abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juni 2012 @ 17:57:00 #1
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112937461
Hier verder!

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan

Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen

Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!

Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren

In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!

“Relationships are like crystals, you don't realize how much you love it until it breaks.”

YES ben TS joepie
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112937774
'op naar betere dagen' Ik hoop het. Morgen weer een stress feestje. Het beste van maken maar.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  vrijdag 15 juni 2012 @ 18:04:42 #3
12888 Skull-splitter
pi_112937807
Morgen uitvaart, ook weinig trek an, maar in de avond even het leven vieren denk ik...
pi_112938209
Ga je er toch heen QEX? Dat vind ik wel heel sterk van je, hoop dat het goed gaat.

@skull enjoy.. Vanavond bedoel ik. Morgen sterkte :*

[ Bericht 37% gewijzigd door LaLouchi op 15-06-2012 18:31:18 ]
In life, every ending is a new beginning..
pi_112938404
Ga ik morgen verzinnen lalouchi.

@ skull; sterkte
pi_112940670
Heb haar al een tijd niet gezien. Zag k haar net bij het station lopen om een kaartje te kopen, terwijl ik nog geen tien meter van haar vandaan stond, beschut, op een ander platform. Weet niet of ze me gezien heeft, mindfucks zijn er wel. Grmbl.

Tis allang niet meer wat het geweest is. Tis al tijden een chaos in mijn knar maar t gaat al lang niet meer over haar. Tis al lang verleden tijd... De tijd gaat snel en waarom nog stil staan bij die dame..

Als ik haar niet terug wil, gevoelens er niet meer zijn, ik weer langzaam de oude ben, waarom doet het me dan nog zo veel?
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:48:45 #7
12888 Skull-splitter
pi_112943284
Omdat je dat dus kennelijk ergens nog wel wil?
pi_112950004
Als ik nee zou zeggen zou ik mezelf voor de gek houden. Maar nee is nog altijd nee en dat is het al een poosje. En het is ook al de tweede keer dat ze me laat zitten.

Het is de moeite daarom ook totaal niet waard en ze verdient mijn kwetsbaarheid ook niet meer. Ik had eigenlijk wel wat meer respect verwacht en ben feitelijk gewoon ordinair hard gedumpt for no reason. Bam!

Ik hoor er ook niet meer mee bezig te zijn vind ik. Ik zou haar het liefst in de vijver duwen met die vrolijke kop van dr.

Maar blijkbaar lijk ik na dit alles nog wel de behoefte te voelen om haar te zien of zo. Ook al zou het me weinig uitmaken als ik haar nooit meer zou zien.

Beetje jammer allemaal toch,..
pi_112958845
Wanneer ik aan hem denk krijg ik een brok in m'n keel. ;(
Dacht dat het wat beter ging
:{
  zaterdag 16 juni 2012 @ 02:12:54 #10
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_112959052
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 02:01 schreef Charcot het volgende:
Wanneer ik aan hem denk krijg ik een brok in m'n keel. ;(
Dacht dat het wat beter ging
:{
Sterkte :) ik heb ook een kleine terugval gehad deze week :)
na na na na na na na Badjasman!
pi_112959587
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 02:12 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Sterkte :) ik heb ook een kleine terugval gehad deze week :)
Heb je er nu geen last meer van?
Moet zeggen dat het toch erg lastig blijft om dit alles niet heel persoonlijk op te vatten. Hoezeer hij ook z'n best deed om mij te laten inzien dat het allemaal niet aan mij ligt. Ik kan niet geloven dat, als je iemand de moeite waard vindt, je je dan laat tegenhouden door dingen die buiten ons bereik liggen en met wat creativiteit makkelijk op te lossen zijn. Ik vind het echt heel pijnlijk dat hij niet eerlijk tegen mij zegt dat hij mij gewoon niet moet.
pi_112961584
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 03:00 schreef Charcot het volgende:

[..]

Moet zeggen dat het toch erg lastig blijft om dit alles niet heel persoonlijk op te vatten. Hoezeer hij ook z'n best deed om mij te laten inzien dat het allemaal niet aan mij ligt. Ik kan niet geloven dat, als je iemand de moeite waard vindt, je je dan laat tegenhouden door dingen die buiten ons bereik liggen en met wat creativiteit makkelijk op te lossen zijn. Ik vind het echt heel pijnlijk dat hij niet eerlijk tegen mij zegt dat hij mij gewoon niet moet.
Kan ik me voorstellen. Dat gevoel is ook heel pijnlijk, omdat je ergens steeds hoop blijft houden dat hij dat ook inziet. Wat dus niet zo is, omdat de redenen die hij aanvoert niet kloppen.
pi_112961770
Ik voel me goed. Vanavond komt ze mijn zoon brengen. Dan zie ik haar 9 dagen niet. Gek, dat ik daar naar uit kijk. Misschien is het hoop, dat ze me toch mist. Ik moet wel zeggen, sinds ik mijn verhaal hier gepost heb, en met andere mensen erover gesproken te hebben, ik meer rust voel.Het is niet goed wat er gebeurd is, maar ik heb erna alles willen doen, alles goed willen doen. Niet alles was normaal, zoals ze deed. Zij is verder, heeft een nieuwe vlam, ookal zie ik die relatie niet serieus. Moet ik dan blijven hangen in het verdriet? Nee, dat dacht ik niet. Maar dat wil ze wel. Ik mag gewoon niet verder. Tgen mij blijft ze roepen, we hebben ons kind vermoord...Ik lig daardoor in de kreukels, terwijl ze zelf tegen een ander aanligt.. God, wat kunnen 2 mensen die ooit zoveel om elkaar gaven, lelijk doen tegen elkaar.
pi_112962127
Het blijft gewoon maf, hoe erg en snel je gevoel op en neer gaat. Het ene moment ben ik zo klaar met haar...en het andere moment kiepert mijn hart een bak met liefde over haar heen, dat alles wat ze doet weer te begrijpen is...zo moeilijk. Wat zou ik graag willen praten met haar..maar het heeft gewoon geen zin, ze kiepert mijn gevoel toch weg, alsof het niet waar is. Maar waarom wil mijn gevoel, nu, een jaar later, nog zo graag...pfff
pi_112962318
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 10:35 schreef kleineik het volgende:
Het blijft gewoon maf, hoe erg en snel je gevoel op en neer gaat. Het ene moment ben ik zo klaar met haar...en het andere moment kiepert mijn hart een bak met liefde over haar heen, dat alles wat ze doet weer te begrijpen is...zo moeilijk. Wat zou ik graag willen praten met haar..maar het heeft gewoon geen zin, ze kiepert mijn gevoel toch weg, alsof het niet waar is. Maar waarom wil mijn gevoel, nu, een jaar later, nog zo graag...pfff
Herkenbaar.. Ups and downs.

Sterkte O+
pi_112963562
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 10:48 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Herkenbaar.. Ups and downs.

Sterkte O+
Wat doe jij dan? lukt het je om afleiding te zoeken? Als je dochter bij je is, voel jij je dan schuldig naar de vader toe, omdat hij haar niet kan zien? Dat heb ik wel heel erg. Mijn zoon is gelukkig veel bij me, wij gaan een co-ouderschap doen...Maar zoals gezegd, haar nieuwe vriend woont 2 deuren langs me af..ze is ned-dui daar wezen kijken, hoorde ik later. Ik kan dat niet begrijpen...haar kind, haar vlees en bloed ligt 10 meter verderop te slapen...die wil je dan toch zien..? En dat is dan weer een moment, waarom mijn verstand het wint, en zegt, dit komt absoluut nooit meer goed..Dat ze daar kan zijn...en niet komt kijken.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 13:18:03 #17
13411 NaRRaToR
pi_112965970
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 03:00 schreef Charcot het volgende:

[..]

nee hoor meer kleine ups en downs. ik heb er in principe vrede mee en ga ook zeker verder met mijn eigen leven. alleen af en toe sta je er even bij stil omdat je ermee geconfronteerd wordt...
pi_112967899
Kutzooi, ik denk dat ik deze week gedumpt ga worden. Na 3,5 relatie waarin ik eigenlijk perfect gelukkig was (of ben!) krijg ik ineens te horen dat de ander denkt dat ze toch nog niet klaar is voor een lange relatie en graag vrij wil zijn, omdat ze bang is dat ze anders later spijt heeft dat ze 'die wilde jaren van stappen en losbandigheid met jan en alleman' niet heeft gehad in haar jeugd (ik ben 22, zij 20). Woensdag gaan we erover praten en ze zegt dat ze het echt allemaal niet weet, maar ik heb zo'n voorgevoel dat het besluit al genomen is. Ik dacht echt dat deze relatie voor altijd was. Kutterdekutzooi.
pi_112967964
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 14:33 schreef Kaas- het volgende:
Kutzooi, ik denk dat ik deze week gedumpt ga worden. Na 3,5 relatie waarin ik eigenlijk perfect gelukkig was (of ben!) krijg ik ineens te horen dat de ander denkt dat ze toch nog niet klaar is voor een lange relatie en graag vrij wil zijn, omdat ze bang is dat ze anders later spijt heeft dat ze 'die wilde jaren van stappen en losbandigheid met jan en alleman' niet heeft gehad in haar jeugd (ik ben 22, zij 20). Woensdag gaan we erover praten en ze zegt dat ze het echt allemaal niet weet, maar ik heb zo'n voorgevoel dat het besluit al genomen is. Ik dacht echt dat deze relatie voor altijd was. Kutterdekutzooi.
Das echt kut.
Sterkte
pi_112967973
Voel nu weer een golf, dat ik haar wil bellen, wil praten...pfff
pi_112968094
'Ik heb iemand ontmoet die leuker is dan jij.'
Die woorden doen pijn.
pi_112968599
@kleineik, nee ik voel me niet schuldig naar hem toe. Hij wil dit zo. Het is zijn keus, ik heb hem grnoeg de kans gegeven om hier samen uit te komen. Het voelt ontzettend kut de dingen die we met zijn drietjes deden alleen te doen nu met haar, maar schuld is het niet. Wel gemis.

We gaan morgenavond uit eten of iets drinken samen, dat zou hij nog laten weten. Hij zei dat hij er niet in geloofd maar dat er een kleine kans is dat hij van gedachte veranderd. Ik hoop dus dat we er met gesprekken samen uit kunnen komen. Het klopt nu gewoon voor mijn gevoel nog niet.
pi_112968601
@kleineik

Bedankt. Jouw verhaal net ook gelezen in het vorige topic, leef met je mee zeg. Heel herkenbaar hoe de ander je zo in de war kan maken met gedrag dat heel tegenstrijdig is met hoe je haar kent. En vooral ook hoe je de ander zelfs de ergste dingen kan vergeven 'omdat ze niet zo is, maar in de war is en de echte zij zo ontzettend lief is en je dus ook nog wel medelijden met haar hebt'. :{
pi_112969452
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 14:57 schreef LaLouchi het volgende:
@kleineik, nee ik voel me niet schuldig naar hem toe. Hij wil dit zo. Het is zijn keus, ik heb hem grnoeg de kans gegeven om hier samen uit te komen. Het voelt ontzettend kut de dingen die we met zijn drietjes deden alleen te doen nu met haar, maar schuld is het niet. Wel gemis.

We gaan morgenavond uit eten of iets drinken samen, dat zou hij nog laten weten. Hij zei dat hij er niet in geloofd maar dat er een kleine kans is dat hij van gedachte veranderd. Ik hoop dus dat we er met gesprekken samen uit kunnen komen. Het klopt nu gewoon voor mijn gevoel nog niet.
Waarom kunnen ze nou niet gewoon duidelijk zijn he. Hebben ze nou niet in de gaten, dat ze hoop blijven geven?
pi_112970007
Mwoah hij is op zich duidelijk. Hij denkt dst hij wil scheiden, maar er is een kleine kans dat hij zich bedenkt. We gaan het iig samen beslissen nu, en dat voelt goed. Eens pet week gaan we samen etgrns praten, en dat voelt voor mij al als een enorme stap vooruit. Heb er een goed gevoel over. Hij moet enkel begrip leren hebben, en daar staat hij ni gelukkig voor open. :)
pi_112970057
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 14:57 schreef Kaas- het volgende:
@kleineik

Bedankt. Jouw verhaal net ook gelezen in het vorige topic, leef met je mee zeg. Heel herkenbaar hoe de ander je zo in de war kan maken met gedrag dat heel tegenstrijdig is met hoe je haar kent. En vooral ook hoe je de ander zelfs de ergste dingen kan vergeven 'omdat ze niet zo is, maar in de war is en de echte zij zo ontzettend lief is en je dus ook nog wel medelijden met haar hebt'. :{
Ondanks alles wat ze doet...met hem, en mijn zoon, en voel ik me ontzettend vervangen als vader...als ze me belt, zal ik er meteen zijn..daar moet ik echt vanaf. Ze komt dalijk mijn zoon brengen...ben gewoon zenuwachtig..dat is allemaal niet goed. Wat heeft ze met mijn gevoel gespeelt zeg..zo oneerlijk, en hard..en toch..hou ik van haar. Waar is die uitknop!!
pi_112970068
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 15:51 schreef LaLouchi het volgende:
Mwoah hij is op zich duidelijk. Hij denkt dst hij wil scheiden, maar er is een kleine kans dat hij zich bedenkt. We gaan het iig samen beslissen nu, en dat voelt goed. Eens pet week gaan we samen etgrns praten, en dat voelt voor mij al als een enorme stap vooruit. Heb er een goed gevoel over. Hij moet enkel begrip leren hebben, en daar staat hij ni gelukkig voor open. :)
Ik hoop echt dat jullie er samen goed uit kunnen komen!
pi_112970135
Kan ik niet een paar uur vooruit spoelen? Heb een bbq straks met vrienden en dat zou leuk moeten zijn... ware het niet dat hij ook komt met zijn.... verloofde.
pi_112970159
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 15:28 schreef kleineik het volgende:

[..]

