quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:26 schreef bigbass het volgende:
commodity auctions werken niet in de RMAH?
Ik vraag me dus echt af wie of wat daar zoveel geld voor geeft..quote:
damn!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:59 schreef MeneerBob het volgende:
Voor wat gold leuke items kopen en voor een prikkie op de RMAH zetten. Inmiddels zo'n ¤100 verdiend, spul verkoopt sneller dan ik dacht
Same here... begin gewoon op 1.25 en zie wel of het weggaatquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb er twee redelijke items opgezet voor lage prijzen. Kijken of het verkoopt.
Er stond een paar dagen geleden een barbarian guide op diablofans.com (dochtersite van mmo-champions.com) misschien dat je daar wat aan hebt?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:59 schreef Killaht het volgende:
Ik zit met mijn Barb 59, vast in Act 4 Hell.
Klappen worden te zwaar en mijn gear is ook niet fantastisch meer. Er dropt al eeuwen niks boeiends meer en AH kopen vind ik kut. Daarnaast heb ik maar iets van 300.000, want ik speel niet echt veel.
Dus mijn vraag:
-Iemand nog goede gold farm plekken?
-Iemand nog een goede build voor Hell/Inferno Barb?
Retards will always be retards.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:10 schreef jackson het volgende:
Bizar dat mensen nu al zoveel spullen kopen eigenlijk... Sowieso lijkt het me verstandiger om even te wachten met kopen. Daarnaast is die zut die je nu koopt na een expansion helemaal niets meer waard. Ik blijf me verbazen
Stoppen met spelen is je enige optie, Hell is zo stront eenvoudig ivm inferno dat als je geen gebruik wilt maken van de AH dit een kansloze missie is, zeker gezien het feit dat items die je nodig hebt om inferno te overleven enkel droppen in inferno. En daarbij, ik heb 100+ uur in m'n barb zitten, alles uitgespeeld op elk niveau, maar nog nooit 1 item gevonden die ik zelf kon gebruiken. Dus wil je de sprong naar inferno maken dan zal je gebruik moeten maken van de AH of een andere class moeten gaan spelen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:59 schreef Killaht het volgende:
Ik zit met mijn Barb 59, vast in Act 4 Hell.
Klappen worden te zwaar en mijn gear is ook niet fantastisch meer. Er dropt al eeuwen niks boeiends meer en AH kopen vind ik kut. Daarnaast heb ik maar iets van 300.000, want ik speel niet echt veel.
Dus mijn vraag:
-Iemand nog goede gold farm plekken?
-Iemand nog een goede build voor Hell/Inferno Barb?
Ik zal even een kijkje daar nemen tnx.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:09 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Er stond een paar dagen geleden een barbarian guide op diablofans.com (dochtersite van mmo-champions.com) misschien dat je daar wat aan hebt?
Klopt, alleen speel niet Die-hard zeg ik dus heb niet veel tijd om te farmen en dus gebruik te maken van AH.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:14 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Stoppen met spelen is je enige optie, Hell is zo stront eenvoudig ivm inferno dat als je geen gebruik wilt maken van de AH dit een kansloze missie is, zeker gezien het feit dat items die je nodig hebt om inferno te overleven enkel droppen in inferno. En daarbij, ik heb 100+ uur in m'n barb zitten, alles uitgespeeld op elk niveau, maar nog nooit 1 item gevonden die ik zelf kon gebruiken. Dus wil je de sprong naar inferno maken dan zal je gebruik moeten maken van de AH of een andere class moeten gaan spelen.
Wat wil je met gold doen? Items die je nodig hebt om als barb inferno (act 2-4) te overleven beginnen niet onder de miljoen. Dus aan gold farmen heb je niks, je kan dan beter t eind van act 2 op inferno proberen te farmen, daar dropt 'regelmatig' items die 10mil+ waard zijn, grote kans dat je die overigens niet zelf kunt gebruiken en dus alsnog gebruik moet maken van de AH om t te verkopen en van die gold nieuwe items voor je barb kopen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:15 schreef Killaht het volgende:
[..]
Klopt, alleen speel niet Die-hard zeg ik dus heb niet veel tijd om te farmen en dus gebruik te maken van AH.
Daarom wil ik gold gaan farmen, wat zijn de meest ideale plekken?
Je kan het ook met automatische incasso doen. Alleen niet in Opera, daar verandert het formulier niet als je automatische incasso selecteert. Misschien dat dit met meer browsers het geval is. In Chrome werkte het voor mij wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:17 schreef Murdera het volgende:
Wilde toch maar een authenticator kopen.
MOET met creditcard..![]()
Nou, dat is dan kut. Dan kan ik geen authenticator kopen.
Heb je geen mobiel?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:17 schreef Murdera het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik automatische incasso een naar idee vind, tuurlijk vertrouw ik blizzard wel, maar dat doe ik gewoon liever niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:22 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Je kan het ook met automatische incasso doen. Alleen niet in Opera, daar verandert het formulier niet als je automatische incasso selecteert. Misschien dat dit met meer browsers het geval is. In Chrome werkte het voor mij wel.
dan koop je hem bij de freerecordshopquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:17 schreef Murdera het volgende:
Ik had echt gedacht die items zijn paar euro maar zoveelquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:32 schreef Salt_Seafood het volgende:
Baalde gister wel, zag een item die 15m waard was er voor 4.5 opstaan maar had maar 3 op dat moment, 5 seconden later wassie al weg en nu staan die er voor 100euro+ op
Moet je wel de gear hebben..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:20 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Wat wil je met gold doen? Items die je nodig hebt om als barb inferno (act 2-4) te overleven beginnen niet onder de miljoen. Dus aan gold farmen heb je niks, je kan dan beter t eind van act 2 op inferno proberen te farmen, daar dropt 'regelmatig' items die 10mil+ waard zijn, grote kans dat je die overigens niet zelf kunt gebruiken en dus alsnog gebruik moet maken van de AH om t te verkopen en van die gold nieuwe items voor je barb kopen.
Lees je eigen stuk nog eens door...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:20 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Wat wil je met gold doen? Items die je nodig hebt om als barb inferno (act 2-4) te overleven beginnen niet onder de miljoen. Dus aan gold farmen heb je niks, je kan dan beter t eind van act 2 op inferno proberen te farmen, daar dropt 'regelmatig' items die 10mil+ waard zijn, grote kans dat je die overigens niet zelf kunt gebruiken en dus alsnog gebruik moet maken van de AH om t te verkopen en van die gold nieuwe items voor je barb kopen.
Is hij daar te koop?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:27 schreef bigbass het volgende:
[..]
dan koop je hem bij de freerecordshop
Sarkoth runs doen of goblins farmen, kan allebei na de eerste quests in inferno, waar je nog geen champions tegen komtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lees je eigen stuk nog eens door...
Hoe wilt iemand die geen gold heeft voor gear om überhaupt inferno te spelen, nu gaan farmen op inferno?
Volgens mij geen gametime, wel games of andere items op de rmah. Als je sms alert aan hebt staan en je paypal hebt gekoppeld kan je ook naar je paypal laten storten, gaat er wel nog 15% vanaf.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:12 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Heb net een paar items voor een paar euro eropgezet haha, wat kan ik dan met die cash? Ook bijv gametime van WoW kopen??
Same herequote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Voor de gein een redelijk normaal item op de RMAH gezet. Eens kijken wat daarmee gebeurt :p
Ik zit in Act II van Inferno hoor. Na Magdha.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:05 schreef Stranger het volgende:
[..]
Sarkoth runs doen of goblins farmen, kan allebei na de eerste quests in inferno, waar je nog geen champions tegen komt
Na ongeveer 15 uur van die grapjes heb ik nu genoeg gear gespaard om tenminste act 1 tot de skeleton king te kunnen overleven
USA RMAH is al tijdje uit en hele goede items gaan daar nog steeds voor 200USD+quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:46 schreef Cornelis83 het volgende:
ik geef het 2-3 dagen, hooguit een week voordat de prijzen met 70-80% gezakt zijn of zo.
Zou het zo kunnen door mijn shield er voor 60e op te zetten, issie binnen 5 minuten weg, maar dan heb ik geen shield meerquote:
Nou ja, de mensen die iets kopen zijn vooral werkende mensen en die hebben nog geen kans gehad aangezien het gewoon vrijdag is vandaag dus de meesten nog moeten inloggenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Volgens mij koopt niemand wat op een enkeling na.
Shut up and take my money?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:37 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja inderdaad, give me time to buy your stuff
1 mil gold is 8 euro toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
item verkocht voor 5 euro die ik uur daarvoor voor 300k gold op ah had gekocht lol
.25 per 100kquote:
zonder landcode he, dus 0612345678 word 612345678quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:35 schreef Crimyclown het volgende:
Krijg de Verification Code SMS niet binnen.
