abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112943524
Gecreeped = dat ze je creepy vind. Op straat een vrouw ontmoeten kan voor en nadelen hebben. Als het goed gaat, gaat het meestal heel goed. Maar het kan ook falen en dan moet je tegen "publiekelijke vernedering" kunnen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112947063
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 12:21 schreef 2LiterKaraf het volgende:

@El_Matador: wat is er zo bijzonder aan Buenos Aires dan?
Het is haast onmogelijk een vrouw te versieren. Dat zeggen alle Argentijnen ook. Nou is Colombia natuurlijk erg makkelijk in termen van contact maken en houden, maar Argentijnsen zijn als arrogante Amsterdamsen met een kilo coke op, zeg maar. Werkelijk, niet normaal.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 15 juni 2012 @ 22:04:03 #255
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_112948551
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 21:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is haast onmogelijk een vrouw te versieren. Dat zeggen alle Argentijnen ook. Nou is Colombia natuurlijk erg makkelijk in termen van contact maken en houden, maar Argentijnsen zijn als arrogante Amsterdamsen met een kilo coke op, zeg maar. Werkelijk, niet normaal.
En ik maar denken dat als onze Wim-lex het kan, het elke Nederlander wel moet lukken daar :N .
pi_112951939
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 22:04 schreef rozecroc het volgende:

[..]

En ik maar denken dat als onze Wim-lex het kan, het elke Nederlander wel moet lukken daar :N .
Gisteren met een groepje couchsurfers op pad geweest in een club en alles zat mee; goed gekleed, ik lag erg goed in de groep, nam overal de leiding, danste relaxed en begon het contact met enkele vrouwen (buiten onze groep). Bijzonder moeilijk en geen vervolg. Iedereen in zijn eigen wereldje. Een wereld van verschil met Brazilie of Colombia. Was een gezellige nacht, waar ik 2 nieuwe vrienden uit Bogota heb gemaakt (en een hoop Argentijnen), maar qua vrouwen, nee. En alle Argentijnen die ik nu en de vorige keer heb gesproken zeiden hetzelfde; de vrouwen hier zijn erger dan Italiaansen. Bijzonder arrogant, gesloten en het gemiddelde is ook nog eens niet erg mooi. Natuurlijk heb je er ook wow-toppers rondlopen.

Vannacht mijn laatste nacht hier en ik ga es kijken hoe het in een salsatent is. Met de 2 Colombianen op pad, we zijn in het voordeel qua danskunsten. Ben benieuwd, maar heb totaal geen verwachtingen. :)
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 15 juni 2012 @ 23:06:49 #257
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_112952264
Waarom zou je als een machine aan de lopende band vrouwen willen ontmoeten?
Je moeder is een hamster
pi_112952508
Kwam er afgelopen nacht 1 tegen die ook bijzonder arrogant overkwam... Nam het niet zo serieus verder maar ze sprak me later steeds wel weer aan.. Alsof ze het toch wel leuk vond...

Dus... Geen idee waarom ze dan zo doet... Misschien niet naar der zin oid?
Rustig aan.
pi_112952641
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
Kwam er afgelopen nacht 1 tegen die ook bijzonder arrogant overkwam... Nam het niet zo serieus verder maar ze sprak me later steeds wel weer aan.. Alsof ze het toch wel leuk vond...

Dus... Geen idee waarom ze dan zo doet... Misschien niet naar der zin oid?
Dat ze arrogant zijn op het eerste gezicht mag, zeker als ze er goed uitzien. Maar als zwaar gemiddelde of zelfs lelijke wijven arrogant zijn, wordt het wat triest.

Heb je er geen gevolg aan gegeven? Het hangt er vanaf hoe ze je aansprak, maar dat ze het doet betekent dat ze je niet afwijst. Het kan friendzonen zijn, maar zelfs daarin kan je een doorbraak forceren.

pi_112952709
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat ze arrogant zijn op het eerste gezicht mag, zeker als ze er goed uitzien. Maar als zwaar gemiddelde of zelfs lelijke wijven arrogant zijn, wordt het wat triest.

Heb je er geen gevolg aan gegeven? Het hangt er vanaf hoe ze je aansprak, maar dat ze het doet betekent dat ze je niet afwijst. Het kan friendzonen zijn, maar zelfs daarin kan je een doorbraak forceren.
Nee, kwam ook niet over als afwijzing, ze kwam gewoon over als een pessimist die het niet naar der zin had en op die manier een beetje arrogant overkwam.. Achja het zal wel :P

Ik jaag eigenlijk nooit achter vrouwen aan... Ik neem dat nooit als doel.. Soms gaat het schip te water... Soms niet. En dat ligt eigenlijk ALTIJD aan waar ik zin in heb.
Rustig aan.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 23:14:36 #261
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_112952755
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En als je dan netjes aangeeft dat ze te lelijk zijn om arrogant te doen, worden ze nog arroganter ;(
pi_112952991
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, kwam ook niet over als afwijzing, ze kwam gewoon over als een pessimist die het niet naar der zin had en op die manier een beetje arrogant overkwam.. Achja het zal wel :P

Ik jaag eigenlijk nooit achter vrouwen aan... Ik neem dat nooit als doel.. Soms gaat het schip te water... Soms niet. En dat ligt eigenlijk ALTIJD aan waar ik zin in heb.
Achter vrouwen aanjagen werkt niet. Bij de meesten althans. Maar interesse tonen, het spel spelen door afstand te nemen, humor gebruiken en wel doorzetten als de kans voor het doel ligt, zou ik je wel aanraden.

Je komt een beetje over als het Nederlands team op het moment. TE nonchalant is niet de manier.

En je doet nu stoer dat het je allemaal niks boeit en 2 topics verder loop je te janken.

Wees dan es consequent en erken dat je wel wil. Dat zou de boel een stuk makkelijker maken.

pi_112953033
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:14 schreef rozecroc het volgende:

[..]

En als je dan netjes aangeeft dat ze te lelijk zijn om arrogant te doen, worden ze nog arroganter ;(
Dat worden van die wijven als Sinosappel, die op hun 35e gaan lopen bitchen dat "het aan de mannen ligt". :')

pi_112953081
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Achter vrouwen aanjagen werkt niet. Bij de meesten althans. Maar interesse tonen, het spel spelen door afstand te nemen, humor gebruiken en wel doorzetten als de kans voor het doel ligt, zou ik je wel aanraden.

Je komt een beetje over als het Nederlands team op het moment. TE nonchalant is niet de manier.

En je doet nu stoer dat het je allemaal niks boeit en 2 topics verder loop je te janken.

Wees dan es consequent en erken dat je wel wil. Dat zou de boel een stuk makkelijker maken.
Ja, maar ik ben ook wel een sociale jongen... Wanhopig doen heeft geen zin, zeg nou zelf..
Maar dat betekent niet dat ik het van binnen mis, en soms in een negatieve bui dat graag spui op fok.

Het boeit me ook eerlijk gezegd niet.. Heb verder geen geschiedenis en geen gevoel voor dat meisje.

Verder ben ik het helemaal eens met de manier waarop die je daar schetste in je post.
Rustig aan.
pi_112953588
Wanhoop is zwaar onaantrekkelijk. Zowel voor mannen als voor vrouwen. Wanhopige mannen zijn talrijker en vrouwen zijn er meer aan gewend. Maar een wanhopige vrouw is gewoon nog zieliger.

Het boeit je wel. Want het komt keer op keer terug. Ik heb ook wel es een b/faalmoment en ik spui dat hier ook (dansmeisje bijvoorbeeld). Maar het ene moment nonchalant doen en het volgende in volkomen andere topics gaan lopen doormekkeren, dat gaat echt niet samen als "het je niks boeit".

Het boeit je wel. Daarom zit je hier ook. En daar is niks mis mee, dat zitten we uiteindelijk allemaal. Maar wees er dan eerlijk over. De boodschap uit de OP.