Waarom kunnen ze nou niet gewoon duidelijk zijn he. Hebben ze nou niet in de gaten, dat ze hoop blijven geven?
Vast wel. Een deel weet goed waar ze mee bezig zijn en een ander deel doet het allemaal onbewust.
pi_112970210
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 15:56 schreef QEX het volgende:
Kan ik niet een paar uur vooruit spoelen? Heb een bbq straks met vrienden en dat zou leuk moeten zijn... ware het niet dat hij ook komt met zijn.... verloofde.
Woah dat is wel echt ontzettend kut.
Sterkte :*
  zaterdag 16 juni 2012 @ 15:59:00 #31
103012 Nies
Die hekse
pi_112970215
quote:
Ow hell.

Je kan afbellen? :@
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_112970309
Ze weten dat het kan zijn dat ik niet kom. Wil me niet bij mijn eigen vrienden laten weghouden. Gelukkig had ik nog wat rustgevende medicijnen.
pi_112970856
quote:
Moeilijk..Ik kan me inbeelden wat je voelt. Je wil natuurlijk gaan, om te laten zien, hier ben ik, en je krijgt me niet kapot...maar van de andere kant wil je niet gaan, omdat je bang bent dat dit juist wel gebeurd.

Sterkte
pi_112970926
tnx. Ben aan het verzinnen wat ik aan zal doen als ik ga. spijkerbroek, sandalen en leuke blouse of mijn hot en happening outfit (met knielaarzen) Laatste is wel wat warm misschien.
pi_112970975
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 16:23 schreef QEX het volgende:
tnx. Ben aan het verzinnen wat ik aan zal doen als ik ga. spijkerbroek, sandalen en leuke blouse of mijn hot en happening outfit (met knielaarzen) Laatste is wel wat warm misschien.
Warm? Hier regent het...het mooie zuiden...Maar ik als man zeg, je hot en happening outfit!
pi_112971048
Hier zon en 18 graden. :)
  zaterdag 16 juni 2012 @ 16:47:32 #37
13411 NaRRaToR
pi_112971732
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 14:33 schreef Kaas- het volgende:
Dit klinkt zo herkenbaar he.... (alleen was bij mij de relatie wat korter)... je weet vantevoren eigenlijk al wat de uitkomst gaat zijn en gaat je daarover druk lopen maken...
  zaterdag 16 juni 2012 @ 17:04:00 #38
12888 Skull-splitter
pi_112972241
quote:
Van harte om de bloemen buiten te zetten in Tilburg vanavond ;)
pi_112972402
Succes QEX :) denk aan je x
pi_112974342
pfff met mijn ex is het dus uit gegaan omdat ik vond dat we elkaar te weinig zagen (1x in de 2, 3 weken. Omdat hij zo druk was en niet iedere week kon). Nu hoor ik dus van mijn beste vriendin die met zijn beste vriend iets heeft dat die 2 vrienden elkaar dus gewoon rustig ieder weekend zien. Dat doet wel ff pijn hoor. Voel me in de maling genomen nu... schijnbaar kan hij dus wel mensen 1 keer in de week zien alleen wilde hij dat niet bij mij. Beetje laf om mij aan het lijntje te hebben gehouden ipv gewoon duidelijk zeggen :S Baalmomentje..
pi_112975689
Je overleeft het wel. Beter om van iemand af te stappen als je weet dat je aan het lijntje gehouden bent. Direct negeren en niks opzoeken bla bla. Maar dat weet je zelf ook al gezien de vele reacties die je al gepost heb. Moeilijker is als je beide nog wel veel voor elkaar voelt maar het gewoon echt niet meer gaat. Dus wees blij, zoek een leven en geniet er van. Je bent meer waard.

Hier gaat het verder prima denk ik. Af en toe nog melancholische buien en proberen vast te houden aan het gevoel maar goed, dat gaat wel over. Prima plannen voor de komende tijd.

Wel heerst de fantasie nu dat ze op dit moment gehosselt wordt door vijf Itallianen, drie Belgen en een Fransoos op het festival waar ze nu is. Zonder mij :( :')
pi_112984198
Mijn afspraak met ex gaat morgen niet door. Word nu volgende week. Teleurstelling... :N
pi_112985353
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 22:23 schreef LaLouchi het volgende:
Mijn afspraak met ex gaat morgen niet door. Word nu volgende week. Teleurstelling... :N
Nou ja zeg :{
Waarom gaat het niet door?
pi_112985756
Hij vond dat ik zelf mijn dochter na bed moest brengen, en dat het daarna te laat zou worden (ong 9 uur) omdat hij maandag een langecdag heeft.. Dus wilde hij graag vanaf volgende week, om de week afspreken.. Naja ben wel teleurgesteld maarja kan er verder ook niks anders van maken dan.
pi_112989352
Ze had mijn zoon gebracht. Fijn even gesproken met elkaar. Ze gaf cadeautjes voor vaderdag. Ik vroeg haar, of ze wist wat het met mij deed als ze bij hem was, 2 deuren langs me...ik kom niet in zijn huis zei ze, ik wil daar nooit wonen. Ik weet het allemaal niet zei ze weer. Ik gaf haar een knuffel, een kus op haar wang. Ik zei haar, dat ze er niet gelukkig uitziet. Dat ze zich goed moet voelen, als ze verliefd is...ze sprak me niet tegen. Ik ging met onze zoon, we moesten weg. Toen we rond 20.30 de straat inreden, stopte mijn hart...haar auto! Hoe kan ze dat nou doen. Hoe kan ze zo respectloos zijn? Heb haar gesmst, met daarin. Je bent gemeen. Hoe kan je nou 2 deuren langs ONS huis zitten, terwijl ik hier met onze zoon zit. Heb je dan niet eens het fatsoen om te wachten totdat ik hier weg ben? Jullie zijn een sneu koppel samen.
Ik was woest, was onrustig. Wilde de dingen voor vaderdag, bij hem, mijn vervanger door de brievenbus gooien. Heb zoveel mensen gebeld, was in alle staten....totdat een lieve vrouw me belde. Iemand, die ook alleen is. Weggegaan is bij haar man, die weet wat ik voel. Met wie ik toevallig in contact ben gekomen. Met haar heb ik 75 minuten gesproken. Zij wist me te kalmeren. Maar wat voel me genaaid. Door de moeder van mijn kind. Hoe kan ze zo zijn. Eerst zo lief, en dan keihard. En waarom kan ik dat niet zijn. Ik zie er niet slecht uit, heb geen slecht ego...waarom ben ik zo onzeker, en laat ik alles toe met wat ze doet met me.. Wat is het kut zeg. Waarom laat ik alles toe, en zeg ik niet, tot hier en iet verder. Vrijdag naar maatschappelijk werkster....zou morgen mogen van me..
pi_112990121
Heb het allemaal overleefd, dankzij mijn geweldige vrienden.
pi_112990381
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:32 schreef QEX het volgende:
Heb het allemaal overleefd, dankzij mijn geweldige vrienden.
Heel fijn om te lezen!!! Knap, dat je zo sterk bent. Heb je het wel gezellig gehad?
pi_112990605
Ja, heb hun zoveel mogelijk genegeerd. (heeft wel geholpen dat ik wat ingenomen had om rustig te blijven) Wel paar keer weggelopen omdat ik even moest huilen. Was wel heel moeilijk hem weer te zien.
pi_112992502
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:47 schreef QEX het volgende:
Ja, heb hun zoveel mogelijk genegeerd. (heeft wel geholpen dat ik wat ingenomen had om rustig te blijven) Wel paar keer weggelopen omdat ik even moest huilen. Was wel heel moeilijk hem weer te zien.
Sterke zet om er toch heen te gaan. Jij komt er wel, ook al heb je het moeilijk (gehad) :*
  zondag 17 juni 2012 @ 02:12:18 #50
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_112993195
quote:
Post niet meer zo vaak, maar respect, echt heel goed van je! Je wordt hierdoor echt sterker, ook al voelt het kut..
pi_112993790
quote:
Ahh dit vind ik nu zo sneu klinken :(

Maar toch heel knap dat je bent gegaan! Ik heb niet je hele verhaal gevolgd enzo maar ik zou het nu ( ruim al 1.5 jaar uit elkaar) nog steeds mijden om naar een feest te gaan waar mijn ex met haar vriend aanwezig is. Het tekent je wel dat jij je daar overheen kunt zetten!

Zelf heb ik overigens alleen nog emotionele uitspattingen als ik zaterdagnacht op de fiets van het uitgaan terug naar huis zit. Dan lijkt vorig jaar opeens weer een stuk dichterbij te komen, dan zie ik mijn ex niet meer als iemand die ik nooit meer spreek, maar als een persoon die heel dicht bij mij heeft gestaan...Krijg ik een beetje emotionele overladingen...
  zondag 17 juni 2012 @ 09:58:17 #52
103012 Nies
Die hekse
pi_112996259
Wat ontzettend knap QEX! :*
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_112996312
Ben inmiddels wel over mijn ex heen, maar heb het idee dat dat ook in fases gaat. We hadden dezelfde vriendengroep, nu komt de fase dat hij ook langzaamaan weer met iedereen afspreekt, wat inhoudt dat er avonden komen dat hij met de bups afspreekt en ik er niet bij kan zijn omdat we niet met elkaar omgaan. Dat steekt me wel aangezien ik hem 1) wel erg mis als mattie, en 2) dat altijd de meest gezellige avonden zijn, en ik (ik schaam me er wel een beetje voor maar zeg het maar gewoon eerlijk) jaloers ben dat ik er niet bij ben.
Ach ja, ik dacht ook dat ik over alle andere loslaat-fases niet heen kwam en dat is ook beter gelukt dan verwacht :) Dan lukt dit ook wel, toch?
pi_112996977
Goed van je QEX.

Ik baal nog steeds dat mijn afspraak met ex niet doorgaat. Had het al helemaal in mijn hoofd voorbereid rn dan gaat het weer niet door.. Ben ook bang dat hij er vanaf ziet. Maar kreeg gisteravond uit zichzelf een smsje dat ik niet bang hoef te zijn dat hij het niet meer wil, dat hij zelf ook wil praten.

Ik hoop dat hij dat ook meent. Merk wel dat hij voorzichtig aan meer toenadering zoekt, niet qua relatie, maar wel qua zich open stellen met gevorlens. Hij verteld wat hij denkt en voelt, en dat deed hij eerst niet. Zegt nu dat er een kleine kans is, eerst dat er helemaal geen kans was. We zien het wel. Er is iig vooruitgang.

Maar wat had ik dat gesprek graag vandaag al gevoerd..
pi_112997167
15 juni was het precies 2 jaar geleden dat mijn ex het uitmaakte, het was mijn eerste relatie..

Voel me deze week toch niet zo top... Sindsdien is er veel tijd verstreken, en mijn ex heeft inmiddels het droomleventje dat ze volgens mij altijd wilde hebben

- Ze heeft al 1.5 jaar een vriend, volgens mij best een toffe kerel
- Beiden hebben ze een fulltime, drukke en leuke baan.
- Zijn van plan binnenkort samen een appartementje te gaan huren..
- Staat helemaal vol in het leven, uitjes overal naartoe etc...

Ik gun het haar van harte, maar merk aan de andere kant dat ik me daardoor nog altijd verdrietig voel. Mijn leven is nog steeds een beetje een troep. Ik studeer, moet nog 2 jaar en met een beetje pech nog 3. Heb geen cent te makken door die huur die ik steeds moet betalen.

Verder is ook mijn leven objectief gezien wel tof, woon samen met een paar goede vrienden, heb nog lekker alle tijd om te doen wat ik wil naast mn studie.... Maar toch -O- Soms lijkt zij ZO gelukkig te zijn en lijkt het bij mij allemaal maar een beetje een ongeorganiseerd zooitje te zijn....

Heb sinds haar ook geen verkering meer gehad...
pi_112997520
Hier even een vraag:

Mijn (nu ex) is 2.5 week geleden op een feestje ''vreemdgegaan''. Er was alcohol in het spel, hij maakte een move en zij ging daar in mee...

Ik was zelf niet mee, en lag die avond gewoon te slapen toen ze snachts opeens huilend naast me stond op te biechten dat ze vreemd was gegaan...

Wat dat betreft heb ik nogal ego-issues, en ben ik vrij hard en onverbiddelijk. Ze dacht na het eerlijk opgebiecht te hebben gewoon weer naast me te komen liggen en alles te vergeven en vergeten, maar ik heb haar nogal boos mijn kamer uitgebonjourd en verteld als ze nog wilde slapen ze maar beneden op de bank moest gaan liggen...

De volgende ochtend was ze enorm verdrietig maar ik was er echt ff klaar mee en heb gezegd dat ik geen zin meer in de relatie had nu dit gebeurde.. Zij begon helemaal te huilen, was echt niet zo bedoeld, was een fout, alcohol etc etc..

Inmiddels dus 3 weken later, en ze doet er alles aan om het weer goed te laten komen. Ik weet ook wel dat ze echt gek op me is, en vertrouw er ook wel op dat ze niet met voorbedachte raden een jongen is gaan zoenen op dat feest..

Eigenlijk zou ik het haar best kunnen vergeven, maar steed als ik dat beeld van haar zoenend met die kerel voor me in mijn hoofd zie, dan speelt mijn ego op en denk ik '' rot op met die trut, heb je niets aan dit soort mensen''...

Ben ik nu te hard off?
pi_112997615
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:15 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Hier even een vraag:

Mijn (nu ex) is 2.5 week geleden op een feestje ''vreemdgegaan''. Er was alcohol in het spel, hij maakte een move en zij ging daar in mee...

Ik was zelf niet mee, en lag die avond gewoon te slapen toen ze snachts opeens huilend naast me stond op te biechten dat ze vreemd was gegaan...

Wat dat betreft heb ik nogal ego-issues, en ben ik vrij hard en onverbiddelijk. Ze dacht na het eerlijk opgebiecht te hebben gewoon weer naast me te komen liggen en alles te vergeven en vergeten, maar ik heb haar nogal boos mijn kamer uitgebonjourd en verteld als ze nog wilde slapen ze maar beneden op de bank moest gaan liggen...

De volgende ochtend was ze enorm verdrietig maar ik was er echt ff klaar mee en heb gezegd dat ik geen zin meer in de relatie had nu dit gebeurde.. Zij begon helemaal te huilen, was echt niet zo bedoeld, was een fout, alcohol etc etc..

Inmiddels dus 3 weken later, en ze doet er alles aan om het weer goed te laten komen. Ik weet ook wel dat ze echt gek op me is, en vertrouw er ook wel op dat ze niet met voorbedachte raden een jongen is gaan zoenen op dat feest..

Eigenlijk zou ik het haar best kunnen vergeven, maar steed als ik dat beeld van haar zoenend met die kerel voor me in mijn hoofd zie, dan speelt mijn ego op en denk ik '' rot op met die trut, heb je niets aan dit soort mensen''...

Ben ik nu te hard off?
Als het echt alleen zoenen in een dronken bui was en als je denkt dat je haar opnieuw weer kan vertrouwen dan denk ik dat je hier niet te zwaar aan moet tillen. Uiteindelijk is het alleen maar een beetje zoenen en als het goed is deel jij toch veel mer met haar en heb jij de echte 'prijs'.
pi_112997619
@mister bojangles, je moet voor jezelf bepalen of dat je dit nog kunt vergeven. Of je er goed aan doet weet alleen jij zelf. Er zal vast een reden zijn geweest dat ze vreemdging, maar ben jij nog bereid om dit samen uit te zoeken?
  zondag 17 juni 2012 @ 12:27:09 #59
12888 Skull-splitter
pi_112999274
Gisteren een goede dag gehad ondanks het trieste van een begrafenis, in de middag en avond voor het eerst sinds lange tijd zonder vrees echt mezelf geweest, ook zonder mezelf eerst lam te zuipen gewoon de dansvloer op gesprongen. Had wel genoeg op maar was me heel bewust van wat ik deed terwijl dit normaal een drempel is voor me. Het kon me gisteren geen reet schelen en het voelde goed :)

Voel me langzaam steeds beter maar ga wel door met het traject bij de psych, grondig aanpakken.
pi_113000026
@Mister Bojangles; persoonlijk vind ik 'ik was dronken' een --piep- smoes. Maar alleen zoenen is denk ik wel te vergeven. Wat heet, ik denk dat er hier mensen op het forum zitten die zelfs nog meer zouden kunnen vergeven (maar dat terzijde) Alleen jij kan beslissen of zij het waard is. Bespreek wel eerlijk hoe je je voelt door wat ze gedaan heeft. Misschien kun je haar vragen een tijdje niet meer te drinken als ze uitgaat om haar te laten bewijzen dat het menes is. Maar dat je kwaad was/bent is niet gek, zou me eerder verbazen als je je schouders had opgehaald en het je niets gedaan zou hebben.
pi_113000073
Ik wil nog steeds antwoorden die ik waarschijnlijk niet ga krijgen.
  zondag 17 juni 2012 @ 13:07:10 #62
12888 Skull-splitter
pi_113000362
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:57 schreef QEX het volgende:
Ik wil nog steeds antwoorden die ik waarschijnlijk niet ga krijgen.
Stel jezelf de vraag en zoek in je gevoel, vaak kom je dan al een aardig eind. Of je gevoel het daar nu mee eens is, is een tweede.
pi_113000547
Het probleem is dat ik tegenstrijdige antwoorden krijg. Maar wil de echte waarheid weten.
pi_113000824
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:15 schreef QEX het volgende:
Het probleem is dat ik tegenstrijdige antwoorden krijg. Maar wil de echte waarheid weten.
Hij is ook niet bereid om je daarbij te helpen?
pi_113000999
Ik krijg van hem dus die tegenstrijdige antwoorden. Het ligt niet aan zus en zo. (vriendin van me nog specifiek naar gevraagd ) Maar als zus en zo anders waren geweest dan had dit en dat misschien anders uit gepakt. Sorry dat ik het zo omschrijf maar kan het niet uitleggen zonder in details te treden en die wil ik hier niet kwijt.
pi_113001198
@QEX, ik begrijp het. Het is ergens ook wel pijnlijk herkenbaar. Zo te zien hoef je van hem geen duidelijkheid te verwachten. Wat Skullsplitter zegt is wel een goeie.. Ik heb mijn verwachtingen naast me gelegd en ben het 'antwoord' in mezelf gaan zoeken. Nog niet gevonden, maar tijdens mijn zoektocht genoeg dingen tegengekomen waar ik wat aan heb.
Ik ben er niet bij geweest vanaf het begin. Hoe lang geleden is je relatie verbroken?
pi_113001675
30/09/2011.
pi_113001761
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:47 schreef QEX het volgende:
30/09/2011.
Dat is niet zo lang geleden nog ;( :*
pi_113001902
Nee, voor mijn gevoel niet. aan de ander kant is het bijna een jaar geleden.
Ik was me voor aan het bereiden op een gesprek net als hij alleen beide met een andere uitkomst. (wat als ik dat gesprek minder goed had willen voorbereiden en het een weekje eerder had gedaan?)
Ik weet het, het is een vraag die ik moet proberen los te laten. Maar het knaagt aan me. Heb het gevoel dat ik het zelf verpest heb.

