abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112972996
Ergens anders is jezelf een beetje opdringen in iemands anders zijn/haar wereld ook zelfexpressie :p
Maargoed je laat iemand natuurlijk minder snel in je eigen wereldje.. Als je niet weet wie je voor je hebt ;) :P
Rustig aan.
pi_112973562
ik wil ook PUA worden, hoe begint ik het beste?
pi_112974431
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 17:42 schreef 16meter het volgende:
ik wil ook PUA worden, hoe begint ik het beste?
Miljarden vrouwen aanspreken en enorm veel uit je nek lullen.
Rustig aan.
pi_112975695
Als TS ballen heeft zet hij dit ook in de volgende OP:
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 12:54 schreef firefly3 het volgende:
Een tijdje terug zag ik een vrouw op de dansvloer, gebaarde naar haar dat ze naar me toe moest komen. Toen ze naast me stond deed ik mijn arm om haar heen, en ging daarna tegen haar dansen. Toen had ik haar gezoend (binnen 5 minuten) en begon ik haar te vingeren op de dansvloer. (Ze had overigens een soort van zwarte panty aan dat zeer dun was).

Laatst was een maat van me bezig met een meid, maar hij kon er niet verder mee. Ik gebaarde tegen hem dat hij haar moest pakken met beiden handen. Zij zag het ook, en wist precies wat ik bedoelde. Ik bleef doorgaan met die gebaren, want het boeide me niet dat ze het ook zag. Toen trok ze een stukje van haar blouse uit elkaar en begon met haar tong te bewegen en me uitdagend aan te staren (zelfs voor mij is het van: wow, zo snel?). Ik gebaarde naar haar kutje met mijn wijsvinger en dat ze daar gelikt moest worden etc. Haar had ik niet "gepulled" overigens want die maat van me vond haar leuk. Achteraf gezien stom, want hij durfde haar niet eens aan te raken.

Verder nog een hoop andere dingen meegemaakt, maar ik wil niet dat dit een "kijk mij" topic wordt.
pi_112980124
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 18:56 schreef Modus het volgende:
Als TS ballen heeft zet hij dit ook in de volgende OP:

[..]

Je hebt gelijk, ik heb de ballen niet om het in mijn OP te plaatsen. Internet is eng.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 21:08:57 #294
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_112980493
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 21:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik heb de ballen niet om het in mijn OP te plaatsen. Internet is eng.
Dat is jammer, maar misschien het moment om uit je comfort zone te komen om in de termen te blijven?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  zaterdag 16 juni 2012 @ 21:50:27 #295
376954 daeh
europop
pi_112982531
Dus de term voor vrouwen versieren is 'gamen'? Ik pik al een boel op van die site :Y
pi_112982593
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 18:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Miljarden vrouwen aanspreken en enorm veel uit je nek lullen.
aight thxx
pi_112982638
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 21:51 schreef 16meter het volgende:

[..]

Welke literatuur kun je me aanraden?
Daar is geen literatuur voor...

Je zult open moeten zijn en veel moeten durven vertellen... Over jezelf... Ervaringen... Haar ervaringen... Haar... Weet ik het... Gewoon veel (kunnen) lullen.
Rustig aan.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 21:56:17 #298
376954 daeh
europop
pi_112982807
Is 'The Game' geen goed boek? Hoorde er wat over, misschien dat ik die even aanschaf.
pi_112983447
Tyler word in dat boek zwart gemaakt en doet precies het tegenovergestelde. Hij heeft nu veel geld verdient met alleen mond op mond reklame omdat natural stijl het beste is terwijl Mystery op mtv is geweest maar nu blut is.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112983519
Jaar één theorie: ga uit en vrouwen benaderen.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 22:13:29 #301
376954 daeh
europop
pi_112983655
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 22:09 schreef firefly3 het volgende:
Tyler word in dat boek zwart gemaakt en doet precies het tegenovergestelde. Hij heeft nu veel geld verdient met alleen mond op mond reklame omdat natural stijl het beste is terwijl Mystery op mtv is geweest maar nu blut is.
Dit is abacadabra voor me, of was dat niet richting mij bedoeld? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')