Dat je voor dat meisje geen gevoelens had, ok. Maar ook gevoelens kunnen groeien, zowel bij mannen als bij vrouwen. Het wil nog steeds niet zeggen dat je elke aandacht van middelmatige chicks moet aangrijpen, maar als je gewoon es een keer ervaring op wil doen (en dat is nooit een straf, zeker niet als er -voor jouw gevoel eindelijk- seks bij komt kijken), is er niks mis mee es een meid te scoren die misschien niet "je type" is.

pi_112953852
Ik acht dat sowieso niet voor mogelijk mbt het wonen in het ouderlijk huis.
Daarnaast.. Ik heb het niet over baal''momenten''.. Ik kan momenten goed reflecteren.

Mijn leven... Daar gaat het stuk, dat mist gewoon diepzinnig contact waar ik dus erg mee zit soms.

Een meisje wat me weinig boeit kan ik zo overheen stappen, het ''feit'' dat ik nooit wat ''moois'' heb meegemaakt met een meisje dat doet juist pijn, een afwijzing etc boeit me verder vrij weinig. (omdat ik nooit afgewezen ben door een meisje wat ik enorm speciaal vind eigenlijk)
Rustig aan.
pi_112954105
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
Ik acht dat sowieso niet voor mogelijk mbt het wonen in het ouderlijk huis.
Wat is dat nou voor onzin? 90% van jouw leeftijdsgenoten woont nog thuis. En ik schat dat zeker 70-80% van de mensen van 19 al seks gehad heeft.

- alsof seks thuis moet?
- alsof seks niet spannend bij je ouders kan?

quote:
Daarnaast.. Ik heb het niet over baal''momenten''.. Ik kan momenten goed reflecteren.
Daar twijfel ik sterk aan. Het geeft niet, je bent jong (en nog geen man), maar je hinkstapsprongpostgedrag matcht gewoon niet met wat je nu vertelt.

quote:
Mijn leven... Daar gaat het stuk, dat mist gewoon diepzinnig contact waar ik dus erg mee zit soms.
Diepzinnig contact ontstaat niet opeens. Vandaar de naam. :')

Het gaat er -in dit topic, maar in het algemeen- om om juist zoveel contacten te maken om van daaruit diepzinniger te worden. Daar moet je jezelf wel voor openstellen natuurlijk.

quote:
Een meisje wat me weinig boeit kan ik zo overheen stappen, het ''feit'' dat ik nooit wat ''moois'' heb meegemaakt met een meisje dat doet juist pijn, een afwijzing etc boeit me verder vrij weinig. (omdat ik nooit afgewezen ben door een meisje wat ik enorm speciaal vind eigenlijk)
Zoek dan eens naar wat je wel speciaal vindt. Ga daarvoor. Wat vind je sexy? Geil? Wat voor types? Wat voor gedrag? Waar word je vrolijk van?

pi_112954477
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor onzin? 90% van jouw leeftijdsgenoten woont nog thuis. En ik schat dat zeker 70-80% van de mensen van 19 al seks gehad heeft.

- alsof seks thuis moet?
- alsof seks niet spannend bij je ouders kan?

[..]

Daar twijfel ik sterk aan. Het geeft niet, je bent jong (en nog geen man), maar je hinkstapsprongpostgedrag matcht gewoon niet met wat je nu vertelt.

[..]

Diepzinnig contact ontstaat niet opeens. Vandaar de naam. :')

Het gaat er -in dit topic, maar in het algemeen- om om juist zoveel contacten te maken om van daaruit diepzinniger te worden. Daar moet je jezelf wel voor openstellen natuurlijk.

[..]

Zoek dan eens naar wat je wel speciaal vindt. Ga daarvoor. Wat vind je sexy? Geil? Wat voor types? Wat voor gedrag? Waar word je vrolijk van?
Niet 1-2-3 voor een one night stand, het grootste deel van die 70-80% van je heeft waarschijnlijk alleen seks gehad in een relatie.

Ok dat kan dat je twijfelt aan mijn reflectie vermogen. Ik moet zeggen dat dat bij mij niet altijd even goed gaat verder, maar als ik me goed voel dan ben ik - naar mijn mening - erg rationeel en kan ik heel goed reflecteren.

Mja dat openstellen dat gaat bij mij niet 1-2-3, dat heeft meer te maken met mijn gevoel op een bepaald moment.

Oogcontact doet veel... In combinatie met een prettig gezicht en leuk lichaam.
Welk gedrag: In een club oid, beetje dansen, een open uitstraling...
Rustig aan.
pi_112954845
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Niet 1-2-3 voor een one night stand, het grootste deel van die 70-80% van je heeft waarschijnlijk alleen seks gehad in een relatie.
Hoe kom je aan die "wijsheid"???

En al zoek je een one night stand of niet, dat maakt toch niks uit? Alsof een eerste nacht seks niet tot een relatie kan leiden? Ik lag met al mijn 4 relaties de eerste nacht in bed. Nou en?

van tevoren dingen in je hoofd halen is precies de boodschap van dit topic: NIET DOEN!!!

quote:
Ok dat kan dat je twijfelt aan mijn reflectie vermogen. Ik moet zeggen dat dat bij mij niet altijd even goed gaat verder, maar als ik me goed voel dan ben ik - naar mijn mening - erg rationeel en kan ik heel goed reflecteren.
Reflecteren kan je niet alleen. Dat leer je vooral door veel met anderen te praten. Ik heb iets meer jaartjes ervaring dan jij en dat is niet stoer of wat dan ook, maar het betekent dat ik net zulke dingen heb meegemaakt als jij. Net als andere jongens en mannen hier. Leer daarvan. Praat met je beste vrienden. Diepzinnig. Wingman, test dingen uit.

quote:
Mja dat openstellen dat gaat bij mij niet 1-2-3, dat heeft meer te maken met mijn gevoel op een bepaald moment.
Dat is een vicieuze cirkel. Beperk jezelf niet zoveel man. Nogmaals; dat gaat in tegen de -in de kern juiste- boodschap van de OP.

quote:
Oogcontact doet veel... In combinatie met een prettig gezicht en leuk lichaam.
Welk gedrag: In een club oid, beetje dansen, een open uitstraling...
Oogcontact is geen eigenschap. Als je valt op oogcontact, betekent het dat je jezelf zwak maakt; je valt op vrouwen die je kan krijgen. Dat is geen vallen op, dat is opportunisme.

Deze algemeenheden zijn zo vaag en op miljoenen vrouwen van toepassing, dat je hier niks mee kan om dat -tergend- pseudononchalante gevoel weg te nemen. Je WIL, dat erken je. Dan nonchalant doen gaat niet werken.

Ik heb geen foto's van je gezien, zou wel goed zijn om een betere inschatting te kunnen maken, maar volgens mij ben je niet onmogelijk lelijk, dus daar ligt het al niet aan.

je vraat constant om hulp, bewust dan wel onbewust. Neem dan es dingen van anderen aan.

pi_112955632
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe kom je aan die "wijsheid"???

En al zoek je een one night stand of niet, dat maakt toch niks uit? Alsof een eerste nacht seks niet tot een relatie kan leiden? Ik lag met al mijn 4 relaties de eerste nacht in bed. Nou en?

van tevoren dingen in je hoofd halen is precies de boodschap van dit topic: NIET DOEN!!!
Dat is mijn gevoel daarbij, is mijn wereldbeeld dan zo verkapt en gaan mensen van mijn leeftijd wekelijks met iemand naar bed die ze net hebben leren kennen? Bij de ouders thuis op 30 minuten fietsen van de uitgaansgelegenheid waar je elkaar hebt leren kennen?

quote:
[..]

