Ik weet niet waar jij woont, maar bij mijn 'neptante' zijn vorig jaar twee katten spoorloos verdwenen in een week tijd. Dus blijkbaar zijn er toch wel mensen die zich eraan storen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:48 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh ja? En ik heb geen verstand? Waarom heb ik dan, en merk ik om me heen, niet zoveel gezeik over huisdieren als hier op Fok!?
Ik mag echt hopen dat iemand me dan gewoon in laat slapen, lekker humaanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:50 schreef Oognip het volgende:
Ik mag hopen dat ik op mijn 50e niet zo dom ben als Robijn
Tja. Internet he. Niemand uit mijn omgeving heeft ooit zoiets gezegd, maar hier...tja.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:50 schreef Oognip het volgende:
Ik mag hopen dat ik op mijn 50e niet zo dom ben als Robijn
Ja precies, in het dagelijks leven is alles geweldig in harmoniequote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, dat is het zeker niet. Er is een verschil van dag en nacht.
Godsamme ynskquote:
En denk jij nou werkelijk dat ik geloof dat jij mijn leeftijd hebt? Neu.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mag echt hopen dat iemand me dan gewoon in laat slapen, lekker humaan
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mag echt hopen dat iemand me dan gewoon in laat slapen, lekker humaan
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
En denk jij nou werkelijk dat ik geloof dat jij mijn leeftijd hebt? Neu.
Neu?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee ik mag hopen dat je IN HET ECHTE LEVEN niet zo karakter- en inhoudloos bent.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tja. Internet he. Niemand uit mijn omgeving heeft ooit zoiets gezegd, maar hier...tja.
Oh pleasequote:
Neem je afscheid???quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:53 schreef Robijn48 het volgende:
Maar goed, internethelden.
Weinig karakter en een hoop gebral.
Ik quote : "het kan mij helemaal niet schelen wat jij denkt, tokkie. Karakterloze"quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ook dat heeft niemand mij ooit gezegd, eerder het tegendeel. Internetheldje.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee ik mag hopen dat je IN HET ECHTE LEVEN niet zo karakter- en inhoudloos bent.
Ze geeft een waar voorbeeld voor haar zoon van 26, dat zal wat zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee ik mag hopen dat je IN HET ECHTE LEVEN niet zo karakter- en inhoudloos bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |