry voor het geïmproviseerde pakket, ik kon nergens anders een doos vinden, en ook sorry voor het laat retourneren van de bundels
Het heeft ongeveer anderhalve week geduurd tussen mijn brief en het ontvangen van dit pakketje. In die tijd heb ik flink in spanning gezeten voor haar antwoord en me ook wel op een aantal dingen voorbereid, maar dit was er (hoe gek ook misschien) niet 1 van. Misschien vul ik teveel dingen zelf in, maar als ik lees dat ze erover heeft nagedacht denk ik automatisch dat daar dus enige twijfel moet zijn geweest. Als je zeker weet dat je het niet wilt hoef je er verder ook niet over na te denken lijkt me. Als ik dan denk dat er twijfel is geweest ga ik automatisch weer nadenken over op welke gronden ze dan tot de conclusie is gekomen om niet nog een keer met zijn tweeën iets te drinken en te kijken hoe en of het verder kan en anders gewoon face-to-face afscheid nemen van elkaar ipv op de manier zoals het nu gegaan is.

Nu gaat het dus weer kut aangezien mijn hoofd overuren draait qua nadenken. Ik krijg ook gewoon het gevoel dat als we elkaar zouden zien ik het kan fixen en zij dat ook weet en ze het daarom niet wil. Ik heb het gevoel dat ze twijfelt maar toch voor de makkelijke weg gaat, maarja dit zijn allemaal dingen die ik voor haar invul en niet zeker weet. Zit op dit moment wel aardig in de put, terwijl er toch echt een periode is geweest waarin ik dacht dat het beter ging ;(
  Moderator dinsdag 26 juni 2012 @ 06:22:16 #266
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_113398942
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 05:38 schreef Hazzard het volgende:
Voel me een beetje egoïstisch aangezien ik hier niet zovaak meer lees/kom en de weinig keren dat ik hier dan kom, kom ik alleen wat shit van me afschrijven :') . Maarja het werkt wel en heb wel weer behoefte om iets van me af te schrijven.

Had een tijdje geen contact geprobeerd op te nemen met mn ex ivm haar eindexamens/eindexamenreis/het feit dat ze geen contact wilde, maar na haar eindexamenreis heb ik toch nog een brief gestuurd met alles waar ik over na heb gedacht. Onder andere gedaan omdat ze had aangegeven dat de breakup gedeeltelijk door haar eindexamenjaar kwam en ik wilde kijken of er misschien toch nog wat mogelijk was en omdat ze nog eindexamenboekjes van me had, die ik terug zou krijgen. Afgelopen weekend kreeg ik een pakketje binnen en dat bleken de boekjes te zijn + een kort handgeschreven briefje.

[..]

Het heeft ongeveer anderhalve week geduurd tussen mijn brief en het ontvangen van dit pakketje. In die tijd heb ik flink in spanning gezeten voor haar antwoord en me ook wel op een aantal dingen voorbereid, maar dit was er (hoe gek ook misschien) niet 1 van. Misschien vul ik teveel dingen zelf in, maar als ik lees dat ze erover heeft nagedacht denk ik automatisch dat daar dus enige twijfel moet zijn geweest. Als je zeker weet dat je het niet wilt hoef je er verder ook niet over na te denken lijkt me. Als ik dan denk dat er twijfel is geweest ga ik automatisch weer nadenken over op welke gronden ze dan tot de conclusie is gekomen om niet nog een keer met zijn tweeën iets te drinken en te kijken hoe en of het verder kan en anders gewoon face-to-face afscheid nemen van elkaar ipv op de manier zoals het nu gegaan is.

Nu gaat het dus weer kut aangezien mijn hoofd overuren draait qua nadenken. Ik krijg ook gewoon het gevoel dat als we elkaar zouden zien ik het kan fixen en zij dat ook weet en ze het daarom niet wil. Ik heb het gevoel dat ze twijfelt maar toch voor de makkelijke weg gaat, maarja dit zijn allemaal dingen die ik voor haar invul en niet zeker weet. Zit op dit moment wel aardig in de put, terwijl er toch echt een periode is geweest waarin ik dacht dat het beter ging ;(
Ze moet je niet meer. Ze heeft geen twijfel. Je vult dingen in die er totaal niet zijn. Er is geen makkelijke of moeilijke weg voor haar. Dat bestaat alleen in jouw hoofd.
What can change the nature of a man?
pi_113398983
Ja ik weet het, maar zodra ik even geen moeite doe om mezelf eraan te herinneren gaat mijn hoofd direct naar al die minder reële gedachten. Kost veel moeite om het mezelf wijs te maken dat ze niet twijfelt en vaak lukt het dan dus ook niet terwijl ik ergens diep van binnen wel weet hoe het werkelijk zit... Mehh beetje moeilijk uit te leggen hopelijk snap je wat ik bedoel.
pi_113399120
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 02:11 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Word jij even gemanipuleerd zeg, niet normaal. En je trapt er nog in ook.

Wel de lusten, maar niet de lasten.
Ja dat.zie ik nu ook in. Die avond niet. Ik dacht heel naief, misschirn veranderd het iets. Maar dat is niet zo. Gisteravond was hij geil, dan kan hij me wel opzoeken, maar zogauw ik begin over dat ik hem mis dan slaat hij meteen weer om. Snauwt me toe dat ik het allemaal heus wel weet. Ik ben zo onwijs stom geweest. Ik voel me net een goedkope hoer. Ben van xijn vrouw, zijn alles, naar gewoon een lichaam gegaan. Denk nu dat het helemaal niet meer goedkomt. Dit doe je niet als je echt van iemand houd.
pi_113399164
Misschien is dit echt totaal niet het geval, maar ik ga het toch even vanaf een andere kant proberen te belichten. Hij is geil, hij wil seks en jullie gaan het heel misschien oplossen met zijn tweeën. Het zou wel heel kut zijn als hij nu bij andere vrouwen zijn ding gaat proberen te halen, terwijl jullie nog getrouwd zijn en er zelfs nog een kans is dat jullie eraan gaan werken en eruit gaan komen (hoe kut zou het zijn als dat daadwerkelijk gebeurd en jij weet dat hij ondertussen met allemaal andere vrouwen naar bed is gegaan?).

Ook is het bij jou natuurlijk allemaal vertrouwd en is het gewoon op een bepaalde manier een stuk makkelijker (en vanaf een andere kant juist weer stukken moeilijker zoals jij ook ervaart). Hoeft niet te betekenen dat hij het alleen voor je lichaam doet, maar ook voor zichzelf voor het oude vertrouwde. Hoeft niet persé slecht bedoelt te zijn, hoewel het niet echt doordacht is.

Zoals ik al zei misschien zit ik er helemaal naast. Jij kent hem het beste en ik weet niet precies het hele verhaal dus doe ermee wat je wil ;)
pi_113399228
Dankje. Hij zegt zelf dat hij geen behoefte heeft aan andere vrouwen, dat het hem gaat om sex met mij. Alleen het feit dat als ik dichtbij kom, en het heb over de relatie, dan klapt hij dicht en zegt dat het er los van staat.
hoe kan het er nou los van staan? We zitten nog in een huwelijk. Ik kan het niet los zien. Hij zegt steeds dat hij er neutraal instaat maar neigt naar scheiden. En dat dat misschien veranderd door de gesprekken, maar dat sex niks veranderd. Nee sex verandetd idd niks, maar het zorgt wel dat ik dicht bij hem ben. En blijkbaar gaat het hem enkel om sex an sich dan. Voel me er kut onder. Wil best sex, maar dan niet sex om de sex. Moet wel het gevoel hebben dat hij ook echt zijn best doet om het huwelijk te redden. En als hij dat uberhaupt niet wil proberen, wil ik ook geen sex.
pi_113399322
Tjah ik denk dat dat gewoon een verschil is in hoe je erin staat. Jij ziet seks en liefde hand in hand gaan en hij ziet die 2 dingen los van elkaar en wil enerzijds seks en anderzijds kijken wat er aan de relatie te doen valt. Kan me er wel iets bij voorstellen aangezien je snel overhaaste/ondoordachte beslissingen kan maken als er seks in het spel is (de bloedtoevoer bij mannen naar de hersenen lijkt dan ineens flink afgeknepen te worden ;) ) , maar je aan de andere kant wel gewoon de voordelen van het vertrouwde hebt + dat het gewoon evt makkelijker is in de toekomst dan wanneer hij met tig andere vrouwen heeft lopen rotzooien.
pi_113399410
LaLouchi, daar komt het wel zo'n beetje op neer denk ik.. Als hij jou geen duidelijkheid geeft moet je dat zelf doen. Ook jij bent een individu en hebt recht op liefde, geluk en respect. Denk je dat je dat bij hem gaat krijgen? Zelfs na de breuk is het een ********. Sorry maar uit wat ik lees, de feiten, is het duidelijk zat. En dan mag hij wel de deur op een kiertje laten maar dat betekent echt nog steeds helemaal niks! Ik snap wel dat je voor je jezelf en je dochter die gesprekken wil voeren, wat ook terecht is. Maar laat alsjeblieft niet met je spelen. Geef de regie over de situatie niet geheel aan hem. Jij bent emotioneel nog erg betrokken en hij is dat stadium allang gepasseerd lijkt het wel.
Heel veel sterkte, hoop dat het allemaal goed uit zal pakken voor je.
pi_113399459
Oh wat ik er zo van mee krijg vind ik trouwens ook dat je beter verdiend hoor. Alleen op dit punt is er dus misschien ook wel een andere kant die ik probeer aan te kaarten, maar neemt niet weg dat je naar mijn idee beter zou verdienen :)
pi_113400760
Ja jullie hebben idd ook gewoon gelijk. Hij speelt met me, of dat nou bewust of onbewust is. Hij geeft me het gevoel dat alles wat wij hadden een illusie was. Nu opeens vind het dat ons hele huwelihk verkeerd zat. Ik vroeg hem wat er moest gebeuren voordat hij me weer wel kan toelaten. Toen zei hij dat hij dan alles moest vergeten wat er is gebeurd. Dat kan dus niet. Dus wanneer hij zegt dat er een kleine kans is nog, dan is dat niet waar, of hij moet accuut aan gehrugenverlies gaan leiden. Hij zegt dat hij zijn beslissing nog niet heeft gemaakt, maar dat heeft hij dus wel. En ondertussen wel sex willen, vind ik op die manier erg gemeen van hem. Ik ga maar eens rust voor mezelf creeeren. Ik ben geen object. Heb nog bijna twee weken om na te denken of ik de gesprekken nog wil, maar ik neig nu naar nee.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 09:57:10 #275
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_113401476
Laouchi, wat heb jij deze man aangedaan dat hij meent je zo te mogen behandelen? Ben je vreemdgegaan, heb je hem mishandeld? Of zit hij je gewoon te manipuleren om niks?
In het laatste geval: wegwezen! In de eerste 2 gevallen: hij moet to
ch een keer gaan kiezen of hij zich er overheen kan en wil zetten. Als hem dat niet lukt, dan moet hij eerlijk zijn en loslaten, of moet je zelf aan de rem trekken. Want wat hij nu doet kan hij echt niet maken. Wat een player zeg!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')