Reflecteren kan je niet alleen. Dat leer je vooral door veel met anderen te praten. Ik heb iets meer jaartjes ervaring dan jij en dat is niet stoer of wat dan ook, maar het betekent dat ik net zulke dingen heb meegemaakt als jij. Net als andere jongens en mannen hier. Leer daarvan. Praat met je beste vrienden. Diepzinnig. Wingman, test dingen uit.
Reflecteren kan je wel alleen.. Proberen te begrijpen wat ergens gebeurt is / hoe dat kon gebeuren daar kan je gewoon over nadenken en tot een conclusie komen wat je fout deed.

quote:
[..]

Dat is een vicieuze cirkel. Beperk jezelf niet zoveel man. Nogmaals; dat gaat in tegen de -in de kern juiste- boodschap van de OP.
Ehm... Ergens wel? Niet goed voelen - gesloten. Wel goed voelen - Open.
Ik belemmer mezelf zeg je... Ja hey als jij weet hoe je je gevoel positief kunt maken en houden dan zou ik die wijsheid graag van je horen, maar ik denk dat jij geen idee hebt hoeveel mensen er wel niet bij een psycholoog / psychiater lopen om dat uit te vogelen voor zichzelf.
[..]
quote:
Oogcontact is geen eigenschap. Als je valt op oogcontact, betekent het dat je jezelf zwak maakt; je valt op vrouwen die je kan krijgen. Dat is geen vallen op, dat is opportunisme.
Oogcontact staat voor een open en benaderbare uitstraling, ik hou blijkbaar van sociale vrouwen.
quote:
Deze algemeenheden zijn zo vaag en op miljoenen vrouwen van toepassing, dat je hier niks mee kan om dat -tergend- pseudononchalante gevoel weg te nemen. Je WIL, dat erken je. Dan nonchalant doen gaat niet werken.

Ik heb geen foto's van je gezien, zou wel goed zijn om een betere inschatting te kunnen maken, maar volgens mij ben je niet onmogelijk lelijk, dus daar ligt het al niet aan.

je vraat constant om hulp, bewust dan wel onbewust. Neem dan es dingen van anderen aan.
Wat moet ik van jou aannemen dan? Je kunt mij ten alle tijden overtuigen als je beargumenteerd.
Rustig aan.
pi_112955739
Ja, dag, het is mooi geweest. Woorden verdraaien, argumenten niet (h)erkennen en gewoon verder blijven doormodderen in je ideale zelfreflecterende wereldje waar je uitgaat van "gevoelens" over je leeftijdsgenoten die nergens op gebaseerd zijn.

Je bent gewoon een domme autist die niet wil luisteren. Prima, maar daar ga ik geen tijd meer in steken, "king" "toppie". :W

pi_112955806
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:11 schreef El_Matador het volgende:
Ja, dag, het is mooi geweest. Woorden verdraaien, argumenten niet (h)erkennen en gewoon verder blijven doormodderen in je ideale zelfreflecterende wereldje waar je uitgaat van "gevoelens" over je leeftijdsgenoten die nergens op gebaseerd zijn.

Je bent gewoon een domme autist die niet wil luisteren. Prima, maar daar ga ik geen tijd meer in steken, "king" "toppie". :W
Wat zielig man! Echt! :')
Waar doe jij het voor? Waarom moet jij je ''wijsheden'' verkondigen, en wil je daar niet over in discussie gaan? Om vervolgens, als je je gelijk niet krijgt te beginnen met moddergooien.
Rustig aan.
pi_112956448
Mijn gelijk is volkomen irrelevant. En mij als "wijsneus" afschilderen net zo goed.

Jouw flipflopgedrag beperkt je zelf. Ik probeerde je daarin te steunen, maar ik praat tegen een blinde doofstomme onterecht ongelooflijk reflecterende zelfverzekerde maar onbeschilderde muur.

pi_112956655
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:26 schreef El_Matador het volgende:
Mijn gelijk is volkomen irrelevant. En mij als "wijsneus" afschilderen net zo goed.

Jouw flipflopgedrag beperkt je zelf. Ik probeerde je daarin te steunen, maar ik praat tegen een blinde doofstomme onterecht ongelooflijk reflecterende zelfverzekerde maar onbeschilderde muur.
Ik ben hier eerlijk, maak mijn visie op dingen kenbaar, en je begint met moddergooien.

Wijsneus? Dat zei ik nergens, wie verdraait er woorden?
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:11 schreef El_Matador het volgende:
Woorden verdraaien
Weetje, je zou me helpen, als je gewoon inhoudelijk op me zou reageren... Dit is niet de eerste keer dat je zo doet.
Rustig aan.
pi_112956977
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:32 schreef kingtoppie het volgende:

Wijsneus? Dat zei ik nergens, wie verdraait er woorden?
"wijsheden". Deduceren, boy.

quote:
Weetje, je zou me helpen, als je gewoon inhoudelijk op me zou reageren...
De brutaliteit. Bijna grof.

quote:
Dit is niet de eerste keer dat je zo doet.
Insgelijks. Je wil niet luisteren, maar wel praten (lees: in volkomen andere topics je frustraties eruitgooien).

Dan ben je gewoon een trol, maar dan erger (want verdekter) dan richard.

[ Bericht 0% gewijzigd door El_Matador op 16-06-2012 00:48:25 (typo) ]

pi_112957149
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"wijsheden". Dediceren, boy.

[..]

[..]

Insgelijks. Je wil niet luisteren, maar wel praten (lees: in volkomen andere topics je frustraties eruitgooien).

Dan ben je gewoon een trol, maar dan erger (want verdekter) dan richard.
Ik wil best discussieren, wat denk je dat ik ben? Een koe die niet zelf kan nadenken? Overtuig me! Het kan! Jij kan het alleen niet en noemt me een trol! Ik luister! Ik stel verdomme vragen! Ik wil weten waarom jij denkt wat jij denkt, en waarom ik fout zou denken zoals ik nu denk. Daarom stel ik die vragen en daarom reageer ik zo op jou.

....... Wie wilt er nu eigenlijk niet luisteren?...
Rustig aan.
pi_112957465
Misschien begrijp ik het verkeerd en is het half offtopic. Maar groeten jullie bijna niet (zonder deze theorie)? Eventueel gevolgd door een kleine interessevraag.

Dat is toch heel raar als er maar een paar in de ruimte zijn, of als je bijvoorbeeld boodschappen doet. Als je bijvoorbeeld over straat loopt en er zijn maar heel weinig mensen dan heb je toch het gevoel dat je aan moet geven dat die persoon er ook is. Of zeg ik nu iets heel raars? Bij de kassa lijkt het mij helemaal vreemd. Als je ziet dat ze het druk heeft (bijvoorbeeld tussendoor nog dingetjes aan het doen is of haar aandacht er niet bij heeft) dan kan een kleine 'goedendag' er misschien vanaf.

Of als je op een bankje gaat zitten en er zit nog iemand in de buurt dan is het toch raar als je geen oogcontact maakt, gevolgd door een groet en/of een lach.
pi_112957513
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:57 schreef Kabolter het volgende:
Misschien begrijp ik het verkeerd en is het half offtopic. Maar groeten jullie bijna niet (zonder deze theorie)? Eventueel gevolgd door een kleine interessevraag.

Dat is toch heel raar als er maar een paar in de ruimte zijn, of als je bijvoorbeeld boodschappen doet. Als je bijvoorbeeld over straat loopt en er zijn maar heel weinig mensen dan heb je toch het gevoel dat je aan moet geven dat die persoon er ook is. Of zeg ik nu iets heel raars? Bij de kassa lijkt het mij helemaal vreemd. Als je ziet dat ze het druk heeft (bijvoorbeeld tussendoor nog dingetjes aan het doen is of haar aandacht er niet bij heeft) dan kan een kleine 'goedendag' er misschien vanaf.