[ Bericht 8% gewijzigd door QEX op 17-06-2012 13:58:14 ]
pi_113002067
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 02:36 schreef InterMilan het volgende:

[..]

Ahh dit vind ik nu zo sneu klinken :(
.
want?
  zondag 17 juni 2012 @ 13:58:43 #71
12888 Skull-splitter
pi_113002213
En die gaan we nooit krijgen denk ik.
pi_113002277
Nee ik weet het....
pi_113002456
Als er nog een mogelijkheid was, als het allemaal zo geweldig was.. Dan had je het met een weekje eerder dus echt niet kunnen tegenhouden. Ik weet verder niet wat de reden van jullie breuk is. Maar vraag jezelf eens af: wat heeft hij gedaan om het te laten werken?
  zondag 17 juni 2012 @ 14:04:56 #74
12888 Skull-splitter
pi_113002495
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:30 schreef QEX het volgende:
Ik krijg van hem dus die tegenstrijdige antwoorden. Het ligt niet aan zus en zo. (vriendin van me nog specifiek naar gevraagd ) Maar als zus en zo anders waren geweest dan had dit en dat misschien anders uit gepakt. Sorry dat ik het zo omschrijf maar kan het niet uitleggen zonder in details te treden en die wil ik hier niet kwijt.
Niet om lullig te doen, maar achter zie je ineens andere opties en leer je een hoop van hoe iets is verlopen. Het lullige is alleen dat je dat niet meer kunt toepassen in dezelfde relatie, negen van de tien keer.

Ik heb vorige week een heel goed gesprek gehad en hoewel het me erg pijn deed wisten we allebei dat het niet slim is bij elkaar terug te komen, maar onze tijd samen mooi af te ronden ondanks de lelijke breuk. Schiet er nu weer van vol maar dat is mijn zucht naar een fijne relatie/tijd samen die nu weg is.

Maar leer van je nieuwe inzichten, rond het af en ga je leven weer zelf oppakken, 1 steen tegelijk.

Schikt zaterdagmiddag voor een meetje overigens?
pi_113002970
quote:
Ik heb mijn verwachtingen naast me gelegd en ben het 'antwoord' in mezelf gaan zoeken.
Na een tijd ga je je eigen conclusies trekken en moet je het daar maar mee doen toch. Sommige antwoorden zijn zo tegenstrijdig met je eigen werkelijkheid maar nog altijd de mening van de ander.

Ik ben gedumpt met een kutsmoes en heb onwijs veel zitten piekeren en ben daar inmiddels wel klaar mee. Dus binnenkort de confrontatie opzoeken en hopen dat doordat ik mijn eigen verhaal kwijt kan, ik zelf ook wat rust in mijn hoofd heb.

Want mezelf er zomaar bij neerleggen is ook echt klote en daardoor heeft zij het gevoel dat ze prima gehandeld heeft en dat een ander ook zal aandoen.
pi_113002998
Ja weet ik allemaal wel. Maar ik word gek van dat tegenstrijdige. Ik moet verder dat weet ik allemaal echt wel. Maar de relatie die ik dacht dat we hadden lijkt nu opeens... anders. Minder goed.
  zondag 17 juni 2012 @ 14:26:31 #77
12888 Skull-splitter
pi_113003413
Maar het stomme is dat je jezelf wijsmaakt dat je dingen anders had kunnen doen, en soms is dat ook wel, maar het ligt echt niet alleen aan jou.
pi_113003849
Nee, het ligt niet alleen aan mij. Maar dat gevoel krijg ik wel. Ja maar jij zus en jij zo. Ach mag morgen het weer allemaal op een prof. loslaten. In ieder geval weer bedankt voor de steun...
  zondag 17 juni 2012 @ 14:39:03 #79
12888 Skull-splitter
pi_113004035
Probeer bij alles wat hij dan aandraagt te bedenken hoe je gereageerd hebt, hoe dat zo kwam en hoe jij het anders zou kunnen doen zonder jezelf te verloochenen. Soms heb je ook gewoon je best gedaan en is dat kennelijk niet goed genoeg, maar daar moet de ander dan weer over nadenken.
pi_113004112
Misschien een heel suf voorbeeld, maar ik zat laatst die film "500 days of summer" te kijken.
Heel veel herkenbare dingen die daar gebeurde. Iets met een roze zonnebril.

Als je terug gaat in de tijd ga je allemaal signalen tegenkomen waarom het op de lange termijn niet gewerkt zou hebben.

Mijn relatie bleek achteraf ook gedoemd te falen en was echt niet de beste relatie waar ik ooit in heb gezeten, terwijl het er zo rooskleurig uitzag en het was epic :D

Het is denk ik dat op het moment dat je er in zat alles prima leek te zijn en het gevoel nooit weg zou gaan en dat het het beste was wat je was overkomen. En dat was toen zo en dat was toen dus de waarheid.

Achteraf kom je altijd met nieuwe informatie die je hele beeld doen verwelken, maar destijds was het goed en dat is gewoon een feit en jouw eigen waarheid.

Dan heb je niks aan de mening van de ander, want zo lang hij of zij aan de breuk vast blijft houden, zal hij met kul argumenten komen om je te blijven overtuigen.

Bij mij ging het doorvragen een keer zo ver dat de beerput werd opengetrokken en ik ook echt confronterende dingen kreeg te horen. Toen wist ik waarom het aan mij lag, maar je hebt er helemaal niks aan en deed me heel veel pijn.
pi_113004378
Probleem is meer dat hij zei dat er niks mis was tussen ons, hij dus zelf niet snapt waarom hij verliefd werd en ik achteraf dus nu dingen hoor en dat ben gaan vragen en hij daar dus -piep- antwoorden op geeft. Dat hij dingen graag anders had gezien maar daar niet over met mij gepraat heeft want ik zou toch ....bla bla bla. Ja ik ben soms moeilijk en heb een lastig karakter maar als je na 18 jaar nog niet weet hoe je daar mee om moet gaan...
  zondag 17 juni 2012 @ 14:54:52 #82
12888 Skull-splitter
pi_113004682
Ik denk juist dat die 18 jaar zorgen dat je je niet juist meer uit, omdat je rekening met elkaar houdt en dingen anders "moet" brengen.

Zelfexpressie blijkt lastig voor mannen though...
pi_113005066
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 14:16 schreef Faazz het volgende:

[..]

