abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112957149
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"wijsheden". Dediceren, boy.

[..]

De brutaliteit. Bijna grof.

[..]

Insgelijks. Je wil niet luisteren, maar wel praten (lees: in volkomen andere topics je frustraties eruitgooien).

Dan ben je gewoon een trol, maar dan erger (want verdekter) dan richard.
Ik wil best discussieren, wat denk je dat ik ben? Een koe die niet zelf kan nadenken? Overtuig me! Het kan! Jij kan het alleen niet en noemt me een trol! Ik luister! Ik stel verdomme vragen! Ik wil weten waarom jij denkt wat jij denkt, en waarom ik fout zou denken zoals ik nu denk. Daarom stel ik die vragen en daarom reageer ik zo op jou.

....... Wie wilt er nu eigenlijk niet luisteren?...
Rustig aan.
pi_112957465
Misschien begrijp ik het verkeerd en is het half offtopic. Maar groeten jullie bijna niet (zonder deze theorie)? Eventueel gevolgd door een kleine interessevraag.

Dat is toch heel raar als er maar een paar in de ruimte zijn, of als je bijvoorbeeld boodschappen doet. Als je bijvoorbeeld over straat loopt en er zijn maar heel weinig mensen dan heb je toch het gevoel dat je aan moet geven dat die persoon er ook is. Of zeg ik nu iets heel raars? Bij de kassa lijkt het mij helemaal vreemd. Als je ziet dat ze het druk heeft (bijvoorbeeld tussendoor nog dingetjes aan het doen is of haar aandacht er niet bij heeft) dan kan een kleine 'goedendag' er misschien vanaf.

Of als je op een bankje gaat zitten en er zit nog iemand in de buurt dan is het toch raar als je geen oogcontact maakt, gevolgd door een groet en/of een lach.
pi_112957513
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:57 schreef Kabolter het volgende:
Misschien begrijp ik het verkeerd en is het half offtopic. Maar groeten jullie bijna niet (zonder deze theorie)? Eventueel gevolgd door een kleine interessevraag.

Dat is toch heel raar als er maar een paar in de ruimte zijn, of als je bijvoorbeeld boodschappen doet. Als je bijvoorbeeld over straat loopt en er zijn maar heel weinig mensen dan heb je toch het gevoel dat je aan moet geven dat die persoon er ook is. Of zeg ik nu iets heel raars? Bij de kassa lijkt het mij helemaal vreemd. Als je ziet dat ze het druk heeft (bijvoorbeeld tussendoor nog dingetjes aan het doen is of haar aandacht er niet bij heeft) dan kan een kleine 'goedendag' er misschien vanaf.

Of als je op een bankje gaat zitten en er zit nog iemand in de buurt dan is het toch raar als je geen oogcontact maakt, gevolgd door een groet en/of een lach.
Het geeft soms inderdaad wel bepaalde spanning als er helemaal geen contact gemaakt wordt met iemand in dezelfde ''ruimte''
Rustig aan.
pi_112957714
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De brutaliteit. Bijna grof.
Even spiegelen:
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:26 schreef El_Matador het volgende:
blinde doofstomme onterecht ongelooflijk reflecterende zelfverzekerde maar onbeschilderde muur.
Want spiegelen is leuk! *O*
pi_112957769
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het geeft soms inderdaad wel bepaalde spanning als er helemaal geen contact gemaakt wordt met iemand in dezelfde ''ruimte''
Inderdaad.

Ik heb niet echt zin om te generaliseren, maar ik merk wel dat mensen in de stad bijvoorbeeld nogal raar opkeken. Zo van: "Ken jij diegene soms?" Terwijl ik het vaak ongemakkelijker vind om iemand niet te groeten dan wel te groeten. Als ik echt een slechte bui heb dan merk ik dat ik het ga ontwijken. En dat ik daar echt wat voor moet doen. Dan ga ik bijvoorbeeld op mijn horloge kijken, zonder te zien hoe laat het ook echt is.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 01:21:25 #281
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112958133
Meiden, kappen nou, dit is een topic waar meer dan vier mensen aan het woord mogen, mkay?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112967985
Als je telefoonnummers uitwisseld kan je later nog alle kanten op met haar. Het denken over een one night stand is eigenlijk helemaal niet nodig.

[ Bericht 31% gewijzigd door firefly3 op 16-06-2012 15:04:33 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112971889
When someone asks me, "how long is it going to take for me to achieve success with women," the answer is: THE REST OF YOUR LIFE. No matter how badass you get, no matter how many girls you bang, you're always going to be looking upwards at the next level, unless you're Brad Pitt or Leonardo DiCaprio.

Then again, maybe Leo is reading this shit right now, going "GOD DAMMIT! What's this guy talking about? I SUCK!"

(quote jeffy)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 17:02:48 #284
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112972190
Volgens mij is dat een generalisatie ;)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112972313
Vuurvlieg, wat vind jij van post 270 verder?
Rustig aan.
pi_112972516
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 17:05 schreef kingtoppie het volgende:
Vuurvlieg, wat vind jij van post 270 verder?
Met wings uitgaan is beter dan zonder wings. Het blijkt dat als je alleen uit gaat dat je op een gegeven moment niets meer erbij leert omdat je er geen andere kijk op kunt hebben wat je misschien telkens fout doet.
pi_112972750
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 17:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Met wings uitgaan is beter dan zonder wings. Het blijkt dat als je alleen uit gaat dat je op een gegeven moment niets meer erbij leert omdat je er geen andere kijk op kunt hebben wat je misschien telkens fout doet.
Ah ja, maar een andere vriend van de meisjes die je aanspreekt kan ook tips geven..

Zo had ik laatst iemand die zegmaar vertelde... kort door de bocht - je moet een vrouw meenemen in jouw wereld, je moet jezelf niet in haar wereld opdringen -

Maarja dat klopt wel, snap ik zelf ook wel :P Tis alleen de bewustwording van je eigen gedrag eigenlijk..

Maarja ik ben daar verder niet super serieus mee.... Doe dingen voor mijn lol.... Maar bewust worden van bepaalde dingen is altijd wel fijn.
Rustig aan.
pi_112972965
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 17:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ah ja, maar een andere vriend van de meisjes die je aanspreekt kan ook tips geven..

Zo had ik laatst iemand die zegmaar vertelde... kort door de bocht - je moet een vrouw meenemen in jouw wereld, je moet jezelf niet in haar wereld opdringen -

Maarja dat klopt wel, snap ik zelf ook wel :P Tis alleen de bewustwording van je eigen gedrag eigenlijk..

Maarja ik ben daar verder niet super serieus mee.... Doe dingen voor mijn lol.... Maar bewust worden van bepaalde dingen is altijd wel fijn.
Ja precies. Goede tip overigens, het heet overigens frame control en wordt ook gebruikt voor presentaties enz. Het komt eigenlijk weer neer op expressie van jezelf.
pi_112972996
Ergens anders is jezelf een beetje opdringen in iemands anders zijn/haar wereld ook zelfexpressie :p
Maargoed je laat iemand natuurlijk minder snel in je eigen wereldje.. Als je niet weet wie je voor je hebt ;) :P
Rustig aan.
pi_112973562
ik wil ook PUA worden, hoe begint ik het beste?
pi_112974431
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 17:42 schreef 16meter het volgende:
ik wil ook PUA worden, hoe begint ik het beste?
Miljarden vrouwen aanspreken en enorm veel uit je nek lullen.
Rustig aan.
pi_112975695
Als TS ballen heeft zet hij dit ook in de volgende OP:
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 12:54 schreef firefly3 het volgende:
Een tijdje terug zag ik een vrouw op de dansvloer, gebaarde naar haar dat ze naar me toe moest komen. Toen ze naast me stond deed ik mijn arm om haar heen, en ging daarna tegen haar dansen. Toen had ik haar gezoend (binnen 5 minuten) en begon ik haar te vingeren op de dansvloer. (Ze had overigens een soort van zwarte panty aan dat zeer dun was).

Laatst was een maat van me bezig met een meid, maar hij kon er niet verder mee. Ik gebaarde tegen hem dat hij haar moest pakken met beiden handen. Zij zag het ook, en wist precies wat ik bedoelde. Ik bleef doorgaan met die gebaren, want het boeide me niet dat ze het ook zag. Toen trok ze een stukje van haar blouse uit elkaar en begon met haar tong te bewegen en me uitdagend aan te staren (zelfs voor mij is het van: wow, zo snel?). Ik gebaarde naar haar kutje met mijn wijsvinger en dat ze daar gelikt moest worden etc. Haar had ik niet "gepulled" overigens want die maat van me vond haar leuk. Achteraf gezien stom, want hij durfde haar niet eens aan te raken.

Verder nog een hoop andere dingen meegemaakt, maar ik wil niet dat dit een "kijk mij" topic wordt.
pi_112980124
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 18:56 schreef Modus het volgende:
Als TS ballen heeft zet hij dit ook in de volgende OP:

[..]

Je hebt gelijk, ik heb de ballen niet om het in mijn OP te plaatsen. Internet is eng.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 21:08:57 #294
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112980493
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 21:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik heb de ballen niet om het in mijn OP te plaatsen. Internet is eng.
Dat is jammer, maar misschien het moment om uit je comfort zone te komen om in de termen te blijven?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  zaterdag 16 juni 2012 @ 21:50:27 #295
376954 daeh
europop
pi_112982531
Dus de term voor vrouwen versieren is 'gamen'? Ik pik al een boel op van die site :Y
pi_112982593
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 18:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Miljarden vrouwen aanspreken en enorm veel uit je nek lullen.
aight thxx
pi_112982638
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 21:51 schreef 16meter het volgende:

[..]

Welke literatuur kun je me aanraden?
Daar is geen literatuur voor...

Je zult open moeten zijn en veel moeten durven vertellen... Over jezelf... Ervaringen... Haar ervaringen... Haar... Weet ik het... Gewoon veel (kunnen) lullen.
Rustig aan.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 21:56:17 #298
376954 daeh
europop
pi_112982807
Is 'The Game' geen goed boek? Hoorde er wat over, misschien dat ik die even aanschaf.
pi_112983447
Tyler word in dat boek zwart gemaakt en doet precies het tegenovergestelde. Hij heeft nu veel geld verdient met alleen mond op mond reklame omdat natural stijl het beste is terwijl Mystery op mtv is geweest maar nu blut is.
pi_112983519
Jaar één theorie: ga uit en vrouwen benaderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')