Of als je op een bankje gaat zitten en er zit nog iemand in de buurt dan is het toch raar als je geen oogcontact maakt, gevolgd door een groet en/of een lach.
Het geeft soms inderdaad wel bepaalde spanning als er helemaal geen contact gemaakt wordt met iemand in dezelfde ''ruimte''
Rustig aan.
pi_112957714
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Even spiegelen:
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:26 schreef El_Matador het volgende:
blinde doofstomme onterecht ongelooflijk reflecterende zelfverzekerde maar onbeschilderde muur.
Want spiegelen is leuk! *O*
pi_112957769
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het geeft soms inderdaad wel bepaalde spanning als er helemaal geen contact gemaakt wordt met iemand in dezelfde ''ruimte''
Inderdaad.

Ik heb niet echt zin om te generaliseren, maar ik merk wel dat mensen in de stad bijvoorbeeld nogal raar opkeken. Zo van: "Ken jij diegene soms?" Terwijl ik het vaak ongemakkelijker vind om iemand niet te groeten dan wel te groeten. Als ik echt een slechte bui heb dan merk ik dat ik het ga ontwijken. En dat ik daar echt wat voor moet doen. Dan ga ik bijvoorbeeld op mijn horloge kijken, zonder te zien hoe laat het ook echt is.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 01:21:25 #281
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112958133
Meiden, kappen nou, dit is een topic waar meer dan vier mensen aan het woord mogen, mkay?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112967985
Als je telefoonnummers uitwisseld kan je later nog alle kanten op met haar. Het denken over een one night stand is eigenlijk helemaal niet nodig.

[ Bericht 31% gewijzigd door firefly3 op 16-06-2012 15:04:33 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112971889
When someone asks me, "how long is it going to take for me to achieve success with women," the answer is: THE REST OF YOUR LIFE. No matter how badass you get, no matter how many girls you bang, you're always going to be looking upwards at the next level, unless you're Brad Pitt or Leonardo DiCaprio.

Then again, maybe Leo is reading this shit right now, going "GOD DAMMIT! What's this guy talking about? I SUCK!"

(quote jeffy)
  zaterdag 16 juni 2012 @ 17:02:48 #284
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112972190
Volgens mij is dat een generalisatie ;)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112972313
Vuurvlieg, wat vind jij van post 270 verder?
Rustig aan.
pi_112972516
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 17:05 schreef kingtoppie het volgende:
Vuurvlieg, wat vind jij van post 270 verder?
Met wings uitgaan is beter dan zonder wings. Het blijkt dat als je alleen uit gaat dat je op een gegeven moment niets meer erbij leert omdat je er geen andere kijk op kunt hebben wat je misschien telkens fout doet.
pi_112972750
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 17:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Met wings uitgaan is beter dan zonder wings. Het blijkt dat als je alleen uit gaat dat je op een gegeven moment niets meer erbij leert omdat je er geen andere kijk op kunt hebben wat je misschien telkens fout doet.
Ah ja, maar een andere vriend van de meisjes die je aanspreekt kan ook tips geven..

Zo had ik laatst iemand die zegmaar vertelde... kort door de bocht - je moet een vrouw meenemen in jouw wereld, je moet jezelf niet in haar wereld opdringen -

Maarja dat klopt wel, snap ik zelf ook wel :P Tis alleen de bewustwording van je eigen gedrag eigenlijk..

Maarja ik ben daar verder niet super serieus mee.... Doe dingen voor mijn lol.... Maar bewust worden van bepaalde dingen is altijd wel fijn.
Rustig aan.
pi_112972965
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 17:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ah ja, maar een andere vriend van de meisjes die je aanspreekt kan ook tips geven..

Zo had ik laatst iemand die zegmaar vertelde... kort door de bocht - je moet een vrouw meenemen in jouw wereld, je moet jezelf niet in haar wereld opdringen -

Maarja dat klopt wel, snap ik zelf ook wel :P Tis alleen de bewustwording van je eigen gedrag eigenlijk..

Maarja ik ben daar verder niet super serieus mee.... Doe dingen voor mijn lol.... Maar bewust worden van bepaalde dingen is altijd wel fijn.
Ja precies. Goede tip overigens, het heet overigens frame control en wordt ook gebruikt voor presentaties enz. Het komt eigenlijk weer neer op expressie van jezelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')