Na een tijd ga je je eigen conclusies trekken en moet je het daar maar mee doen toch. Sommige antwoorden zijn zo tegenstrijdig met je eigen werkelijkheid maar nog altijd de mening van de ander.

Ik ben gedumpt met een kutsmoes en heb onwijs veel zitten piekeren en ben daar inmiddels wel klaar mee. Dus binnenkort de confrontatie opzoeken en hopen dat doordat ik mijn eigen verhaal kwijt kan, ik zelf ook wat rust in mijn hoofd heb.

Want mezelf er zomaar bij neerleggen is ook echt klote en daardoor heeft zij het gevoel dat ze prima gehandeld heeft en dat een ander ook zal aandoen.
Ja, hij is gewoon verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Ben ook gedumpt met een kutsmoes. Hij weet heel goed dat het een kutsmoes is en dat hij zelf ook voor een groot deel verantwoordelijk is voor de breuk. De feiten kunnen niet genegeerd worden. Bij confrontatie draait hij er gewoon omheen. Tja. Dat zie ik los van mezelf. Ben nu meer bezig met de vraag of ik het normaal vind om zo behandeld te worden. Zo ja, waarom dat dan is. Als hij mij niet de moeite waard vindt om tenminste met een fatsoenlijk antwoord te komen ga ik mezelf dat echt niet kwalijk nemen. Hij weet hoeveel pijn hij mij hiermee gedaan heeft maar vindt het blijkbaar normaal anderen zo te behandelen. Tja. Dan niet toch. Genoeg mensen/mannen die mij wel weten te waarderen om wie ik ben in plaats van mijn uiterlijk.

Focus op jezelf, veranderen doet zij waarschijnlijk toch niet.
Dat je je verhaal kwijt moet en wat zij daar verder mee doet is niet jouw probleem verder.

Je hebt ooit een stukje gepost over dat zij de aandacht toch wel fijn vond en er door een likje verf tegenaan te gooien het nog enigszins smaak wist te geven. Dat stukje is pijnlijk herkenbaar..
pi_113010307
Vandaan toch een heerlijke vaderdag, zonder me schuldig te voelen naar mijn ex, omdat ze niet kon zien hoe geweldig mijn Zoon het had vandaag. Dit is echt een hele stap vooruit. In dat opzicht werkt het wel, dat ze hierlangs zit en zat...ben er ook klaar mee nu. Hoop dat mijn gevoel niet teveel meer gaat schommelen. ben er nu ook wel achter, hoe erg ze vlucht. Dat ze zichzelf totaal niet als ze bij hem is...mij en onze zoon vergeet. Dit doet mij pijn, maar moet ze zelf ondergaan. Ik geloof haar wel, dat ze het niet weet, maar ik kan en wil haar er niet meer bij helpen. Ze moet eerst zich zelf maar eens zijn, voordat ik überhaupt weer iets samen wil doen, als vrienden.. Ik voel me steeds vaker sterker..
pi_113010365
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 14:47 schreef QEX het volgende:
Probleem is meer dat hij zei dat er niks mis was tussen ons, hij dus zelf niet snapt waarom hij verliefd werd en ik achteraf dus nu dingen hoor en dat ben gaan vragen en hij daar dus -piep- antwoorden op geeft. Dat hij dingen graag anders had gezien maar daar niet over met mij gepraat heeft want ik zou toch ....bla bla bla. Ja ik ben soms moeilijk en heb een lastig karakter maar als je na 18 jaar nog niet weet hoe je daar mee om moet gaan...
Zo herkenbaar. Zo vol vragen zitten, en geen antwoorden. Of halve, of tegenstrijdige. Laten gaan. Die krijg je toch niet. En als je ze krijgt, ben je het er toch niet mee eens
pi_113010426
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 10:48 schreef LaLouchi het volgende:
Goed van je QEX.

Ik baal nog steeds dat mijn afspraak met ex niet doorgaat. Had het al helemaal in mijn hoofd voorbereid rn dan gaat het weer niet door.. Ben ook bang dat hij er vanaf ziet. Maar kreeg gisteravond uit zichzelf een smsje dat ik niet bang hoef te zijn dat hij het niet meer wil, dat hij zelf ook wil praten.

Ik hoop dat hij dat ook meent. Merk wel dat hij voorzichtig aan meer toenadering zoekt, niet qua relatie, maar wel qua zich open stellen met gevorlens. Hij verteld wat hij denkt en voelt, en dat deed hij eerst niet. Zegt nu dat er een kleine kans is, eerst dat er helemaal geen kans was. We zien het wel. Er is iig vooruitgang.

Maar wat had ik dat gesprek graag vandaag al gevoerd..
Ik hoop dat jij en je dochter niet teveel teleurstellingen krijgen...dat je er zelf niet te lang mee doorgaat..
pi_113010464
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:15 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Hier even een vraag:

Ben ik nu te hard off?
Neem even de tijd. Neem wat afstand van haar. Je weet vlug genoeg, wat je voelt, en of je verder wilt met haar.
pi_113010532
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Gisteren een goede dag gehad ondanks het trieste van een begrafenis, in de middag en avond voor het eerst sinds lange tijd zonder vrees echt mezelf geweest, ook zonder mezelf eerst lam te zuipen gewoon de dansvloer op gesprongen. Had wel genoeg op maar was me heel bewust van wat ik deed terwijl dit normaal een drempel is voor me. Het kon me gisteren geen reet schelen en het voelde goed :)

Voel me langzaam steeds beter maar ga wel door met het traject bij de psych, grondig aanpakken.
Bravo! Ook goed dat je doorgaat met de psych. Lijkt me heel verstandig. Ik denk maar zo, als je wilt praten met iemand, en je maakt die afspraak, dan heb je hem ook echt nodig!
pi_113011474
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 17:29 schreef kleineik het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij en je dochter niet teveel teleurstellingen krijgen...dat je er zelf niet te lang mee doorgaat..
Ik vertel het niet aan mijn dochter dat wij gaan praten samen. Voor zover zij weet zijn we uit elkaar. Dat heb ik express zo gedaan omdat ik haar geen hoop wil geven. Zij is dus sowieso niet teleurgesteld. Ik zelf wel, ik vind het erg jammer, hoop echt dat we dan wel volgende week er echt mee beginnen. Voel dat we dit moeten doen. Voorlopig blijft het iig in het midden of we gaan scheiden, dat gaan we samen na die gesprekken beslissen.

fijn iig dat je een leuke vaderfag hebt gehad. Daar hoef je je niet schuldig om te voelen, dat verdien jij ook gewoon. Geniet van je zon, meer kan je niet doen.
pi_113014588
Oke, na een tijdje stilletjes mee te hebben gekeken nu toch maar eventjes meedoen in dit topic.
Het is nu een bijna een maand over tussen mij en mijn vriend, het hele verhaal doet er verder niet toe, waar het nu om gaat is dat hij zaterdag jarig is, en mij dus ook gevraagd heeft. Ergens wil ik heel graag gaan, omdat er ook heel veel mensen komen die ik graag wil zien. Ergens wil ik natuurlijk ook niet gaan, omdat ik geen zin heb om als 'de ex van..' op dat feestje rond te moeten hangen. En bovendien heb ik het er moeilijker mee dat het over is dan hij, dus misschien is het ook gewoon niet slim om nu al te doen alsof we 'als vrienden' met elkaar om kunnen gaan.
What to do?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You only know what I want you to.
pi_113014985
Ga. Al ga je maar om de mensen die je wilt zien. als het een grote club is die komt maakt het niet uit. Ok omdat het zijn verjaardag is is het wel aardig om hem te feliciteren en zo. En als je het te vroeg vind...
  zondag 17 juni 2012 @ 21:24:34 #92
12888 Skull-splitter
pi_113021462
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 17:32 schreef kleineik het volgende:

[..]

Bravo! Ook goed dat je doorgaat met de psych. Lijkt me heel verstandig. Ik denk maar zo, als je wilt praten met iemand, en je maakt die afspraak, dan heb je hem ook echt nodig!
Ik kan zelf veel bedenken waarom ik dingen doe zoals ik ze doe, maar ik heb een professioneel klankbord nodig.
pi_113022655
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 21:24 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik kan zelf veel bedenken waarom ik dingen doe zoals ik ze doe, maar ik heb een professioneel klankbord nodig.
Ik vind dat psychs alles net even in een anders licht zetten, waardoor je alles vanuit een ander perspectief ziet :)
  zondag 17 juni 2012 @ 21:56:36 #94
12888 Skull-splitter
pi_113023850
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 21:40 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ik vind dat psychs alles net even in een anders licht zetten, waardoor je alles vanuit een ander perspectief ziet :)
Ik kan meestal redelijk goed de vinger op de zere plek leggen bij anderen, maar bij mijzelf zie ik vaak dan geen uitweg meer. Terwijl ik het echt wel weet :)

Zoals ik op dit moment goed met mijn zelfbeeld in de knoop zit, weet ik echt wel dat ik niet hondslelijk ben, niet slecht in bed en dat ik best wel charme heb. Alleen mijn gevoel is die connectie nu gewoon even kwijt :)
pi_113034883
Apart hoe snel dat eigenlijk kan gaan in de ''liefde''...

In mijn vriendengroep hebben veel mensen een relatie. Veel met meisjes uit de omgeving, maar eentje had een vriendin van wat verder weg. Jaren mee gehad, jaren met mijn en mijn vrienden omgegaan. Was echt een leuke meid, met een sterk en uitgesproken karakter, echt een ''type''..

Veel van ons mochten haar heel graag, en zowel de jongens als de meisjes van de vriendengroep konden heel goed met haar praten over bepaalde dingen....

Maar die relatie ging 6 maanden geleden over, na 4 jaar.. Hij kreeg toen alweer binnen een maand een nieuwe vriendin. Net hebben we bijvoorbeeld weer met de hele vriendengroep voetbal gekeken, zoals we wel vaker bij elkaar komen, maar ik constateerde eigenlijk hoe snel zijn ''ex'' alweer totaal vergeten was. Niemand heeft het ooit nog over haar, niemand heeft nog contact met haar, terwijl het echt een leuke meid was die er helemaal bijhoorde....

Ik heb toch altijd een beetje moeite met dat hele alles of niets wat betreft relaties...
  maandag 18 juni 2012 @ 00:49:25 #96
12888 Skull-splitter
pi_113035433
Mjah, waarschijnlijk omdat het zeer doet als een van beiden nog wel verder wil... Niks zuurder dan naar het nieuwe geluk van je ex te moeten kijken volgens mij...
pi_113038485
Ja idd, dat lijkt me ook erg zuur als je ex na een maand al een nieuwe vriendin heeft. Ik zou me dan ook terug trekken.

Vannacht steeds wakker geweest, ben er weer veel mee bezig, dat was juist weg. Eigen schuld ook, had het uit mijn hoofd gezet, maar nu hij aangeeft dat hij ook graag wil praten en dat er een kleine kans is blijf ik toch nadenken hoe en wat. Hoe zou dat nog kunnen, wat voor voorwasrdes zitten daar aan vast, en wil ik dat wel? Het is moeilijk, want ik hou wel heel veel van hem. Maar ja zo ver is het natuurlijk nog niet eens, misschien bedenkt hij zich wel niet, dan lig ik wakker voor niks. Misschien wil ik zelf wel niet meet.. Ik weet het niet.
pi_113043985
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, waarschijnlijk omdat het zeer doet als een van beiden nog wel verder wil... Niks zuurder dan naar het nieuwe geluk van je ex te moeten kijken volgens mij...
Spreek uit ervaring, IS VERSCHIKKELIJK

[ Bericht 1% gewijzigd door QEX op 18-06-2012 11:52:24 ]
  maandag 18 juni 2012 @ 11:50:39 #99
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_113044207
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 06:56 schreef LaLouchi het volgende:
Ja idd, dat lijkt me ook erg zuur als je ex na een maand al een nieuwe vriendin heeft. Ik zou me dan ook terug trekken.

Vannacht steeds wakker geweest, ben er weer veel mee bezig, dat was juist weg. Eigen schuld ook, had het uit mijn hoofd gezet, maar nu hij aangeeft dat hij ook graag wil praten en dat er een kleine kans is blijf ik toch nadenken hoe en wat. Hoe zou dat nog kunnen, wat voor voorwasrdes zitten daar aan vast, en wil ik dat wel? Het is moeilijk, want ik hou wel heel veel van hem. Maar ja zo ver is het natuurlijk nog niet eens, misschien bedenkt hij zich wel niet, dan lig ik wakker voor niks. Misschien wil ik zelf wel niet meet.. Ik weet het niet.
Hier precies hetzelfde....Denk er de hele tijd aan, terwijl zij lekker verder gaat. Dat ik daar niets aan heb mag duidelijk zijn, maar toch blijf ik het doen ;)

En dat terwijl ik al echt een heel stuk over haar heen was. Was er weinig mee bezig, dacht dat ik het wel had afgesloten. Totdat zij opeens weer terug wilde en ik mn muren liet zakken...Zo dom, want een weekje latere bleek dat ze dat helemaal niet wilde en was ik weer terug bij af...

Naja, les geleerd, op naar de volgende les :P
pi_113044385
Ligt het aan mij of voelen jullie je ook slechter wanneer jullie hier posten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')