Yup, heb ook al een aantal keer op resent geklikt maar er gebeurt niks.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:38 schreef benx het volgende:
[..]
zonder landcode he, dus 0612345678 word 612345678
Gaat nog leuk worden met die PvP arena zometeen. Lekker afgemaakt worden door rijkeluisjes die net level 60 zijn.quote:
pay to win is het nu ja, jammer welquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Gaat nog leuk worden met die PvP arena zometeen. Lekker afgemaakt worden door rijkeluisjes die net level 60 zijn.
met 0 ervoor werkt ook prima hoor, alleen geen 0031612345678quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:38 schreef benx het volgende:
[..]
zonder landcode he, dus 0612345678 word 612345678
Kreeg de sms na een uur pas binnen. Maar ondertussen zovaak op resent gedrukt dat ik tig codes binnen heb gekregenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:51 schreef bigbass het volgende:
[..]
met 0 ervoor werkt ook prima hoor, alleen geen 0031612345678
koop gewoon met igg stuff en verkoop het voor RMquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heel erg jammer dat er RMAH is nu.. Verpest het spel toch wel een beetje... Prijzen zijn voor mij absurd.. Ik ga echt geen harde knaken neertellen voor een wapentje terwijl ik al 60 euro heb uitgegeven voor het spel zelf.. Met Game Money okee... maar RM.. Kom op zeg.. Het verbaast me dat er echt gekken zijn die het echt kopen..
Ik ookquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:11 schreef So_Surreal het volgende:
Ik word nu zelfs toegevoegd als vriend door gold sellers?!
Illusionist invulnerable arcane enchanted vortex sting swarms in de sewersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik gebruik paypal met mn bankrekening eraan gekoppeld.quote:hebben jullie allemaal een creditcard voor RM auctionhouse?
ik krijg elke keer dit als ik me paypal aan me battlenet probeer toe te voegenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Smsje krijgen kan lang duren dat was bij mij ook hoor geen paniek dus.. en niet teveel "resend" klikken want dat kost je geld. (buitenlandse smsjes)
Anyway ook mn eerste item verkocht met euro en 15% eraf nog 12,75 over.
Altijd leuk.
Was een rare shield met 9xx def, 1xx dex +22 all resistances etc.. nog paar dingen die ik ff niet kan herinneren (irritant dat je het niet kan terugvinden overigens)
[..]
Nee ik gebruik paypal met mn bankrekening eraan gekoppeld.
Op die manier kan ik betalen en ontvangen als ik dat wil.
Vreemd ging bij allemaal prima.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:15 schreef baggerbart het volgende:
[..]
ik krijg elke keer dit als ik me paypal aan me battlenet probeer toe te voegen
"U moet een creditcard toevoegen om de aankoop te voltooien. Dit komt waarschijnlijk omdat de verkoper geen uitgestelde bankbetalingen accepteert. Voor sommige betalingen, zoals directe betalingen, is een creditcard vereist."
Dat heb ik ook, maar krijg toch de melding dat ik een CC nummer moet invullen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Smsje krijgen kan lang duren dat was bij mij ook hoor geen paniek dus.. en niet teveel "resend" klikken want dat kost je geld. (buitenlandse smsjes)
Anyway ook mn eerste item verkocht met euro en 15% eraf nog 12,75 over.
Altijd leuk.
Was een rare shield met 9xx def, 1xx dex +22 all resistances etc.. nog paar dingen die ik ff niet kan herinneren (irritant dat je het niet kan terugvinden overigens)
[..]
Nee ik gebruik paypal met mn bankrekening eraan gekoppeld.
Op die manier kan ik betalen en ontvangen als ik dat wil.
Dit dus.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:15 schreef baggerbart het volgende:
[..]
"U moet een creditcard toevoegen om de aankoop te voltooien. Dit komt waarschijnlijk omdat de verkoper geen uitgestelde bankbetalingen accepteert. Voor sommige betalingen, zoals directe betalingen, is een creditcard vereist."
Je kunt gewoon zoeken op Demon Hunter items hoor. Gewoon in het equipment-scherm even op het drop down boxje klikken waar je charactername in staat...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:33 schreef ssebass het volgende:
Is dit nog wat waard? Kan dit namelijk niet zoeken omdat ik geen DH heb...
[ afbeelding ]
Klinkt wel goedquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:49 schreef Smoofie het volgende:
2h mace gekocht met 972,9 dps en +609 LoH voor 15k, koopje toch? Rare item.
Op hell is het lastiger dan inferno act 1.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:58 schreef baggerbart het volgende:
en hoe moeilijk is het pony level?
moet ik denken aan inferno act 1 of inferno act 4
maar met welke act kan ik inferno pony level het best vergelijken dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op hell is het lastiger dan inferno act 1.
Ook ik heb hier last van. Ik neem aan dat de enige manier om je PayPal te koppelen aan je Battle.net, is dat je een creditcard per se nodig hebt?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:15 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat bij sommigen niet nodigquote:Op zaterdag 16 juni 2012 03:56 schreef Tical2000 het volgende:
[..]
Ook ik heb hier last van. Ik neem aan dat de enige manier om je PayPal te koppelen aan je Battle.net, is dat je een creditcard per se nodig hebt?
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:35 schreef trigt013 het volgende:
Wat is het slimste truukje om diablo te vermoorden als monk op level 50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |